Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1e plaatje: wowie! Mooiig ![]() 2e plaatje: *faint* Wat een cutie! ![]() |
![]() |
|
SITE:
http://66.51.206.234/ Hier kan je elke zaterdag de nieuwe aflvering downloaden van charmed mege goede kwaliteit en het duurt bij mij 1 uur voor 435 MB (ik heb kabel) je kan ook andere series downloaden, de upload kan je niet afzetten maarja, en je kan niet bv een aflv downloaden van seizoen4 alleen de laatste nieuwe van in USA! Je moet gewoon op de link klikken, maar je moet een programma hebben (1,3 mb dat je kan vinden hier=>http://bitconjurer.org/BitTorrent/BitTorrent-3.1.zip have fun
|
niemand iets te zeggen over de aflevering van gister?? ik vind dat zoo'n mooie aflevering, dat is echt 1 van mn favoriete, naja eigenlijk zowieso de 3/4 eerste afleveringen van seizoen 4...
Piper die dan zo'n Furie wordt, zo cool, en dan op t einde dan praat Paige op haar in, zo goed van dr en dan wordt Piper heel boos en dan denk je huh, waarom wordt ze boos op paige en dan blijkt dat ze eigenlijk al die tijd gewoon heel erg boos op Prue is...zo'n mooie aflevering vind ik dat.... ![]() edit: whaha en die borsten van Paige, en dat Phoebe dan vraagt; How many spells did tou do before you turned into Betty Boop?? ![]() ![]()
|
oeh de (oude) aflevering van vanaaf was echt geweldig! Paige als evil witch
![]() awh en in het begin Piper die in de kamer van Prue zit... ![]() mja wel lieve aflevering, vanaf nu worden ze wat meer echt zusjes ![]() ![]()
|
is er nou helemaal niemand meer die het topic mee up houdt?
![]() naja dan doe ik t wel alleen ![]() aflevering van gister(Piper in het gesticht)...hmm kvond m een beetje raar, wel heel gaaf bedacht trouwens! je zal toch maar al die verhalen moeten bedenken en die complotten enzo, moet je wel een levendige fanatsie hebben ![]()
||
Citaat:
![]() in de nieuwe is ze dus wel zwanger ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmm *denkt na* dan zat ik denk ik een beetje in de war met de afleveringen, omdat ik meende dat bij de herhalingen zij al werd 'geheald' door de baby... maar dan was dus bij de nieuwe... hmmm okeej ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en om de een of andere vage reden heb de laatte afgelopen 4 afleveringen niet gezien ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() jaaaa ik vond m heeel erg mooi! ![]() en die stomme Barbas is idd eindelijk helemaal weg ja! vieze gemenerik dattie was ![]() ![]() en wat vond je van de oude aflevering van gister? met paige die dat ongeluk kreeg?? die vond ook errug goed en mooi ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ik vond haar eerst ook stom, nu ook niet meer, en ze heeft coole humor ![]() *maar Prue blijft de beste ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mja eigenlijk is Rose McGowan een vrij goede actrice (vind ik zelf dan) en ze speelt d'r rol erg goed en ze wordt steeds grappiger ![]()
|
niet lezen als je niet de klifhanger wil weten!!!!
28 mei is de laatste aflevering van het seizoen AHHHH ![]() een demon steeld het boek of shadows en dood twee van de 3 charmed ones!!!!! *snif* zullen wel paige en phoebe zijn want piper moet haar kind denk baren in het volgende seizoen (najaar) spannend!!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en de baby van Piper komt nog dit seizoen ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 20:00. |
![]() |
|
7 weken??
ze is amper zwanger, of groeit dat kind niet, of heb ik een bril nodig?? nee opzich zal het best mee vallen maar ze gaan roch dood aan het einde dus grote kans dat ze je in spanning laten zitten sterven ze of blijven ze leven (beetje makkelijk) maar misschien heeft ze nog wel 2 zusjes ![]()
||
Citaat:
![]() en ja ze wordt nog wel dikker enzo, tussen de afleveringen zit niet net als bij een soap iedere keer 1 dag ofso of een week, maar soms maanden. zoals bijvoorbeeld bij de aflevering Honeymoon's over, daarin blijkt dat Piper en Leo 3 maanden zijn weggeweest...en soms zeggen ze ook in een aflevering dat ze het eindelijk weer eens een paar maandjes rustig hebben gehad...dus dat klopt allemaal wel... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
naja het is niet echt een cliffhanger hoor, die hierboven staat
![]() ![]() *zoals je ook al in mijn reactie op die post had kunnen lezen*
|
uhm tis de aflevering van het einde van het seizoen, daarna moet je weer tot najaar wachten dus naar mijn idee is het een cliffhanger
![]() na die week is het een tijdelijke stop van charmed, buffy en angel daarna ga ze weer verder maar er schijnen er wat dood te gaan (en weer op te staan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar dan nog is die aflevering niet het einde van seizoen 5, want dat is een aflevering van 2 uur (dus een part 1 &2) dus ze stoppen dan gewoon zomaar midden in het seizoen?? lijkt me een beetje raar hoor... en ze zullen we dood gaan ja, maar gewoon weer worden geheald door Leo (en evt. Piperr door haar baby) dus..
|
ik weet het nu niet meer hoor..........
in de gids staat dat ze woensdag de laatste aflevering van het seizoen uitzenden dus daar ga ik vanuit mogen ze idem niet doen......tis net zo leuk ![]() we wachten af
||
Citaat:
a.s woensdag is idd de laatste charmed/buffy/angel, maar niet van het seizoen, maar gewoon voor nu even. ze gaan een zomerstop houden en ongeveer in het najaar gaan ze weer verder. dat betekent dus dat de aflevering van woensdag niet de laatste van seizoen 5 is, maar gewoon tijdelijk de laatste zegmaar... hoe het met de herhalingen zit weet ik eigenlijk niet, ik geloof dat die gewoon doorgaan, maar dat weet ik niet zeker...ik hoop van wel, ik kan heus niet leven zonder charmed ![]()
||
Citaat:
khoop van wel want dan kan ik seizoen 5 iig ook opnemen, dan heb ik echt alles compleet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() *denkt terug aan gister* oowja geweldige aflevering! Cole die zich opoffert voor Phoebe, zo lief ![]() mja kben blij als ze Cole eindelijk voorgoed vanquishen (in seizoen 5 ergens, na die klotezomerstop dus) want ik vind hem echt bleghh ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() wat ik zo raar vind is dat Cole ineens De Bron was...of kwam dat doordat hij toen nog De Leegte in zich had en heeft hij de bron geabsorbeerd?? want ik vond dat zo vreemd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus daardoor word hij de nieuwe bron |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
haha idd
![]() noujah als je had opgelet, had je gezien dat het ook zo ging bij uhuhm piper en paige, toen zij hun krachten gebruiken tegen die gast, absorbeerde hij ze ook omdat ie de leegte in zicht had ![]() maar dat terzijde ![]() aflevering van vandaag vond ik wel goed, wel relax... alleen ik hoorde dat t voorlopig de laatste aflevering is??? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |