![]() |
|
ik post hier niet zo vaak meer maar wil nu toch even wat van me af schrijven wat er vandaag gebeurd is.
ik stort vandag na een lange tijd weer helemaal in. ik heb al veel eerder gepost wat er allemaal gebeurd is in mijn verleden. eventueel: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=familie ook daarna is er nog een boel gebeurd. maar de laatste weken was er helemaal niet zoveel gebeurd. het was alleen raar. ik kon mijn bed niet meer uitkomen, wist niet meer wat ik moest en kon nergens wat voor opbrengen. nu, alleen met school ging het wel goed. kon daar mezelf zijn. maar dat veranderde vandaag. we moeten voor tutor allemaal opdrachten doen met een groepje van 3. een meisje en een jongen, en die jongen is mijn vriend. dat meisje zou regelen hoe en wanneer we de opdrachten zouden doen. ik heb alle opdrachten gestuurd naaar haar, die die ik moest doen. soms ging er iets mis, maar dan heb ik het dezelfde dag - de dag erna geregeld. gister had ik met haar en me vriend afgesproken dat we zouden bespreken hoe we verder zouden, want we moeten het volgende week inleveren. maar ik werd 's morgens wakker en het eerste dat ik deed was naar de wc rennen. ging over me nek. had ontzettende keelpijn, en nog steeds. het regende ontzettend, ik weet dat als ik dan naar haar was gegaan (3 kwartier fietsen) ik pas echt ziek zou worden. ik belde haar op of ze niet naar mij kon komen. wilde ze niet, ze had geen zin om ziek te worden ![]() vandaag belde ze me op. ik denk mooi, misschien kunnen we vandaag wel. ben nog steeds ziek, maar de zon schijnt en ze kan dus niet zeggen dat ze niet naar me toe kan komen omdat het regent. maar ze vertelde me dat ze uit het groepje stapt. met 2 van mijn vriendinnen gaat ze verder. ze kiezen dus allemaal haar kant, ik heb gedaan wat ik kon en kan toch niet naar haar toe gaan als ik elke keer over me nek ga?!! nu kan ik geen kant meer op. we moeten het volgende week, nog wel in de TENTAMENWEEK inleveren, en ik weet het niet meer. ik kan het niet meer. voel de laatste weken alweer een depressie aankomen (heb k al eerder gehad) en nu dit er bij. ik zie het niet meer zitten. de meeste van me vriendinnen zitten bij me op school en kiezen dus haar kant... ik weet niet wat dit is... ik voel me niet eens zo boos, alleen zwaar teleurgesteld en verdrietig. ik kan het niet meer aan. heb morgen een afspraak bij jeugdzorg gemaakt want ik trek dit niet. ik weet het echt niet meer... wat denken jullie?
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Leraren zijn best aardig hoor. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 03:20 | |
Psychologie |
Hoe kan ik haar overtuigen? Verwijderd | 10 | 29-10-2005 13:36 | |
Psychologie |
hoe kan ik het wel zeggen? mira_love | 5 | 28-09-2005 22:51 | |
Psychologie |
Hoe kan ik haar helpen? Ace | 6 | 12-03-2004 13:12 | |
Software & Hardware |
Iemand van het forum kan niet op s.com komen. Hoe kan dat? Chellegirl | 4 | 07-01-2002 11:39 | |
Software & Hardware |
Iemand van het forum kan niet op s.com komen. Hoe kan dat? Chellegirl | 1 | 06-01-2002 18:32 |