Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 21:52
Nessa Telrunya
Nessa Telrunya is offline
Dag peeps!

Ik ben op zoek naar nummers 1 t/m 13 van het jeugdmagazine: 'Witch'. Het gaat over 5 meiden die zichzelf 'Witch'noemen.
Als jij een van deze nummers hebt en je zou hem weg willen doen, zou je mij dan supergraag willen mailen? Ik ben bereid om te ruilen of te betalen, mits het tijdschrift nog in een goede conditie is.

email: nessa.telrunya@2die4.com
Advertentie
Oud 03-11-2004, 13:16
Sasbeest
Sasbeest is offline
Heb ze allemaal vanaf nummer 6. Zijn nog in perfecte staat.
Wat wil je ervoor geven, mss dat ik er dan over denk om ze weg te doen...
Oud 03-11-2004, 15:19
Fay
Fay is offline
jah.... ik zoek ze ook! ik heb ze dan ook niet, maar ben dringend op zoek, op marktplaats bieden ze ook aan, maar op sommige heb ik ook al geboden!
Oud 03-11-2004, 18:17
Verwijderd
Bij de meeste tijdschriftenwinkels zijn inmiddels verzamelbanden te krijgen. Dit zijn 2 banden met alleen de strips erin (dus niet de ingezonden brieven en artikeltjes enz) band 1 omvat delen 1 - 5, band 2 omvat delen 6 - 10.
Oud 03-11-2004, 18:25
Nessa Telrunya
Citaat:
LittleStar3 schreef op 03-11-2004 @ 19:17 :
Bij de meeste tijdschriftenwinkels zijn inmiddels verzamelbanden te krijgen. Dit zijn 2 banden met alleen de strips erin (dus niet de ingezonden brieven en artikeltjes enz) band 1 omvat delen 1 - 5, band 2 omvat delen 6 - 10.
Ja bedankt! Maar weet je ook toevallig hoe duur die banden zijn?
Oud 03-11-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Nessa Telrunya schreef op 03-11-2004 @ 19:25 :
Ja bedankt! Maar weet je ook toevallig hoe duur die banden zijn?
Phoe, goeie vraag, is alweer een hele poos geleden dat ik ze voor het laatst heb gezien (let er verder ook niet echt op, aangezien ik alle losse nummers heb) Als ik het me goed herinner rond de 7 a 8 euro (er staat me bij dat het niet meer was dan een 10tje, dus het kan ook €9.95 zijn)
Als je trouwens de originele nummers wilt, die kun je hier http://www.media-shop.nl/b2c/b2c/init.do?shop=MEDIASHOP nabestellen (is wel bezopen duur)
Oud 03-11-2004, 18:31
Verwijderd
Niet lullig bedoeld..
Maar dit klinkt als de tina voor gothics..
Oud 03-11-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 03-11-2004 @ 19:31 :
Niet lullig bedoeld..
Valt wel mee hoor, meer een avonturen strip voor meiden. de naam witch komt van de voorletters van de hoofdpersonen. Deze hebben wel toverkrachten, maar het is niet zo dat ze allemaal zwart gemake-upt zijn en moeilijk doen (of denk ik nu te cliche over gothics)
Oud 03-11-2004, 18:34
Nessa Telrunya
Citaat:
LittleStar3 schreef op 03-11-2004 @ 19:30 :
Phoe, goeie vraag, is alweer een hele poos geleden dat ik ze voor het laatst heb gezien (let er verder ook niet echt op, aangezien ik alle losse nummers heb) Als ik het me goed herinner rond de 7 a 8 euro (er staat me bij dat het niet meer was dan een 10tje, dus het kan ook €9.95 zijn)
Als je trouwens de originele nummers wilt, die kun je hier http://www.media-shop.nl/b2c/b2c/init.do?shop=MEDIASHOP nabestellen (is wel bezopen duur)
Ze zijn daar inderdaad ook heel duur. Vandaar dat ik een oproepje had geplaatst. Maar heel erg bedankt voor je info! Ik heb er heel erg veel aan!
Oud 03-11-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Nessa Telrunya schreef op 03-11-2004 @ 19:34 :
Ze zijn daar inderdaad ook heel duur. Vandaar dat ik een oproepje had geplaatst. Maar heel erg bedankt voor je info! Ik heb er heel erg veel aan!
Graag gedaan hoor, ik hoop dat je ze in de winkel kunt vinden
Oud 03-11-2004, 18:36
Nessa Telrunya
Citaat:
********** schreef op 03-11-2004 @ 19:31 :
Niet lullig bedoeld..
Niet lullig opgevat. Maar het is echt niet wat jij denkt. Je zou een nummer eens een keer moeten doorbladeren! Het is heel leuk!
Oud 03-11-2004, 18:54
snarl
snarl is offline
ik heb ze lekker allemaal. ik vind het niveau inderdaad tina-achtig maar ik vind de strip nou eenmaal gaaf daar kan ik niks aan doen en die rommel eromheen kun je niet zo goed weghalen he..

Regels voor berichten