Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en.. tsja, als ze zo gek op die jongen is kan ze toch ook gaan ontkennen zoals ik in me vorige post zei?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben verkracht tjakka Dat terzijde gelaten, k zou 'm door z'n ballen schieten, die vent. Maar goed, wie ben ik ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of je te bezorgd bent want ik weet niet hoewel echt zo is zoals jij denkt dat het is.. maar het is iig goed dat je bezorgd bent ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat hebben wel meer mensen hoor.. volgens mij doet ie het expres. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rest van je reply slaat echt nergens op, probeer eens te kappen met dat soort antwoorden hier te geven wanneer iemand serieus om advies vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
Het is natuurlijk een moeilijke situatie. Het liefst zou je haar willen vastbinden of zorgen dat ze dat ventje nooit meer ziet. Alleen is de kans groot dat je daarmee alleen maar erger maakt. Ze wordt misschien dan boos dat jij haar als een kind behandelt en misschien wel verder gaat. Natuurlijk is dat haar verantwoordelijkheid en als ze niet naar je wilt luisteren is dat haar probleem en niet die van jou. Iedergeval succes want ik geloof best dat je in een rotte situatie zit. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat jij iets meer weglaat dat nuance. Volgens mij laat jij ook je gevoel voor wat wel en niet normaal is weg, je gevoel voor wat verantwoordelijk is weg en eigenlijk het gevoelsmatige stuk van dit verhaal helemaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik 14 voldoende oud om zelf te beslissen met wie je wel en niet om wilt gaan en met wie je wel en niet wilt neuken. Dat je van sommige beslissingen later spijt kan krijgen is zeker waar, maar dat is op je dertigste nog steeds zo en zonder fouten te maken leer je nooit iets. Tenslotte is er een duidelijk verschil tussen 'verkracht worden' en neuken. Citaat:
Wat verantwoordelijkheid in dit verhaal terzake doet zie ik niet in. In mijn optiek is iemand van 14 namelijk prima in staat zelf zaken af te wegen en beslissingen te maken. (uitzonderingen, zoals zwakzinnigen, daar gelaten) Dat was 100 jaar geleden zo, en ik zou niet weten waarom dat plots drastisch zou zijn veranderd. Foute beslissingen maken is belangrijk in het leerproces dat het leven heet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat meisje schrijft van "wat als ze nou zwanger raakt?" en jij schrijft "niets mis met abortus". Die reactie helpt toch op geen enkele manier en doet eraan denken dat je toch altijd nog abortus kunt plegen als je zwanger raakt. Erg onverantwoordelijk, enz. Dat je "aanranding in het verleden" irrelevant noemt.. wat wil je met zo'n antwoord bereiken? Jij weet niet of dat irrelevant is, misschien heeft het wel veel met de hele situatie te maken. En dat je bij het praten over toe zijn aan seks alleen de lichamelijke ontwikkeling noemt en niet de geestelijke is een behoorlijke fout. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Over de kwestie 'Mephostophilis is een hondenlul'
![]() what you can't say Ik mag 'm wel. Het is niet zo tactvol, maar ik mag het wel. |
![]() |
||
Citaat:
Op een af ander manier worden sommige mensen altijd op foute mensen verliefd, ookal weten ze de gevolgen zijn.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |