![]() |
||
Citaat:
Maar dan zit je weer met het feit dat er vooral verder geen gevoelens bij moeten komen, en duidelijke afspraken, en eerlijkheid en blablabla. Maar als dat allemaal duidelijk is, is het alleen nog maar genieten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zie ik idd ook niet zo zitten nee. Ik ben er dus in principe ook geen voorstander van, maar liefde kan je ook niet negeren, dus als je echt beiden smoorverliefd op elkaar bent, tja, dan moet je toch wat. Je kan het onderdrukken, maar zal er niet door weggaan. Dus kan je het net zo goed proberen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het niet doen. (ik zeg niet dat ik het niet gedaan zou hebben, though ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "omgansprotocol" (haha ja zo wordt het genoemt ![]() Nietes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hihi, nou de desbetreffende huisgenoten hebben/hadden niets door... Dus ik denk dat dat "omgangsprotocol" wel degelijk werkt haha. Alleen weet je soms niet hoe je om moet gaan met bepaalde (niet eens voor jou bestemde) opmerkingen... "Ach daar zit ons stelletje, wanneer hebben jullie seks?" "Heb je dat gehoord van hiernaast? Die zijn met elkaar naar bed geweest, dat doe je toch neit met je huisgenoot!!!" ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Achja, het houd ook meer in waar je elkaar mag aanraken ed. - Rug, hoofd, hand, voet. - Niet te overdreven flirten - Niet meer dubbelzinnige opmerkingen maken dan normaal (mrja, dan ga je dan weer denken "wat is normaal dan?") EN volgens mij, zou in een omgangsprotocol ook iets over "omgaan met anderen" moeten staan. Maar ik zou niet weten hoe je dat zou moeten invullen...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 358 | 12-10-2014 18:39 | |
De Kantine |
Vier forumsaairs picknicken in de woonkamer, zegt de een tegen de ander...#1404 Noedelhap | 500 | 11-06-2011 22:53 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden van het andere geslacht Lily Flower | 66 | 04-01-2008 13:52 | |
Seksualiteit |
seks met vrienden of vriendinnen Kaps | 68 | 01-06-2006 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 |