Het is nu volgens mij al 2 jaar geleden dat ik speciale gevoelens heb gehad voor een jongen. Sindsdien niet meer.
Eerst dacht ik dat het gewoon kwam omdat ik de 'juiste' persoon nog niet ben tegen gekomen, maar nu begin ik echt te twijfelen aan mezelf.
Ik ben best kritisch, dat zeker. Maar laatst ben ik een aantal keren met een jongen naar de bios geweest, eigenlijk gewoon een vriend van mij. Hij is gewoon een hele leuke jongen. Ik kan hele gesprekken met hem voeren en we hebben echt lol. Maar ik voelde op dat moment echt alleen vriendschap, niet meer.
Later vertelde hij mij dat hij meer voor mij voelde dan alleen vriendschap. Toen ik hem vertelde dat ik dat niet had, kon ik geen reden bedenken waarom niet, alleen dat het gevoel er niet was. Hij zei dat het misschien tijd nodig had en die gevoelens nog konden komen.
Ik heb die tijd genomen en ben een paar keer vaker met hem uit gegaan, omdat ik echt wel wil!
Maar het gevoel kwam niet en is er nog steeds niet. Sterker nog; ik vond steeds meer kleine dingetjes bij hem waaraan ik mij irriteerde
Op zich is dat niet zo erg; als je iemand niet meer dan leuk vind is dat nou eenmaal zo.
Maar ik heb het heel vaak bij jongens die verder best leuk zijn.
Ik begin te twijfelen of ik nog wel kan voelen.
Daarbij komt ook dat ik misschien té kritisch ben.... maar dat probeer ik de laatste tijd wat af te vlakken...
Herkent iemand dit? Doe ik iets fout?