Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die aflevering van gister! in het wilde westen, Prue was echt zooo gaaf!! hehe, mja nu weekend ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Was Phoebe niet even evil geworden toen met dat gedoe met Cole? Ja, toch? En toen werden Phoebe en Paige niet evil, terwijl gister (eergister?) in de oude afleveringen ze vertelden dat als één zus evil wordt dat ze het allemaal worden omdat hun magie hen verbindt. En het boek er ook bij.
Of heb ik t verkeerd ![]()
||
Citaat:
![]() en zo zijn er wel vaker kleine dingetjes die niet kloppen, mja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar...dat met halloween was toch geen timeloop? gisteren wel, misschien zit dat anders. in all halliwells eve gingen ze gewoon terug in de tijd, het was wel wat ingewikkelder in die van gisteren
|||
Citaat:
![]() naja dat zei ik dus idd ook al, het kan best iets te maken hebben met dat ze gister gewoon met die timeloop zaten en dus in die paralelle zone en toen met halloween gingen ze echt terug in de tijd, maar het blijft toch een beetje een klein foutje vind ik ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik verheug nui al naar het trouwen van cole en phoebe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het wel zielig voor Piper, al dat gedoe de hele tijd.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
maar het is niet eerlijk want nou heb ik t dus nog niet gezienn
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waaahh en Leo en Piper die van powers wisselden woensdag, dat was idd errug vermakelijk, een man met vrouwen/zwangerschapssymptomen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ah please.. zegt iemand even wat ik gemist heb.. ik was dr niet maar blijkbaar was het heel leuke aflevering... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ok ![]() ![]() ![]() en Paige moet een vrouw helpen wiens man werd vermoord door de Siren en die haar ook wou vermoorden maar dat lukte dus niet. Paige moet dan haar whitelighter kant gebruiken die ze eigenlijk te weinig gebruikt omdat ze zich teveel op haar heksenkant focust. that's it ![]() btw, http://www.thecharmedworld.com/ dit is een goede site met een erg goede episode guide ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ach ja dan post ik wel ff een paar nice pics
![]() ![]() dit ^ is zo'n geweldig plaatje ![]() ![]() 1 van mn favo plaatjes ![]() naja ik zoek nog wel een andere keer verder ![]() ok nog 1 lief plaatje van Leo ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hm Cole is nu al bijna helemaal evil, vink niet zo leuk eigenlijk, mja t wordt opzich wel gaaf als Phoebe dan met m trouwt enzo, wordt ze ook ff evil ![]() en kheb geen zin in woensdag ![]() ![]()
|
vanavond is het dan (weer
![]() ![]() wat vonden jullie trouwens van die aflevering van gister? ik vond m echt geweldig! oow en Prue was zoooo'n mooie hond!!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leo was zo cool, toen vroegen ze zo: "Je bent toch niet bang voor Prue?" Leo: "Jawel!" *g* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() whaha ja ik moest echt lachen, hij was een beetje een schijterd, en toen orbd(/t?)e ie snel wel hihi ![]()
|
Heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? wil iemand mij vertellen wat er is gebeurd, want ik had hem opgenomen, maar dat was dus blijkbaar mislukt
![]() of weet iemand hoe deze afl heette? de nieuwe krachten van piper zijn trouwens erg cool, ook leuk hoe ze iedere keer gilt, ga weg! het is niet veilig als je bij me in de buurt komt! ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 18:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
die heet "All Hell Breaks Loose" of de nieuwe? waarin ze superhelden worden? ![]() ![]() ![]() hehe ja in het begin zijn die krachten echt leuk als ze ze nog niet onder controle heeft ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 15:59. |
![]() |
|
SPOILER season5 finale
* * * * * Leo word hoofd van de elders, de charmedones krijgen een nieuwe whitelighter die uit de toekomst komt(chris perry) om de meisjes te waarschuwen maar niet meer terug kan gaan, leo veranderd de meisjes in 3 godinnen zodat ze de titaan Cronus kunnen verjagen ![]() De nieuwe whitelighter blijkt evil te zijn en er is een kans dat het wyatt is (kind van piper en leo) die evil is geworden omdat er iets is gebeurd met piper en leo! kei cool ohja: de deur wordt gesloten door de nieuwe whitelighter (elke season finale gaat de duer dicht ![]() het is dus een CLIFFHANGER ![]() ![]() foto van de charmedones als godinnen ![]() de nieuwe whitelighter(chris perry) ![]()
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 18:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |