|
|
|
...welke eisen stel jij aan een jongen/meisje, behalve dat je verliefd op die persoon bent?
Bv. qua leeftijd, opleidingniveau, uiterlijk, karaktereigenschappen, afstand enz! |
|
|
|
Ik denk niet dat ik daar een eenduidig antwoord op kan geven, omdat dit per geval moet worden bekeken.
|
|
|
|
Verwijderd
ikje17 schreef op 10-05-2003 @ 15:34:
wat ben jij degelijk/ nuchter dat je dat kunt |
|
|
|
Verwijderd
Mja, ik ben het er toch wel mee eens dat je als je verliefd bent gewoon verliefd bent, en de eisen vallen dan toch wel een beetje weg...
|
|
|
|
Unique schreef op 11-05-2003 @ 12:42:
Leeftijd: 17-30 Iets zegt me dat je al een vriendje hebt (gehad) eind jaren twintig. |
|
|
|
Wat vallen er toch best veel mensen op universitair niveau als je zo kijkt..
Terwijl de meeste mensen toch maar "gewoon" MAVO/VMBO hebben gedaan... |
|
|
|
Verwijderd
Is niet zo heel raar. Op dit forum zitten vrij veel mensen die havo/vwo doen/hebben gedaan, en het is logisch dat mensen iemand van hetzelfde niveau willen...
|
|
|
|
Een toevoeging: vinden jullie het belangrijk dat je vriend(in) veel dezelfde interesses heeft? Of heb je dat juist liever niet?
|
|
|
|
Natuurlijk is dat wel fijn. Maar soms vind ik het ook gewoon leuk om gewoon te luisteren naar mijn vriend zijn interesses.
|
|
|
|
Verwijderd
Je moet wel ongeveer dezelfde interesses hebben, anders heb je gewoon niks om over te praten. Maar echt niet alles hoeft hetzelfde te zijn...
|