Wij hebben onze eigen domein + server. (Gebruik Outlook Express)
Op onze server draaien wij voor onze email Kerio mailserver 6.0.6. (Draait overigens op windows 2000, en kom nu aub niet met een ander OS aan, want het heeft gewerkt op deze manier

)
Een tijd heeft het perfect gewerkt, totdat ons ip (chello) veranderde. Toen moest dus in de DNS van ons account het ip aangepast worden, maar de meneer die alles voor ons regelde was niet meer bereikbaar. Toen hebben we onze domein over laten nemen door een ander bedrijf, ip aangepast, en het werkte weer.
Maar, als ik nu van mijn Gmailaccount, een mail naar ons domein stuur, komt de mail wél in outlook express aan, maar krijgt de zender (ik op mijn Gmail account) een mail van de server;
Code:
This is an informative message sent by Kerio MailServer 6.0.6 at *account.
The server was not able to deliver your mail message to the following addresses:
<d:\mail> (*account: Mailbox does not exist)
Final-Recipient: rfc822;d:\mail
Action: failure
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: SMTP; Mailbox does not exist
Wie weet wat hier fout is? Iemand die ook met Kerio werkt, en dit ooit is tegengekomen?
Overigens is Kerio al een keer overnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft helaas niks geholpen.