Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 18:59
Schmokey
Schmokey is offline
Hoe kijken je ouders ertegenaan dat jij op je 14-17/18 al sex hebt? Of vertel je het ze niet... En als ze erachterkomen dat je wel sex hebt maar je vertelde niets. Hoe zouden ze dan reageren?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:24
charly not
charly not is offline
Hoe kijken je ouders ertegenaan dat jij op je 14-17/18 al sex hebt? Of vertel je het ze niet... En als ze erachterkomen dat je wel sex hebt maar je vertelde niets. Hoe zouden ze dan reageren?

Ik word best wel vrij gelaten door me ouders, en wat ze van me weten... ik heb geen flauw idee. Naja, me moeder zegt altijd dat ze me volledig vertrouwd enzow . Wel fijn. Maarjah, soms gaat ze me wel fijn wat vertellen enzow . Naja, ach... beetje bezorgd mag best.. Maar als ze weet wat ik uitspook uhmm... geen idee hoe ze zou reageren. Maja, gaat haar verder ook niet zo veel aan vind ik. Ik bedoel.. Ik weet zelf wel wat ik doe, en dat weten mijn ouders ook/.
Oud 12-07-2002, 19:29
fruitmand
fruitmand is offline
ik word wel vrijgelaten door mn ouders
mn moeder zei wel dat ze het erg jammer zou vinden als ik heel vroeg (14/15) ontmaagd zou worden, maar als ik er klaar voor ben mag ik.
ik zou het ze wel vertellen, iig mn moeder, als ik ontmaagd ben. Het is toch wel iets belangrijks, en ik zou het niet geheim kunnen houden. Verder zou ik niets vertellen, het is toch wel mn prive leven, en dat respecteerd ze heus wel.
Oud 12-07-2002, 19:30
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ach mijn ouders weten allang dat ik geen stripboekjes meer lees en een vriendin heb die ook niet al te preuts is.
Oud 12-07-2002, 19:45
Verwijderd
Mh, ze weten of vermoeden vast wel dat ik al wel wat heb uitgespookt, hoewel ze denken dat ik nog maagd ben... Nou ja, dat ben ik niet meer, maar verder doe ik ook nie veel dus.
M'n moeder zit sinds m'n zestiende of zo wel de hele tijd te zeuren van, dan doe je het toch wel veilig he, en dan moet je aan de pil, hoewel zestien nog wel erg jong is... (ze was zelf zeventien en daarom moet ik minstens zeventien zijn, geloof ik -_-).

Nou ja, tegen de tijd dat ik echt aan de pil wil, zal ze wel door hebben dat ik niet meer zo onschuldig ben.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:15
Verwijderd
Mijn ouders snappen niet dat ik zo vaak met m'n ex in bed heb gelegen en toch nog maagd ben
M'n moeder was altijd blij als ik weer ongesteld was.....
En ze vonden het vreemd dat m'n ex zo'n laag libido had.
Ach jaah
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:10
Field
Field is offline
M'n ouders denken dat ik met ieder meisje ff t bed in duik, maken er geen problemen van......

Desondanks is t absoluut niet waar, beb pas met 1 meis t bed in gedoken.........
Oud 12-07-2002, 21:15
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Schmokey schreef:
Mijn ouders vinden alles best zolang het maar veilig gebeurd en als ik het maar zelf wil..

Ze denken trouwens ook dat ik het allang gedaan heb.. niet dus.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:19
sparkling star
sparkling star is offline
Mijn ouders (mijn moeder iig) weet wel dat ik sex heb, omdat we echter samen de pil zijn gaan halen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Schmokey schreef:
hm kheb ze het niet verteld.. maar mijn vriend en ik slapen heel vaak bij elkaar paar x doordeweeks en elk weekend.. DUS lijkt me een beetje duidelijk..
En heb welleens condooms op mijn kamer liggen en ben aan de pil.. maar als ze het vraagt zou ik gewoon zeggen..
Oud 12-07-2002, 21:22
Verwijderd
nou ehm 'k mag als 'k 16 ben aan de pil...dus dan weet ze het wel over 'n paar maandjes..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:31
Kirk22
Kirk22 is offline
*woont op kamers*
Oud 14-07-2002, 20:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb ze dat nooit verteld, maar ze zijn zelf jong geweest. Het enigste was ze ooit verteld hebben is dat ik voorzichtig moest zijn, en dat was toen ik voor de eerste keer bij mijn vriendin ging slapen, maar toen had zij wel al bij mij geslapen, en daarvoor waren wij al actief geweest.
Oud 14-07-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Field schreef:
M'n ouders denken dat ik met ieder meisje ff t bed in duik, maken er geen problemen van......

Desondanks is t absoluut niet waar, beb pas met 1 meis t bed in gedoken.........
ja, en de ander:
- over eht aanrecht
- in de bosjes
- in t zwembad
- in de auto (gestolen)
- trein
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:25
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
me ouders begrijpen heel goed dat als de deur dicht is ze niet binnen hoeven te komen...
Oud 14-07-2002, 23:21
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mijn moeder denkt dat ik al vanalles heb uitgespookt terwijl ik zelfs nog nooit met iemand heb gezoend
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 23:35
Verwijderd
ze vinden t prima, ik kan er heel open over praten, soms als t horen, en ik kom daarna beneden kan ik of een veelbetekende grijns van mijn moeder verwachten of dat mijn vader zegt: was t lekker?

dus ze vinden t niet erg en zulke reacties vind ik ook niet erg
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:12
BlackMystery
BlackMystery is offline
bwaah
men ouders weten dat
en die hebben er eigenlijk nog nooits iets op gezecht
die weten dat ze er toch niets kunnen tegen doen
en lachen het eerder weg dan zich er hard zorgen om te maken
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:47
Dagusti
Dagusti is offline
Mijn moeder weet het wel.... We kunnen er echt heel erg open over praten. Dat is soms wel een beetje jammer, want tja zij wilt ook haar verhalen kwijt en dié hoef ik eigenlijk niet te weten Maarja meestal hebben we wel lol. Als ze mijn vriendin heeft gehoort ofzo en ik dan beneden kom vraagt ze standaart of het lekker is geweest. Mijn pa heeft er een handje van precies te timen wanneer ik bezig ben en gaat me dan doodleuk opbeellen: "stoor ik?... Hehe wreed. dat dacht ik al. Nouja veel plezier en tot morgen" . En de ouders van mijn ex vriendin vroegen zelfs een keer of we het al gedaan hadden. Dat hadden we toen nog niet (we hadden twee weken ofzo) en toen meldde ze me doodleuk dat het wel mocht enzo en ook zonder condoom want mijn vriendin was aan de pil (alsof ik dat nog niet wist ) Ook de moeder van mijn huidige vriendin meldde laatst doodleuk dat het mocht, maar het moest wel met condoom, want zij is nog niet aan de pil . Ouders doen er denk ik niet zo moeilijk meer over. Ze vinden het wel leuk denk ik om er over te praatten. Ze willen wel dat je goed nadenkt of het wel zo slim is.
Mijn ma liept trouwens wel te zeiken dat ik het niet moest doen met mijn huidige vriendin, omdat ze 'te jong was', nouja denkt dat maar.
Oud 15-07-2002, 14:12
Verwijderd
ik zou het niet echt weten, maar volgens mij denkt die dat ik ook al lang geen maagd meer ben aangzien mijn ex paar keer is bljiven slapen en ik 3 kee rbij hem ofzo...

Maar toen hij een keer na het uitgaan was blijven slapen hadden me ouders er over geroddeld of ik niet es aan de pil moest toen dacht ik TEERING wat denk je wel neit van me zeg... ik vond wel beetje erg als me ouders zo over me denken ...

Ik zou niet echt met mijn ouders over sexualiteit kunnen praten, maar ik denk niet dat ze het erg zouden vinden maar ik zou het neit makkelijk vinde om erover te praten... Vooral omdat mijn 2 oudere broers (18 en 20) het ijs niet hebben gebroken maar juist ik! Ik was 15 toen ik m'n eerste vriendje thuis kwam, dat was ook best wel moeilijk hoor... Ik bedoel je ouders zijn meestal wel wat gewend als de oudste al het een en ander heeft uitgespookt... Maar neee die 2 moeten zo nodig zo braaf zijn (ze gaan ook nooit uit en ze nemen NOOIT een meisje mee naar huis, ok geen normale vriendinnen) terwijl ik regelmatig jongens over de vloer heb (vriendschappelijk dan he) en dan is het meteen, aisa? NIeuw vriendje?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten