Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder zei vaag idd iets over klusjesman, maar 't daagde nog niet helemaal.. (moeder = ook fan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat charmedboy zegt klopt idd, net als dat Alyssa Milano eerst helemaal niet de rol van Phoebe zou krijgen, de allereerste aflevering was in 1e instantie ook niet met haar opgenomen maar met degene die toen de rol van phoebe speelde (dr naam weet ik ff niet meer). toen er toch iets tussenkwam besloot ze om de rol niet te nemen en kreeg Alyssa Milano alsnog de rol van Phoebe waar ze dus auditie voor had gedaan ![]() ![]()
|
even oude vraagjes toveren:
die aflevering met dat een heks een tovenaar in een schilderij toverde en dat z'n vriendin hem eruit wil halen ensow dan krijgt phoebe die kat in dat schilderij: hoe????? en nog iets maar daar kank ff niet op komen :$ *bloemetje*
||
Citaat:
![]() ik ga ook maar s ff kijken of die pilot zonder alyssa milano kan downloaden, kijken of t met alyssa leuker is (tuurlijk) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
up
![]() maar wie heeft gister Charmed gezien (de episode 'Sight Unseen')?? want mijn videorecorder was tijdelijk dood, dus hij heeft t niet opgenomen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maarre, het was wel een leuke episode. weet niet meer 100% wat er is gebeurd, maar prue heeft een nieuw vriendje, met piper en leo gaat alles nog steeds prima (verschillende pogingen tot sex hebben maar ze werden telkens onderbroken, was grappig ![]() Wat trouwens ook wel belangrijk is, is dat prue Cole niet vertrouwd. Ze dacht/denkt dat hij een demon is, en ze wilt dat Pheobe uitkijkt als ze bij hem in de buurt is, maar pheobe is natuurlijk te eigenwijs ![]() zoooooo, dat was het een beetje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en ze hebben allebei gelijk as we know ![]() morgenmorgenavondjoehoe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mn zusje vertelde al zoiets ja ![]() ![]() btw t is Phoebe ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed ![]() |
![]() |
|
hm kheb m nog niet gezien
![]() ![]() ![]() ik moet wel zeggen dat ik Cole in 5x01 behoorlijk irritant vond hoor! en paige errug onbegripvol...ofso, naja kweet niet hoe ik t moet uitleggen ![]()
|
Verwijderd
|
*Wenst ook dat Cole en Phoebe weer bij elkaar komen*
Gebeurt jammer genoeg waarschijnlijk niet ![]() Trouwens, nu komen er in dat huishouden dus drie mensen die kunnen orben en healen, te weten Leo, Paige en de dochter van Piper (ben de naam kwijt, kwam gister wel). Is dat niet wat veel?!? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik vond Cole toen hij echt zichzelf was wel heel goed, maar nu is hij toch een beetje... raar... 't lijkt net alsof hij nog een beetje evil is... Jammer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (tenzij Piper een bindingsspreuk uitvoert, net als Patty) |
![]() |
|
ik vond t wel een gave aflevering, alleen t sloeg niet echt ergens op vond ik
![]() ![]() wel grappig trouwens dat Leo en Piper alles hebben ingesteld op dat het een meisje wordt, wat nou als t een jongetje wordt?? want zelfs dat boekje voor die foto's was met een jurkje erop en ze gaan die kamer ook wel roze verven ofso denk ik, toch beetje vreemd... en Cole is stom, en ik denk dat phoebe m veelste veel gaat missen en dat ze dan toch weer naar m terug gaat...mja, laten we eerst maar ff afwachten wat ie nou precies is, want hijs *zegt ie* niet evil meer, maar hij is ook niet gewoon, want hij heeft al die powers enzo...beetje vaag... beetje jammer trouwens dat Piper die demons nu verslaat door ze simpelweg op te blazen, was veel leuker toen ze ze bevroor en dan vanquishen, mja ze hebben prue niet meer natuurlijk, best jammer dat Prue's powers er ook niet meer zijn, ik vond haar telekenisis en die astrale projectie toch wel t gaafst ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |