| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Heeyzz..waarom bel je haar niet gewoon nog een keer? Vorige keer ging het toch ook goed? Ik heb dat ook altijd hoor, moet ik zeggen..bang zijn nix te zeggen te hebben..maarja je kan altijd nog ophangen moet je maar denken
Maar ze geeft dus wel aan dat ze je ook wel ziet zitten. Najah als ze je niet leuk vond zal ze toch wel niet zo 'hinterig' doen neem ik aan toch? Hoe ken je haar eigenlijk? En kan je haar gewoon zien als je wil? Woont zij ook in Amerika? Want dat snap ik niet helemaal..anders zouden jullie gewoon weer eens af moeten spreken, aangezien ze haar gevoelens voor jou niet over de telefoon wil bespreken...Wel balen dat je omgeving er niet voor open staat, maar dat is echt geen reden om het te laten!! Ik snap wel dat het vervelend is, maar waar een wil is, is een weg moet je maar denken Suxes ermeej!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 23:05 | |
| Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 08:56 | |
| Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 12:28 | |
| Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 16:11 | |
| Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 13:24 | |
| Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 13:44 | |