Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 15:29
michelledehoog
michelledehoog is offline
Hoi!
Voor het tijdschrijft whY schrijf ik de vriendinnenrubriek en momenteel ben ik weer op zoek naar twee vriendinnen (15 t/m 19 jaar). Het gaat erom dat er iets pittigs is gebeurd in jullie vriendschap. Dat het heftig was, maar toch allemaal weer goed is gekomen!! (bijv: verhuizing naar een ver oord, flinke ruzie om iets, uit elkaar gegroeid en elkaar toch weer gevonden) Wat voor invloed heeft de gebeurtenis op jullie gehad? Hoe dachten jullie over elkaar? En hoe zijn jullie weer dichter bij elkaar gekomen? Het interview duurt ongeveer een uurtje en moet ergens volgende week plaatsvinden. Van jullie als vriendinnen worden er pasfotootjes bij het verhaal geplaatst.

Lijkt het jou, en je vriendin, leuk om mee te werken?
Mail me dan zo snel mogelijk.

Groetjes!
Michelle de Hoog
Freelance redacteur van whY
miez1977@hotmail.com

http://www.whyonline.nl

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 15:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 15:34
Verwijderd
Dit is een mededeling. Dus eigenlijk mag dit niet hier, maar moet het op contact gezocht.
Anyway, succes met je rubriek!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:37
Verwijderd
ff voor iedereen meteen: deze topic is in overleg met Jon en mij op psych geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:42
Verwijderd
Oke, dan heb ik niets gezegd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 16:37 :
ff voor iedereen meteen: deze topic is in overleg met Jon en mij op psych geplaatst.
zin om mee te doen leo ? Je bent alleen te oud
Oud 14-10-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-10-2004 @ 17:19 :
zin om mee te doen leo ? Je bent alleen te oud
Ik ben ook altijd overal te oud voor.

Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:59
Verwijderd
@ Mushu, ik ben al gemaild door haar. laat dus even wat van je horen erover.

@ TS: je hoort het nog wel
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:13
Verwijderd
De why is een kuttijdschrift dat de verhaaltjes aanpassen naar wat zij leuk vinden, en dus niet naar wat echt gebeurd is.
Daarnaast plaatsen zij zeer herkenbare foto's van jongeren terwijl nadrukkelijk is gezegd dat het om anonieme foto's gaat.
2 redenen waarom ik niet sta te popelen om de why.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:24
Eend
Eend is offline
Citaat:
******** schreef op 14-10-2004 @ 18:13 :
De why is een kuttijdschrift dat de verhaaltjes aanpassen naar wat zij leuk vinden, en dus niet naar wat echt gebeurd is.
Daarnaast plaatsen zij zeer herkenbare foto's van jongeren terwijl nadrukkelijk is gezegd dat het om anonieme foto's gaat.
2 redenen waarom ik niet sta te popelen om de why.
Dit heet nou Journalistiek.
Oud 14-10-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 16:37 :
En het topic op CG blijft ook gewoon staan?

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=982445
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 09:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Eend schreef op 14-10-2004 @ 18:24 :
Dit heet nou Journalistiek.
Misschien .. maar 't is idd. wel even goed misschien dat erbij vermeld word (omdat Michelle de hoog natuurlijk er niks over zegt en ws. er niks van af weet) dat ze inderdaad met je verhaal rotzooien en niet altijd in het tijdschrift zetten wat ze initieel zeggen te doen. Degene die er eerder van 't forum instond is er behoorlijk pissed over geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 09:26
michelledehoog
michelledehoog is offline
Laat ik voorop stellen dat het nooit mijn bedoeling is om mensen onjuist in een blad te zetten. Dat gebeurt dus ook niet. Ik kan mezelf absoluut integer noemen. En bij de rubriek die ik maak worden sowieso herkenbare pasfotootjes geplaatst.
Niet zo leuk om alles over 1 kam te scheren. En nee, het is geen journalistiek als er wordt gerotzooid met een interview.

Groeten,
Michelle
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 14:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
michelledehoog schreef op 15-10-2004 @ 10:26 :
Laat ik voorop stellen dat het nooit mijn bedoeling is om mensen onjuist in een blad te zetten. Dat gebeurt dus ook niet. Ik kan mezelf absoluut integer noemen. En bij de rubriek die ik maak worden sowieso herkenbare pasfotootjes geplaatst.
Niet zo leuk om alles over 1 kam te scheren. En nee, het is geen journalistiek als er wordt gerotzooid met een interview.

Groeten,
Michelle
Tuurlijk niet. Je kunt ook niet zomaar rotzooien met wat er gezegd wordt in een interview, daar heb je als blad helemaal niets aan. Je krijgt een slechte naam en bovendien is er weinig kans dat je dan nog eens op dezelfde plek belangstellenden mag werven.
Maar gelukkig zijn de forummers ook niet gek, die weten ook wat ze gezegd hebben enzo.

Veel succes met je magazine.
Reageren

Regels voor berichten