Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 20:36
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Heeee,

Oke, kep een probleempje, ik ben ontzettend verliefd op een heel lief meisje. We hebben al liggen zoenen (in een dronkenbui) en het vervolgens erg goed uitgepraat.....en ze zei dat ze me nog steeds leuk en lief vond MAAR elke keer als ik dr zie is het fantastisch en laat ze me zien dat ze me leuk vind maar dan zie we elkaar 4 week niet en dan laat ze ook niks van dr horen! Wat moet ik nou? Wat wil ze nou? Ze is Duits, en moeilijk te verstaan als we over onze gevoelens praten. We leven hier ook nog eens in een heterowereld......waar we onze "relatie" geheim moeten houden....Wat moet ik doen?
HELP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 21:35
DarkCat
DarkCat is offline
Misschien moet je dr als je dr weer ziet proberen uit te leggen dat je dr wat vaker wilt zien? Lijkt me logisch.. en waarom ze niks van zich laat horen, natuurlijk.

Maar t klinkt, op die 4 weken na, wel gezellig
Oud 11-03-2002, 21:52
bracelance
bracelance is offline
Allereerst vind ik het heerlijk voor je dat je zo'n iemand hebt gevonden. Maar waarom belt ze je niet? van de andere kant... waarom bel jij haar niet? Misschien is het wel tijdelijk verlangen. Meestal is dat enkel lust.

Mijn advies is proberen contact met haar te zoeken (wat niet zo moeilijk lijkt) en aan haar de hele situatie uitleggen, in een willekeurige taal, hopend dat zij het begrijpt en misschien mee wil bouwen aan een goede toekomst samen.
Oud 12-03-2002, 11:50
appelke
appelke is offline
bel haar she loves you!!!!!!!
Oud 12-03-2002, 12:36
Aurora
Aurora is offline
Wieieie wat leuk wat leuk Behalve dat ze nix van zich laat horen natuurlijk, daz wat minder Maar inderdaad, waarom zou JIJ geen contact zoeken? Misschien is ze wel onzeker of iets dergelijks of durft ze niet goed..als niemand iets doet gebeurt er niets! Maar ze heeft al gezegd dat ze je leuk en lief vindt dus daar zal het niet aan liggen Dat ze een andere taal spreekt is inderdaad niet handig neej..kan ze geen Engels ofzow? En trouwens, is je omgeving echt zo bekrompen dat je je relatie geheim moet houden?? Of ben je alleen bang dat ze er tegen zullen zijn ofzo? Nah..ik zou iig echt contact met haar opnemen!! Let Love Rule zullen we maar zeggen
Oud 12-03-2002, 14:27
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Hey, ze heeft inderdaad gezegt dat ze me leuk en lief vond en ik heb haar echt laten merken dat ik haar leuk vind. Heb dr namelijk laast een brief gestuurd en dr in gezet dat als ik dr zou bellen ik misschien wel niks te zeggen heb......ik weet het niet...ik had dr laatst gebeld om te vragen of ze op mn feest wou komen en toen hebben we WEL voor een tijd aan de telefoon gezeten. Ik vroeg dr ook " wat voel je nou..." en ze zei dat ze er niet over de telefoon over wilde praten. Ok. Het onweerde en bliksemde, en ik vertelde haar dat ik dat haatte en toen zei ze dat ik wel bij haar mocht slapen vannacht......een grapje met een hint begreep ik eruit...! Ik weet het gewoon niet, aan de ene kant lijkt het zo duidelijk aan de andere kant voelt het raar. Ik woon trouwens in Amerika en daar zijn ze absoluut nog niet zo ver als nederland.......daarom is het allemaal geheim! Dus wat moet ik hier nou uithalen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Droppie schreef:
Hey, ze heeft inderdaad gezegt dat ze me leuk en lief vond en ik heb haar echt laten merken dat ik haar leuk vind. Heb dr namelijk laast een brief gestuurd en dr in gezet dat als ik dr zou bellen ik misschien wel niks te zeggen heb......ik weet het niet...ik had dr laatst gebeld om te vragen of ze op mn feest wou komen en toen hebben we WEL voor een tijd aan de telefoon gezeten. Ik vroeg dr ook " wat voel je nou..." en ze zei dat ze er niet over de telefoon over wilde praten. Ok. Het onweerde en bliksemde, en ik vertelde haar dat ik dat haatte en toen zei ze dat ik wel bij haar mocht slapen vannacht......een grapje met een hint begreep ik eruit...! Ik weet het gewoon niet, aan de ene kant lijkt het zo duidelijk aan de andere kant voelt het raar. Ik woon trouwens in Amerika en daar zijn ze absoluut nog niet zo ver als nederland.......daarom is het allemaal geheim! Dus wat moet ik hier nou uithalen?
Amerika profiel --->> Groningen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:30
Aurora
Aurora is offline
Heeyzz..waarom bel je haar niet gewoon nog een keer? Vorige keer ging het toch ook goed? Ik heb dat ook altijd hoor, moet ik zeggen..bang zijn nix te zeggen te hebben..maarja je kan altijd nog ophangen moet je maar denken Maar ze geeft dus wel aan dat ze je ook wel ziet zitten. Najah als ze je niet leuk vond zal ze toch wel niet zo 'hinterig' doen neem ik aan toch? Hoe ken je haar eigenlijk? En kan je haar gewoon zien als je wil? Woont zij ook in Amerika? Want dat snap ik niet helemaal..anders zouden jullie gewoon weer eens af moeten spreken, aangezien ze haar gevoelens voor jou niet over de telefoon wil bespreken...Wel balen dat je omgeving er niet voor open staat, maar dat is echt geen reden om het te laten!! Ik snap wel dat het vervelend is, maar waar een wil is, is een weg moet je maar denken Suxes ermeej!
Reageren

Regels voor berichten