Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 14:47
i'mstronger
i'mstronger is offline
ik heb een vraagje: zijn hier ook mensen die nu een relatie met iemand hebben, die eerst gewoon een wildvreemde van je was?

Ik zie namelijk wel eens een jongen op stap, hij komt ook wel eens bij me aan de kassa; echt een ongelooflijk mooie jongen...
Heel misschien heeft hij een vriendin, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Maar mijn probleem is dus dat ik niet zo maar op hem durf af te stappen met 'heej, leuk hier heh?'(bijv in de kroeg) het moet er niet zo boven op liggen dat ik em leuk vind.../lijkt (ik weet alleen hoe hij er uit ziet, niet of ie echt leuk is)

dus, hebben jullie ervaring met dit soort zaken? hoe begin je met een wildvreemde? Misschien iets over em heengooien? (haha, ik noem maar wat, om zn aandacht te trekken)
-de fout die ik altijd maak, is dat ik heel overdreven ga doen, bijvoorbeeld heeeeel vrolijk, of heel negatief, om zijn aandacht te trekken, maar dat is helemaal niet leuk!!
dus alsjeblieft, lees dit es en denk es met me meej~!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2004, 14:52
Verwijderd
"Ken ik jou niet ergens van?"
- .......
"Je komt wel eens bij mij aan de kassa."
- Oooohja!

*blabla*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-10-2004 @ 15:52 :
"Ken ik jou niet ergens van?"
- .......
"Je komt wel eens bij mij aan de kassa."
- Oooohja!

*blabla*
Inderdaad, begin een gesprek met iemand. Dat is de meest simpele manier.

En volgens mij is iedereen een wildvreemde waar je een relatie (of contact) mee begint, tenzij het een goede vriend/vriendin van je is, waarbij vriendschap uitgroeid tot een relatie. Denk dus dat heel veel mensen hier ervaring mee hebben. En na de eerste vorm van communicatie, is iemand al geen wildvreemde meer.
Oud 20-10-2004, 14:58
ilse
ilse is offline
inderdaad, gewoon een simpel gesprekje aan knopen. niet te moeilijk doen. doe anders gewoon een keer of je tegen em aanloopt, hihi, en dan zeg je sorry, kijk je em aan en begint te praten
Oud 20-10-2004, 14:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2004 @ 15:56 :
En volgens mij is iedereen een wildvreemde waar je een relatie (of contact) mee begint, tenzij het een goede vriend/vriendin van je is, waarbij vriendschap uitgroeid tot een relatie. Denk dus dat heel veel mensen hier ervaring mee hebben. En na de eerste vorm van communicatie, is iemand al geen wildvreemde meer.
Ik denk toch dat het vaker niet zo is, bijv. een klasgenoot, collega, vriend(in) van een vriend(in), vage kennis, enz.
Oud 20-10-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 20-10-2004 @ 15:58 :
Ik denk toch dat het vaker niet zo is, bijv. een klasgenoot, collega, vriend(in) van een vriend(in), vage kennis, enz.
Maar ook die mensen zijn in het begin nog een wildvreemde
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-10-2004 @ 16:00 :
Maar ook die mensen zijn in het begin nog een wildvreemde
Ja, maar dan is iedereen een wildvreemde....

Denk dat het een beetje half-half ligt bij relaties.
Oud 20-10-2004, 15:03
waves
waves is offline
maar in alle begin is iemand altijd een wildvreemde, maar zodra je iemand zn/haar naam kent is het al geen vreemde meer (en dat lijkt me toch wel zo handig als je een relatie begint)...

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je met die vraag bedoelt.
Oud 20-10-2004, 15:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
waves schreef op 20-10-2004 @ 16:03 :
maar in alle begin is iemand altijd een wildvreemde, maar zodra je iemand zn/haar naam kent is het al geen vreemde meer (en dat lijkt me toch wel zo handig als je een relatie begint)...

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je met die vraag bedoelt.
Mja, het gaat niet zo zeer om de definitie van een wildvreemde, maar om het feit hoe zij met die leuke jongen in contact komt. Denk dat het beter is als daar de aandacht op wordt gericht . (alhoewel ik de eerste was die een opmerking over dat wildvreemde maakte )
Oud 20-10-2004, 15:42
i'mstronger
i'mstronger is offline
haha, dus dat is niet raar, gewoon als hij es alleen staat naar em toe en zeggen van heeej jij komt wel es bij mij aan de kassa enzoow... en dan zal hij zeggen van :'oh ja??, waar werk je dan?'
en dan herkent ie me niet eens misschien.
Kijk, waar ik mee zit is, dat dat eerste zinnetje ook niet moeilijk is, maar daarna..! Want zegt hij van jaah, dat kan wel, daar winkel ik altijd, en voor de rest nix, wat moet ik dan? gewoon weer doorlopen? (in de kroeg dan?)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 20-10-2004 @ 16:42 :
haha, dus dat is niet raar, gewoon als hij es alleen staat naar em toe en zeggen van heeej jij komt wel es bij mij aan de kassa enzoow... en dan zal hij zeggen van :'oh ja??, waar werk je dan?'
en dan herkent ie me niet eens misschien.
Kijk, waar ik mee zit is, dat dat eerste zinnetje ook niet moeilijk is, maar daarna..! Want zegt hij van jaah, dat kan wel, daar winkel ik altijd, en voor de rest nix, wat moet ik dan? gewoon weer doorlopen? (in de kroeg dan?)
Dan ga je ergens anders over door. Het gaat er vaak niet om wat je zegt, maar om hoe je iets brengt. Of je zegt hem dat hij jou opviel in de winkel. Jongens houden vaak wel van wat aandacht .
Oud 20-10-2004, 17:17
Big M
Big M is offline
...en na het 'ken ik jou ergens van' natuurlijk email adres uitwisselen!
Oud 20-10-2004, 17:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 20-10-2004 @ 14:47 :
ik heb een vraagje: zijn hier ook mensen die nu een relatie met iemand hebben, die eerst gewoon een wildvreemde van je was?
ja ik

tegengekomen met uit gaan, telefoon nummers uitgewisseld, samen filmpje gekeken en van het een kwam het ander

maar aan dit antwoord heb je natuurlijk niet zo veel
Oud 20-10-2004, 17:58
bassgirl
bassgirl is offline
ik heb dat gehad bij mn ex

ik zat op school en zag een of ander raar ventje rondlopen wat ik al snel steeds leuker en leuker begon te vinden, hij mij blijkbaar ook mja hadden we niet door van elkaar. en tja ik kende hem dus totaal niet ook niemand uit zijn klas enzo want tja mijn klas vond dat maar rare mensen... hij begon uiteindelijk hoi te zeggen en zo steeds meer en uiteindelijk eindelijk hadden we elkaar op msn na heel moeilijk gedaan te hebben alle2, en toen ging het vrij snel, afgesproken op school en uren gepraat, en daarna nog een paar x, en vroeg ie me mee naar een feest > daar kregen we toen wat. 11 mnd iets gehad samen... en nou weer bijna (willen elkaar na een half jaar al terug)

maar in jou geval zou ik proberen net iets meer contact met m te leggen als dat je bij andere doet, oogcontact en wat meer zeggen, dan merk je vanzelf of hij erin meegaat of niet, en dan steeds meer en misschien als je durft zn msn vragen, of vragen of hi een keer met je uit wil.
nou veel suc6 alvast... hoop voor je dat t lukt
Oud 20-10-2004, 20:09
Mo6
Mo6 is offline
doe gewoon heel vriendelijk tegen hem als hij bij je aan de kassa is en zorg dat je ook gewoon opvalt als je uitgaat! als hij je dan ziet zal hij wel zeggen, heej jij werkt daar! maar op hem afstappen en gewoon lekker babbelen is natuurlijk ook prima! gewoon niet van tevoren een gesprek bedenken, maar lekker kletsen en dan zie je wel waar het schip strand! als het klikt ben je toch niet snel uitgepraat! en als je niets meer te zeggen weet zeg je toch gewoon dat je weer ff naar je vriendinnen toegaat ofzo!?

waar kom je trouwens vandaan? en waar werk je?
Oud 21-10-2004, 16:59
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
waar kom je trouwens vandaan? en waar werk je? [/B]
haha
Oud 21-10-2004, 17:51
Bo
Bo is offline
Mijn toenmalige vriend kwam ik heel vaak tegen in de bus! Ik kende hem dus alleen "van gezicht". Toen ik hem een keer tegen kwam tijdens het stappen raakten we in gesprek en zijn we gaan daten.

Misschien moet je proberen hem een keer "toevallig" tegen te komen buiten je werk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:25
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hehe, waar ik woon... haha, ik werk in ieder geval in een supermarkt..! Maar jah, ik had em net alweer aan de kassa! En mn vingers trilden helemaal... tss, echt dom. Maar ik heb niet opvallend gedaan, ik zie wel of ik wat kan regelen als ik op stap ben..! Ik hoop dat ik het lef heb IETS te zeggen! leuk trouwens, al die reacties!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 13:08
feline
feline is offline
Je kan hem toch gewoon een keer gedag zeggen als je hem tegenkomt met uitgaan ? (Eerst even oogcontacten en lachen.)
Of hem iets enthousiaster dan een 'normale' klant gedag zeggen bij de supermarkt.

Wel opvallend dat hij zo vaak bij jou komt afrekenen ....
Oud 24-10-2004, 13:44
Multilot
Multilot is offline
Misschien kun je bij de kassa al een gesprekje aanknopen, desnoods over het weer ofzo, dat zul je vast wel met meer klanten doen!

Succes
Oud 24-10-2004, 14:13
Susanne
Susanne is offline
iets over iemand heengooien hoe triest is dat

je kan toch gewoon vragen van "goh heb je een mobnr dan kan ik je een keer bellen?" of "heb je zin om een keer ergens wat te gaan drinken?" of "zullen we een x iets leuks doen samen?"

beter dan een halfjaar wachten totdat je eindelijk contact hebt, fix het even snel weet je meteen waar je aan toe bent
Oud 25-10-2004, 11:10
i'mstronger
i'mstronger is offline
jaaah, dat is denk ik wel het makkelijkste jah, gewoon zn nummer vragen! Ik denk dat ik dat wel had gedaan, als ik niet zaterdag te horen kreeg van iemand die hem wel kent.... Dat hij een vriendin heeft... shit..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:17
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 20-10-2004 @ 15:47 :

Ja, en het duurde wel 2 weken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 00:43
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 21-10-2004 @ 23:25 :
Hehe, waar ik woon... haha, ik werk in ieder geval in een supermarkt..! Maar jah, ik had em net alweer aan de kassa! En mn vingers trilden helemaal... tss, echt dom. Maar ik heb niet opvallend gedaan, ik zie wel of ik wat kan regelen als ik op stap ben..! Ik hoop dat ik het lef heb IETS te zeggen! leuk trouwens, al die reacties!
haha, ik herken het verhaal gewoon op een of andere manier van een huidige situatie gaat om een meisje uit de supermarkt... dus zou toevallig kunnen zijn.... maar ehm, heb je het idee dat de jongen jou leuk vind?

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 06:58.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 09:09
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb met een jongen die eerst een wildvreemde voor mij was.. maar 't gaat nu al super lang goed en ik ben echt nog steeds super gek op hem.
Ik heb zoiets wel eens eerder gehad maar dat klikte totaal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 14:13
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik heb werkelijk geen idee of hij mij leuk vindt.. Zal wel niet, hij heeft een vriendin. Het was alleen dat hij MIJ opviel, en ik wist niet hoe ik ooit met hem in contact zou kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:53
Gammaray
Gammaray is offline
[QUOTE]Qimm schreef op 20-10-2004 @ 18:50 :
[B]ja ik

tegengekomen met uit gaan, telefoon nummers uitgewisseld, samen filmpje gekeken en van het een kwam het ander

En gewoon jezelf blijven en niet probeeren op tevallen

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 18:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten