![]() |
|
![]() |
Hoi!
Voor het tijdschrijft whY schrijf ik de vriendinnenrubriek en momenteel ben ik weer op zoek naar twee vriendinnen (15 t/m 19 jaar). Het gaat erom dat er iets pittigs is gebeurd in jullie vriendschap. Dat het heftig was, maar toch allemaal weer goed is gekomen!! (bijv: verhuizing naar een ver oord, flinke ruzie om iets, uit elkaar gegroeid en elkaar toch weer gevonden) Wat voor invloed heeft de gebeurtenis op jullie gehad? Hoe dachten jullie over elkaar? En hoe zijn jullie weer dichter bij elkaar gekomen? Het interview duurt ongeveer een uurtje en moet ergens volgende week plaatsvinden. Van jullie als vriendinnen worden er pasfotootjes bij het verhaal geplaatst. Lijkt het jou, en je vriendin, leuk om mee te werken? Mail me dan zo snel mogelijk. Groetjes! Michelle de Hoog Freelance redacteur van whY miez1977@hotmail.com http://www.whyonline.nl Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 15:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=982445 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar gelukkig zijn de forummers ook niet gek, die weten ook wat ze gezegd hebben enzo. ![]() Veel succes met je magazine.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
gezocht: student bedrijfseconomie voor interview!! (over de mail) VLUG!! Riannuh | 5 | 06-12-2004 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Meiden gezocht voor artikel! michelledehoog | 3 | 21-06-2004 14:48 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |