Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
nog beter: verliefd zijn (allebei) maar dan zonder verkering, nog niet precies weten van elkaar maar toch een zekere spanning voelen.
Want zodra ik verkering heb is het ook snel weer afgelopen (spreekt uit ervaring;langste verkering duurde 8 weken met 6 weken vakantie -waarin elkaar niet gezien) [Dit bericht is aangepast door boardbabe (01-03-2002).]
|
Nou, vrijgezel zijn is wel stoer, want je hebt totaal geen verplichtingen tegenover iemand, maar ik zou toch liever verkering willen hebben. Omdat je dan iemand hebt (die je knuffelt enzo), niet alleen bent, etc.
Ripper
|
![]() |
hoi,
Nou ik vind het niet echt leuk om vrijgezel te zijn hoor. okeej 1 voordeel is doen en laten wat je wilt maar een vriend hebbe is veel beter( vind ik dan!!) Als je elke keer de verkeerde gozer aan de haak slaat dan moet je voortaan gewoon die jongen eerst beter leren kennen en dan kijken of je wel echt wat mt hem wilt zo voorkom je ook dat je het dan uit moet maken. xxxxxxxiezzz sil |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Voordat je aan een relatie begint... summer1986 | 86 | 22-05-2003 15:56 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |