Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 16:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 17:47:
ik wil hem juist zo vaak mogelijk zien.. liefst met phoebe drbij.. maar hij moet wel duidelijker worden. nu staat hij daar zo stom haar steeds te redden en zij valt maar niet voor hem
ja dat is idd vrij irritant, en zij snapt er weer nix van en allemaal misverstanden en bla. dus hij is niet echt goed bezig zegmaar
Oud 25-04-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 25-04-2003 @ 17:54:
ja dat is idd vrij irritant, en zij snapt er weer nix van en allemaal misverstanden en bla. dus hij is niet echt goed bezig zegmaar
ja maar dat deed hij nu steeds en nu zijn ze wel gaan trouwen (de oude afleveringen dan) dus wie weet, misschien komen ze wel weer bij mekaar
Oud 26-04-2003, 08:13
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 20:01:
ja maar dat deed hij nu steeds en nu zijn ze wel gaan trouwen (de oude afleveringen dan) dus wie weet, misschien komen ze wel weer bij mekaar
hm ik weet het niet, aangezien toen ze vorige keer getrouwd zijn, hij Phoebe helemaal evil heeft laten worden enzo..mja ik weet het niet

die aflevering van gister! in het wilde westen, Prue was echt zooo gaaf!! hehe, mja nu weekend en over 2 weekjes gaat Prue al dood mja...dan krijgen we Paige..
Oud 26-04-2003, 08:40
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-04-2003 @ 09:13:
hm ik weet het niet, aangezien toen ze vorige keer getrouwd zijn, hij Phoebe helemaal evil heeft laten worden enzo..mja ik weet het niet

die aflevering van gister! in het wilde westen, Prue was echt zooo gaaf!! hehe, mja nu weekend en over 2 weekjes gaat Prue al dood mja...dan krijgen we Paige..
ik haat prue maar ik ga haar echt missen denk ik
Oud 26-04-2003, 09:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 26-04-2003 @ 09:40:
ik haat prue maar ik ga haar echt missen denk ik
Prue is echt mijn favoriet, ik vind het echt klote dat ze eruit gaat, mja gelukkig heb ik alles opgenomen en kan ik kijken wanneer ik wil
Oud 26-04-2003, 09:11
BCR
BCR is offline
Was Phoebe niet even evil geworden toen met dat gedoe met Cole? Ja, toch? En toen werden Phoebe en Paige niet evil, terwijl gister (eergister?) in de oude afleveringen ze vertelden dat als één zus evil wordt dat ze het allemaal worden omdat hun magie hen verbindt. En het boek er ook bij.

Of heb ik t verkeerd ?
Oud 26-04-2003, 09:25
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 26-04-2003 @ 10:11:
Was Phoebe niet even evil geworden toen met dat gedoe met Cole? Ja, toch? En toen werden Phoebe en Paige niet evil, terwijl gister (eergister?) in de oude afleveringen ze vertelden dat als één zus evil wordt dat ze het allemaal worden omdat hun magie hen verbindt. En het boek er ook bij.

Of heb ik t verkeerd ?
volgens mij heb je t niet verkeerd, maar er zitten wel vaker van die dingetjes in die niet helemaal kloppen, zoals bijvoorbeeld dat toen ze terug in de tijd gingen toen ze die baby moesten redden met halloween (de aflevering All Halliwell's Eve) hadden ze geen powers omdat ze toen dus nog niet geboren waren en dus bestonden hun powers ook nog niet. Maar gister was Prue samen met Cole naar 1873 teruggegaan ofso, en toen kon ze ineens wel haar powers gebruiken, terwijl die toen officieel ook nog niet bestonden...(misschien kwam dat omdat ze in een parralelle zone zaten ofso, maar toch )
en zo zijn er wel vaker kleine dingetjes die niet kloppen, mja...
Oud 26-04-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-04-2003 @ 10:09:
Prue is echt mijn favoriet, ik vind het echt klote dat ze eruit gaat, mja gelukkig heb ik alles opgenomen en kan ik kijken wanneer ik wil
ik zou het niet erg vinden dat ze eruit gaat als er een leuke vervanger voor was.. alleen nu met de nieuwe afleveringen is dat hele sister gedoe wegl.
Oud 26-04-2003, 11:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-04-2003 @ 10:25:
volgens mij heb je t niet verkeerd, maar er zitten wel vaker van die dingetjes in die niet helemaal kloppen, zoals bijvoorbeeld dat toen ze terug in de tijd gingen toen ze die baby moesten redden met halloween (de aflevering All Halliwell's Eve) hadden ze geen powers omdat ze toen dus nog niet geboren waren en dus bestonden hun powers ook nog niet. Maar gister was Prue samen met Cole naar 1873 teruggegaan ofso, en toen kon ze ineens wel haar powers gebruiken, terwijl die toen officieel ook nog niet bestonden...(misschien kwam dat omdat ze in een parralelle zone zaten ofso, maar toch )
en zo zijn er wel vaker kleine dingetjes die niet kloppen, mja...
oh, goed opgevallen
maar...dat met halloween was toch geen timeloop? gisteren wel, misschien zit dat anders. in all halliwells eve gingen ze gewoon terug in de tijd, het was wel wat ingewikkelder in die van gisteren
Oud 26-04-2003, 16:26
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-04-2003 @ 12:16:
oh, goed opgevallen
maar...dat met halloween was toch geen timeloop? gisteren wel, misschien zit dat anders. in all halliwells eve gingen ze gewoon terug in de tijd, het was wel wat ingewikkelder in die van gisteren
hehe
naja dat zei ik dus idd ook al, het kan best iets te maken hebben met dat ze gister gewoon met die timeloop zaten en dus in die paralelle zone en toen met halloween gingen ze echt terug in de tijd, maar het blijft toch een beetje een klein foutje vind ik

Citaat:
ik zou het niet erg vinden dat ze eruit gaat als er een leuke vervanger voor was.. alleen nu met de nieuwe afleveringen is dat hele sister gedoe weg
idd, dat zei ik dus ong. 1,5 pagina terug ook al dat hele zussengedoe wat ik nu juist zo leuk vind gaat weg op het moment dat paige erin komt, want Piper kan de rol van 'oudste zus' niet zo goed op zich nemen en Phoebe is ineens de middelste en dus eigenlijk een stuk verantwoordelijker dan de jongste, die ze altijd was, en tja Paige hangt er maar een beetje bij eigenlijk *wat overigens niet wegneemt dat ik Paige leuk vind hoor, ze heeft altijd van die lekkere droge opmerkingen *
Oud 27-04-2003, 17:52
Blubje
Blubje is offline
morgen weer charmed!
helaas ben ik op vakantie in een huisje zonder net5 mja kheb de video ingesteld
*jullie houden t topic wel een beetje up heh terwijl ik op vakantie ben? *
Oud 27-04-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 27-04-2003 @ 18:52:
morgen weer charmed!
helaas ben ik op vakantie in een huisje zonder net5 mja kheb de video ingesteld
*jullie houden t topic wel een beetje up heh terwijl ik op vakantie ben? *
]ja hoor.. morgen weer afklevedringen. geen probleem
Oud 27-04-2003, 20:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 27-04-2003 @ 19:06:
]ja hoor.. morgen weer afklevedringen. geen probleem
ok dan vind het echt rot dat we in dat huisje geen net5 hebben, kan ik ze niet eens zien! mja wel extra leuk als ik dan thuiskom, want dat kan ik ze van de hele week kijken!
Oud 27-04-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 27-04-2003 @ 21:02:
ok dan vind het echt rot dat we in dat huisje geen net5 hebben, kan ik ze niet eens zien! mja wel extra leuk als ik dan thuiskom, want dat kan ik ze van de hele week kijken!
ik zou elke dag wel 5 afleveringen willen zien
Oud 27-04-2003, 20:37
Verwijderd
Ik zat vorig jaar rond deze tijd in Gulpen (Zuid-Limburg) op een camping op de Gulpenerberg. Nu hadden ze daar tv, maar geen net5. Charmed was maar een keer in de week, maar ik heb me in dat uur bijna letterlijk op zitten vreten. Dat was een erg moeilijk moment voor me
Oud 28-04-2003, 14:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 27-04-2003 @ 21:37:
Ik zat vorig jaar rond deze tijd in Gulpen (Zuid-Limburg) op een camping op de Gulpenerberg. Nu hadden ze daar tv, maar geen net5. Charmed was maar een keer in de week, maar ik heb me in dat uur bijna letterlijk op zitten vreten. Dat was een erg moeilijk moment voor me
hehe dat heb ik nu dus
Oud 28-04-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 28-04-2003 @ 15:27:
hehe dat heb ik nu dus
je mist echt wat,. vanavond was piper met leo getrouwd.. hele familie weer bij mekaar
Oud 28-04-2003, 18:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
OOOOOOOOOOOOH, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ZE ZIJN GETROOOOOOOOOOOOOOOOUWD

had deze aflevering nog nooit gezien was so mooi, het eind, met die lichtjes
Oud 28-04-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-04-2003 @ 19:56:
OOOOOOOOOOOOH, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ZE ZIJN GETROOOOOOOOOOOOOOOOUWD

had deze aflevering nog nooit gezien was so mooi, het eind, met die lichtjes
ja.. ik von em ook heel mooi

ik verheug nui al naar het trouwen van cole en phoebe
Oud 29-04-2003, 10:36
Verwijderd
Mmm... die gaat heel wat meer voeten in de aarde hebben dan deze.

Ik had de bruiloft al eens gezien, maar ik vond hem weer erg mooi. Die reactie van Piper toen de taart om was gevallen was ook goud waard

*vind Piper de leukste Charmed One*
Oud 29-04-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 29-04-2003 @ 11:36:
Mmm... die gaat heel wat meer voeten in de aarde hebben dan deze.

Ik had de bruiloft al eens gezien, maar ik vond hem weer erg mooi. Die reactie van Piper toen de taart om was gevallen was ook goud waard

*vind Piper de leukste Charmed One*
*ook*

Ik vond het wel zielig voor Piper, al dat gedoe de hele tijd.. Maar nu zijn ze eindelijk getrouwd! *happy*
Oud 29-04-2003, 15:20
Blubje
Blubje is offline
maar het is niet eerlijk want nou heb ik t dus nog niet gezienn mja vanavond kan ik t wel zien oownee ook niet denk ik ? naja bla, we hebben iig wel net5 op de tv in t huisje ben ik achter gekomen *computer bij een vriendinnetje * hopelijk heeft mijn video zijn werk gedaan
Oud 30-04-2003, 20:23
Verwijderd
Ik vond de aflevering van net (20:30) een van de leukste, grappigste en boeiendste van de afgelopen tijd. Fijn ook om te zien dat Phoebe en Cole best nog wel veel van elkaar houden
Oud 01-05-2003, 09:19
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 30-04-2003 @ 21:23:
Ik vond de aflevering van net (20:30) een van de leukste, grappigste en boeiendste van de afgelopen tijd. Fijn ook om te zien dat Phoebe en Cole best nog wel veel van elkaar houden
wat heb ik gemist??? he bah.l. de enige leuke aflebvering mis ik weer..
Oud 01-05-2003, 11:57
Verwijderd
Het grappigste was nog wel dat de krachten van Piper en Leo omwisselden. Leo had plotseling alle zwangerschapssymptomen. Hij keek zo zielig

[edit]De aflevering van vanaaf is ook erg leuk: Sin Fransisco[/edit]
Oud 01-05-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 01-05-2003 @ 12:57:
Het grappigste was nog wel dat de krachten van Piper en Leo omwisselden. Leo had plotseling alle zwangerschapssymptomen. Hij keek zo zielig

[edit]De aflevering van vanaaf is ook erg leuk: Sin Fransisco[/edit]
ah plz.. iemand zget het me.. wat heb ik gemist?
Oud 01-05-2003, 13:04
Verwijderd
Ik ga vanavond kijken (heb het gisteren opgenomen)
Oud 01-05-2003, 18:55
Verwijderd
ik vond de aflevering van vanavond wel leuk.. niet speciaal maar wel fijn dat prue eindelijk doorheeft dat ze niet perfect is
Oud 02-05-2003, 14:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 01-05-2003 @ 19:55:
ik vond de aflevering van vanavond wel leuk.. niet speciaal maar wel fijn dat prue eindelijk doorheeft dat ze niet perfect is
haha ja idd, want ze vind zichzelf af en toe wel ietsje TE geweldig hoor, mja ze gaat eraan werken zegt ze..daar heeft ze dan nog 4 dagen voor

waaahh en Leo en Piper die van powers wisselden woensdag, dat was idd errug vermakelijk, een man met vrouwen/zwangerschapssymptomen *gna gna* en Paige was ook weer lekker droog...
Oud 02-05-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 02-05-2003 @ 15:42:
haha ja idd, want ze vind zichzelf af en toe wel ietsje TE geweldig hoor, mja ze gaat eraan werken zegt ze..daar heeft ze dan nog 4 dagen voor

waaahh en Leo en Piper die van powers wisselden woensdag, dat was idd errug vermakelijk, een man met vrouwen/zwangerschapssymptomen *gna gna* en Paige was ook weer lekker droog...
is ze over 4 dagen al dood.. ow t gaat snel zo n seizoen

ah please.. zegt iemand even wat ik gemist heb.. ik was dr niet maar blijkbaar was het heel leuke aflevering...
Oud 02-05-2003, 15:10
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 02-05-2003 @ 15:54:
is ze over 4 dagen al dood.. ow t gaat snel zo n seizoen

ah please.. zegt iemand even wat ik gemist heb.. ik was dr niet maar blijkbaar was het heel leuke aflevering...
ja kut heh? ze gaat woensdag al dood

ok uhmm nou Leo en Piper kregen een beetje ruzie omdat ze van elkaar vonden dat ze elkaar niet begrepen enzo (als in "je begrijpt me ook altijd verkeerd" "je bent er nooit als ik je nodig heb" "je zou eens moeten weten hoe het was om in mijn schoenen te staan en wat ik elke dag doormaak") naja en toen wisselden hun powers dus (naja eigenlijk heel hun gevoelens) en toen kon Leo dus freezen en ontploffen en Piper kon orben en healen. en daarbij kreeg Leo allerlei zwangerschapskwaaltjes, zoals misselijkheid, overdreven gevoelens (hij moest huilen ) naja enz. ondertussen is er een demon (The Siren) en zij verleidt mannen om vervolgens hem en zijn vrouw te doden. naja en zij verleidt dan dus Cole en dat lukt en dan wil ze dus Phoebe vermoorden (cole is zo onder invloed dat hij Phoebe wurgt) en dan is ze eigenlijk een beetje dood en dan komen Piper en Leo en Pier die healt haar dan. uiteindelijk zeggen Leo en Piper tegen elkaar dat ze nu pas snappen wat ze allebei doormaken enzo en dan krijgen ze hun eigen powers en gevoelens weer terug
en Paige moet een vrouw helpen wiens man werd vermoord door de Siren en die haar ook wou vermoorden maar dat lukte dus niet. Paige moet dan haar whitelighter kant gebruiken die ze eigenlijk te weinig gebruikt omdat ze zich teveel op haar heksenkant focust. that's it

btw, http://www.thecharmedworld.com/ dit is een goede site met een erg goede episode guide
Oud 02-05-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 02-05-2003 @ 16:10:
ja kut heh? ze gaat woensdag al dood

ok uhmm nou Leo en Piper kregen een beetje ruzie omdat ze van elkaar vonden dat ze elkaar niet begrepen enzo (als in "je begrijpt me ook altijd verkeerd" "je bent er nooit als ik je nodig heb" "je zou eens moeten weten hoe het was om in mijn schoenen te staan en wat ik elke dag doormaak") naja en toen wisselden hun powers dus (naja eigenlijk heel hun gevoelens) en toen kon Leo dus freezen en ontploffen en Piper kon orben en healen. en daarbij kreeg Leo allerlei zwangerschapskwaaltjes, zoals misselijkheid, overdreven gevoelens (hij moest huilen ) naja enz. ondertussen is er een demon (The Siren) en zij verleidt mannen om vervolgens hem en zijn vrouw te doden. naja en zij verleidt dan dus Cole en dat lukt en dan wil ze dus Phoebe vermoorden (cole is zo onder invloed dat hij Phoebe wurgt) en dan is ze eigenlijk een beetje dood en dan komen Piper en Leo en Pier die healt haar dan. uiteindelijk zeggen Leo en Piper tegen elkaar dat ze nu pas snappen wat ze allebei doormaken enzo en dan krijgen ze hun eigen powers en gevoelens weer terug
en Paige moet een vrouw helpen wiens man werd vermoord door de Siren en die haar ook wou vermoorden maar dat lukte dus niet. Paige moet dan haar whitelighter kant gebruiken die ze eigenlijk te weinig gebruikt omdat ze zich teveel op haar heksenkant focust. that's it

btw, http://www.thecharmedworld.com/ dit is een goede site met een erg goede episode guide
ok thnx.. eindelijk iemand die het me wou vertellen.. ik wou dat ik die aflevering ook gezien had mrja ze zullen binnekort wel herhaald worden
Oud 02-05-2003, 15:23
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 02-05-2003 @ 16:14:
ok thnx.. eindelijk iemand die het me wou vertellen.. ik wou dat ik die aflevering ook gezien had mrja ze zullen binnekort wel herhaald worden
ik denk het ook wel, ik hoop eigenlijk dat ze gewoon doorgaan met herhalen totdat ze bij de aflevering van seizoen 5 zijn waar we op dat moment op de woensdagavond zitten, ik denk eigenlijk van wel, ik kan me herinneren dat dat toen bij Buffy ook zo was
Oud 03-05-2003, 15:44
Verwijderd
zijn er dan helemaal geen charmed fans meer die het topic omhoog willen houden?
Oud 03-05-2003, 15:59
Verwijderd
mjah wil ik wel doen hoor.... maar voorlopig kennen we nergens over praten... nahjah iig tot maandag niet meer
Oud 03-05-2003, 19:32
Blubje
Blubje is offline
haha jawel hoor, maar aangezien ik de laatste was die had gepost
mja heb je nog iets leuks of een nieuwtje? hehe
Oud 03-05-2003, 20:01
Verwijderd
het is weekend. hoe meot ik ooit een nieuwtje hebben als het weekend is
Oud 03-05-2003, 20:09
Blubje
Blubje is offline
ach ja dan post ik wel ff een paar nice pics

dit ^ is zo'n geweldig plaatje

1 van mn favo plaatjes ^

naja ik zoek nog wel een andere keer verder
ok nog 1 lief plaatje van Leo maar alleen omdat ie op dit plaatje schattig is
Oud 03-05-2003, 20:10
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 03-05-2003 @ 21:01:
het is weekend. hoe meot ik ooit een nieuwtje hebben als het weekend is
uhm nou misschien omdat je ergens iets had gelezen ofso, had gekund
Oud 04-05-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 03-05-2003 @ 21:09:
ach ja dan post ik wel ff een paar nice pics
[afbeelding]
dit ^ is zo'n geweldig plaatje
[afbeelding]
1 van mn favo plaatjes ^

naja ik zoek nog wel een andere keer verder
ok nog 1 lief plaatje van Leo maar alleen omdat ie op dit plaatje schattig is
[afbeelding]
plaatje van leo is leuk
Oud 06-05-2003, 13:17
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 04-05-2003 @ 11:13:
plaatje van leo is leuk
ja hijs lief daar he??
hm Cole is nu al bijna helemaal evil, vink niet zo leuk eigenlijk, mja t wordt opzich wel gaaf als Phoebe dan met m trouwt enzo, wordt ze ook ff evil
en kheb geen zin in woensdag Prue moet blijven! *mja das nu een beetje te laat heh? *
Oud 07-05-2003, 12:47
Blubje
Blubje is offline
vanavond is het dan (weer) zover *zucht*

wat vonden jullie trouwens van die aflevering van gister? ik vond m echt geweldig! oow en Prue was zoooo'n mooie hond!!! en Phoebe die dat ene was geworden (kweet ff nie meer hoe t heet) was echt koel, ze zag er echt stoer uit
Oud 07-05-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 07-05-2003 @ 13:47:
vanavond is het dan (weer) zover *zucht*

wat vonden jullie trouwens van die aflevering van gister? ik vond m echt geweldig! oow en Prue was zoooo'n mooie hond!!! en Phoebe die dat ene was geworden (kweet ff nie meer hoe t heet) was echt koel, ze zag er echt stoer uit
Phoebe was een Banshee

Leo was zo cool, toen vroegen ze zo: "Je bent toch niet bang voor Prue?" Leo: "Jawel!"

*g*
Oud 07-05-2003, 17:14
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 07-05-2003 @ 15:58:
Phoebe was een Banshee

Leo was zo cool, toen vroegen ze zo: "Je bent toch niet bang voor Prue?" Leo: "Jawel!"

*g*
een Banshee ja dat was t ! die lenzen van Phoebe waren echt eng :/

whaha ja ik moest echt lachen, hij was een beetje een schijterd, en toen orbd(/t?)e ie snel wel hihi
Oud 07-05-2003, 18:39
AlopiA
AlopiA is offline
Heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? wil iemand mij vertellen wat er is gebeurd, want ik had hem opgenomen, maar dat was dus blijkbaar mislukt
of weet iemand hoe deze afl heette?

de nieuwe krachten van piper zijn trouwens erg cool, ook leuk hoe ze iedere keer gilt, ga weg! het is niet veilig als je bij me in de buurt komt!

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 18:41.
Oud 08-05-2003, 08:16
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 07-05-2003 @ 19:39:
Heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? wil iemand mij vertellen wat er is gebeurd, want ik had hem opgenomen, maar dat was dus blijkbaar mislukt

de nieuwe krachten van piper zijn trouwens erg cool, ook leuk hoe ze iedere keer gilt, ga weg! het is niet veilig als je bij me in de buurt komt!
alleen de vroege aflevering
Oud 08-05-2003, 15:23
BCR
BCR is offline
Snif, Prue is dood Kvind dat echt een goede, maar superzielige aflevering

En waar ging de nieuwe aflevering ook alweer over? Oh ja, ze werden superhelden. Ghe! Mja, op zich wel grappig, maar niet echt boeiend .
Oud 08-05-2003, 15:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 07-05-2003 @ 19:39:

de oude aflevering, dus waarin Prue doodgaat?
die heet "All Hell Breaks Loose"
of de nieuwe? waarin ze superhelden worden? ik zal ff voor je opzoeken ah gevonden "witches in Tights" en een samenvatting kun je wel vinden op www.thecharmedworld.com overigens een hele goede site met een erg goede episode guide

hehe ja in het begin zijn die krachten echt leuk als ze ze nog niet onder controle heeft alleen jammer dat ze ze bij de nieuwe afleveringen dus wel onder controle heeft (duh) en dat ze dan simpelweg alle demons maar gewoon laat ontploffen, ze doen nooit meer een spell oid om de demons te verslaan, vink best jammer

Citaat:
Snif, Prue is dood Kvind dat echt een goede, maar superzielige aflevering
ja idd echt mooie aflevering maar het jankgehalte is erg hoog ja

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 15:59.
Oud 08-05-2003, 18:04
Apomes
Apomes is offline
SPOILER season5 finale
*
*
*
*
*
Leo word hoofd van de elders, de charmedones krijgen een nieuwe whitelighter die uit de toekomst komt(chris perry) om de meisjes te waarschuwen maar niet meer terug kan gaan, leo veranderd de meisjes in 3 godinnen zodat ze de titaan Cronus kunnen verjagen
De nieuwe whitelighter blijkt evil te zijn en er is een kans dat het wyatt is (kind van piper en leo) die evil is geworden omdat er iets is gebeurd met piper en leo!
kei cool
ohja: de deur wordt gesloten door de nieuwe whitelighter (elke season finale gaat de duer dicht )
het is dus een CLIFFHANGER
foto van de charmedones als godinnen

de nieuwe whitelighter(chris perry)

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 18:06.
Oud 08-05-2003, 20:19
Verwijderd
hmm dat lijkt me wel gaaf
ik kijk nou de nieuwe en de oude afleveringen...
vandaag vond ik wel zielig... wist wel al dat prue dood zou gaan maar deze aflevering had ik nog niet gezien..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten