Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en daarnaast ken ik jullie geen van beide, in plaats van op de persoon te spelen, houd het alsjeblieft algemeen, het is al moeilijk genoeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het ook gehad. Ik ben er nu pas overheen. Omdat ik een ander ontmoet heb. Maar dan ben je wel heel erg bang dat het zelfde je ooit weer overkomt. INKIE
||
![]() |
Citaat:
maar hoe kom je er zelf overheen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel ook niet in zo'n korte tijd. Bij mij heeft het een jaar geduurd. En dat is niet nix. Ik verwacht ook niet dat je na een week al weer een ander hebt. Dan kom je over als een nou ja je weet vast wat ik bedoel. Nee eigenlijk kom je er nooit overheen, maar je begint het na een hele lange poos te vergeten. -x- INKIE
|
![]() |
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt(ik heb het zelf ook gehad...) Maar ik kan je verzekeren; het slijt gewoon, hoe langer het geleden is hoe minder je eraan denkt... En op een dag is het helemaal weg en sta je weer open voor nieuwe jongens.
Ik weet het, het is heel moeilijk om een jongen uit je hoofd te zetten waar je helemaal gek van bent/was, maar je moet maar zo denken 'Er zwemmen meer vissen in de zee'... Ik weet cker dat er binnenkort weer een jongen komt die jou gelukkig kan maken... Blijf hier niet te lang in hangen want daar ga je alleen maar kapot aan(zoek afleiding en geniet van leuke dingen!!!!) suc6....
||
![]() |
Citaat:
Moet je eens nadenken: er leven miljarden mannen op de aarde(15674338392018594838328373 zoveel ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zijn nu alle misverstanden uit de wereld, sorry hoor, Niels ken ik al meer dan een jaar, en daar ben ik onderhand wel overheen, dat rust in vrede. het is mijn meest recente ex ( wat klint dit toch vresleijk zeg) De rest van jou boodschap begrijp ik, maar begrijp ook, dat iemand met mijn geestelijke instabiliteit niet veel tegenslagen kan dulden, wil het draadje definitief knappen [Dit bericht is aangepast door Koningin van de Nijl (16-03-2002).] Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ow God, Damn! Dan weet ik ook waar die MSN naam op slaat...
![]() Ik snap nu alles meissie... En ik weet ook over wie het gaat, die heb ik zelfs nog eventjes gesproken... Hmm das nog nie zo lang geleden he? Nahja, ik zal me der niet mee bemoeien dan Sorry voor dit misverstand, wilde je niet boos maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben niet boos, ietswat geiriteerd omdat...nouja..als je het evrhala kent dan begrijp je het. Het maakt niet uit, het is goed bedoeld, en ik had het hier niet neergezet als ik niet tegen kritiek kon, dus toch bedankt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Me vriend heeft het dus gistere plotseling uitgemaakt..
![]() ![]() ![]() ik zou echt met iemand praten en wees niet bang om al je gevoelens aan iemand te vertellen ik was ook heel erg bang dat ie me een zeikerd zou vinden maar dat wil allemaal reuze mee!! Dus praat er met iemand over! dat kan echt heel veel schelen. Als je je verhaal kwijt wilt kan je me wel emailen of toevoegen op msn: marjoleinkreulen@Hotmail.com (weet nie als je er wat hebt om met een wildvreemde der over te hebben) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() NATUURLIJK ben je daar snel overheen. Ik bedoel Niels betekend helemaal NIETS meer voor Jeanne, en Jeanne niets meer voor Niels. En zelfmoord plegen? Tja, das dan jammer hoor, dat doen mensen wel vaker. Niets aan te doen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik denk teveel aan hem!! Help aub!! MvBJ | 7 | 01-11-2011 17:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |