Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 12:19
ilse
ilse is offline
ik post hier niet zo vaak meer maar wil nu toch even wat van me af schrijven wat er vandaag gebeurd is.

ik stort vandag na een lange tijd weer helemaal in. ik heb al veel eerder gepost wat er allemaal gebeurd is in mijn verleden.
eventueel:

http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=familie

ook daarna is er nog een boel gebeurd.

maar de laatste weken was er helemaal niet zoveel gebeurd. het was alleen raar. ik kon mijn bed niet meer uitkomen, wist niet meer wat ik moest en kon nergens wat voor opbrengen.

nu, alleen met school ging het wel goed. kon daar mezelf zijn. maar dat veranderde vandaag. we moeten voor tutor allemaal opdrachten doen met een groepje van 3. een meisje en een jongen, en die jongen is mijn vriend.

dat meisje zou regelen hoe en wanneer we de opdrachten zouden doen. ik heb alle opdrachten gestuurd naaar haar, die die ik moest doen. soms ging er iets mis, maar dan heb ik het dezelfde dag - de dag erna geregeld. gister had ik met haar en me vriend afgesproken dat we zouden bespreken hoe we verder zouden, want we moeten het volgende week inleveren. maar ik werd 's morgens wakker en het eerste dat ik deed was naar de wc rennen. ging over me nek. had ontzettende keelpijn, en nog steeds.

het regende ontzettend, ik weet dat als ik dan naar haar was gegaan (3 kwartier fietsen) ik pas echt ziek zou worden. ik belde haar op of ze niet naar mij kon komen. wilde ze niet, ze had geen zin om ziek te worden

vandaag belde ze me op. ik denk mooi, misschien kunnen we vandaag wel. ben nog steeds ziek, maar de zon schijnt en ze kan dus niet zeggen dat ze niet naar me toe kan komen omdat het regent.

maar ze vertelde me dat ze uit het groepje stapt. met 2 van mijn vriendinnen gaat ze verder. ze kiezen dus allemaal haar kant, ik heb gedaan wat ik kon en kan toch niet naar haar toe gaan als ik elke keer over me nek ga?!!

nu kan ik geen kant meer op. we moeten het volgende week, nog wel in de TENTAMENWEEK inleveren, en ik weet het niet meer. ik kan het niet meer. voel de laatste weken alweer een depressie aankomen (heb k al eerder gehad) en nu dit er bij. ik zie het niet meer zitten. de meeste van me vriendinnen zitten bij me op school en kiezen dus haar kant...

ik weet niet wat dit is... ik voel me niet eens zo boos, alleen zwaar teleurgesteld en verdrietig. ik kan het niet meer aan. heb morgen een afspraak bij jeugdzorg gemaakt want ik trek dit niet.

ik weet het echt niet meer...
wat denken jullie?
Oud 21-10-2004, 12:29
ware man
ware man is offline
Ten eerste moet je het niet te hoog opnemen. Dit soort dingen gebeurt. Helaas. Mensen zijn egoïstisch. Maar het heeft niets met jou te maken! Een vriendelijke niet-egoïstische persoon was jou blijven steunen. Beter dus niet iemand om nog mee om te gaan!

Anyways, neem even contact op met een leraar; die zal wel een oplossing voor je hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:31
ilse
ilse is offline
Citaat:
ware man schreef op 21-10-2004 @ 13:29 :
Ten eerste moet je het niet te hoog opnemen. Dit soort dingen gebeurt. Helaas. Mensen zijn egoïstisch. Maar het heeft niets met jou te maken! Een vriendelijke niet-egoïstische persoon was jou blijven steunen. Beter dus niet iemand om nog mee om te gaan!

Anyways, neem even contact op met een leraar; die zal wel een oplossing voor je hebben.
het is zo stom. er is gewoon zooo veel gebeurd, ik heb meteen eenn afspraak met jeugdzorg gemaakt want het gaat meteen weer absoluut niet goed met me. maar ik zal proberen contact op te nemen met een leraar... thnx..
Oud 21-10-2004, 12:40
ware man
ware man is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 21-10-2004 @ 13:31 :
het is zo stom. er is gewoon zooo veel gebeurd, ik heb meteen eenn afspraak met jeugdzorg gemaakt want het gaat meteen weer absoluut niet goed met me. maar ik zal proberen contact op te nemen met een leraar... thnx..
Goed van ej dat je contact hebt opgenomen!

Leraren zijn best aardig hoor. Ik was ook vaak alleen of de laatste die gekozen werd in groepjes, dus dan mocht ik vaak alleen wel wat doen. Leraren willen toch gewoon dat de opracht afkomt, ze willen je heus niet onnodig sarren.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:40
ilse
ilse is offline
Citaat:
ware man schreef op 21-10-2004 @ 13:40 :
Goed van ej dat je contact hebt opgenomen!

Leraren zijn best aardig hoor. Ik was ook vaak alleen of de laatste die gekozen werd in groepjes, dus dan mocht ik vaak alleen wel wat doen. Leraren willen toch gewoon dat de opracht afkomt, ze willen je heus niet onnodig sarren.
tis wel een hele grote opdracht... waar we al weken mee bezig waren en zij heeft llemaal gegevens van me die ik zelf niet eens meer heb
Oud 21-10-2004, 12:45
ware man
ware man is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 21-10-2004 @ 13:40 :
tis wel een hele grote opdracht... waar we al weken mee bezig waren en zij heeft llemaal gegevens van me die ik zelf niet eens meer heb
Argh Heb je ook zo'n hekel aan groepsopdrachten op school? Echt het meest verderfelijk van heel de school
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:49
ilse
ilse is offline
Citaat:
ware man schreef op 21-10-2004 @ 13:45 :
Argh Heb je ook zo'n hekel aan groepsopdrachten op school? Echt het meest verderfelijk van heel de school
yes indeed
Oud 22-10-2004, 10:40
Verwijderd
Sorry ivm weinig tijd heb ik je verhaal niet gelezen Dat doe ik vanavond, maar ik zie jullie post gaan over groepsopdrachten en dat jullie dat niet leuk vinden. Zelf ben ik vrij populair in de klas, van de week achter gekomen toen we in de les een vraag moesten beantwoorden met wie zou jij willen samenwerken bij het organiseren van een feest, mijn naam werd het meest genoemt.

Maar wat vinden jullie precies zo erg aan samenwerken? Want ik weet niet wat jullie later willen worden, maar meestal moet je samenwerken met mensen. En nu is het nog niet voor het "eggie".

Maar ik wil van jullie graag horen waarom jullie het erg vinden, dit is geen aaval ofzo hoor, soms kan ik nogal aanvallend overkomen. Maar dat komt omdat ik dan graag wil helpen.

Groeten sytze
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:16
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
ff kort:
leg het ze uit, praat me ze, vraag hulp aan iemand (vertrouwens persoon o.i.d.), zeg tegen de leraar dat het niet lukt, enz.
miss lukt dat niet maar probeer het iig !
Oud 28-10-2004, 17:46
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
ware man schreef op 21-10-2004 @ 13:29 :

Reageren

Regels voor berichten