Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 15:56
justhanna
justhanna is offline
Hoe reageren je ouders erop als je bijv. lekker aan het seksen bent maar teveel lawaai maakt en dat soort dingen?

negeren ze het of laten ze ook echt weten dat je stiller moet zijn?

de mijndes zijn er nou niet echt bepaald subtiel over
schaamde me dood tegenover me vriend...
Oud 07-10-2004, 15:58
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 16:56 :
Ja, ga dan ook niet zoveel lawaai lopen maken, schreeuw desnoods in een kussen.

Heb er niet zoveel last van gehad. Trok me er meestal ook niks van aan. En eenmaal op jezelf, mag je gewoon maling hebben aan je buren, niet dat ik die heb ofzo.
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mja, hoor mijn oudders er niet zo vaak over eigenlijk. Af en toe van die semi-subtiele opmerkingen die er op duiden dat ze op de hoogte zijn van onze activiteiten, maar ze hebben nog nooit over geluid geklaagd ofzo. Zijn waarschijnlijk bang dat ik dan ook over hun ga klagen .
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn ouders doen niet zo heel moeilijk.
Een bijdehand "lukt het" is vaak het enige.
Oud 07-10-2004, 16:02
Verwijderd
Mijn ouders zeggen er meestal niets van. Een keer heeft mijn moeder gevraagd of we iets minder geluid wilden maken voortaan (een dag later). Sindsdien let ik daar op of zet ik muziek aan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:04
filia dei
filia dei is offline
Mijn ouders klagen er niet over .
Ik denk dat ik hoogstens de volgende dag een grappige plagerige opmerking erover zou kunnen verwachten.
En me vriend... tjah, die moet daar dan maar tegen kunnen hoor. Hij heeft er toch ook plezier van gehad, dan neemt hij de minder leuke dingen maar op de koop toe
Oud 07-10-2004, 16:22
Verwijderd
Hmm, toen ik nog thuis woonde, waren we meestal heel stil wanneer m'n ouders er ook waren. Gelukkig waren ze vaak weg. Maar mijn ouders dachten dat we áltijd wanneer we op mijn kamer zaten, ook seks hadden. Soms keken we gewoon een film, en dan keek mijn moeder wanneer we beneden kwamen heel... naar Zo van;'Ik weet wel wat jullie gedaan hebben.'.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:41
Type
Type is offline
Simpele oplossing: niet veel herrie maken.
Oud 07-10-2004, 16:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Type schreef op 07-10-2004 @ 17:41 :
Simpele oplossing: niet veel herrie maken.
Of je niks aantrekken van het kommentaar .
Oud 07-10-2004, 17:08
snoopy
snoopy is offline
Laatst waren we "bezig". Toen riep z'n moeder ons voor t eten. Na t eten wilde ze tv kijken, dus zei ze tegen ons: "gaan jullie maar weer verder met waar jullie mee bezig waren"
Oud 07-10-2004, 17:16
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Denk dat ze er in die mate iets van zouden zeggen als ze er last van zouden hebben. Sowieso houd ik me in als ik bij mijn schoonouders ben natuurlijk, maar al zouden ze wat horen zouden ze er niet zo mee zitten denk ik, gelukkig maar.
Oud 07-10-2004, 17:18
siempje
siempje is offline
Me ouders zeuren nooit maar ik heb 1 keer gehad dat me vader binnekwam....ik kwam niet meer bij van het lachen...
Oud 07-10-2004, 17:22
Cryptic Winterstorm
Omgekeerd trouwens ook, als ik mijn ouders of schoonouders bezig zou horen zou ik me daar verder niet druk om maken... Het is gezond!
Oud 07-10-2004, 17:24
Outlaw
Outlaw is offline
dan gooien ze een schoen naar binnen.
Oud 07-10-2004, 17:36
stuivertje
stuivertje is offline
ik krijg altijd terloops te horen dat mijn bed wel hel hard kraakte van de week.... dat hoor bij je ons goed.

Ik heb er echt maling aan, ga toch over 2 weken het huis uit, nu kan het lekker nog
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:51
Verwijderd
mijn ouders heb ik er nog nooit over gehoord, maar mijn schoonmoeder wel die kwam binne en vroeg of het wat rustiger kon, want het slaapbankje kraakte een beetje
en bonkte een beetje op de vloer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:04
Verwijderd
Ze zeggen er nooit wat van, altijd naderhand een opmerking 'was het lekker' of iets in die trant, maar geen klachten dus. Dat verbaasd me

Het gebeurd meestal ook wel als ze, zeg maar, niet op dezelfde verdieping zijn enzo...
Wel hebben we 2 jaar in een huis met gipsplaten muurtjes gewoond, na afloop kom ik de huiskamer in lopen; zit mn moeder met haar koptelefoon muziek te luisteren
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-10-2004 @ 20:04 :
Ze zeggen er nooit wat van, altijd naderhand een opmerking 'was het lekker' of iets in die trant, maar geen klachten dus. Dat verbaasd me

Het gebeurd meestal ook wel als ze, zeg maar, niet op dezelfde verdieping zijn enzo...
Wel hebben we 2 jaar in een huis met gipsplaten muurtjes gewoond, na afloop kom ik de huiskamer in lopen; zit mn moeder met haar koptelefoon muziek te luisteren
Jouw moeder kan eigenlijk best wel subtiel zijn als ik dat zo lees
Oud 07-10-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 07-10-2004 @ 20:09 :
Jouw moeder kan eigenlijk best wel subtiel zijn als ik dat zo lees
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:15
Verwijderd
ik zorg er gewoon voor dat ze geen last van me hebben.
(lees: ik ga gewoon naar mn vriend. die heeft de zolder)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:20
3rd Rock
3rd Rock is offline
heb mijn ouders en schoonouder er nooit over gehoord.

maar t bed van mijn vriendin kraakt dus wellicht hebben ze wel eens iets gehoord.
en condooms gooi ik gewoon in de prullenbak dus die zijn vast ook wel eens gezien.

wel eens commentaar gehad van 2 van haar vriendinnen toen we bezig waren in een tent en zij in het slaaptentje naast ons lagen....
Oud 07-10-2004, 20:22
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 07-10-2004 @ 18:36 :
Ik heb er echt maling aan, ga toch over 2 weken het huis uit, nu kan het lekker nog
Ehhh, je doet het toch niet met je familie he?
Oud 07-10-2004, 20:24
AngelLena
AngelLena is offline
Hmz... stel we hebben het net gedaan, is beetje luidruchtig geweest, ik kom beneden, ik kom mijn moeder tegen. Haar reactie: "Nou, het klonk alsof het lekker was "

Mocht ik mijn vader tegenkomen: "*zingt* I wanna have sex on the zolder!! Lalalalala... Er kwam weer zulke rare muziek van de zolder, ik dacht ik zing wel even mee..."

Tja, ik heb gewoon vage ouders
Oud 07-10-2004, 20:28
Verwijderd
Wij zijn gewoon altijd heel stil.
Maar mijn moeder is wel eens een keer binnen komen lopen ('s morgens heel vroeg, kleren overal over de vloer, 2 mensen in 1 bed) mijn vriend vond het vreselijk, ik vond het niet zo erg. Ze wéét dat we daar zijn, ze weet ook wat we daar uitvoeren, moet ze niet binnen komen lopen hoor. Maar ze maakt iig geen opmerkingen erover ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:31
Cryptic Winterstorm
Wat ik erger vind is dat haar moeder die handdoek die we gebruikt hebben... Opgeruimt heeft de volgende dag...
Oud 07-10-2004, 20:41
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-10-2004 @ 21:22 :
Ehhh, je doet het toch niet met je familie he?

Tuurlijk niet

Nee, mn vriend en ik waren laatst een beetje luidruchtig. Maar het kon ons echt geen flikker meer schelen, want ik ging toch binnenkort het huis uit. Op een of andere manier wou hij daardoor het bed harder laten kraken....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:44
Verwijderd
Ze hebben wel eens gevraagd of het zachter mocht ja. Zijn vader ook, maar dat was wel alletwee toen we weer aangekleed beneden zaten. Ach ja, ze zijn zelf ook jong geweest moet je maar denken, maar dat zullen ze wel weer vergeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:46
Verwijderd
Ik heb er nog nooit iets over gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ons nog nooit gehoord hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:59
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
stuivertje schreef op 07-10-2004 @ 21:41 :
Tuurlijk niet
Dat "nu kan het lekker nog" deed't 'm..
Oud 07-10-2004, 21:09
Verwijderd
Van mijn ouders zou ik het niet erg vinden als ze er iets van zouden zeggen.
Het was veel genanter toen zijn buurman later met een vette knipoog vroeg of er iemand was gevallen in de douche.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 21:56
Type
Type is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 07-10-2004 @ 22:09 :
Van mijn ouders zou ik het niet erg vinden als ze er iets van zouden zeggen.
Het was veel genanter toen zijn buurman later met een vette knipoog vroeg of er iemand was gevallen in de douche.
ok, dit wilde ik eigenlijk NIET weten van jou... en Rob... *shrug*
Oud 07-10-2004, 22:26
Sterf
Sterf is offline
Citaat:
Hoe reageren je ouders erop als je bijv. lekker aan het seksen bent maar teveel lawaai maakt en dat soort dingen?
Ze hebben mijn hele collectie video's in beslag genomen
Oud 07-10-2004, 22:30
Verwijderd
dan zeggen ze was t lekker?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:24
Verwijderd
Die hoort dat niet eens.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:33
Verwijderd
toen ik met mijn eerste ex naar huis kwam ( woonde toen al niet meer thuis ) zijn we door de lattenbodem van mijn hoogslaper geduveld, dat heeft mijn ma toen wel gehoord, en ze was not amused. Sterker nog, ik moest zelf een nieuw bed kopen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 07:50
Samaris
Samaris is offline
Mijn moeder doet Victoriaans...Zolang het niet vlak voor haar neus gebeurt negeert ze het.
Oud 08-10-2004, 07:53
leucomelas
leucomelas is offline
"en jongens, doe de volgende keer wat zachter, het plafond kwam bijna naar beneden "
Oud 08-10-2004, 08:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-10-2004 @ 00:33 :
toen ik met mijn eerste ex naar huis kwam ( woonde toen al niet meer thuis ) zijn we door de lattenbodem van mijn hoogslaper geduveld, dat heeft mijn ma toen wel gehoord, en ze was not amused. Sterker nog, ik moest zelf een nieuw bed kopen
OMG... hoe krijg je DAT voor elkaar?
Oud 08-10-2004, 08:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Samaris schreef op 08-10-2004 @ 08:50 :
Mijn moeder doet Victoriaans...Zolang het niet vlak voor haar neus gebeurt negeert ze het.
Ik weet niet wat ik erger vind.
Ouders die wel iets zeggen, of ouders waarvan ik WEET dat ze het gehoord hebben maar die doen alsof hun neus bloed.
(alhoewel mijn ouders ook zo mee kunnen doen aan de wereldkampioenschappen 'doen-alsof-je-neus-bloed')
Oud 08-10-2004, 09:07
Samaris
Samaris is offline
Tjah...ik vind het eigenlijk erg handig dat ze het negeert, want ik heb geen zin in suffe gesprekken erover.

maar ik heb nog wel een leuk voorbeeldje.

Mijn vriendin en ik lagen in mijn bed( twee pers, dus neemt aardig wat ruimte in beslag), kleren er omheen verspreid, en aan het naknuffelen etc.
Komt mn moeder binnen met twee glazen thee en een trommel koekjes. Ze zegt terwijl ze de deur open doet: 'Thee?'
Dus ik schrik me rot, trek de dekens over onze lichamen, en denk: wtf?
Moeder zet de thee en de koekjes op het bureau, en loopt weer weg.

Dat was een Wtf-moment.
Oud 08-10-2004, 11:21
Nona
Nona is offline
Hm, mijn ouders doen er tegenwoordig niet meer zo moeilijk over geloof ik. Nou moet ik zeggen: we doen altijd wel zachtjes. Maar met mijn vorige vriend ging mijn moeder al moeilijk doen als we naar boven gingen, want dan zou zij nog wel eens het idee kunnen kriojgen dat wij wat aan het doen waren...
Nu word ik gewoon met rust gelaten als ik met mijn vriend boven ben. Ik geloof niet dat ze ooit iets gehoord hebben, maar ik weet ook niet of ze het zouden zeggen...
Trouwens, ik geloof dat we nu wel naar een minder gehorig huis zijn verhuisd.
Oud 08-10-2004, 11:42
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Samaris schreef op 08-10-2004 @ 10:07 :
Tjah...ik vind het eigenlijk erg handig dat ze het negeert, want ik heb geen zin in suffe gesprekken erover.

Mijn vriendin en ik lagen in mijn bed( twee pers, dus neemt aardig wat ruimte in beslag), kleren er omheen verspreid, en aan het naknuffelen etc.
Komt mn moeder binnen met twee glazen thee en een trommel koekjes. Ze zegt terwijl ze de deur open doet: 'Thee?'

Dat was een Wtf-moment.
O, zulke 'thee' momenten ken ik ook
(of een moeder die terwijl je rustig bezig bent ineens binnen komt wandelen. Alle vuile was verzameld en dan weer vertrekt alsof ze niks heeft gezien/gehoord/gemerkt)
Oud 08-10-2004, 11:57
ExVaal
ExVaal is offline
Hmm, mijn moeder zegt er gelukkig niets over. Ik zou me doodschamen zeg
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:08
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Samaris schreef op 08-10-2004 @ 10:07 :

Dat was een Wtf-moment.
Oh god, gelukkig heb ik geen moeder die met thee aan komt zetten. Dat ze binnen komt lopen, oke...Maar met thee?
Oud 08-10-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 07-10-2004 @ 22:56 :
ok, dit wilde ik eigenlijk NIET weten van jou... en Rob... *shrug*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:

negeren ze het of laten ze ook echt weten dat je stiller moet zijn?

Heb me eens een half jaar lang uitgeleeft met m'n ex op haar bed(neej, neit nonstop).. en toen zaten we 'n x beneden, en ging boven haar zusje op haar bed iztten, nou dat hoorde je zelfs al kraken, dwars door het plafond heen.. toen bed88 we ons wel van 'hmm, ze hebben dus eigenlijk best al 'n tijdje mee kunnen genieten '

Verder reageren mijn ouders er wel normaal op, maar het is ook neit zo dat het hele huis bij mekaar geschreeuwd wor.. hoewel dat wel weerl euk is van alleen thuis zijn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:06
Verwijderd
Mijn vriend woont trouwens in een erg gehorig huis en hij heeft een erg krakend bed dat naast de verwarming staat die dan vrolijk meerammelt. Maar zijn moeder vraagt alleen soms onopvallend 'ik wil om tien uur gaan slapen, zorgen jullie dat het dan een beetje stil is?' ofzo; verder niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:13
Verwijderd
ik vrees dat ze het weleens hebben gehoord.. MAAR, gelukkig, ze zeggen er niks van
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:25
puk_666
puk_666 is offline
tja mijn vriend vind het altijd verschrikkelijk om seks te hebben als me ouders beneden zitten... maar dan zet ik gwoon de muziek wat harder en ik heb gelukkig geen krakend bed en verder heb ik me ouders er nog nooit over gehoord... gelukkig...
Oud 10-10-2004, 17:29
SuperS
SuperS is offline
mijn moeder zegt altijd dat we op tijd naar bed moeten gaan, want ze willen graag slapen.....

Regels voor berichten