Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 16:48
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik heb eigenlijk altijd dat ik moet plassen als ik opgewonden ben. Vaak ga ik dan maar niet omdat ik geen zin heb om dan uit bed te gaan en naar de wc te gaan maar als we neuken stoot hij dan steeds tegen mijn blaas en dat is niet echt een prettig gevoel. Ik ga meestal naar de wc als we klaar zijn met de seks om de kans op blaasontsteking zo klein mogelijk te maken. Ik zou ook wel tussendoor willen maar als ik zovaak heen en weer loop ben ik bang dat mijn ouders wakker worden. Het is dus eigenlijk geen optie om twee keer te gaan plassen maar een andere optie weet ik ook niet. Het is ook niet dat ik alleen het gevoel heb dat ik moet plassen, als ik ga dan moet ik ook echt wel. Heeft er iemand tips hiervoor?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:53
Verwijderd
Gaan plassen voordat je ook maar ergens mee begint?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:55
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 03-11-2004 @ 17:53 :
Gaan plassen voordat je ook maar ergens mee begint?
Dat doe ik altijd al en dat helpt niet. Volgens mij moet ik plassen als ik opgewonden word.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:06
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
Fragezeichen schreef op 03-11-2004 @ 17:48 :
Ik ga meestal naar de wc als we klaar zijn met de seks om de kans op blaasontsteking zo klein mogelijk te maken.
Krijg je dan blaasontsteking als je 15 minuten langer zou wachten?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:09
justhanna
justhanna is offline
weet je zeker dat je echt moet plassen?
ik hoor namelijk vaak genoeg dat als je bij meisjes aan de g-spot zit dat het dan voelt alsof je moet plassen... heb hier verder zelf geen last van...
Oud 03-11-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Fragezeichen schreef op 03-11-2004 @ 17:55 :
Dat doe ik altijd al en dat helpt niet. Volgens mij moet ik plassen als ik opgewonden word.
Nou, soms heb ik dat ook hoor.. dat het even voelt alsof ik plassen moet terwijl ik net geweest ben... verder heb ik geen idee wat je zou kunnen doen.. andere standjes proberen is een optie.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:06
juno
juno is offline
Het hele gebied raakt beter doorbloed, en alle spieren trekken wat samen. En als je dan een halfvolle blaas hebt, voelt dat heel akelig.

Plassen dus, als je moet plassen, moet je plassen. En hoe erg is het om ervoor en erna te plassen? Als je zachtjes loopt en geen licht aandoet hebben je ouders er echt geen last van. Kom op zegm je gaat jezelf toch niet pesten omdat je bang bent om je ouders te storen? Joh, die slapen als marmotten!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:14
Mindfields
Mindfields is offline
Tja tis idd vervelend om op te staan om naar de wc te gaan.. Maar het is wel zo prettig. Gewoon doen dus!
Oud 03-11-2004, 18:16
Verwijderd
mjah, ook de seks onderbreken om naar de wc te gaan is niet leuk... maargoed, als je steeds maar je plas ligt/zit op te houden dan is er al helemaal niets aan dus gewoon gaan, die ouders slapen wel weer in.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 18:31
Fine
Fine is offline
Gewoon 3 u van te voren niks drinken
Oud 03-11-2004, 20:43
3rd Rock
3rd Rock is offline
van te voren en erna gaan. en desnoods tijdens. of over hem heen piesen....amar eerst vragen of ie dat wel leuk vind!
Oud 03-11-2004, 23:16
Verwijderd
ik moet altijd schijten als ik zenuwachtig word..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 01:50
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
ach meid..........
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 05:55
filmmaker
filmmaker is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 04-11-2004 @ 00:16 :
ik moet altijd schijten als ik zenuwachtig word..
Ik ruften als een giertank
Oud 04-11-2004, 11:25
MightyDuck
MightyDuck is offline
Wel na het plassen ff afvegen met nat doekje Anders is het bah
Oud 04-11-2004, 11:26
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Fragezeichen schreef op 03-11-2004 @ 17:48 :
Ik heb eigenlijk altijd dat ik moet plassen als ik opgewonden ben. Vaak ga ik dan maar niet omdat ik geen zin heb om dan uit bed te gaan en naar de wc te gaan maar als we neuken stoot hij dan steeds tegen mijn blaas en dat is niet echt een prettig gevoel. Ik ga meestal naar de wc als we klaar zijn met de seks om de kans op blaasontsteking zo klein mogelijk te maken. Ik zou ook wel tussendoor willen maar als ik zovaak heen en weer loop ben ik bang dat mijn ouders wakker worden. Het is dus eigenlijk geen optie om twee keer te gaan plassen maar een andere optie weet ik ook niet. Het is ook niet dat ik alleen het gevoel heb dat ik moet plassen, als ik ga dan moet ik ook echt wel. Heeft er iemand tips hiervoor?

hmmm zoiets ken ik wel ja, maar bij mij was het nooit zo erg hoe jij beschrijft... misschien moet je gewoon voor je aan de "daad" begint, ff naar de wc, dat lijkt me de enige oplossing, ook omdat het anders pijn doet als hij begint te stoten.. het is niet echt fijn om naar de wc te gaan als je zo opgewonden bent, maar ik denk dat het wel scheelt.
Oud 04-11-2004, 12:18
Guinevere
Guinevere is offline
Gewoon even snel gaan, het is beter dat je ouder horen dat je gaat plassen, dan dat ze je horen vrijen, toch?

Het schijnt trouwens dat het orgasme intenser is met een volle blaas. Iemand ervaring mee? Ik niet namelijk, kan me niet concentreren als ik moet plassen.
Oud 05-11-2004, 12:10
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 04-11-2004 @ 12:25 :
Wel na het plassen ff afvegen met nat doekje Anders is het bah
Die drie druppels plas die er nog inhangen zeg, daaaamn
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Guinevere schreef op 04-11-2004 @ 13:18 :

Het schijnt trouwens dat het orgasme intenser is met een volle blaas. Iemand ervaring mee? Ik niet namelijk, kan me niet concentreren als ik moet plassen.
hmmm bij mij wel
maarre gewoon voor de sex plassen en na de sex, deed ik ook altijd. of desnoods tijdens, dan is het meestal wel minder leuk daarna enzo maar als je moet dan moet je
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten