Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het irritant als mensen 'hun/hen' en 'als mij' -fouten maken, maar ik verbeter het niet meer. Verder wat Pan Am zegt, op mijn school zei ik tegen 2 leraressen 'je' maar die waren nog geen 30 en ze wilden zelf geen u genoemd worden. Bedanken voor etentjes etc. vind ik vanzelfsprekend
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben naar ouderen soms iets te extreem aardig zodat ze een uur tegen me gaan aanlullen over hun man die ziek is en blabla. en ik maar begrijpend kijken en meelevend ja of nee schudden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blow me, bitch. Hoogachtend, eXo Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
Ik merk het vaak bij kinderen, waar hun ouders bij zijn, ze nemen iets van je aan en bedanken niet. OK, dat ligt niet aan die kinderen, maar ik corrigeer ze zeker, en ik heb lak aan die ouders. Die krijgen dan een boei van een kop, maar dat is dan mooi jammer. Met vliegen kwam het vaak voor: 'Wat wil je drinken?' -'Appelsaaap!!!' 'Appelsap, alsjeblieft ' Die ouders natuurlijk weg kijken ![]() ![]() Mijn kinderen zouden het niet in hun hoofd moeten halen om zo tegen mensen te praten, en ik zou zeker de eerste zijn om ze er op te wijzen, en het niet overlaten aan een wildvreemde ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 17:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
WAARRRR IS MIJN LEPEEEELLLLL!!!!???? Dus ik pak dat eten weg en zeg zo, kom het maar halen in de galley als je afgekoeld bent ![]() ![]() Stiekem moest ik wel lachen natuurlijk, want dat kind liep helemaal rood aan het was gewoon grappig, maar ik laat me niet uitfoeteren door een kleuter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hihihihi ![]() ![]() die oude dametjes beginnen ook altjd tegen me te zeuren dat ik er zo jong en lief ben, en dat ik op die en die lijk... heel lief die ouwe dametjes maar hmm, laat ze een parkiet nemen in plaats van een albert heijn deli-meisje... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest ben ik zoals de TP maar ik zeg wel vaker je dan u tegen mensen. Leraren en oude mensen wel gewoon met u, maar anderen niet zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Studeren |
Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig? Duvelke_024 | 33 | 18-01-2014 15:41 | |
Beleidszaken |
Ban Otis en bertbart Pan Am | 115 | 06-11-2004 23:25 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Copd Badschuim | 6 | 21-03-2004 14:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |