| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb in de loop van die jaren uiteraard andere mensen leren kennen, mensen die hoe cru het ook mogen klinken, veel meer voor me zijn gaan betekenen dan zij ooit voor me betekend heeft. Ik heb het gevoel dat ik die vrouw niks meer te vertellen heb. De "connection" is idd weg en hoe erg ik het ook voor haar vind, ik kan er niet rouwig om zijn dat ze me niet begrijpt en dat ze nu kwaad op me is. Als de connection dan toch weg is....tja, da ga ik me ook ni forceren om ze trug te laten groeien, simpelweg omdat je zo'n dingen niet kan forceren imo.
|
|
||
|
Citaat:
. steeds weer nieuwe mensen.best vervelend hoor!!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Blijkbaar ben ik niet raar want anderen snappen me wel zo te zien dus.....
|
|
||
|
Citaat:
Maar het lullige is nu: zij denkt dat er iets op mijn lever ligt. Das dus echt niet zo want ik voel me heel gelukkig. Ook denkt ze dat ik kwaad op haar ben en haar vanalles verwijt maar ik verwijt niemand iets. Mijn gevoelens tov ons vriendschap zijn gewoon veranderd, zonder dat daar ooit echt een duidelijke reden voor is geweest. Maar zij weet niet dat ik er zo al euhm....misschien wel al meer dan 1,5 jaar over dacht. Alleen, ik heb het nu pas verteld omdat we de laatste tijd echt precies meer "naast" elkaar babbelden dan "met" elkaar.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
| Psychologie |
vriendschap over ikbener | 3 | 12-07-2009 22:35 | |
| Liefde & Relatie |
vriendschap? HelpMePlease | 7 | 07-08-2003 22:09 | |
| Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
vriendschap? bestaat niet rickert | 6 | 06-09-2001 18:19 | |
| Verhalen & Gedichten |
Vriendschap FiXato | 3 | 30-08-2001 19:41 | |