Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 09:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
Pff. Ik moet even zeuren.
Ik heb een hele leuke ex, we kunnen het altijd supergoed vinden, we slapen bij elkaar, zoenen af en toe, sommige mensen snappen er niks van maar het gaat prima. Maar hij is nog wel heel speciaal voor me, ik weet niet of ik m terug zou willen.
Een vriendin van mij vindt mijn ex leuk. Ik heb tegen haar gezegd dat ik dr niks kan verbieden, maar dat ik wel wil dat als ze een keer met m kust of wat dan ook, dat dat niet voor mijn neus hoeft (als we elkaar zien bij het uitgaan ofzo)
Maar iedere keer als we met zn 3en naar huis fietsen *na werk/uitgaan/weetikveel* dan fietsen zij samen en ben ik de einzelganger. Ik vind dat gewoon vervelend. Ze doen gewoon net of ik er niet bij ben. En richting het huis van vriendin en mij (we wonen bij elkaar in de straat) heb je 2 poortjes. Wij nemen altijd, echt altijd het tweede poortje en gisteravond stonden ze sneaky te praten in het eerste poortje, ik fietste dus 34km achter hen. (Ik heb namelijk heel sterk het idee dat mn vriendinnetje hem probeert te versieren..) Ze zeiden weer niks en ik ben ze gewoon voorbij gereden. Mn ex heeft daarna nog een aantal keer gebeld om het uit te praten maar ik zei tegen m dat ik er geen zin in had en toen ben ik gaan slapen.

Ik weet wel dat ik heel kinderachtig en jaloers bezig ben, maar ik word hier gewoon moe van. Als ze elkaar inderdaad zo leuk vinden, kunnen ze toch lekker afspreken ofzo. En als ze elkaar niet leuk vinden, kunnen ze ook normaal tegen mij doen.
Maar ik zie mn ex vanmiddag op werk, moet ik zeggen wat ik vind of zou ik gewoon mn klep houden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2004, 09:46
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ach, je kan ze niks verbieden he....
Oud 19-10-2004, 09:48
Verwijderd
Gebruikt (willen) worden door iemand en controle hebben over die persoon zijn nu eenmaal onverenigbaar. Niet zeuren dus.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:55
Verwijderd
uit is uit, dus ga verder met je leven, en leer een leuke andere jongen kennen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:58
ilse
ilse is offline
ik zou me proberen er bij neer te leggen. het is te begrijpen dat je het niet zo leuk vindt. misschien kun je subtiel vragen aan een van de twee of ze als jij erbij bent een klein beetje rekening met je willen houden maar meer kan je toch niet doen.
Oud 19-10-2004, 10:59
Verwijderd
Als ze jou op zo'n manier buiten sluiten en niet gewoon gezellig met jou samen naar huis fietsen, dan zit er toch wel iets fout. Misschien dat ze je niet willen kwetsen en daarom zo stiekem doen, maar ze willen toch duidelijk samen zijn. Zij lijkt in dit verhaal het nieuwe vriendinnetje en jij de ex.

Je ex wou het in ieder geval met je uitpraten, dus dat is mooi. Die kans zou ik niet laten schieten, want jij wil toch ook dat het goedkomt.. vertel hen dat ze niet stiekem hoeven te doen.. ze hoeven nou ook weer niet dingen voor je neus te gaan doen, maar dat ze zich niet expres gaan afzonderen als jij met hen naar huis fietst, want dat is niet leuk voor jou. Maak dat iig aan hen duidelijk.. en probeer je ex een beetje los te laten, want ik denk dat hij je vriendin leuk vindt.

Die vertrouwde, kleffe manier waarop je nog met hem omging moet wel van 2 kanten blijven komen. Je moet niet verbaasd zijn als dat minder wordt van zijn kant.. op een gegeven moment krijgt hij gevoelens voor iemand anders en dan wordt hij klef met haar ipv met jou. Terwijl jij al je aandacht nog op hem richt. Dan kun je hem beter nu alvast een beetje loslaten. Nog wel met hem omgaan natuurlijk, maar hou wat meer afstand.. niet meer zoenen, enz. Dat lijkt me echt beter.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:00
Multilot
Multilot is offline
toch knap hoe die jongen dat allemaal voor elkaar krijgt...
Oud 19-10-2004, 12:03
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-10-2004 @ 10:48 :
Gebruikt (willen) worden door iemand en controle hebben over die persoon zijn nu eenmaal onverenigbaar. Niet zeuren dus.
juistem !!
Oud 19-10-2004, 12:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
uh.. het is je ex..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:18
Balance
Balance is offline
het is je ex en je weet niet of je nog wat met hem wil. dan staat de weg vrij voor die vriendin. ze mogen niks voor je neus doen en gaan dus apart in een poortje staan, maar dan is het ook niet goed? Je ex probeert het uit te praten en jij hebt d'r geen zin in.
omg, je kan ook overdrijven
Oud 19-10-2004, 13:07
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2004 @ 13:18 :
het is je ex en je weet niet of je nog wat met hem wil. dan staat de weg vrij voor die vriendin. ze mogen niks voor je neus doen en gaan dus apart in een poortje staan, maar dan is het ook niet goed? Je ex probeert het uit te praten en jij hebt d'r geen zin in.
omg, je kan ook overdrijven

ja en je kan iemand ook flink afzeiken.

ik vind niet dat de weg vrij staat voor mijn vriendin, aangezien ze weet van mijn gevoel ten op zichte van hem. we hebben de situatie vaak genoeg besproken en zij gaf toe dat zij het ook niet leuk zou vinden als ik met haar 'speciale' ex zou kussen of wat dan ook. het is dr een keer zelf overkomen dus ze begrijpt het waarschijnlijk allemaal prima.
ten tweede hadden ze ook een stukje door kunnen fietsen en dan lekker bij haar voor de deur gaan staan kleffen, maar nu was het gewoon duidelijk dat ze mij links lieten liggen en dat vond ik gewoon bagger. als je met 2vrienden bent, is het gewoon lomp als zij zich afzonderen, dat vind ik tenminste.
en hij probeerde het inderdaad uit te praten en dat gebeurt heus nog wel. ik ben onredelijk, maar zo onredelijk nou ook weer niet. op dat moment was ik gewoon kwaad en dan heeft het voor mij geen zin om te praten. ik kan dan beter wachten. maar goed..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 14:06
Luna
Luna is offline
Gewoon flink herrie gaan schoppen. Dan hebben ze er al geen zin meer in.
Oud 19-10-2004, 14:56
Warsocket
Warsocket is offline
Tis je ex
dus je hebt eigelijk geen recht van spreken vind ik
Oud 19-10-2004, 15:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-10-2004 @ 15:06 :
Gewoon flink herrie gaan schoppen. Dan hebben ze er al geen zin meer in.
godverdomme wat ben jij een trut zeg! ()

@ts ik vind dat je met hem moet gaan praten, want dit schiet zo nooit op natuurlijk. Dan moet hij maar kappen met lief tegen je doen ofzo (en dan hoeft ie ook niet meer langs te komen om te blijven slapen )
Ik vind het gewoon gemeen dat hij eerst zegt dat hij niets met haar wil, maar vervolgens wel zo reageert.
Oud 19-10-2004, 15:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 19-10-2004 @ 14:07 :
ja en je kan iemand ook flink afzeiken.
dat is gewoon duidelijk laten merken dat ik vind dat je een beslissing moet maken. Jij draait overal om heen en weet niet wat je wil, maar verwacht dat ondertussen de wereld om je heen stil staat en op jouw antwoord wacht. Zo werkt dat niet.

Citaat:
ik vind niet dat de weg vrij staat voor mijn vriendin, aangezien ze weet van mijn gevoel ten op zichte van hem. we hebben de situatie vaak genoeg besproken en zij gaf toe dat zij het ook niet leuk zou vinden als ik met haar 'speciale' ex zou kussen of wat dan ook. het is dr een keer zelf overkomen dus ze begrijpt het waarschijnlijk allemaal prima.
ten tweede hadden ze ook een stukje door kunnen fietsen en dan lekker bij haar voor de deur gaan staan kleffen, maar nu was het gewoon duidelijk dat ze mij links lieten liggen en dat vond ik gewoon bagger. als je met 2vrienden bent, is het gewoon lomp als zij zich afzonderen, dat vind ik tenminste.
en hij probeerde het inderdaad uit te praten en dat gebeurt heus nog wel. ik ben onredelijk, maar zo onredelijk nou ook weer niet. op dat moment was ik gewoon kwaad en dan heeft het voor mij geen zin om te praten. ik kan dan beter wachten. maar goed..
Zij weet idd van jouw gevoelens, maar jij weet ook van haar gevoelens. Jij hebt tegen haar gezegd dat je d'r niks kan verbieden. Daarmee laat je d'r merken dat ze in principe mag doen wat ze wil, ook al vind je het niet zo leuk. Als je hem echt nog zó leuk vindt dat ze je kwetst wanneer ze iets met je ex begint, zou ik dat duidelijk zeggen. Dan zou ik het haar dus wél verbieden op een manier waarop zij denkt: dat wil ik idd m'n vriendin niet aandoen. Maar ik vind zelf dat je op dat moment dan toch ook wel moet gaan beslissen wat jij dan wil.
En ik vond het nogal raar dat je die goedmaakpoging van je ex afsloeg, omdat het in mijn ogen geen gigantische ruzie is ofzo, dus lijkt het me juist makkelijk uit te praten. En het feit dát ie je al benaderd geeft al aan dat ie je niet buitensluit.
Oud 19-10-2004, 16:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vertel wat jij van de situatie vind en dat ze nog wel met je mogen praten..!!
Oud 20-10-2004, 17:35
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-10-2004 @ 16:42 :
godverdomme wat ben jij een trut zeg! ()
tssk, ben jij soms het meisje in kwestie?

Oud 20-10-2004, 19:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-10-2004 @ 18:35 :

Hahahha, nee hoor. Alies is mn schatjeeeee <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 21:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-10-2004 @ 18:35 :

voor de verandering eens níet

Oud 21-10-2004, 14:09
AngelLena
AngelLena is offline
Beetje vreemd verhaal. Idd wat Balance zegt, is lullig voor je dat jij niet weet wat je wilt, maar je kan ook niet van hem verwachten dat hij op je blijft wachten als hij gevoelens heeft ontwikkeld voor een ander. En als die gevoelens wederzijds zijn, dan kan je hoog en laag springen, maar veranderen doe je er niets aan.

Je kunt ze hooguit vragen een beetje rekening met jou te houden, maar je kunt niet verwachten dat zij hun gevoelens onderdrukken alleen omdat jij niet weet wat je wilt. En als je dan gebeld wordt om erover te praten, dan zou ik dat zeker niet afslaan, want daar heb je alleen jezelf mee dan. Ze tonen in mijn ogen goede wil om de verstandhoudingen zo goed mogelijk te houden, jou zo min mogelijk te kwetsen maar ondertussen hun gevoelens niet te negeren, dan sta jij voor de keuze of je daar op in gaat of niet. Als je er niet op in gaat, dan heb je grote kans ze allebei te verliezen omdat jij dus alleen maar wilt nemen en niets geven.

Als ik zo je verhaal hoor denk ik dat je hem het liefst voor jezelf houdt, maar in dat geval had je het niet uit moeten maken en al helemaal niet (hoe indirect ook) je vriendin vrij spel moeten geven.

Ik begrijp dat de situatie moeilijk voor je is en ik wil je al helemaal niet afzeiken, ik hoop dus ook niet dat je het zo opvat, maar dit is mijn idee erover.
Oud 21-10-2004, 18:36
Eend
Eend is offline
Ik zal me er wel gewoon bij neerleggen, maar ik vind wel, dat als je met zn drieën uit bent, dat je dan niet de ene voor de ander moet laten vallen. Dus niet sniggy in een ander poortje gaan staan.
Oud 21-10-2004, 20:28
suikerprinses
suikerprinses is offline
Voor alle ongeruste mensen..

Het drama is wel redelijk de wereld uit gepraat, ik heb niet echt veel zin om me er nog mee bezig te houden omdat zij het allemaal klinkklare onzin vinden en beweren dat er niks aan de hand is. Zij heeft tegen hem gezegd dat er nooit iets zou gebeuren omdat zij mijn vriendin is. Maar dat zegt ze niet tegen mij.. Dat had namelijk voor een hele geruststelling gezorgd.

Maar goed, in principe mag er een slotje op..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Multilot schreef op 19-10-2004 @ 12:00 :
toch knap hoe die jongen dat allemaal voor elkaar krijgt...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:37
Verwijderd
Wees dan duidelijk naar je vriendin toe en naar je ex Het is voor hun toch ook niet duidelijk als je ex zoent, maar je wilt hem niet terug en tegelijkertijd tegen je vriendin zegt dat ze hem best mag zoenen

kies voor je ex (dus neem hem terug) of kies voor je vriendin (en dat betekend dat je niet zo jaloers moet doen)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:20
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-10-2004 @ 13:37 :
Wees dan duidelijk naar je vriendin toe en naar je ex Het is voor hun toch ook niet duidelijk als je ex zoent, maar je wilt hem niet terug en tegelijkertijd tegen je vriendin zegt dat ze hem best mag zoenen

kies voor je ex (dus neem hem terug) of kies voor je vriendin (en dat betekend dat je niet zo jaloers moet doen)

ik heb niet gezegd dat ze met hem mag kussen heurrr en hem terugnemen is niet zo makkelijk als het lijkt. vooral niet als hij niet durft, omdat we anders in het oude patroon vallen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 14:34
Tactic
Tactic is offline
Nog een keer dumpen die vent (deze keer echt). Je zegt wel dat het uit is, maar je wilt hem wel voor jezelf houden. Daar moet je mee stoppen.

Zoek een ander vriendje en vergeet hem.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 22-10-2004 @ 14:20 :
ik heb niet gezegd dat ze met hem mag kussen heurrr en hem terugnemen is niet zo makkelijk als het lijkt. vooral niet als hij niet durft, omdat we anders in het oude patroon vallen
zolang het maar niet in je gezicht was, had ik ergens gelezen toch? Laat je dan niet meer mind-fucken en verbreek het contact met je ex, volgens mij is het een player
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten