Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
niet: 'ik heb een ander op het oog', 'ik vind je niet meer leuk' of 'de sex werd slechter', maar 'na 8 maanden vind ik het serieus worden, dus maak ik het uit' 8 maanden IS serieus, vraag m maar es wat de ECHTE reden is..
|
Verwijderd
|
wat een klootzak!!!!!!
als je t 8 maanden met iemand hebt, dan wordt het niet seieus, maar dan is het al serieus, en als hij dit als reden heeft dan heeft hij iig nooit écht van je gehouden, en houdt nu al helemaal niet meer van je. Wat een klootzak zeg! ![]() Heeft ie opeens last van bindingsangst ofzow.... Heeft ie tijdens die 8 maanden dan nooit iets gezegd als "ik wil je nooit meer kwijt", "ik hou van je".....heeft ie het dan niet 1 keer over "later" gehad, weet je wel, zo'n verhaaltje van "als we samenwonen, als we kinderen hebben blabla". Als ie dit soort dingen wél heeft gezegd dan moet je 'm daaraan herinneren, ik bedoel: houden van is sowieso serieus. Waarvoor zegt ie niet gewoon "ik hou niet meer van je", maar komt ie met zo'n vaag verhaal, damn dat haat ik zo! ![]() (sorry ik maak me kwaad ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja hij heeft het wel gehad over samen op vakantie gaan enzo, en we waren best wel aardig bezig met dingen op de lange termijn zeg maar. Maar hij zag het dus toch niet zo zitten blijkbaar, ivm afstand en mijn thuistoestand enzo
![]() Hij is nog wel een hele goeie vriend van me en zo, maar ik weet verder niet wat ik ervan moet vinden, wordt niet veel wijzer van zijn vage uitleg waarom ie et uitmaakte. Maar voel me door jullie reacties wel ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Bah, goed geleerd en dan een onvoldoende! AafkeB | 11 | 22-03-2014 23:35 | |
Liefde & Relatie |
bah, kutgevoel .. Maroon | 34 | 03-03-2005 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
Films, TV & Radio |
en? wie gaat er ook naar cross roads? (van britney spears) rainfairy | 32 | 27-03-2002 11:27 |