Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 12:31
Iduna
Iduna is offline
Ja, ook gezien. Alleen heb ik iets tegen Paige, ik weet niet precies waarom...
Advertentie
Oud 10-04-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-04-2003 @ 13:31:
Ja, ook gezien. Alleen heb ik iets tegen Paige, ik weet niet precies waarom...
Ik had eerst ook iets tegen Paige, toen vond ik d'r echt te erg eigenlijk... maar nu vind ik d'r steeds leuker worden (Maar ik mis Prue )
Oud 10-04-2003, 13:36
Blubje
Blubje is offline
Ik vind het nog steeds niet heel leuk dat paige er nu inzit, Prue was gewoon veel gaver, maar dat komt ook omdat de rollen als zussen nu anders zijn, het was gewoon altijd heel leuk met prue echt als de oudste zus, heel bezorg enzo, piper de middelste, de bemiddelende altijd tussen Prue en Phoebe naja en Phoebe dus de jongste, die altijd een beetje werd buitengesloten en werd behandeld als 'het kleinen meisje'
dat hele zussen gedoe is een beetje weggevallen, vind ik, want Piper is niet zo goed als oudste zus en Pheobe als middelste is ook nix, naja en Paige als jongste, ach nix mis mee
dus we zullen Prue altijd blijven missen hehe

mja opzich is Paige ook wel weer koel hoor...zeker met al die dingen die ze kan enzo, mja de Telekinesis van Prue vond ik toch altijd wel t gaafst

blabla
Oud 10-04-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2003 @ 13:27:
Toen je Leo zag?! Tijdens dat trouwen?
De eerste aflevering dat hij erin zat. Toen was hij nog een figurantje...
Oud 10-04-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 10-04-2003 @ 15:27:
De eerste aflevering dat hij erin zat. Toen was hij nog een figurantje...
*probeert het zich te herinneren*
Hmm... volgens mij weet mijn moeder dat nog wel

*belt moeder*
Oud 10-04-2003, 16:05
Verwijderd
't Was maar heel kort, een seconde of 20
Oud 10-04-2003, 17:18
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 10-04-2003 @ 17:05:
't Was maar heel kort, een seconde of 20
hm loopt ie dan echt daar als figurant?? dus nog helemaal niet als Leo? *snappie?* welke aflevering is dat dan?? want dan ga k s ff kijken of ik m kan ontdekken
Oud 10-04-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 10-04-2003 @ 18:18:
hm loopt ie dan echt daar als figurant?? dus nog helemaal niet als Leo? *snappie?* welke aflevering is dat dan?? want dan ga k s ff kijken of ik m kan ontdekken
Ik weet niet precies welke aflevering het is, maar ik weet wel dat het erg vroeg is. Dat is wel op te zoeken op het net. Hij loopt daar in de hoedanigheid van klusjesman en Piper introduceert hem ook wel als Leo "he's gonna fix our plumbing", dus hij had absoluut nog geen vaste rol.
Oud 10-04-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 10-04-2003 @ 19:38:
Ik weet niet precies welke aflevering het is, maar ik weet wel dat het erg vroeg is. Dat is wel op te zoeken op het net. Hij loopt daar in de hoedanigheid van klusjesman en Piper introduceert hem ook wel als Leo "he's gonna fix our plumbing", dus hij had absoluut nog geen vaste rol.
Oh ja, die ken ik
Mijn moeder zei vaag idd iets over klusjesman, maar 't daagde nog niet helemaal.. (moeder = ook fan )
Oud 11-04-2003, 07:30
Apomes
Apomes is offline
Normaal wou brian Krause (leo) gaan voor de rol van Andy Trudeau, maar daar ging spelling niet mee akkoord en hij werd een van de hoofdspelers
Oud 11-04-2003, 13:05
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 11-04-2003 @ 08:30:
Normaal wou brian Krause (leo) gaan voor de rol van Andy Trudeau, maar daar ging spelling niet mee akkoord en hij werd een van de hoofdspelers
hoe weet jij dat nou weer?
Oud 11-04-2003, 16:58
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
nathalie schreef op 11-04-2003 @ 14:05:
hoe weet jij dat nou weer?
Laten we zeggen algemene kennis
Oud 11-04-2003, 17:26
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 10-04-2003 @ 19:38:
oow gewoon zo, ik dacht ECHT al figurant maar gewoon als de klusjesman dat wist ik wel ja...

en wat charmedboy zegt klopt idd, net als dat Alyssa Milano eerst helemaal niet de rol van Phoebe zou krijgen, de allereerste aflevering was in 1e instantie ook niet met haar opgenomen maar met degene die toen de rol van phoebe speelde (dr naam weet ik ff niet meer). toen er toch iets tussenkwam besloot ze om de rol niet te nemen en kreeg Alyssa Milano alsnog de rol van Phoebe waar ze dus auditie voor had gedaan *als je ook goed oplet in de 1e aflevering zul je ook wat 'foutjes' ontdekken, zoals verschillende bomen, zomer&herfst, en meer van dat soort dingen *
Oud 11-04-2003, 19:05
Verwijderd
Ik heb de pilot gedownload met de andere Phoebe ja. Heb hem trouwens al wel gewist
Oud 11-04-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 11-04-2003 @ 20:05:
Ik heb de pilot gedownload met de andere Phoebe ja. Heb hem trouwens al wel gewist
Cool
*gaat ook downen*
Oud 11-04-2003, 19:33
stroopwafel
stroopwafel is offline
even oude vraagjes toveren:

die aflevering met dat een heks een tovenaar in een schilderij toverde en dat z'n vriendin hem eruit wil halen ensow

dan krijgt phoebe die kat in dat schilderij: hoe?????

en nog iets maar daar kank ff niet op komen :$

*bloemetje*
Oud 12-04-2003, 11:14
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
stroopwafel schreef op 11-04-2003 @ 20:33:
even oude vraagjes toveren:

die aflevering met dat een heks een tovenaar in een schilderij toverde en dat z'n vriendin hem eruit wil halen ensow

dan krijgt phoebe die kat in dat schilderij: hoe?????

en nog iets maar daar kank ff niet op komen :$

*bloemetje*
uhm ik geloof dat ze dan een spreuk heeft bedacht (zelf dus) waardoor die kat in het schilderij komt..hm das net 1 van de afleveringen die k ben vergeten op te nemen anders kon ik t ff precies nakijken

ik ga ook maar s ff kijken of die pilot zonder alyssa milano kan downloaden, kijken of t met alyssa leuker is (tuurlijk)
Oud 12-04-2003, 12:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 12-04-2003 @ 12:14:

ik ga ook maar s ff kijken of die pilot zonder alyssa milano kan downloaden, kijken of t met alyssa leuker is (tuurlijk)
haha tuurlijk is met Phoebe leuker,...maar dat komt ook omdat je dat gewend bent,...bij Buffy hadden ze nl ook eerst een andere Willow,..die heb ik toen ook ff gedownload en gekeken,......ik ben heeeeeeeel blij dat ze eruit is gegaan,...echt een dom kind
Oud 12-04-2003, 14:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef op 12-04-2003 @ 13:16:
haha tuurlijk is met Phoebe leuker,...maar dat komt ook omdat je dat gewend bent,...bij Buffy hadden ze nl ook eerst een andere Willow,..die heb ik toen ook ff gedownload en gekeken,......ik ben heeeeeeeel blij dat ze eruit is gegaan,...echt een dom kind
ja dat is denk ik ook wel zo, stel dat die andere was gebleven was je dat idd gewend geweest en had je alyssa milano/alyson hannigan misschien wel heel stom gevonden ja
Oud 15-04-2003, 10:44
Blubje
Blubje is offline
up

maar wie heeft gister Charmed gezien (de episode 'Sight Unseen')?? want mijn videorecorder was tijdelijk dood, dus hij heeft t niet opgenomen dus kan iemand ff vertellen waar t over ging en of er nog belangrijke dingen zijn gebeurd voor de verdere verloop van het verhaal...?
Oud 15-04-2003, 16:07
BCR
BCR is offline
was er eerst een andere Phoebe?!?!
Oud 15-04-2003, 16:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-04-2003 @ 17:07:
was er eerst een andere Phoebe?!?!
jepz, maar alleen maar in de 1e aflevering, en die is dus uiteindelijk nooit uitgezonden, omdat ze de hele aflevering opnieuw hebben gedaan, maar dan met alyssa milano erin dus ze is niet vervangen tijdens de serie ofso, je hebt nix gemist
Oud 15-04-2003, 17:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 15-04-2003 @ 11:44:
up

maar wie heeft gister Charmed gezien (de episode 'Sight Unseen')?? want mijn videorecorder was tijdelijk dood, dus hij heeft t niet opgenomen dus kan iemand ff vertellen waar t over ging en of er nog belangrijke dingen zijn gebeurd voor de verdere verloop van het verhaal...?
als je dit vaker wil doen, http://members.aol.com/rexfelis3/

maarre, het was wel een leuke episode. weet niet meer 100% wat er is gebeurd, maar prue heeft een nieuw vriendje, met piper en leo gaat alles nog steeds prima (verschillende pogingen tot sex hebben maar ze werden telkens onderbroken, was grappig), en pheobe en cole zoenden op het eind!! Er was een inbraak en alle spiegels waren gebroken en een ketting en shirt van prue mistte. Daryll zei dat het misschien een stalker was, maar prue dacht dat het een demon was. Er was wel een demon, maar die had niets met de inbraak te maken: hij was er samen met cole op uitgestuurd om de charmed ones te 'verwijderen'. Die hebben ze gevanquished. Het was idd een stalker die had ingebroken en gestolen in het huis zoals daryll dacht, en het was de hulp van piper die samen met haar in P3 werkte! Ze was geobsedeerd door prue en wou haar zijn, daarom had ze haar kleding en sieraden gestolen. Ze had prue knock-out geslagen maar prue werd uiteindelijk bevrijd door haar zussen.
Wat trouwens ook wel belangrijk is, is dat prue Cole niet vertrouwd. Ze dacht/denkt dat hij een demon is, en ze wilt dat Pheobe uitkijkt als ze bij hem in de buurt is, maar pheobe is natuurlijk te eigenwijs

zoooooo, dat was het een beetje
Oud 15-04-2003, 17:24
scala
scala is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-04-2003 @ 18:03:
Wat trouwens ook wel belangrijk is, is dat prue Cole niet vertrouwd. Ze dacht/denkt dat hij een demon is, en ze wilt dat Pheobe uitkijkt als ze bij hem in de buurt is, maar pheobe is natuurlijk te eigenwijs
dat is grappig, want Paige heeft later precies hetzelfde
en ze hebben allebei gelijk as we know

morgenmorgenavondjoehoe
Oud 15-04-2003, 17:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-04-2003 @ 18:03:
als je dit vaker wil doen, http://members.aol.com/rexfelis3/

maarre, het was wel een leuke episode. weet niet meer 100% wat er is gebeurd, maar prue heeft een nieuw vriendje, met piper en leo gaat alles nog steeds prima (verschillende pogingen tot sex hebben maar ze werden telkens onderbroken, was grappig), en pheobe en cole zoenden op het eind!! Er was een inbraak en alle spiegels waren gebroken en een ketting en shirt van prue mistte. Daryll zei dat het misschien een stalker was, maar prue dacht dat het een demon was. Er was wel een demon, maar die had niets met de inbraak te maken: hij was er samen met cole op uitgestuurd om de charmed ones te 'verwijderen'. Die hebben ze gevanquished. Het was idd een stalker die had ingebroken en gestolen in het huis zoals daryll dacht, en het was de hulp van piper die samen met haar in P3 werkte! Ze was geobsedeerd door prue en wou haar zijn, daarom had ze haar kleding en sieraden gestolen. Ze had prue knock-out geslagen maar prue werd uiteindelijk bevrijd door haar zussen.

zoooooo, dat was het een beetje
ja ik heb alle episode guides van seizoen 1 t/m 4 op mn compu staan hoor, maar daar staat zo weinig in, ik wilde t ff pcies weten

mn zusje vertelde al zoiets ja wel grappig trouwens dat je ziet dat Prue Cole niet vertrouwt, iets wat Paige (nadat Prue dus dood is) ook niet doet, waardoor ze er dus uiteindelijk achter komen dattie idd niet te vertrouwen is hebben ze wel leuk gedaan vind ik zelf...
btw t is Phoebe (dus niet Pheobe)
Oud 15-04-2003, 17:59
scala
scala is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 15-04-2003 @ 18:24:
mn zusje vertelde al zoiets ja wel grappig trouwens dat je ziet dat Prue Cole niet vertrouwt, iets wat Paige (nadat Prue dus dood is) ook niet doet, waardoor ze er dus uiteindelijk achter komen dattie idd niet te vertrouwen is hebben ze wel leuk gedaan vind ik zelf...
dat zeg ik, gamma

maar goed
Oud 16-04-2003, 12:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 18:59:
dat zeg ik, gamma

maar goed
hehe we postten t ook echt precies tegelijk, kijk maar naar de tijden 18:24 dus ik had t nog niet gelezen
Oud 16-04-2003, 12:42
Verwijderd
Vanavond, vanavond!!!
Oud 16-04-2003, 13:40
Verwijderd
elke avond!
Oud 16-04-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 16-04-2003 @ 14:40:
elke avond!
Maar vanavond een nieuwe aflevering
Oud 16-04-2003, 14:53
scala
scala is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 16-04-2003 @ 13:37:
hehe we postten t ook echt precies tegelijk, kijk maar naar de tijden 18:24 dus ik had t nog niet gelezen
ow haha en dát had ik weer niet gezien
Oud 16-04-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:19:
Maar vanavond een nieuwe aflevering
voor mij zijn de meeste afleveringen nieuw
Oud 16-04-2003, 17:00
AlopiA
AlopiA is offline
*heeft zin in vanaaf*
Oud 16-04-2003, 19:47
Verwijderd
up
Oud 16-04-2003, 21:00
Verwijderd
Was een leuke aflevering
*moet het nog verwerken*
Oud 16-04-2003, 21:08
Verwijderd
ik hoop dat cole en phoebe weer wat krijgen maar dat gebeurd toch niet
Oud 16-04-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 16-04-2003 @ 22:08:
ik hoop dat cole en phoebe weer wat krijgen maar dat gebeurd toch niet
Toch was Cole wel erg leuk deze aflevering...

Ik vond het einde trouwens heel mooi, zo met dat boek...
Oud 16-04-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 22:12:
Toch was Cole wel erg leuk deze aflevering...

Ik vond het einde trouwens heel mooi, zo met dat boek...
k von em altijd al 1 van de leukste

ben een cole fan
Oud 16-04-2003, 21:44
Blubje
Blubje is offline
hm kheb m nog niet gezien maaarrrr khebbem opgenomen dus ik ga morgen lekker kijken!

ik moet wel zeggen dat ik Cole in 5x01 behoorlijk irritant vond hoor! en paige errug onbegripvol...ofso, naja kweet niet hoe ik t moet uitleggen mja...
Oud 17-04-2003, 07:30
Verwijderd
ik HAAT paige
Oud 17-04-2003, 09:10
Verwijderd
*Wenst ook dat Cole en Phoebe weer bij elkaar komen*
Gebeurt jammer genoeg waarschijnlijk niet

Trouwens, nu komen er in dat huishouden dus drie mensen die kunnen orben en healen, te weten Leo, Paige en de dochter van Piper (ben de naam kwijt, kwam gister wel). Is dat niet wat veel?!?
Oud 17-04-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 17-04-2003 @ 10:10:
*Wenst ook dat Cole en Phoebe weer bij elkaar komen*
Gebeurt jammer genoeg waarschijnlijk niet

Trouwens, nu komen er in dat huishouden dus drie mensen die kunnen orben en healen, te weten Leo, Paige en de dochter van Piper (ben de naam kwijt, kwam gister wel). Is dat niet wat veel?!?
Ach een baby is in het begin nog maar een baby, die gaat niet télkens buiken genezen etc... en waarschijnlijk ook niet telkens orben hoor Dus dan zijn het er nog twee, en tja... dat is toch wel ok?
Oud 17-04-2003, 10:44
scala
scala is offline
ik vond het eerst een btje gaar deze aflevering (phoebe een zeemeermin bla haar tekst sloeg nergens op) maar uiteindelijk was het een koele aflevering
ik vraag me af wat de rol van cole wordt nu...
Oud 17-04-2003, 10:47
Verwijderd
Ik vond Phoebe trouwens zo leuk toen ze aan die kan water aan het lurken was,
Oud 17-04-2003, 10:47
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 17-04-2003 @ 11:44:

ik vraag me af wat de rol van cole wordt nu...
Mja, ik ook wel.... Wat denk je?
Oud 17-04-2003, 10:51
scala
scala is offline
ik weet niet, hij is niet meer de cole van eerst en ook niet meer de evil versie...en dat phoebe altijd van hem zal houden maar dat het wel over is wil ook wat zeggen natuurlijk....de connecties met het verhaal houden een btje op gaat nergens naar toe zeg maar ..helaas
Oud 17-04-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 17-04-2003 @ 11:51:
ik weet niet, hij is niet meer de cole van eerst en ook niet meer de evil versie...en dat phoebe altijd van hem zal houden maar dat het wel over is wil ook wat zeggen natuurlijk....de connecties met het verhaal houden een btje op gaat nergens naar toe zeg maar ..helaas
Toen ze die scheidingformulieren aan het ondertekenen was, leek het toch alsof ze twijfelde.,.. Maar ja, dat doe je natuurlijk ook wanneer je nog van iemand houdt...
Mja, ik vond Cole toen hij echt zichzelf was wel heel goed, maar nu is hij toch een beetje... raar... 't lijkt net alsof hij nog een beetje evil is... Jammer
Oud 17-04-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 11:19:
Ach een baby is in het begin nog maar een baby, die gaat niet télkens buiken genezen etc... en waarschijnlijk ook niet telkens orben hoor Dus dan zijn het er nog twee, en tja... dat is toch wel ok?
Komt nog, komt nog
(tenzij Piper een bindingsspreuk uitvoert, net als Patty)
Oud 17-04-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 17-04-2003 @ 12:07:
Komt nog, komt nog
(tenzij Piper een bindingsspreuk uitvoert, net als Patty)
Daar dacht ik ook meteen aan... 'k denk eigenlijk van wel, kindjes moeten geen krachten hebben... komt alleen maar narigheid van...
Oud 17-04-2003, 11:25
Blubje
Blubje is offline
ik vond t wel een gave aflevering, alleen t sloeg niet echt ergens op vond ik en ik mis Prue

wel grappig trouwens dat Leo en Piper alles hebben ingesteld op dat het een meisje wordt, wat nou als t een jongetje wordt?? want zelfs dat boekje voor die foto's was met een jurkje erop en ze gaan die kamer ook wel roze verven ofso denk ik, toch beetje vreemd...

en Cole is stom, en ik denk dat phoebe m veelste veel gaat missen en dat ze dan toch weer naar m terug gaat...mja, laten we eerst maar ff afwachten wat ie nou precies is, want hijs *zegt ie* niet evil meer, maar hij is ook niet gewoon, want hij heeft al die powers enzo...beetje vaag...

beetje jammer trouwens dat Piper die demons nu verslaat door ze simpelweg op te blazen, was veel leuker toen ze ze bevroor en dan vanquishen, mja ze hebben prue niet meer natuurlijk, best jammer dat Prue's powers er ook niet meer zijn, ik vond haar telekenisis en die astrale projectie toch wel t gaafst

Regels voor berichten