![]() |
|
Het is alweer een tijdje geleden dat we hier over Naruto hebben gehad. Maar ik ben al een maandje helemaal obsessed geworden op deze anime. en het is gewoon kickass! iedereen die van Anime houdt moet zeker Naruto gaan kijken!
Zijn er hier nog meer Naruto fans? en wat vind je het tofste eraan? oohja, voor mensen die naruto ook willen zien raad ik je aan om www.gotwoot.com te checken voor alle naruto afleveringen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder word Naruto ea anime Hier Besproken...
||
Citaat:
![]() Niet dat Kenshin of OT slecht zijn.....zeker niet..
||
Citaat:
verder schijnt de komende arc de beste van de serie te zijn tot nu toe...
||
Citaat:
Geen amerikaans bedrijf heeft nog de licentie gekocht om het uit te zenden. Ik heb gehoord dat FUNimation, ADV-films en Bandai aan et ruzien zijn over wie de licentie gaat krijgen....maar dat kan nog wel ff duren.. Het probleem van Naruto is nl dat de serie en de manga nog bezig zijn, en er geen enkele indicatie is van wanneer hij eindigd...TV Tokyo (die de japanse licentie heeft) wil em denk ik nog niet verkopen (hoe meer eps, hoe meer et oplevert...zeker bij Naruto..) En aangezien europa de amerikaanse licentie gebruikt...komt ie hier pas veel later uit... Frankrijk zal de eerste in europa zijn die Naruto gaat uitzenden, aangezien die hun eigen licentie hebben...Italie en spanje geloof ik ook... Het zal overigens jaren duren voordat de gehele serie in amerika op DVD uit is..
Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 16:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben nu bezig met 101 van AonE te downen...lijkt me wel grappig....(de dag dat ik ga klagen over Naruto is de dag dat naruto een hentai serie word ![]()
||
Citaat:
een arc komt vrijwel alleen maar voor in een anime met meerdere seizoenen (meer dan 26 eps) niet elk seizoen is per se een arc... [edit] Bij naruto hebben we et dus over de 'Country of Water' arc, 'chuunin exam' arc, 'war arc'...'Tsunade' arc en waarschijnlijk nu de 'filler' arc.. de arc namen bij naruto staan zover ik weet niet vast, dus heb ik hier maar de meest voor de hand liggende namen gekozen [/edit]
Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Veel gevechten zijn cool, maar geen enkele evenaart deze.. Deze saga is denk ik ook de beste als het gaat om character development...vanwege de vele flashbacks.. Al kijk ik erg uit naar de nieuwe arc die na deze filler arc komt...veel zeer goede dingen over gehoord...
||
Citaat:
![]() over beste arc: na lang wachten was het heerlijk om zon gevecht te zien tussen die grote gesummonde beesten enzo, maar het machtigst vondik toch wel toen naruto voor het eerst die frog summonde, en hoe hij hem later dus gebruikte tegen gaara. Maar ik twijfel toch ook tussen die en de keuze die D@mien heeft gemaakt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Naruto Sasku | 8 | 22-03-2007 11:40 | |