Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb tenminste een doel in mijn leven...en ik weet hoe graag ik dit wil dus dan lukt het me ook..lukt het niet nu, dan wel later! Ja ik weet hoe ik het ga bereiken..en dat er veel bij komt kijken zoals; adverteerders,deadline,uitgeverij,kosten enzovoorts... Ik heb ook al een planning.. De deadline voor de artikelen is 10 november en ik wil het januari in de winkels hebben. Ik ben zelf al druk bezig met het schrijven van artikelen, en heb een prof comp. programma om de vormgeving te regelen. Wanneer ik alle artikelen heb, ga ik het in elkaar zetten en dan ga ik met mijn concept adverteerders langs (ik heb er al een heleboel opgeschreven die ik moet gaan bellen)...dan moet ik gaan berekenen of ik uit de kosten kom. Zo,ja? Dan moet ik uitgevers bellen om het verder te regelen. Ik ben nog niet helemaal over de naam uit...ik zat te denken aan whatever, wonderfull, amazing. Ook moet ik nog een pakkende slogan bedenken. Ik heb al 5 andere mensen die met mij meewerken en die hebben er ook veel zin in en gaan er ook volop tegenaan! Als er nog vragen zijn..hoor ik het wel xxx Mayo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En van mij mag jij je ook aangevallen voelen, daar je met zo'n slechte reply komt. Tussen het schoolwerk door kan goed hoor. Maar twee uur slaap per dag halen, dat is mogelijk, vraag maar aan Scimmia/Vlooienband. Sowieso, ik slaap 6 uur op een dag, ga 6,5 uur naar school, spendeer 3 uur aan de rest. Tel uit hoeveel je over hebt. Het is natuurlijk een mooi en nobel idee om zelf een tijdschrift te maken, maar inderdaad, als je hetzelfde gaat doen als de 'grote' bladen, dan word je óf omvergelopen óf overgenomen. Iets compleet anders maken wil dan misschien wel werken, maar die bladen doen niet voor niets juist die formule. Weet je, ik zou als ik jou was eerst wat ervaring opdoen in die sector door iets te proberen bij zo'n blad. Of verspreid het eerst op internet, kan je kijken of het aanslaat. Grim Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 08:26. |
![]() |
|
![]() |
Jah...ik wil misschien het ook eerst op internet gaan zetten...
Maar k ga het hoe dan ook een keer proberen...als het niet lukt dan lukt het niet. Maar als ik het niet probeer dan heb ik het zoiezo al verloren. Ik wil mijn blad ook niet hetzelfde als al die andere bladen, ik wil namelijk veel meer waargebeurde verhalen en documentaires over sex drugs en uitgaansleven. Daarbij heb ik ook wel iets over mode en beauty maar dat aandeel is best wel klein vergeleken met de sex en drugs. xxx mayo
||
Citaat:
Laat dat meisje, wil je? Laat het haar proberen, leuk toch? (Pindakaas is lekker trouwens...) En dat BTW (belasting toegevoegde waarde); tuurlijk kan dat. Misschien bespeelt ze geen muziekinstrument, of sport ze niet 4 uur in de week. Die tijd kan ze mooi gebruik voor d'r tijdschrift. Niet zo minachtend over een mavo-diploma, die mensen zijn heus niet allemaal minder dan jou hoor. Duivelaartje - ![]() |
![]() |
|
Als ik jou was, zou ik eerst een site maken met domeinnaam .tk, die zijn het goedkoopst, ik zou een teller op de site zetten zodat je ziet hoeveel mensen de site bezoeken, je zet de eerste uitgaven van het blad op het net, daarna kan je desnoods nog steeds naar een uitgever trippelen mét concrete resultaten: het aantal bezoeken aan de pagina.
Je maakt reclame door mails aan je vrienden die zij dan weer naar hun vrienden sturen enzovoort. Maar ik ben jou niet. ![]() je kan een 'kortverhalenrubriek' maken, dan zou ik wel mee willen doen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim - ben je jaloers of zo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry, ik wil je niet uit je droom helpen, maar dit lukt je nooit. En dit bedoel ik niet bijzonder lullig ofzo. Maar er komt gewoon zoveel bij zo'n blad maken kijken, dat lukt je als scholier zijnde gewoon niet. Maar denk eens aan een opleiding als Nimeto, daar heb je een bepaalde stroming die zich vooral richt op vormgeving op computers. Als het echt je droom is, zal ik dat doen. Wel een leuk idee, maar er komt meer (ervaring) bij kijken dan je denkt.
Mijn - die het van ze lang zal ze leven niet ziet gebeuren... Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
Neem een voorbeeld aan Mijn* ![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het wel een leuk idee, maar zoiets brengt nogal veel met zich mee. Ik vind het idee om eerst eens een website te maken ook leuk.. Lijkt me zeker al een goed begin toch?
Ik wens je succes met wat je gaat proberen ![]() Scoot
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Interview voor tijdschrift: 13 jaar en vaste vriend SmitLibelle | 7 | 23-06-2011 20:01 | |
De Kantine |
Corrupt the wish #2 Dark Phoenix | 500 | 17-08-2007 12:05 | |
Studeren |
studie tijdschriften maken oid Verwijderd | 2 | 16-06-2007 09:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV1 Eindopdracht (F)Milou.. | 2 | 11-04-2006 10:37 | |
De Kantine |
Leuke tijdschriften? Venomous | 59 | 27-08-2005 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
tijdschrift 8-sannetje-8 | 13 | 20-05-2004 20:41 |