Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 14:59
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Ik had geen idee waar ik dit moest neerzetten..
dus zet ik het maar hier:

Wij hebben gewoon windows XP met alle standaarts programma's waaronder outlook express hier had ik een vraagje over:

Ik heb een hotmail account en kon die onder outlook zetten, dat als ik outlook opende links hotmail stond, met mijn inbox en mappen en daarboven mijn outlook account ofzoow (die gebruik ik nooit dusss...).
Maar mijn moeder wilde dat dus ook (omdat dat gewoon
hartstikke handig is).
Alleen bij haar lukt dat niet (zij heeft chello).
Vandaag probeerde ik dat weer en kwam er voor het eerst geen foutmeldingen meer dus ik dacht "heej misschien is het nu eindelijk WEL gelukt!!" maar nee ik zag geen chello account links staan kan iemand mij helpen?? weet iemand waarom het niet lukt??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 15:04
ILUsion
ILUsion is offline
Heb je Chello geen POP3 en SMTP-instellingen gekregen? Ik ken Chello niet ,maar meestal krijg je bij je ISP toch wel een POP3-account; kijk ook eens op hun site, daar zal waarschijnlijk ook wel iets opstaan (nog basic vraag, lijkt mij, beetje google en dat werkt ook )
Oud 17-10-2004, 17:16
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Oow owkeej ik zal even kijken...
maar trouwens nu doet de mijn het oowk al niet ik heb gewoon hotmail
er staat:

Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: '', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 12002, Foutnummer: 0x800CCC19
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:40
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Dit komt er bij mn moeder te staan als ik iets probeer...:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'html', Server: 'html', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Misschien heeft het er wat mee te maken maar mn msn hield er een uurtje geleden oowk mee op duss... als ik hem open komt dit er normaal al te staan:

MSN Messenger

In MSN Messenger is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.

Wij hebben een foutrapport gemaakt dat u kunt verzenden zodat wij weten hoe MSN Messenger moet worden verbeterd.
Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, Klikt u hier.

Rapport verzenden Niet verzenden

dan druk ik op niet verzenden en dan doet hij het oowk nog gewoon maar nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:10
ILUsion
ILUsion is offline
Heb je de POP-server voor Chello ingesteld op mail.chello.nl ? (dit is voor zowel POP3 als voor SMTP), volgens mij heb je daar gewoon 'html' ingevuld en dat lijkt me nu niet echt te werken op internet...

Als je een goede uitleg wenst, die van mijn provider vind ik wel helder:
http://www.telenet.be/nl/klantendien...xpress5x6x.php

Maar je moet natuurlijk niet de instelleing van mijn ISP overnemen, dus als ze daar spreken over ... moet je dat door > ... vervangen
Voornaam Achternaam > voornaam en achternaam van je moeder
e-maildres@pandora.be > e-mail van je moeder (met de @chello.nl )
in.telenet.be > mail.chello.nl
uit.telenet.be > mail.chello.nl
Telenet E-mail > Chello E-Mail

Het enige waarvoor je moet opletten, dat type verbinding moet hetzelfde zijn als wat je nu al gebruikt!

HTH

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:16
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Ikkuuuuuh schreef op 17-10-2004 @ 15:59 :
Ik had geen idee waar ik dit moest neerzetten..
dus zet ik het maar hier:

Wij hebben gewoon windows XP met alle standaarts programma's waaronder outlook express hier had ik een vraagje over:

Ik heb een hotmail account en kon die onder outlook zetten, dat als ik outlook opende links hotmail stond, met mijn inbox en mappen en daarboven mijn outlook account ofzoow (die gebruik ik nooit dusss...).
Maar mijn moeder wilde dat dus ook (omdat dat gewoon
hartstikke handig is).
Alleen bij haar lukt dat niet (zij heeft chello).
Vandaag probeerde ik dat weer en kwam er voor het eerst geen foutmeldingen meer dus ik dacht "heej misschien is het nu eindelijk WEL gelukt!!" maar nee ik zag geen chello account links staan kan iemand mij helpen?? weet iemand waarom het niet lukt??
Wij hebben ook chello hiero, ik gebruik Outlook om mijn chellomail binnen te halen. Als het goed is heeft jou moeder een blaadje gekregen (contract & gegevens modem) op dat blaadje staan ook de gegevens die je in moet vullen bij de velden van Outlook. Ik weet niet hoelang jou moeder al chello heeft, want daar zit nogal wat verschil in met tegenwoordig(de namen van de verschillende servers)
Op dat blaadje staat ook het mailadres die jou moeder van chello heeft gekregen.
Oud 23-10-2004, 11:20
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Tis gelukt heeeeeeeeeel erg bedankt nu is mn moeder tevreden
doeiidoeii
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten