Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 01-05-2005 @ 23:56 :
constante vacuum effecten

het "ik moet nog even naar het toilet" effect, en dan ineens beseffen dat hij in die korte tijd nooit naar het toilet geweest kan zijn (hint: de wasbak) en dan nog serieus 'geil' overkomen

Ik snap 'm niet. Bedoel je dat ie zich even snel heeft afgerukt ofzo? Of was ie z'n mond aan het spoelen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:05
Verwijderd
ik neem aan dat hij de wasbak als urinoir heeft gebruikt dan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:38
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
snookdogg85 schreef op 16-02-2005 @ 15:03 :
Na het verrichten van de daad bleek dat ik een holte in m'n matras had geneukt in plaats van m'n vriendin. Maargoed, achteraf konden we erom lachen...
Whahahahahahahaha je voelt toch neem ik aan wel duidelijk verschil tussen een meisje en een stukkie stof??

Citaat:
Robgoroth schreef op 20-02-2005 @ 10:51 :
Ik zou diegene dan net zo hard throatfucken tot ze zou moeten kotsen.
Jij bent echt aardig voor je vriendin hoor ik al

Citaat:
)Vampje( schreef op 21-02-2005 @ 09:18 :
-Zo hard geneukt op een bankje in het bos (ik bovenop) dat ik nog dágen met blauwe plekken ter grootte van een vaatdoek op mn knieen liep.
Dat ken ik, op mijn knieen EN op mijn schenen
Oud 03-05-2005, 19:40
suusch
suusch is offline
Citaat:

tijdens het hoogtepunt van orale seks, het sperma in mn neus krijgen en spontaan overgeven over zijn buik....
Oud 27-07-2005, 20:57
Bedspookje
Bedspookje is offline
Ik had een nieuw vriendje, en het was de eerste gelegenheid om seks te hebben...

Hups, ervaren als iets begin ik eraan, we gaan lekker met het kussen en knuffelen en hij wrijft zijn harde lid tegen mijn clitje. Dat gaf een lekker gevoel, maar aangezien het zo lang bleef duren, rook ik onraad. Met het smoesje dat de condoom precies niet goed zat, was hij van me af en bij het terug gaan liggen, heb ik hem een handje geholpen en hem de juiste plaats gewezen... Wie had dat kunnen denken? 23 jaar en nog maagd?? Ik in ieder geval niet...

We lagen naast elkaar, net zalige seks gehad... Ik vraag me af of hij al 'opgeruimd' had en kijk naar beneden... geen condoom te zien. Ik "heb je de condoom al uitgedaan?" Hij "nee, hoor, ik heb die nog aan"... Ra ra ra ... waar was de condoom.

*ik kan je verzekeren dat je het je beklaagd dat hij lekker tegen je G-spot zat, op zo'n moment. Ik heb verdomme hard moeten proberen die condoom uit mij te krijgen... Save sex... yeah right!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 23:29
Verwijderd
Citaat:

het "ik moet nog even naar het toilet" effect, en dan ineens beseffen dat hij in die korte tijd nooit naar het toilet geweest kan zijn (hint: de wasbak) en dan nog serieus 'geil' overkomen

om wat te doen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 14:51
vrijgezel
vrijgezel is offline
Weleens gehad dat we lekker bezig waren en dachten dat er niemand thuis was... komen we even later beneden zat een maat van hem met zijn vriendin op de bank, die hadden dus ff alles gehoord "zo was het lekker jongens" mijn ex had nogal een kraakbed

En mijn moeder kwam na de 1ste keer binnen of we zin hadden in tosti`s wij beiden met een rode kop zo van ja we hebben wel zin in wat

en weleens een oorbel verloren op mijn schoonmoeders bed..

en een keer hadden we seks gehad en toen had ik me aangekleed waren naar beneden gegaan en toen had ik mijn shirtje nog verkeerd om

voor de rest van die kleine blunders
Oud 17-10-2005, 12:10
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
constante vacuum effecten

oke dit is de ergste :

tijdens het hoogtepunt van orale seks, het sperma in mn neus krijgen en spontaan overgeven over zijn buik....
hahahahahahahahahahahaahahahahah
Oud 17-10-2005, 12:31
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Er is net een nieuw topic en dan ga je deze op zo'n manier uppen

nou, dan maar een slotje op deze???
Oud 17-10-2005, 13:51
Nona
Nona is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 30-07-2005 @ 15:51 :
en een keer hadden we seks gehad en toen had ik me aangekleed waren naar beneden gegaan en toen had ik mijn shirtje nog verkeerd om
Hm tja, bij mijn vriend thuis kregen we laatst ook opmerkingen toen hij zijn shirt binnenstebuiten om aan had. Beetje jammer.
Oud 17-10-2005, 14:41
Bruut
Bruut is offline
tijdens keiharde sex mn hoofd gigantisch hard stoten tegen de muur

uhmm denken dat die vriendin van haar die bij haar thuissliep allang sliep maar dat bleek dus niet het geval te zijn

ja en verder spierscheuringen en schaafplekken
Oud 17-10-2005, 14:53
George
George is offline
Ik ben een keer toen we allebei dronken waren tijdens de seks in slaap gevallen, dat scheen niet goed voor z'n ego te zijn.
Een keer onder de douche liet hij me zomaar vallen, toen had ik een blauwe plek op m'n bil.
Soms maakt een van ons uit het niets een flauwe opmerking terwijl we bezig zijn, dan hebben we eerst twee uur de slappe lach en daarna kunnen we niets meer.
Verder veel kopstoten en halve uit-bed-val-acties, dat soort dingen, maar daar lachen we altijd wel om.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-10-2005 @ 14:51 :
Hm tja, bij mijn vriend thuis kregen we laatst ook opmerkingen toen hij zijn shirt binnenstebuiten om aan had. Beetje jammer.

Hehehe, maar z'n broertje kan je altijd wel leuk terugpakken, die heeft z'n haar altijd helemaal door de war zitten en denkt er beneden pas aan dat ie het ook weer even in model kan brengen

Ik heb al een tijdje geen blunders meer gehad
Oud 19-10-2005, 22:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

oke dit is de ergste :

...
Oud 20-10-2005, 15:16
adon1s
adon1s is offline
Toen ik een keer dronken m'n vriendin aan het beffen was had ik een kauwgummetje in me mond. Kauwde toen per ongeluk op haar clit, we hebben die avond geen seks meer gehad voelde me best lullig want het deed verschrikkelijk veel zeer bij haar.
Achteraf kan je er wel om lachen natuurlijk.
Oud 20-10-2005, 15:23
Mara
Mara is offline
Citaat:
adon1s schreef op 20-10-2005 @ 16:16 :
Toen ik een keer dronken m'n vriendin aan het beffen was had ik een kauwgummetje in me mond. Kauwde toen per ongeluk op haar clit, we hebben die avond geen seks meer gehad voelde me best lullig want het deed verschrikkelijk veel zeer bij haar.
omfg
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 15:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-10-2005 @ 19:50 :
JAMMER!!!! Ik had zo graag ff willen lachen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 20-10-2005 @ 16:32 :
JAMMER!!!! Ik had zo graag ff willen lachen

Heheh zodra ik iets doms doe ben je de eerste die het hoort hoor
Oud 20-10-2005, 16:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2005 @ 17:31 :
Heheh zodra ik iets doms doe ben je de eerste die het hoort hoor
Daar hou ik je aan!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:59
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 20-10-2005 @ 17:34 :
Daar hou ik je aan!

Hehe doe je best
Oud 20-10-2005, 17:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2005 @ 17:59 :
Hehe doe je best
In het verleden geblooperd?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:12
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 20-10-2005 @ 18:01 :
In het verleden geblooperd?

Oh vast wel, maar daar heb je zoekfuncties voor he
Oud 20-10-2005, 17:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2005 @ 18:12 :
Oh vast wel, maar daar heb je zoekfuncties voor he
Godver
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:03
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
adon1s schreef op 20-10-2005 @ 16:16 :
lmao, wat ben jij suf
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:22
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 14-02-2005 @ 17:48 :

- er pas achter komen als hij klaar is dat de keukenrol aan de andere kant van het bed/ kamer staat en zo hipsend in elkaar er naartoe altijd erg leuk
Eeuhm, als ik eeuh em goed begrijp

grootste afknapper: meteen ophouden en schoonmaken na et klaarkomen.

leukste blunders:

-haar hoofd tegen de muur stoten

-haar per ongeluk bij de naam van mn ex noemen. Nog voor ik sorry kon zeggen lag ik aan de andere kant van haar kamer en had zij haar kleren al weer aan (bij wijze van)

-haar klaarvingeren tijdens een tuinfeest, waar haar vrienden en familie bij zaten. Achteraf blijkt in ieder geval 1 iemand het tóch door te hebben gehad
Oud 20-10-2005, 19:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 20-10-2005 @ 19:22 :
-haar per ongeluk bij de naam van mn ex noemen. Nog voor ik sorry kon zeggen lag ik aan de andere kant van haar kamer en had zij haar kleren al weer aan (bij wijze van)
Auw, dat is echt zó fout....
Oud 20-10-2005, 19:15
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2005 @ 20:14 :
Ja precies. En zo zou ik ook reageren denk ik...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 20-10-2005 @ 20:15 :
Ja precies. En zo zou ik ook reageren denk ik...
Mja, ik zou er ook niet echt blij mee zijn denk ik (zacht uitgedrukt) Gelukkig nog nooit ervaring mee gehad.
Oud 20-10-2005, 20:42
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-10-2005 @ 19:50 :
Hehehe, maar z'n broertje kan je altijd wel leuk terugpakken, die heeft z'n haar altijd helemaal door de war zitten en denkt er beneden pas aan dat ie het ook weer even in model kan brengen

Handige oplossing voor: Geen model hebben.

Bedblunders ben ik niet zo goed in... better safe than sorry, dus d'r wordt niet zoveel wilds gedaan... Misschien horen mijn ganggenoten mijn vriendin af en toe klaarkomen,maar daar hoor ik geen commentaar op...
Oud 20-10-2005, 22:08
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2005 @ 20:14 :
Tja, de kansen op een relatie waren toen wel verkeken ja
Oud 20-10-2005, 22:09
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2005 @ 20:17 :
Mja, ik zou er ook niet echt blij mee zijn denk ik (zacht uitgedrukt)
Mja, dat is toch wel typisch vrouwlijk denk ik een foutje meteen heel persoonlijk opvatten, beledigd zijn, etc....
Oud 20-10-2005, 22:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 20-10-2005 @ 23:09 :
Mja, dat is toch wel typisch vrouwlijk denk ik een foutje meteen heel persoonlijk opvatten, beledigd zijn, etc....
Ehm.. ja. Dat zal wel typisch vrouwelijk zijn dan. Zou jij er geen problemen mee hebben?
Oud 20-10-2005, 22:24
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 20-10-2005 @ 19:22 :

-haar klaarvingeren tijdens een tuinfeest, waar haar vrienden en familie bij zaten. Achteraf blijkt in ieder geval 1 iemand het tóch door te hebben gehad
Lijkt me dat minstens 2 mensen dat door moeten hebben of je deed iets fout
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:35
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
grl schreef op 20-10-2005 @ 23:14 :
Ehm.. ja. Dat zal wel typisch vrouwelijk zijn dan. Zou jij er geen problemen mee hebben?
Nou, het is op zich al lullig genoeg voor degene die zich verspreekt. Maar waarom zou je kwaad worden? De verspreker verspreekt zich niet met opzet en doet eigenlijk niet echt iets verwijtbaars
Oud 20-10-2005, 22:35
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 20-10-2005 @ 23:24 :
Lijkt me dat minstens 2 mensen dat door moeten hebben of je deed iets fout
Ok, 3 dan in totaal
Oud 20-10-2005, 22:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 20-10-2005 @ 23:35 :
Nou, het is op zich al lullig genoeg voor degene die zich verspreekt. Maar waarom zou je kwaad worden? De verspreker verspreekt zich niet met opzet en doet eigenlijk niet echt iets verwijtbaars
Ik vind het toch raar als je je partner met de verkeerde naam aanspreekt. Tijdens seks of tijdens iets anders, maakt weinig uit. En ik zou het tijdens seks nog stukken vervelender vinden dan op andere momenten.
Hmnee, ik zou flink pissed zijn.
Oud 20-10-2005, 23:12
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
grl schreef op 20-10-2005 @ 23:39 :
Ik vind het toch raar als je je partner met de verkeerde naam aanspreekt.
Jij hebt nog nooit in je leven per ongeluk iemand met de verkeerde naam aangesproken? Of over iemand gepraat en daarbij per ongeluk de verkeerde naam gebruikt?
Oud 20-10-2005, 23:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 21-10-2005 @ 00:12 :
Jij hebt nog nooit in je leven per ongeluk iemand met de verkeerde naam aangesproken? Of over iemand gepraat en daarbij per ongeluk de verkeerde naam gebruikt?
Zelden, en m'n vriendjes sowieso niet.. en al he-le-maal niet tijdens seks.
Oud 21-10-2005, 07:01
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
grl schreef op 21-10-2005 @ 00:14 :
Zelden, en m'n vriendjes sowieso niet.. en al he-le-maal niet tijdens seks.
Ok, dus de activiteiten verkleinen de kans op vergissingen?
En al was dat zo, ik vind et behoorlijk triest dat je een probleem maakt van een verspreking. Om iedere andere verspreking kun je lachen, maar zodra het om je eigen naam gaat, ben je beledigd. Ik blijf er bij: zolang er geen sprake is van opzet of verwijtbaar stom gedrag, hoe kun je dan iemand dingen verwijten?
Ik begin steeds meer te begrijpen hoe sommige mensen toch vaak in ruzies belanden of mekaar iets niet kunnen vergeven als ik dit soort dingen lees
Oud 21-10-2005, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Milan Dado schreef op 21-10-2005 @ 08:01 :
. Ik blijf er bij: zolang er geen sprake is van opzet of verwijtbaar stom gedrag, hoe kun je dan iemand dingen verwijten?
Ik begin steeds meer te begrijpen hoe sommige mensen toch vaak in ruzies belanden of mekaar iets niet kunnen vergeven als ik dit soort dingen lees
agree..
een blunder moet een keertje kunnen. Neemt niet weg dat je het daarna wel nooit meer in je hoofd moet halen die naam uit te spreken, maar daar let je dan wel meer op. Toch kan iedereen zich wel eens verspreken. Of dat nou met een gesprek over een 'bekende' is, of over je vriendin/ex.. juist in de hitte van de strijd floep je er ook veel sneller 'zomaar' wat uit. Tis wel een major turnoff, dat wel. Maar een ramp oid is het ook weer niet, terwijl sommigen dat er wel van maken.
NB. het is mij gelukkig nog nooit overkomen(even afkloppen)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
En al was dat zo, ik vind et behoorlijk triest dat je een probleem maakt van een verspreking. Om iedere andere verspreking kun je lachen, maar zodra het om je eigen naam gaat, ben je beledigd. Ik blijf er bij: zolang er geen sprake is van opzet of verwijtbaar stom gedrag, hoe kun je dan iemand dingen verwijten?
Het punt is gewoon dat hij seks met jóu heeft. Als hij dan per ongeluk iemand ánders naam gebruikt, tja, dan is hij blijkbaar nog zoveel bezig met die doos dat hij vergeet met wie hij nu is.
Tenminste, zo zou ik het in eerste instantie wel opvatten.

En ontopic: Leuk is het als je terugkomt van een dagje uit met de auto en je de opmerking krijgt: "Wat heb je toch rode wangen! Was het zo fris buiten?" Ja, eh, heel erg eh, koud.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:29
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 11:03 :
Het punt is gewoon dat hij seks met jóu heeft. Als hij dan per ongeluk iemand ánders naam gebruikt, tja, dan is hij blijkbaar nog zoveel bezig met die doos dat hij vergeet met wie hij nu is.
Tja, vrouw he
Oud 21-10-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Milan Dado schreef op 21-10-2005 @ 11:29 :
Tja, vrouw he
Ja, en daar mag jij dus mooi rekening mee houden Bovendien weet ik zeker dat mijn vriendje zich ook buitengewoon gekwetst zou voelen als ik zoiets zou doen, dus zo'n typisch vrouwending is dat nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:40
voyager
voyager is offline
- condoom kwijt raken (tot 2x toe al , deze maand ga ik aan de pil, geen morning after pil meer voor mij!)

- liggen uitslapen van een nachtje gezellig samen doorbrengen en om 7uur wakker gebeld worden omdat je autosleutels moet geven: broek aan, shirt en met een onschuldige glimlach naar die deur toe...

- tjah, die geluiden hé (schaam ik me altijd zo, gelukkig heeft hij daar geen problemen mee: 'dat is omdat je zo nat bent'

- net als je bijna aan je climax bent, kramp krijgen in je voet (van teen tot enkel), geloof me, dan kan je niet meer door doen!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nja, ik zou het er niet voor uitmaken of zo. En ruziemaken doe ik zelden. Ik zou alleen wel even duidelijk maken dat ik het niet fijn vind.

Het is wat Morgan zegt... hij zit dan met z'n hoofd bij een ander, of zo voelt het tenminste.

En dan maakt het uit hoe lang het geleden is het die ex.
Oud 21-10-2005, 12:59
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 13:13 :
Ja, en daar mag jij dus mooi rekening mee houden Bovendien weet ik zeker dat mijn vriendje zich ook buitengewoon gekwetst zou voelen als ik zoiets zou doen, dus zo'n typisch vrouwending is dat nou ook weer niet.
Tuurlijk het is niet leuk ofzo, maar om er meteen weer wat achter te zoeken aardig wat mensen weten dit. Jongens reageren allemaal met "Ach ja, kan gebeuren" en meisjes vooral "Eikel, dat dóe je toch niet?"

Citaat:
grl schreef op 21-10-2005 @ 13:57 :
En dan maakt het uit hoe lang het geleden is het die ex.
Toen een jaar of 2,5 ofzo.
Oud 21-10-2005, 13:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 21-10-2005 @ 13:59 :
Tuurlijk het is niet leuk ofzo, maar om er meteen weer wat achter te zoeken aardig wat mensen weten dit. Jongens reageren allemaal met "Ach ja, kan gebeuren" en meisjes vooral "Eikel, dat dóe je toch niet?"

Toen een jaar of 2,5 ofzo.
Ik had het er net even met m'n vriendje over omdat ik toch wel benieuwd was. Ik geloof dat ik het vervelender zou vinden dan hij inderdaad.. maar hij zou er ook niet zo blij mee zijn. En inderdaad vooral ook niet omdat we al vrij lang (bijna 1,5 jaar) samen zijn en het met die ex dus nog langer geleden is. En andersom geldt dat dus ook. Dat zouden we allebei nog het vervelenste vinden.. dat het niet zo is dat het pas een maand uit is of zo, dan kan het inderdaad gebeuren (hoewel ik het dan ook niet fijn zou vinden).

Maar 'k had het gisteren, ook nav dit topic, al aan een aantal andere jongens gevraagd.. en de meesten die ik heb gesproken, zouden het echt vervelend vinden. Misschien is het wel een vrouwending, maar ik ken toch veel mannen die het toch ook meer dan "niet zo leuk" vinden.
Oud 21-10-2005, 13:23
Konijn
Konijn is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mn vriend wel eens bijna bij de naam van mn ex genoemd had in het begin (Dus nooit echt gedaan hoor). Ik denk dat dat kwam doordat ik het twee weken voor ik hem leerde kennen pas uitgemaakt had, en ik er nog erg mee in mn hoofd zat (niet dat ik nog verliefd op hem was, maar juist tegenovergesteld).
Ik denk niet dat hij dat echt leuk had gevonden nee. (Zacht uitgedrukt).

Ik zou het zelf ook echt niet leuk vinden.

Ontopic: de laatste tijd geen bloopers geloof ik .
Oud 21-10-2005, 17:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 11:03 :
Inderdaad, dat zou bij mij ongeveer ook als eerste door mijn hoofd schieten.

Kijk, dat hij af en toe aan zijn ex denkt, oke, prima. Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk. Dat het een enkele keer tijdens de seks (met mij) voorkomt. Ja nouja, oke, ook dat zou nog kunnen, zolang het niet te vaak gebeurt natuurlijk en ik al aan hem merk dat hij er niet helemaal bij is (maar dan kan hij net zo goed aan zijn werk liggen denken ofzo). Maar als hij mij dan ook nog eens bij de náám van zijn ex zou noemen terwijl wij bezig zijn... Nee, daar kan ik dan weer wat moeilijker inkomen. Dan moet hij wel heel erg met zijn ex bezig zijn en zich dat vervolgens ook niet realiseren. En dat doet op zo'n moment toch best pijn als je daar op die manier achterkomt. En ja, dan zou ik best boos op hem zijn. Niet dat ik het hem verwijt ofzo, hij doet het natuurlijk ook niet expres, maar ik zou me zeker wel gekwetst voelen.

En of het nou typisch vrouwelijk is of niet, het voelt gewoon zo.

Citaat:
En ontopic: Leuk is het als je terugkomt van een dagje uit met de auto en je de opmerking krijgt: "Wat heb je toch rode wangen! Was het zo fris buiten?" Ja, eh, heel erg eh, koud.
Ohja, dat heb ik ook een keer te horen gekregen. Mijn vriend was bij ons thuis blijven slapen en ik zou hem die avond weer op de trein zetten. Vlak voordat we weg moesten hadden we nog even flink seks gehad en toen we beneden kwamen zei mijn vader heel serieus 'Jeetje, wat heb je rode wangen zeg en je ogen lijken zo wazig' En nog had hij het gewoon niet door
Oud 25-10-2005, 11:47
ashwin2
ashwin2 is offline
Citaat:
dopey2244 schreef op 15-02-2005 @ 12:29 :
Tijdens het stoeien haar eens tegen de muur gegooid.. gekneusde arm... iedereen natuurlijk.. "hoe komt dat?? "

Kutscheten zijn ook altijd leuk..
Een net je woord woord "kutscheet" is Foevert , klinkt effies wat beter
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten