Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga er wel heen, ik kan moeilijk een recensie schrijven over een film waar ik alleen maar kleine stukjes van gezien heb. Overigens kan ik me niet echt een mening vormen over Britney Spears. Ze zingt vrij aardig, werkt nog meer aan haar imago en is tot nu toe erg succesvol. Het valt me wel op dat er weinig mensen een neutrale mening over haar hebben. De ene partij zakt bij wijze van spreke op de knieën als het op Britney Spears gaat, de andere partij krijgt prompt kotsneigingen bij het horen van de naam.
|
![]() |
|
![]() |
Britney acteren? Dat is grappig genoeg om hem te zien. Meer dan 1 ga ik er toch niet zien want het is niet tof om te zien hoe mensen zich keer op keer weer publiekelijk vernederen. Maar 1 keer lijkt het me wel gaaf om Britney te zien "acteren".
||
Citaat:
Ik vind haar liedjes niet bijzonder, maar ik heb geen hekel aan haar ofzo. Kijk alleen al naar de top40, daar staat een boel in wat nog een stuk slechter is dan wat juffrouw Spears inzingt. Ik heb zeker geen behoefte om naar die film te gaan, maar als iemand 100 euro aan mij zou willen geven om het te zien, dan graag. ![]()
|
ik heb hem gezien, had gratis kaartjes voor de voorpremiere van vanmorgen vroeg, ben samen met mn moeder geweest (het leek haar een ´hele leuke film` rolleyes: ). En het was een flutfilm. Het verhaal was totaal niet orgineel (maar dat was allang bekend), het acteerwek was niet altijd even geloofwaardig (maar het was niet zo verschrikkelijk als dat ik van tevoren gedacht had). Maar als je niet te oud, niet te serieus bent, geen fantastische film, maar gewoon een leuk ´tussendoortje` wilt zien, geen Britney Spears hater bent, dan kun je best een leuke tijd hebben
![]()
||
Citaat:
ik was er lekker al eerder bij jajajaja
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet objectief gezien - kooom op nou zeg, het is britney.. britney zuigt keihard aars! *sorry voor mijn oprechte mening* |
![]() |
|
|