![]() |
||
Citaat:
En heb welleens condooms op mijn kamer liggen en ben aan de pil.. maar als ze het vraagt zou ik gewoon zeggen..
|
Ik heb ze dat nooit verteld, maar ze zijn zelf jong geweest. Het enigste was ze ooit verteld hebben is dat ik voorzichtig moest zijn, en dat was toen ik voor de eerste keer bij mijn vriendin ging slapen, maar toen had zij wel al bij mij geslapen, en daarvoor waren wij al actief geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
- over eht aanrecht - in de bosjes - in t zwembad - in de auto (gestolen) - trein |
![]() |
|
Mijn moeder weet het wel.... We kunnen er echt heel erg open over praten. Dat is soms wel een beetje jammer, want tja zij wilt ook haar verhalen kwijt en dié hoef ik eigenlijk niet te weten
![]() ![]() ![]() ![]() Mijn ma liept trouwens wel te zeiken dat ik het niet moest doen met mijn huidige vriendin, omdat ze 'te jong was', nouja denkt dat maar.
|
Verwijderd
|
ik zou het niet echt weten, maar volgens mij denkt die dat ik ook al lang geen maagd meer ben aangzien mijn ex paar keer is bljiven slapen en ik 3 kee rbij hem ofzo...
Maar toen hij een keer na het uitgaan was blijven slapen hadden me ouders er over geroddeld of ik niet es aan de pil moest toen dacht ik TEERING wat denk je wel neit van me zeg... ik vond wel beetje erg als me ouders zo over me denken ... Ik zou niet echt met mijn ouders over sexualiteit kunnen praten, maar ik denk niet dat ze het erg zouden vinden maar ik zou het neit makkelijk vinde om erover te praten... Vooral omdat mijn 2 oudere broers (18 en 20) het ijs niet hebben gebroken maar juist ik! Ik was 15 toen ik m'n eerste vriendje thuis kwam, dat was ook best wel moeilijk hoor... Ik bedoel je ouders zijn meestal wel wat gewend als de oudste al het een en ander heeft uitgespookt... Maar neee die 2 moeten zo nodig zo braaf zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Psychologie |
praten met je ouders? weetweinig | 39 | 17-03-2008 18:28 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Lifestyle |
Altijd al dezelfde geweest? (Hoe reageren je ouders?) phensicske | 56 | 02-02-2004 10:37 | |
Psychologie |
Van je ouders kun je leren! dystopia | 18 | 24-11-2002 05:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |