Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 08:22
^Marije^
^Marije^ is offline
Is het reeel om een relatie (8 maand, gaat onwijs goed) te beeindigen omdat je vind dat het serieuzer wordt dan je had gedacht?
Ik vind het vrij naief om dan een relatie aan te gaan met iemand die heel veel van je houd.

*voelt zich klote*
Oud 11-03-2002, 09:15
@pie
@pie is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Is het reeel om een relatie (8 maand, gaat onwijs goed) te beeindigen omdat je vind dat het serieuzer wordt dan je had gedacht?
Ik vind het vrij naief om dan een relatie aan te gaan met iemand die heel veel van je houd.

*voelt zich klote*

als je je klote voelt is het reeler voor je dan je had gewild..

maar het is imho een reden van niks.. 8 maanden een goede relatie hebben, en dan uitmaken omdat het 'te serieus' wordt? als je 8 maanden iets hebt lijkt me dat al redelijk serieus.. zeg dan gewoon dat je een sexrelatie wil ofzo..
Oud 11-03-2002, 09:26
AMDFreak
AMDFreak is offline
*dag 8 maanden*

niet opgeven joh! Er zal vast wel een rede zijn! Dat het te serieus is slaat nergens op!
Oud 11-03-2002, 11:21
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
dat het te serieus wordt is gewoon een slap excuus om het uit te maken. 8 maanden is echt lang hoor. dan maak je het toch niet zomaar uit.
Oud 11-03-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
^Marije^ schreef:

*voelt zich klote*

kennut, maar bij mij wassut na 3 maand al zo... Ik heb het wel uitgemaakt omdat ik niet hetzelfde voelde als hem en ik mezelf te jong vind om te werken aan een relatie zonder echte liefde van mijn kant...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 12:01
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Babygirl_nr1 schreef:
dat het te serieus wordt is gewoon een slap excuus om het uit te maken. 8 maanden is echt lang hoor. dan maak je het toch niet zomaar uit.
Ja maar hij meent et serieus. Hij is 19 jaar en hij vind zichzelf nog te jong voor een serieuze relatie, dat wil hij later pas en daarom heeft hij et uit gemaakt.

Oud 11-03-2002, 14:50
@pie
@pie is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Ja maar hij meent et serieus. Hij is 19 jaar en hij vind zichzelf nog te jong voor een serieuze relatie, dat wil hij later pas en daarom heeft hij et uit gemaakt.
hmz, begint meer te lijken op een politiek correcte uitspraak..

niet: 'ik heb een ander op het oog', 'ik vind je niet meer leuk' of 'de sex werd slechter', maar 'na 8 maanden vind ik het serieus worden, dus maak ik het uit'

8 maanden IS serieus, vraag m maar es wat de ECHTE reden is..
Oud 11-03-2002, 17:19
Verwijderd
wat een klootzak!!!!!!

als je t 8 maanden met iemand hebt, dan wordt het niet seieus, maar dan is het al serieus, en als hij dit als reden heeft dan heeft hij iig nooit écht van je gehouden, en houdt nu al helemaal niet meer van je. Wat een klootzak zeg!

Heeft ie opeens last van bindingsangst ofzow....

Heeft ie tijdens die 8 maanden dan nooit iets gezegd als "ik wil je nooit meer kwijt", "ik hou van je".....heeft ie het dan niet 1 keer over "later" gehad, weet je wel, zo'n verhaaltje van "als we samenwonen, als we kinderen hebben blabla".

Als ie dit soort dingen wél heeft gezegd dan moet je 'm daaraan herinneren, ik bedoel: houden van is sowieso serieus.
Waarvoor zegt ie niet gewoon "ik hou niet meer van je", maar komt ie met zo'n vaag verhaal, damn dat haat ik zo!
(sorry ik maak me kwaad )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:22
Shannia
Shannia is offline
Wat hij vindt zou jou een zorg zijn! Als jij je dr niet lekker bij voelt en méér had verw8, dumpen die handel!!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 11:53
appelke
appelke is offline
als ie je nie wil dan wil ie nie jammer zat andere jongensssss
Oud 12-03-2002, 12:00
^Marije^
^Marije^ is offline
Ja hij heeft het wel gehad over samen op vakantie gaan enzo, en we waren best wel aardig bezig met dingen op de lange termijn zeg maar. Maar hij zag het dus toch niet zo zitten blijkbaar, ivm afstand en mijn thuistoestand enzo

Hij is nog wel een hele goeie vriend van me en zo, maar ik weet verder niet wat ik ervan moet vinden, wordt niet veel wijzer van zijn vage uitleg waarom ie et uitmaakte.

Maar voel me door jullie reacties wel
Reageren

Regels voor berichten