Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2002, 17:05
rainfairy
rainfairy is offline
dat zou ik wel eens willen weten. ik in ieder geval ga wel naar haar movie.... lijkt me wel leuk... haar muziek is in ieder geval geen flop....xxx mij
Oud 20-03-2002, 18:01
Verwijderd
Ik ga ook naar cross roads!!!!!!!! Britney spears is echt te vet!!! (ja, ik meen het!!!) Maar volgens mij ben ik de enige idioot. VOlgens mij, lukt mij echt niet om iemand zo gek te krijgen om met mij mee te gaan naar die film van britney. Maar goed, ik vind vast wel een manier om dat voor elkaar te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:03
Verwijderd
*kotst ongelooflijk hard over britney*

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:04
AJMouse
AJMouse is offline
ik was gister bij de pathe arena :-) daar was britney ooowk!!!! Maar de film, nah daar ga ik niet heen. Ik ging die avond naar The Time Machine
Oud 20-03-2002, 19:19
Aurora
Aurora is offline
Zonde van mijn geld, hoewel ik wel eens even me heel hard dood wil lachen om Brits acteerprestaties.
Oud 20-03-2002, 20:28
Verwijderd
Al zou je me 100 euro TOE geven bleef ik nog thuis
Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!!

ZO!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
SadisticSacredWhore schreef:
Al zou je me 100 euro TOE geven bleef ik nog thuis
Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!! Britney = BAH!!

ZO!

Serieus? Nou ja, dan hou ik die 100 euro maar voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:58
NG
NG is offline
Ik ga er wel heen, ik kan moeilijk een recensie schrijven over een film waar ik alleen maar kleine stukjes van gezien heb. Overigens kan ik me niet echt een mening vormen over Britney Spears. Ze zingt vrij aardig, werkt nog meer aan haar imago en is tot nu toe erg succesvol. Het valt me wel op dat er weinig mensen een neutrale mening over haar hebben. De ene partij zakt bij wijze van spreke op de knieën als het op Britney Spears gaat, de andere partij krijgt prompt kotsneigingen bij het horen van de naam.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:06
Anonymous John
Anonymous John is offline
Waarom wist ik dat er een topic hierover zou komen met mensen erin die hem eigenlijk zullen zien?!

<----Gaat er niet naar toe
Oud 21-03-2002, 08:59
JoRTh
JoRTh is offline
K had naar die persvoorstelling gekunt.
Maar goed, vergeten op te geven enzo, bla
ja, ik ga er alsnog naartoe
of misschien dat ik gewoon op de video wacht...
Oud 21-03-2002, 09:24
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef:
*kotst ongelooflijk hard over britney*

*Doet hetzelfde en zeikt haar daarna ook nog 's over die domme blonde smilende face van haar*
Oud 21-03-2002, 13:34
Heraclitus
Heraclitus is offline
Britney acteren? Dat is grappig genoeg om hem te zien. Meer dan 1 ga ik er toch niet zien want het is niet tof om te zien hoe mensen zich keer op keer weer publiekelijk vernederen. Maar 1 keer lijkt het me wel gaaf om Britney te zien "acteren".
Oud 21-03-2002, 13:39
Verwijderd
misschien om me een breuk te lachen of zo..

ach je moet haar iig niet afvallen als je de film niet hebt gezien, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:44
Not for Sale
Not for Sale is offline
Diepvries, (hee, naamverwant) je hebt best wel gelijk
Oud 21-03-2002, 14:44
woefke
woefke is offline
mijn vriendin heeft me uitgenodigd voor de avant premiere dus moet ik wel gaan

[Dit bericht is aangepast door woefke (21-03-2002).]
Oud 21-03-2002, 17:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
Het valt me wel op dat er weinig mensen een neutrale mening over haar hebben. De ene partij zakt bij wijze van spreke op de knieën als het op Britney Spears gaat, de andere partij krijgt prompt kotsneigingen bij het horen van de naam.

*steekt hand op*

Ik vind haar liedjes niet bijzonder, maar ik heb geen hekel aan haar ofzo. Kijk alleen al naar de top40, daar staat een boel in wat nog een stuk slechter is dan wat juffrouw Spears inzingt.

Ik heb zeker geen behoefte om naar die film te gaan, maar als iemand 100 euro aan mij zou willen geven om het te zien, dan graag.
Oud 23-03-2002, 17:58
Breg
Breg is offline
ik heb hem gezien, had gratis kaartjes voor de voorpremiere van vanmorgen vroeg, ben samen met mn moeder geweest (het leek haar een ´hele leuke film` rolleyes: ). En het was een flutfilm. Het verhaal was totaal niet orgineel (maar dat was allang bekend), het acteerwek was niet altijd even geloofwaardig (maar het was niet zo verschrikkelijk als dat ik van tevoren gedacht had). Maar als je niet te oud, niet te serieus bent, geen fantastische film, maar gewoon een leuk ´tussendoortje` wilt zien, geen Britney Spears hater bent, dan kun je best een leuke tijd hebben .
Oud 23-03-2002, 18:41
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline
Jaaaaaaaa me me me me!!!
Kheb kaartjs gewonnen bij de young & Famous!!!! (= tijdschrift)
Oud 24-03-2002, 04:47
GRRR
GRRR is offline
ik ga em wel downloaden ofzo (nee ik weet nie waar dus doe geen moeite) en samen met mijn meis kijken. lijkt me fucking slecht maar dan heb ik em tenminste gezien om hem behoorlijk af te kraken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 12:41
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik heb hem gezien, had gratis kaartjes voor de voorpremiere van vanmorgen vroeg, ben samen met mn moeder geweest (het leek haar een ´hele leuke film` rolleyes: ). En het was een flutfilm. Het verhaal was totaal niet orgineel (maar dat was allang bekend), het acteerwek was niet altijd even geloofwaardig (maar het was niet zo verschrikkelijk als dat ik van tevoren gedacht had). Maar als je niet te oud, niet te serieus bent, geen fantastische film, maar gewoon een leuk ´tussendoortje` wilt zien, geen Britney Spears hater bent, dan kun je best een leuke tijd hebben .

ik was er lekker al eerder bij jajajaja
Oud 24-03-2002, 14:01
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
*Doet hetzelfde en zeikt haar daarna ook nog 's over die domme blonde smilende face van haar*

kotst daar weer overheen

Oud 24-03-2002, 14:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Josh-Hartnett lover schreef:
Jaaaaaaaa me me me me!!!
Kheb kaartjs gewonnen bij de young & Famous!!!! (= tijdschrift)
jottum
Oud 24-03-2002, 14:30
MeCute1983
MeCute1983 is offline
k dacht ut niet
Oud 24-03-2002, 20:17
euro
euro is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
k dacht ut niet

ik ook niet

Oud 25-03-2002, 16:40
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
euro schreef:
ik ook niet

En ook ik ga niet!!!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 21:28
Lollypopje
Lollypopje is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ga ook naar cross roads!!!!!!!! Britney spears is echt te vet!!! (ja, ik meen het!!!) Maar volgens mij ben ik de enige idioot. VOlgens mij, lukt mij echt niet om iemand zo gek te krijgen om met mij mee te gaan naar die film van britney. Maar goed, ik vind vast wel een manier om dat voor elkaar te krijgen...
Ja, dat heb ik dus ook. Toen ik haar nieuwe album kocht, kreeg iedereen hier al kotsneigingen. Ik ben geen fan van haar, heb wel twee albums en haar boek...en ik wil naar de film. Maarja, ik zal denk ik moeten wachten totdat die op video komt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:34
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik ga er vast wel heen, ik wil toch effe weten of ze kan acteren, en een foute (?) highschool movie is altijd leuk

boeie dat het britney is, ze is niet de enige die in de film meedoet

[Dit bericht is aangepast door the exploding boy (27-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Lollypopje schreef:
Ja, dat heb ik dus ook. Toen ik haar nieuwe album kocht, kreeg iedereen hier al kotsneigingen. Ik ben geen fan van haar, heb wel twee albums en haar boek...en ik wil naar de film. Maarja, ik zal denk ik moeten wachten totdat die op video komt ofzo...
dan gaan we toch gezellie saampjes?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:31
jenny13
jenny13 is offline
Ik ben em aan t downloaden... ik ben benieuwd.. haha hijs bijna klaaar
maar k ga niet naar de bios hoor
ik ga wel naar shallow hal ofzow

humor

kuz
Oud 26-03-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik ga er vast wel heen, ik wil toch effe weten of ze kan acteren, en een foute (?) highschool movie is altijd leuk

boeie dat het britney is, ze is ie
objectief gezien - nee, dat kan ze niet.. ik heb de eerste helft van de film gezien, en toen hebben we hem stopgezet en een andere film wezen kijken.. je ergert je gewoon helemaal kapot aan hoe ze probeert de 'serieuze goede actrice' spelen.. wat haar btw niet echt lukt, ze komt nogal gemaakt over.

en niet objectief gezien - kooom op nou zeg, het is britney.. britney zuigt keihard aars! *sorry voor mijn oprechte mening*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:41
10.45
10.45 is offline
Ah!

nee ik denk niet dat ik ga

[edit]layoutverneukerd! [/edit]

[Dit bericht is aangepast door Rollo Tomasi (27-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 16:27
nina*
nina* is offline
die hele film is maar 1 ding=britney spears
het lijkt me heeeleeeemaal NIX
Oud 27-03-2002, 11:27
Kiddie
Kiddie is offline
Ik kan voor niks naar de film en zit aan de kassa in een bioscoop dus ik moet wel weten hoe klote hij is als mensen advies vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten