Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja en je kan iemand ook flink afzeiken. ik vind niet dat de weg vrij staat voor mijn vriendin, aangezien ze weet van mijn gevoel ten op zichte van hem. we hebben de situatie vaak genoeg besproken en zij gaf toe dat zij het ook niet leuk zou vinden als ik met haar 'speciale' ex zou kussen of wat dan ook. het is dr een keer zelf overkomen dus ze begrijpt het waarschijnlijk allemaal prima. ten tweede hadden ze ook een stukje door kunnen fietsen en dan lekker bij haar voor de deur gaan staan kleffen, maar nu was het gewoon duidelijk dat ze mij links lieten liggen en dat vond ik gewoon bagger. als je met 2vrienden bent, is het gewoon lomp als zij zich afzonderen, dat vind ik tenminste. en hij probeerde het inderdaad uit te praten en dat gebeurt heus nog wel. ik ben onredelijk, maar zo onredelijk nou ook weer niet. op dat moment was ik gewoon kwaad en dan heeft het voor mij geen zin om te praten. ik kan dan beter wachten. maar goed.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ts ik vind dat je met hem moet gaan praten, want dit schiet zo nooit op natuurlijk. Dan moet hij maar kappen met lief tegen je doen ofzo (en dan hoeft ie ook niet meer langs te komen om te blijven slapen ![]() Ik vind het gewoon gemeen dat hij eerst zegt dat hij niets met haar wil, maar vervolgens wel zo reageert.
|||
Citaat:
Citaat:
En ik vond het nogal raar dat je die goedmaakpoging van je ex afsloeg, omdat het in mijn ogen geen gigantische ruzie is ofzo, dus lijkt het me juist makkelijk uit te praten. En het feit dát ie je al benaderd geeft al aan dat ie je niet buitensluit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hahahha, nee hoor. Alies is mn schatjeeeee <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||