Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 12:39
Memphis Man
Memphis Man is offline
Mensen,

Ik kan me voorstellen dat deze topic al misschien eerder is geweest, maar ik heb hem zo snel niet gezien in de lijst. Maar goed, laat ik dan maar eens gaan vertellen wat ik kwijt wil.

Wat is volgens jullie nou ware liefde??? En wanneer ben je echt verliefd?? Of zien jullie verliefdheid los van ware liefde?? Hoe voelt het bij jullie als jullie ware liefde ervaren (waar merk je dat aan)? Voelen jullie je echt verliefd (voor de mensen die een vriend/vriendin hebben)?

Dit zijn nog allemaal vragen die mij wel eens bezig houden, en volgens mij kun je er lang over praten. Ik ben erg benieuwd hoe jullie er over denken!!
Oud 09-03-2002, 13:20
eztah
eztah is offline
Woow, dat zij veel vragen
Wat is volgens jullie nou ware liefde???
Ware liefde, ik vind dat een vaag begrip.
Ik weet niet of er maar 1 voor iemand is, dat zou heel oneerlijk zijn ..
Als het goed is voel je bij elke relatie dat het 'waar' is zegmaar (ik kan het niet echt uitleggen )

En wanneer ben je echt verliefd??
Je bent als je verliefd bent toch altijd echt verliefd, of bedoel jij 'heel erg'?
Nou, dat ben ik nu
Of zien jullie verliefdheid los van ware liefde??
Ja, dat is wel zo
Je kan heel verliefd zijn, maar dat je gevoelens gewoon niet dieper gaan, ik bedoel dat gevoel wat ik hieronder schrijf.

Hoe voelt het bij jullie als jullie ware liefde ervaren (waar merk je dat aan)?
Als ik naast hem in bed zit, en ik hem van opzij bekijk, voel ik een heel warm , diep intens gevoel..Ik word soms gewoon ontroerd door hem, terwijl hij gewoon een sigaretje zit te roken..Dan geniet ik er gewoon van om hem te bekijken, en dat ik weet dat hij bij me is.

[Dit bericht is aangepast door eztah (09-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Wat is volgens jullie nou ware liefde??? En wanneer ben je echt verliefd?? Voelen jullie je echt verliefd (voor de mensen die een vriend/vriendin hebben)?
Ware liefde? Dat is echt moeilijk om uit te leggen.. Ik denk in ieder geval niet dat er maar 1 ware is!

Wanneer ben ik echt verliefd? Als ik (zeker in het begin) geen hap meer door mijn keel krijg en veel over hem droom 's nachts of gewoon helemaal niet kan slapen, ik constant die 'kriebel' in mijn buik heb, alleen nog aan hem denk, alles voor hem wil doen, steeds bij hem wil zijn, alles met hem wil delen en meemaken! Ga zo maar door...

Of ik me echt verliefd voel? Zeeeeker weten! Ik hou echt van hem! Ik kan echt vollop genieten van de kleinste en onbenulligste dingetjes met hem! Als ik bij hem ben vergeet ik verder alles. Ik kan wel uren lullen dus ik stop maar...

Oeh, hij komt net online! Ik kreeg nu een heel fijn/gek gevoel in mijn buik en armen! Ga ff m'n lief begroeten!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 19:54
Verwijderd
Als ik verliefd ben dan voel ik zo'n 'buzz' als ik hem tegen kom, kijk de hele tijd of ik hem zie, denk de hele tijd aan hem, moet blozen als hij naar mij kijkt en ben te verlegen om wat dan ook te doen...

Damn, klinkt echt alsof ik nu verliefd ben...

En ware liefde... volgens mij het idee van 'die wil ik nooit meer kwijt'.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 21:58
Verwijderd
écht verliefd: constant vlinders in je buik door diegene waar je verliefd op bent

ware liefde: heel sterk gevoel, zo sterk dat je het niet kunt beschrijven, j weet dat je bij hem/haar hóórt en bij niemand anders en je wilt de rest van je leven bij diegene zijn. Als het dan uitraakt zal je voor altijd van diegene blijven houden, hij/zij is voor altijd jouw nummer 1.

dit alles gesproken uit ervaringg
kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten