Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 15:03
*sheer*
*sheer* is offline
me vriendin heeft nu 3 maande een vriendje..hij is 17 zij 14..hij blowt en drinkt..zij niet. maar k heb het gevoel dat hij haar min of meer dwingt tot seks! zo heeft hij tege haar gezegt dat ze moet kiezen tussen een trio en pijpen! ze wil het niet uitmaken omdat ze zegt dat ze van hem houdt! wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2004, 15:04
Qimm
Qimm is offline
haar haar eigen fouten laten maken, je kan tegen haar zeggen dat het zo dus niet hoort. Maar daar houdt het ook op.
Oud 23-10-2004, 15:05
Gothic
Gothic is offline
haar ouders bellen/inlichten, de politie bellen, en zorgen dat er aangifte gedaan wordt.
Oud 23-10-2004, 15:07
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
ik zou idd een prof. instantie inlichten en verdere stappen ondernemen tegen dat onkruid! Succes ermee
Oud 23-10-2004, 15:14
ilse
ilse is offline
niet nix doen in ieder geval. zo te horen gaat het goed fout daar. naar de politie gaan... weet niet of ze dan niet zal ontkennen als ze zegt dat ze van hem houdt en daarom het ook niet uitmaakt..

probeer haar iig over te halen, en des noods har ouders inlichten... rotstreek, en ze zal ook vast heeeel boos worden dan, maar later ziet ze wel dat dat beter was.

succes
Oud 23-10-2004, 15:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-10-2004 @ 16:04 :
haar haar eigen fouten laten maken, je kan tegen haar zeggen dat het zo dus niet hoort. Maar daar houdt het ook op.
Aan de ene kant begrijp ik deze mening.. aan de andere kant denk ik niet dat je een meisje zo'n fout moet laten maken als je er gewoon iets aan kan doen en als het niet eens mag! Wie weet wat ze er aan overhoudt en mogelijk zal ze zelfs boos zijn op bijv. de topicstarter omdat die niets deed terwijl ze dat wel kon.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 23-10-2004 @ 16:14 :
niet nix doen in ieder geval. zo te horen gaat het goed fout daar. naar de politie gaan... weet niet of ze dan niet zal ontkennen als ze zegt dat ze van hem houdt en daarom het ook niet uitmaakt..

probeer haar iig over te halen, en des noods har ouders inlichten... rotstreek, en ze zal ook vast heeeel boos worden dan, maar later ziet ze wel dat dat beter was.

succes
ik denk dat 2 ouders + een meisje van 14 serieuzer worden genomen bij de politie dan alleen een meisje van 14...
Oud 23-10-2004, 15:53
ilse
ilse is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-10-2004 @ 16:46 :
ik denk dat 2 ouders + een meisje van 14 serieuzer worden genomen bij de politie dan alleen een meisje van 14...
ja weet ik... tis ook het beste denk ik, maar van de kant van dat meisje kan je van te voren al bedenken dat die boos wordt dat iemand dat aan haar ouders gaat vertellen!!

en.. tsja, als ze zo gek op die jongen is kan ze toch ook gaan ontkennen zoals ik in me vorige post zei?
Oud 23-10-2004, 15:53
annetjuh
annetjuh is offline
niet mee bemoeien,
leg haar uit dat echte liefde niet over seks gaat dus en verder haar haar eigen zaakje laten afhandelen

want als je ingrijpt op een andere manier. Ben jij de jalourse vriendin!
Oud 23-10-2004, 16:12
Verwijderd
Aangifte? Nah.

Sommige mensen vragen er gewoon om om gebruikt te worden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-10-2004 @ 17:12 :

Wat niet inhoudt dat je het maar gewoon moet laten gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:18
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-10-2004 @ 17:12 :
Aangifte? Nah.

en dus laat je zo iemans een fout maken waar ze daarna zooooo dikke spijt van krijgt? laat jij een van je vrienden gewoon gebruiken als je er misschien wat aan had kunnen doen?!
Oud 23-10-2004, 17:04
Verwijderd
Haar duidelijk maken dat ze gewoon gebruikt wordt, en dat als ze niet uitkijkt rustig verkracht kan worden.
Zelfde met mensen die met 'zelfmoord' of 'lelijkheid' dreigen/zitten;
Je kunt ze het 1, 2 keer proberen duidelijk te maken, luisteren ze niet... > cut the rope.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 23-10-2004 @ 16:53 :
ja weet ik... tis ook het beste denk ik, maar van de kant van dat meisje kan je van te voren al bedenken dat die boos wordt dat iemand dat aan haar ouders gaat vertellen!!

en.. tsja, als ze zo gek op die jongen is kan ze toch ook gaan ontkennen zoals ik in me vorige post zei?
Tuurlijk wordt ze boos, ze zal zich doodschamen, maar als die ouders enigsinds normaal reageren, zal ze ze ontzettend dankbaar zijn op haar 20e... omdat ze tenminste een normale jeugd heeft gehad en geen verkrachting/aanranding/seks tegen haar zin wat JAREN LANg een leven kan verpesten als er niet goed hulp geboden wordt...
Oud 23-10-2004, 17:42
AngelLena
AngelLena is offline
Heb je alleen het gevoel of weet je het zeker? Voordt we hier allemaal met drastische maatregelen aan komen kakken, misschien is er wel niets aan de hand. Hij kan nog zoveel zeggen, maar hoeveel meent hij er werkelijk van? Als ze op beide keuzes nee zegt, gaat hij dan dwingen of legt ie zich er met wat gemopper bij neer? (geld niet alleen voor dit voorbeeld natuurlijk) Vraag haar dat eerst eens...

Als ie ECHT dwingt, dan kan je stappen gaan ondernemen zoals contact opnemen met oa meldpunt kindermishandeling (welke je weer door kan verwijzen naar de juiste instantie voor melders van verkrachters) of politie/ouders. Maar eerst zou ik proberen haar over te halen er een punt achter te zetten, ze staat altijd sterker als ze ZELF aangifte doet, als jij aangifte doet, dan moet er een heel onderzoek komen en doen ze er veel langer over dan als zij het zelf meldt.
Oud 24-10-2004, 09:49
zarf
zarf is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-10-2004 @ 18:42 :
Heb je alleen het gevoel of weet je het zeker? Voordt we hier allemaal met drastische maatregelen aan komen kakken, misschien is er wel niets aan de hand. Hij kan nog zoveel zeggen, maar hoeveel meent hij er werkelijk van? Als ze op beide keuzes nee zegt, gaat hij dan dwingen of legt ie zich er met wat gemopper bij neer? (geld niet alleen voor dit voorbeeld natuurlijk) Vraag haar dat eerst eens...

Als ie ECHT dwingt, dan kan je stappen gaan ondernemen zoals contact opnemen met oa meldpunt kindermishandeling (welke je weer door kan verwijzen naar de juiste instantie voor melders van verkrachters) of politie/ouders. Maar eerst zou ik proberen haar over te halen er een punt achter te zetten, ze staat altijd sterker als ze ZELF aangifte doet, als jij aangifte doet, dan moet er een heel onderzoek komen en doen ze er veel langer over dan als zij het zelf meldt.
true
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:33
paco
paco is offline
kiezen voor de trio en als 3de persoon je moeder meenemen die hem vervolgens lamslaat en de politie belt... vuile klootzak!
Oud 24-10-2004, 17:36
Verwijderd
Bij de hitkrant zijn ze zeer ervaren met dergerlijke vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:38
Verwijderd
Aangifte? Uiteindelijk kiest dat meisje er toch allemaal zelf voor? Ze kan het toch ook uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:43
AngelLena
AngelLena is offline
Ik denk idd dat het weinig zin heeft om aangifte te doen op dit moment, want jij kan hoog en laag springen, maar als dat meiske zegt dat er niets aan de hand is, dan kan ook niemand iets bewijzen. Zij is de enige die ervaring heeft met zijn manier van handelen, en misschien is hij helemaal niet zo dwingend, loopt ie gewoon te geinen. Dus zie vorige post
Oud 24-10-2004, 18:20
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Bij de hitkrant zijn ze zeer ervaren met dergerlijke vragen.
Ja, bijvoorbeeld hier:
Ik ben verkracht tjakka

Dat terzijde gelaten, k zou 'm door z'n ballen schieten, die vent.
Maar goed, wie ben ik
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 18:22
Verwijderd
mag ik wel zeggen dat de zin, hij blowt en drinkt...zij niet, helemaal niks toevoegt aan het verhaal
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:29
*sheer*
*sheer* is offline
sorry ik wou even wat verschillen laten merken, wat erop duidt dat zij zich door hem laat meeslepen, ze rookt al en ik ben bang dat ze ook gaat blowen. daarnaast heeft ze hem vorige week gepijpt.. (door die keuze)..maar zij mag hem wel aftrekken en pijpen, hy vingert haar all1 maar..
ze is in het verleden aangerand vandaar..
vinden jullie dan niet dat je op je 14e veel te jong is om met iemand seks te hebben?
owja ze gebruikt ook de pil niet ofzow, wat als ze zwanger raakt?
ben k gewoon te besorgd?
Oud 24-10-2004, 21:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tessa-->Di-rect schreef op 24-10-2004 @ 22:29 :

Je zou denken dat ze nu dan toch inziet... dat het fout is.. of zo.

Citaat:
vinden jullie dan niet dat je op je 14e veel te jong is om met iemand seks te hebben?
In principe wel maar ik was ook 14 en heb geen spijt, dus ik zal er niets over zeggen.

Citaat:

ben k gewoon te besorgd?
Nja, op zich zijn er nog condooms.. misschien gebruikt ze die. Maar zwanger raken zou inderdaad een groot probleem zijn en dat mag je haar ook wel duidelijk maken. Al zeg je alleen maar: doe je het wel veilig? Dan heb je de soa's er ook meteen bij en staat zij even stil bij wat het precies inhoudt.

Ik weet niet of je te bezorgd bent want ik weet niet hoewel echt zo is zoals jij denkt dat het is.. maar het is iig goed dat je bezorgd bent
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
sorry ik wou even wat verschillen laten merken, wat erop duidt dat zij zich door hem laat meeslepen, ze rookt al en ik ben bang dat ze ook gaat blowen. daarnaast heeft ze hem vorige week gepijpt.. (door die keuze)..maar zij mag hem wel aftrekken en pijpen, hy vingert haar all1 maar..
Daar kiest ze toch zelf voor? Als ze daarmee gelukkig is, prima.
Citaat:
Irrelevant.
Citaat:
Nee, dat is je reinste onzin. Je kunt hoogstens stellen dat er een bepaalde mate van lichamelijke ontwikkeling (zou) moet(en) zijn, en die is afhankelijk van de leeftijd waarop een meisje voor het eerst ongesteld wordt. Je hebt meisjes die op hun tiende ongesteld worden en meisjes die dat pas op hun dertiende worden. Nogal onzinnig om voor beide gevallen een zelfde 'limiet' op te stellen.
Citaat:
ben k gewoon te besorgd?
Niks mis met abortus dacht ik zo, behalve dat het geld kost.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2004, 22:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-10-2004 @ 23:18 :
[B]Daar kiest ze toch zelf voor? Als ze daarmee gelukkig is, prima.[b]Irrelevant.[b]Nee, dat is je reinste onzin. Je kunt hoogstens stellen dat er een bepaalde mate van lichamelijke ontwikkeling (zou) moet(en) zijn, en die is afhankelijk van de leeftijd waarop een meisje voor het eerst ongesteld wordt. Je hebt meisjes die op hun tiende ongesteld worden en meisjes die dat pas op hun dertiende worden. Nogal onzinnig om voor beide gevallen een zelfde 'limiet' op te stellen.Niks mis met abortus dacht ik zo, behalve dat het geld kost.
Oh oh oh.. ik wilde dat ik het kon laten om op jou te reageren.. maar je zegt bijna altijd dingen die zo tegen m'n gevoel en verstand ingaan... Serieus, soms denk ik echt dat je zulke antwoorden geeft om mij (en andere forummers) te pesten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-10-2004 @ 23:26 :
Oh oh oh.. ik wilde dat ik het kon laten om op jou te reageren.. maar je zegt bijna altijd dingen die zo tegen m'n gevoel en verstand ingaan... Serieus, soms denk ik echt dat je zulke antwoorden geeft om mij (en andere forummers) te pesten.
Dat doe ik ook wel eens alleen dan niet om jou te pesten
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 22:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2004 @ 23:27 :
Dat doe ik ook wel eens alleen dan niet om jou te pesten
Hahah. Nee maar echt hoor.. ik heb nog nooit gehad dat ik een post van hem las waar ik het mee eens was.. maar bovendien heb ik bij 98% van z'n posts (die ik lees iig) het gevoel van: hoe kan je het over je lippen krijgen?! Hoezo: niets mis met abortus?! (en dan heb ik het nog niet eens over het arme zielige klompje cellen wat weggehaald wordt) Argh!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 23:22
Shitonya
Shitonya is offline
praat er met haar over zou ik zeggen. Misschien vindt zij het juist wel heel opwindend als ze wordt gedwongen tot seks
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 07:45
RanC
RanC is offline
Op je 14e hoor je stiekem br33zahZ te drinken en naar Di-Rect te luisteren in plaats van je uberhaupt met seks bezig te houden.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Op je veertiende hou je niet van iemand. Dan vind je iemand lieeeeeeeeeeeef.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 13:15
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-10-2004 @ 16:46 :
Ik denk dat je hier wel gelijk in hebt.
Oud 26-10-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-10-2004 @ 23:30 :
Hahah. Nee maar echt hoor.. ik heb nog nooit gehad dat ik een post van hem las waar ik het mee eens was.. maar bovendien heb ik bij 98% van z'n posts (die ik lees iig) het gevoel van: hoe kan je het over je lippen krijgen?!

Dat hebben wel meer mensen hoor.. volgens mij doet ie het expres.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-10-2004 @ 23:18 :
Je kunt hoogstens stellen dat er een bepaalde mate van lichamelijke ontwikkeling (zou) moet(en) zijn
En geestelijke ontwikkeling ook, natuurlijk.

De rest van je reply slaat echt nergens op, probeer eens te kappen met dat soort antwoorden hier te geven wanneer iemand serieus om advies vraagt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
ben k gewoon te besorgd?
Weet ze eigenlijk wel wat jij van de situatie vind?
Het is natuurlijk een moeilijke situatie. Het liefst zou je haar willen vastbinden of zorgen dat ze dat ventje nooit meer ziet. Alleen is de kans groot dat je daarmee alleen maar erger maakt. Ze wordt misschien dan boos dat jij haar als een kind behandelt en misschien wel verder gaat. Natuurlijk is dat haar verantwoordelijkheid en als ze niet naar je wilt luisteren is dat haar probleem en niet die van jou.

Iedergeval succes want ik geloof best dat je in een rotte situatie zit.
Oud 26-10-2004, 13:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 26-10-2004 @ 14:06 :

Dat hebben wel meer mensen hoor.. volgens mij doet ie het expres.
Nja, expres of niet, hij is de enige bij wie ik het echt godsgruwelijk irritant en frustrerend vind.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-10-2004 @ 14:34 :
Nja, expres of niet, hij is de enige bij wie ik het echt godsgruwelijk irritant en frustrerend vind.
Ik meen het wel, ik laat alleen de nuance weg.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 14:51 :
Ik meen het wel, ik laat alleen de nuance weg.
Nou, dat is sowieso wel duidelijk .. andere mensen schrijven ook wel ongenuanceerde posts zonder dat zou nou meteen tegen een meisje van 14 gaan zeggen dat haar vriendin, of ze nou gedwongen wordt of niet, de keuze maakt om dat joch te pijpen dus dat daar helemaal niets mis mee is en mocht ze zwanger raken, ach waarom niet een abortus dan... wat maakt het ook uit dat dat een enorm ingrijpende gebeurtenis is en bovendien lang niet altijd wordt toegestaan door ouders terwijl ze haar ouders wel zal moeten inlichten. En ach, ze vraagt erom om verkracht te worden dus laat het maar lekker gebeuren. Niets mis mee, lijkt me. Ze 'vraagt er toch om'?

Ik geloof dat jij iets meer weglaat dat nuance. Volgens mij laat jij ook je gevoel voor wat wel en niet normaal is weg, je gevoel voor wat verantwoordelijk is weg en eigenlijk het gevoelsmatige stuk van dit verhaal helemaal.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 14:51 :
Ik meen het wel.
En terecht. Het zou een beetje raar zijn om dingen te posten die je niet meent.
Oud 26-10-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-10-2004 @ 14:57 :
Nou, dat is sowieso wel duidelijk .. maar Chimera en nare man en nog wat mensen schrijven ook wel ongenuanceerde posts zonder dat zou nou meteen tegen een meisje van 14 gaan zeggen dat haar vriendin, of ze nou gedwongen wordt of niet, de keuze maakt om dat joch te pijpen dus dat daar helemaal niets mis mee is en mocht ze zwanger raken, ach waarom niet een abortus dan... wat maakt het ook uit dat dat een enorm ingrijpende gebeurtenis is en bovendien lang niet altijd wordt toegestaan door ouders terwijl ze haar ouders wel zal moeten inlichten. En ach, ze vraagt erom om verkracht te worden dus laat het maar lekker gebeuren. Niets mis mee, lijkt me. Ze 'vraagt er toch om'?
Met de uitspraak met abortus is niets mis bedoel ik niet dat het niet vervelend is om ongewenst zwanger te raken, maar dat abortus als je ongewenst zwanger geraakt bent een prima oplossing is. Dat zo'n ingreep vervelend is snap ik ook wel, maar dat doet eigenlijk niet terzake. Dat de ouders het misschien niet goed vinden is eigenlijk niet zo belangrijk aangezien je het ongeacht wat je ouders vinden toch wel kunt laten doen.

Verder vind ik 14 voldoende oud om zelf te beslissen met wie je wel en niet om wilt gaan en met wie je wel en niet wilt neuken. Dat je van sommige beslissingen later spijt kan krijgen is zeker waar, maar dat is op je dertigste nog steeds zo en zonder fouten te maken leer je nooit iets.

Tenslotte is er een duidelijk verschil tussen 'verkracht worden' en neuken.
Citaat:
Ik geloof dat jij iets meer weglaat dat nuance. Volgens mij laat jij ook je gevoel voor wat wel en niet normaal is weg, je gevoel voor wat verantwoordelijk is weg en eigenlijk het gevoelsmatige stuk van dit verhaal helemaal.
Tsja, het is nogal wiedes dat ik mijn gevoel 'voor wat wel en niet normaal is' weglaat, want een dergelijk gevoel heb ik helemaal niet. Ik ben redelijk op de hoogte van wat in de Nederlandse samenleving normaal wordt gevonden, maar het is onzinnig om te stellen dat dat dan dus maar de beste manier is. Je moet eigenlijk het idee van absolute normen en waarden laten varen en ze meer zien als een soort staat waarin een samenleving zich bevindt. Om zonder meer te stellen dat bepaalde normen en waarden 'beter' zijn is dus larie. Je kunt hoogstens stellen dat bepaalde normen en waarden bevorderlijk zijn voor bijvoorbeeld de welvaart of de openbare orde.

Wat verantwoordelijkheid in dit verhaal terzake doet zie ik niet in. In mijn optiek is iemand van 14 namelijk prima in staat zelf zaken af te wegen en beslissingen te maken. (uitzonderingen, zoals zwakzinnigen, daar gelaten) Dat was 100 jaar geleden zo, en ik zou niet weten waarom dat plots drastisch zou zijn veranderd. Foute beslissingen maken is belangrijk in het leerproces dat het leven heet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 15:11 :
*cut*
Heh, dit lijkt al weer meer op iets wat ik kan hebben. Ongenuanceerd kan ik wel hebben, maar je kwam erg bot op me over. Zo van: laat haar lekker in haar sop gaar koken. Ik ben het best met je eens dat een kind van 14 niet volkomen achterlijk is en keuzes voor zichzelf kan maken maar dat neemt niet weg dat het helemaal niet erg is om iemand een beetje te sturen en van dingen in te laten zien dat ze fout zijn of dat ze er voor op moet passen voor dat ze de fout zelf begaat. Als ze er dan echt voor kiest om die fout te begaan dan is dat haar eigen schuld. Maar om bij voorbaat al te zeggen: van fouten leren mensen, vind ik onverantwoordelijk en kortzichtig. Mensen leren van fouten maar daarom hoef je ze nog niet in de steek te laten en fouten te laten begaan die niet nodig zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:24
Verwijderd
Misschien, maar dat werkt zelden bij verliefde vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 15:11 :
Dat zo'n ingreep vervelend is snap ik ook wel, maar dat doet eigenlijk niet terzake.
Ja natuurlijk doet dat wel terzake.
Dat meisje schrijft van "wat als ze nou zwanger raakt?" en jij schrijft "niets mis met abortus". Die reactie helpt toch op geen enkele manier en doet eraan denken dat je toch altijd nog abortus kunt plegen als je zwanger raakt. Erg onverantwoordelijk, enz.

Dat je "aanranding in het verleden" irrelevant noemt.. wat wil je met zo'n antwoord bereiken? Jij weet niet of dat irrelevant is, misschien heeft het wel veel met de hele situatie te maken. En dat je bij het praten over toe zijn aan seks alleen de lichamelijke ontwikkeling noemt en niet de geestelijke is een behoorlijke fout.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 15:24 :
Misschien, maar dat werkt zelden bij verliefde vrouwen.
True, maar ik vind dat een erg slechte reden om het niet te proberen. Al is het alleen maar zodat ze er even bij stil staat.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:59
dragonstorm
dragonstorm is offline
Over de kwestie 'Mephostophilis is een hondenlul'

what you can't say

Ik mag 'm wel.
Het is niet zo tactvol, maar ik mag het wel.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:13
Verwijderd
Ik snap wat je met de link bedoelt en dat mag ik ook wel.
Ik vind dat alleen niet bij Mephostophilis passen.
Maar ik zal er niet over doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:20
RanC
RanC is offline
Mephostophilis is
Een van de weinige mensen hier die recht door zee is en ook vaak nog gelijk heeft ook.
Ik ben het ook volledig eens met zijn reacties op de vragen van de TS.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
grl schreef op 26-10-2004 @ 15:20 :
Maar om bij voorbaat al te zeggen: van fouten leren mensen, vind ik onverantwoordelijk en kortzichtig. Mensen leren van fouten maar daarom hoef je ze nog niet in de steek te laten en fouten te laten begaan die niet nodig zijn.
De kans is groot dat ze daarna in herhaling valt. Echter de kans is ook groot wanneer je haar gang laat gaan en relatie alsnog kapot gaat, ze weer op de zelfde soort foute jongen valt.
Op een af ander manier worden sommige mensen altijd op foute mensen verliefd, ookal weten ze de gevolgen zijn.
Oud 26-10-2004, 15:30
inieislief
inieislief is offline
Je kunt je vriendin toch niet overhalen om te kappen met die gozer! Zij is op dit moment smoor verliefd op hem, en daar kun jij echt niets aan veranderen nu!
Wens je vriendin sterkte...........

Oud 26-10-2004, 15:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-10-2004 @ 16:29 :
De kans is groot dat ze daarna in herhaling valt. Echter de kans is ook groot wanneer je haar gang laat gaan en relatie alsnog kapot gaat, ze weer op de zelfde soort foute jongen valt.
Op een af ander manier worden sommige mensen altijd op foute mensen verliefd, ookal weten ze de gevolgen zijn.
Tuurlijk, die kans is er. Zowel van het niets doen als van het wel wat doen... maar als het dan allebei toch een risico heeft, kan je beter doen waar ze het meest aan zou kunnen hebben, niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten