Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 01:12
Conner
Conner is offline
kweenie of dit mag maar weet iemand een goede site waar je nieuws eps kan downloaden,,via kazaa gaat het de laatste tijd zeer rot. bedoel dus zoiets als buffy.nu maar dan met charmed.
Advertentie
Oud 09-05-2003, 16:43
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 08-05-2003 @ 19:04:
[B]SPOILER season5 finale
*
*
*
*
*
Leo word hoofd van de elders, de charmedones krijgen een nieuwe whitelighter die uit de toekomst komt(chris perry) om de meisjes te waarschuwen maar niet meer terug kan gaan, leo veranderd de meisjes in 3 godinnen zodat ze de titaan Cronus kunnen verjagen
De nieuwe whitelighter blijkt evil te zijn en er is een kans dat het wyatt is (kind van piper en leo) die evil is geworden omdat er iets is gebeurd met piper en leo!
kei cool
ohja: de deur wordt gesloten door de nieuwe whitelighter (elke season finale gaat de duer dicht )
het is dus een CLIFFHANGER
oeh klinkt goed heel vet plaatje trouwens, die bovenste!!!

Citaat:
kweenie of dit mag maar weet iemand een goede site waar je nieuws eps kan downloaden,,via kazaa gaat het de laatste tijd zeer rot. bedoel dus zoiets als buffy.nu maar dan met charmed.
hm kazaa is bij mij altijd rot, dus langzaam maar ik zou eerlijk gezegd geen site weten waar je charmed eps. kunt downloaden, ben het zelf ook nog niet echt tegengekomen eigenlijk...
Oud 09-05-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef op 08-05-2003 @ 19:04:
SPOILER season5 finale
*
*
*
*
*
Leo word hoofd van de elders, de charmedones krijgen een nieuwe whitelighter die uit de toekomst komt(chris perry) om de meisjes te waarschuwen maar niet meer terug kan gaan, leo veranderd de meisjes in 3 godinnen zodat ze de titaan Cronus kunnen verjagen
De nieuwe whitelighter blijkt evil te zijn en er is een kans dat het wyatt is (kind van piper en leo) die evil is geworden omdat er iets is gebeurd met piper en leo!
kei cool
ohja: de deur wordt gesloten door de nieuwe whitelighter (elke season finale gaat de duer dicht )
het is dus een CLIFFHANGER
foto van de charmedones als godinnen
[afbeelding]
de nieuwe whitelighter(chris perry)
[afbeelding]
Klinkt erg leuk

1e plaatje: wowie! Mooiig

2e plaatje: *faint* Wat een cutie! XD
Oud 09-05-2003, 19:05
Apomes
Apomes is offline
SITE:
http://66.51.206.234/
Hier kan je elke zaterdag de nieuwe aflvering downloaden van charmed mege goede kwaliteit en het duurt bij mij 1 uur voor 435 MB (ik heb kabel)
je kan ook andere series downloaden, de upload kan je niet afzetten maarja, en je kan niet bv een aflv downloaden van seizoen4 alleen de laatste nieuwe van in USA!
Je moet gewoon op de link klikken, maar je moet een programma hebben (1,3 mb dat je kan vinden hier=>http://bitconjurer.org/BitTorrent/BitTorrent-3.1.zip
have fun
Oud 11-05-2003, 20:51
Verwijderd
cewl
Oud 13-05-2003, 12:59
Blubje
Blubje is offline
niemand iets te zeggen over de aflevering van gister?? ik vind dat zoo'n mooie aflevering, dat is echt 1 van mn favoriete, naja eigenlijk zowieso de 3/4 eerste afleveringen van seizoen 4...
Piper die dan zo'n Furie wordt, zo cool, en dan op t einde dan praat Paige op haar in, zo goed van dr en dan wordt Piper heel boos en dan denk je huh, waarom wordt ze boos op paige en dan blijkt dat ze eigenlijk al die tijd gewoon heel erg boos op Prue is...zo'n mooie aflevering vind ik dat....

edit: whaha en die borsten van Paige, en dat Phoebe dan vraagt; How many spells did tou do before you turned into Betty Boop?? oow ik lig altijd in een scheur om dat stukje en dan in de auto dat Phoebe moet schakelen omdat Piage's borsten in de weg zitten, dat is echt zoooo humor!
Oud 13-05-2003, 13:01
No return
No return is offline
Hopeless
Oud 13-05-2003, 14:22
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
No return schreef op 13-05-2003 @ 14:01:
Hopeless
reageer dan gewoon niet, tenzij je er argumenten bij geeft, want nu ben je zelf net zo "hopeless" bezig
Oud 13-05-2003, 15:05
Verwijderd
Heb hem gister niet gezien

Maar ik kende hem al wel en hij was
Oud 14-05-2003, 19:33
Verwijderd
hmm vanaaf weer charmed... ben benieuwd *gaat snel voor de tv zitten*
Oud 15-05-2003, 18:41
Blubje
Blubje is offline
oeh de (oude) aflevering van vanaaf was echt geweldig! Paige als evil witch
awh en in het begin Piper die in de kamer van Prue zit...
mja wel lieve aflevering, vanaf nu worden ze wat meer echt zusjes hoewel het nooit meer wordt zoals met Prue *zucht* gelukkig heb ik ze allemaal op video
Oud 16-05-2003, 13:03
Verwijderd
ik heb m gister niet gezien... nahjah een klein stukje maar...
toen moest ik weg voor een galajurk te gaan zoeken

Oud 17-05-2003, 11:18
Blubje
Blubje is offline
is er nou helemaal niemand meer die het topic mee up houdt?
naja dan doe ik t wel alleen hihi
aflevering van gister(Piper in het gesticht)...hmm kvond m een beetje raar, wel heel gaaf bedacht trouwens! je zal toch maar al die verhalen moeten bedenken en die complotten enzo, moet je wel een levendige fanatsie hebben
Oud 17-05-2003, 19:13
Verwijderd
ik vond t wel een goeie aflevering...

maar wat ik me nou toch afvraag.... want ik wist t eerst wel zeker, maar nou niet helemaal meer....
bij de herhalingen die elke dag komen, daar is Piper toch ook al zwanger???
Oud 17-05-2003, 20:18
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 17-05-2003 @ 20:13:
ik vond t wel een goeie aflevering...

maar wat ik me nou toch afvraag.... want ik wist t eerst wel zeker, maar nou niet helemaal meer....
bij de herhalingen die elke dag komen, daar is Piper toch ook al zwanger???
nee, bij de herhalingen nog niet, we zijn met de herhalingen die iedere dag komen nu bij aflevering 8 van seizoen 4, pas bij aflevering 22 van seizoen 4 (de laatste afl. van dat seizoen dus) blijkt dat ze zwanger is
in de nieuwe is ze dus wel zwanger
Oud 18-05-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 17-05-2003 @ 21:18:
nee, bij de herhalingen nog niet, we zijn met de herhalingen die iedere dag komen nu bij aflevering 8 van seizoen 4, pas bij aflevering 22 van seizoen 4 (de laatste afl. van dat seizoen dus) blijkt dat ze zwanger is
in de nieuwe is ze dus wel zwanger
ohw ....

hmm *denkt na*

dan zat ik denk ik een beetje in de war met de afleveringen, omdat ik meende dat bij de herhalingen zij al werd 'geheald' door de baby... maar dan was dus bij de nieuwe...

hmmm

okeej
Oud 18-05-2003, 15:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 18-05-2003 @ 15:08:
ohw ....

hmm *denkt na*

dan zat ik denk ik een beetje in de war met de afleveringen, omdat ik meende dat bij de herhalingen zij al werd 'geheald' door de baby... maar dan was dus bij de nieuwe...

hmmm

okeej
hehe ja dat heb ik nu ook weleens, komt omdat in de oude nu ook Paige zit, toen Prue nog in de oude zat was het veel makkelijker uit elkaar te houden
Oud 20-05-2003, 21:00
Verwijderd
mjah... beetje in de war ofzo

nahjah iig.. ik ben weer bij

maar wat ik zat te denken.... bij de nieuwe afleveringen heeft Cole weer krachten... had ie die gekregen toen ie de bron versloeg ofzo iets?
want dat ben ik ook beetje kwijt geloof ikke...
Oud 20-05-2003, 21:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 20-05-2003 @ 22:00:
mjah... beetje in de war ofzo

nahjah iig.. ik ben weer bij

maar wat ik zat te denken.... bij de nieuwe afleveringen heeft Cole weer krachten... had ie die gekregen toen ie de bron versloeg ofzo iets?
want dat ben ik ook beetje kwijt geloof ikke...
hm ja dat probleem heb ik nu dus ook een beetje, ik snap niet hoe Cole weer powers heeft gekregen en hoe hij ooit The Source heeft kunnen worden, want Belthazor bestaat nu eigenlijk niet meer....
en om de een of andere vage reden heb de laatte afgelopen 4 afleveringen niet gezien ik zal wel op vakantie zijn geweest...?mja vandaar dus dat ik ook niet meer precies weet hoe dat nou met Cole precies zit mja we zullen het vanzelf wel zien zo blijft het nog spannend
Oud 21-05-2003, 20:53
Verwijderd
mjah daarom kijk ik nou écht alle afleveringen... als ik er een niet kan zien... gaat er een video band in

vandaag was trouwens wel toffe aflevering... barbas of hoe heet ie, de angstdemon, die is nou geloof ik EINDELIJK helemaal kapoet
werd wel tijd...
Oud 22-05-2003, 11:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 21-05-2003 @ 21:53:
mjah daarom kijk ik nou écht alle afleveringen... als ik er een niet kan zien... gaat er een video band in

vandaag was trouwens wel toffe aflevering... barbas of hoe heet ie, de angstdemon, die is nou geloof ik EINDELIJK helemaal kapoet
werd wel tijd...
haha ja bij mij dus ook *heeft 14 volle videobanden thuisliggen met alle charmed afleveringen erop en gaat vrolijk door met opnemen *

jaaaa ik vond m heeel erg mooi! wel beetje zielig...maar het liep allemaal goed af gelukkig...
en die stomme Barbas is idd eindelijk helemaal weg ja! vieze gemenerik dattie was

en wat vond je van de oude aflevering van gister? met paige die dat ongeluk kreeg?? die vond ook errug goed en mooi Paige toen ze nog een hippe alto was whaha
Oud 22-05-2003, 13:42
Verwijderd
jaah dat was wel lachuh, had m wel al gezien maar toch leuk als je dat dan weer ziet....

*vraagt zich af waar de rest van de 'charmed' fans zijn *
Oud 22-05-2003, 13:50
Verwijderd
De nieuwe aflevering van gisteren was leuk 'k Vind Paige leuk nu, vond d'r eerst een beetje een.... stom wijf Niet meer dus, ze kan cool potions maken enzo
Oud 22-05-2003, 16:55
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 22-05-2003 @ 14:42:
jaah dat was wel lachuh, had m wel al gezien maar toch leuk als je dat dan weer ziet....

*vraagt zich af waar de rest van de 'charmed' fans zijn *
hm ja dat vroeg ik me dus ook al af
Citaat:
De nieuwe aflevering van gisteren was leuk 'k Vind Paige leuk nu, vond d'r eerst een beetje een.... stom wijf Niet meer dus, ze kan cool potions maken enzo
hehe ja en ze weet er echt veel vanaf enzo, soms zelfs meer dan Phoebe en Piper...mja hun hebben dan weer meer ervaring enzo
ik vond haar eerst ook stom, nu ook niet meer, en ze heeft coole humor
*maar Prue blijft de beste*
Oud 22-05-2003, 17:39
Pla
Pla is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2003 @ 14:50:
Precies! ik vond haar altijd zoooo vervelend, maar tegenwoordig vind ik haar wel cool
Oud 22-05-2003, 19:43
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pla schreef op 22-05-2003 @ 18:39:
Precies! ik vond haar altijd zoooo vervelend, maar tegenwoordig vind ik haar wel cool
hehe, ik denk dat meer mensen dat hebben, maar dat komt denk ik gewoon omdat je gewend was aan Prue en die ging dood en dat wilde heus niemand en toen kwam ook nog eens die stomme Paige als vervanger en dat wilde al helemaal niemand...
mja eigenlijk is Rose McGowan een vrij goede actrice (vind ik zelf dan) en ze speelt d'r rol erg goed en ze wordt steeds grappiger
Oud 22-05-2003, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
niet lezen als je niet de klifhanger wil weten!!!!

28 mei is de laatste aflevering van het seizoen AHHHH
een demon steeld het boek of shadows en dood twee van de 3 charmed ones!!!!! *snif*
zullen wel paige en phoebe zijn want piper moet haar kind denk baren in het volgende seizoen (najaar)
spannend!!!
Oud 22-05-2003, 19:51
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-05-2003 @ 20:45:
niet lezen als je niet de klifhanger wil weten!!!!

28 mei is de laatste aflevering van het seizoen AHHHH
een demon steeld het boek of shadows en dood twee van de 3 charmed ones!!!!! *snif*
zullen wel paige en phoebe zijn want piper moet haar kind denk baren in het volgende seizoen (najaar)
spannend!!!
hm zal allemaal wel meevallen hoor dr gaat niemand dood in de season finale dat is uhm volgende week, dan gaan er 2 dood, mja die worden overduidelijk weer levend in de laatste aflevering van dit seizoen worden The Charmed Ones godinnen heeel koel iig en verder vertel ik nix
en de baby van Piper komt nog dit seizoen over een paar weekjes al geloof ik *checkt* naja nog 7 weekjes

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 20:00.
Oud 22-05-2003, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
7 weken??
ze is amper zwanger, of groeit dat kind niet, of heb ik een bril nodig??
nee opzich zal het best mee vallen maar ze gaan roch dood aan het einde dus grote kans dat ze je in spanning laten zitten
sterven ze of blijven ze leven (beetje makkelijk)
maar misschien heeft ze nog wel 2 zusjes
Oud 22-05-2003, 20:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-05-2003 @ 20:58:
7 weken??
ze is amper zwanger, of groeit dat kind niet, of heb ik een bril nodig??
nee opzich zal het best mee vallen maar ze gaan roch dood aan het einde dus grote kans dat ze je in spanning laten zitten
sterven ze of blijven ze leven (beetje makkelijk)
maar misschien heeft ze nog wel 2 zusjes
hm zie mn vorige post, kheb m ff gewijzigd, want wat ik zei over de season finale klopt niet nu wel...

en ja ze wordt nog wel dikker enzo, tussen de afleveringen zit niet net als bij een soap iedere keer 1 dag ofso of een week, maar soms maanden. zoals bijvoorbeeld bij de aflevering Honeymoon's over, daarin blijkt dat Piper en Leo 3 maanden zijn weggeweest...en soms zeggen ze ook in een aflevering dat ze het eindelijk weer eens een paar maandjes rustig hebben gehad...dus dat klopt allemaal wel...
Oud 22-05-2003, 21:31
Verwijderd
*is benieuwd*

Oud 23-05-2003, 11:17
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 22-05-2003 @ 22:31:
*is benieuwd*

hihi *mij ook* mja helaas komt t maar een keer per week, dus we moeten nog heeeeel lang wachten...mja toch wel weer leuk, kunnen we nog lekker lang van Charmed genieten
Oud 23-05-2003, 12:52
Verwijderd
jaaah idd

leuk leuk leuk
Oud 23-05-2003, 17:06
AlopiA
AlopiA is offline
RAAH, ik wordt gek, de wilskracht die nodig is om de cliffhanger niet te lezen
Oud 24-05-2003, 11:38
rare kwast
rare kwast is offline
hahahahahaha
*straalt wat wilskracht naar AlopiA*
Oud 24-05-2003, 21:57
Blubje
Blubje is offline
naja het is niet echt een cliffhanger hoor, die hierboven staat dat is namelijk gewoon een beschrijving van de aflevering van volgende week en heeft niets met het einde van het seizoen te maken
*zoals je ook al in mijn reactie op die post had kunnen lezen*
Oud 25-05-2003, 10:23
rare kwast
rare kwast is offline
uhm tis de aflevering van het einde van het seizoen, daarna moet je weer tot najaar wachten dus naar mijn idee is het een cliffhanger
na die week is het een tijdelijke stop van charmed, buffy en angel daarna ga ze weer verder maar er schijnen er wat dood te gaan (en weer op te staan )
Oud 25-05-2003, 11:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 25-05-2003 @ 11:23:
uhm tis de aflevering van het einde van het seizoen, daarna moet je weer tot najaar wachten dus naar mijn idee is het een cliffhanger
na die week is het een tijdelijke stop van charmed, buffy en angel daarna ga ze weer verder maar er schijnen er wat dood te gaan (en weer op te staan )
echt waar??? neeee dat mogen ze niet doen!!!
maar dan nog is die aflevering niet het einde van seizoen 5, want dat is een aflevering van 2 uur (dus een part 1 &2) dus ze stoppen dan gewoon zomaar midden in het seizoen?? lijkt me een beetje raar hoor...
en ze zullen we dood gaan ja, maar gewoon weer worden geheald door Leo (en evt. Piperr door haar baby) dus..
Oud 25-05-2003, 13:36
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet het nu niet meer hoor..........
in de gids staat dat ze woensdag de laatste aflevering van het seizoen uitzenden dus daar ga ik vanuit
mogen ze idem niet doen......tis net zo leuk zit er net helemaal in zetten ze het weer op zomerstop
we wachten af
Oud 25-05-2003, 15:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 25-05-2003 @ 14:36:
ik weet het nu niet meer hoor..........
in de gids staat dat ze woensdag de laatste aflevering van het seizoen uitzenden dus daar ga ik vanuit
mogen ze idem niet doen......tis net zo leuk zit er net helemaal in zetten ze het weer op zomerstop
we wachten af
ok ik ben er nu helemaal uit!
a.s woensdag is idd de laatste charmed/buffy/angel, maar niet van het seizoen, maar gewoon voor nu even. ze gaan een zomerstop houden en ongeveer in het najaar gaan ze weer verder. dat betekent dus dat de aflevering van woensdag niet de laatste van seizoen 5 is, maar gewoon tijdelijk de laatste zegmaar...
hoe het met de herhalingen zit weet ik eigenlijk niet, ik geloof dat die gewoon doorgaan, maar dat weet ik niet zeker...ik hoop van wel, ik kan heus niet leven zonder charmed
Oud 25-05-2003, 19:50
Verwijderd
Volgens mij -maar dit is niet officieel- gaan ze met de herhalingen door tot ze bij het huidige 20:30-seizoen zijn.
Oud 26-05-2003, 12:58
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 25-05-2003 @ 20:50:
Volgens mij -maar dit is niet officieel- gaan ze met de herhalingen door tot ze bij het huidige 20:30-seizoen zijn.
ja dat denk ik dus ook *hoop ik* want ik keek in de gids en de herhalingen gaan wel gewoon door (do & vr iig wel) dus ik neem aan dat ze dan idd doorherhalen tot waar we dan zijn met de nieuwe afleveringen...
khoop van wel want dan kan ik seizoen 5 iig ook opnemen, dan heb ik echt alles compleet
Oud 26-05-2003, 21:02
Verwijderd
juist
Oud 26-05-2003, 21:19
Verwijderd
Wat een verschrikking, dat net5. Sorry hoor, maar ik krijg wat van die zomerstops/winterstops! *boos*

Maar goed. Over de Charmed van vandaag: ik kende hem al, maar ik vond hem wel leuk *is best wel Cole-fan*

"I'm nobody's hero.."

Aaah
Oud 27-05-2003, 09:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 26-05-2003 @ 22:19:
Wat een verschrikking, dat net5. Sorry hoor, maar ik krijg wat van die zomerstops/winterstops! *boos*

Maar goed. Over de Charmed van vandaag: ik kende hem al, maar ik vond hem wel leuk *is best wel Cole-fan*

"I'm nobody's hero.."

Aaah
ja, stomme net 5 mja opzich, dan mis je iig niets doordat je op vakantie bent enzo! das wel een voordeel

*denkt terug aan gister* oowja geweldige aflevering! Cole die zich opoffert voor Phoebe, zo lief en Leo die *alweer* bijna dood gaat...
mja kben blij als ze Cole eindelijk voorgoed vanquishen (in seizoen 5 ergens, na die klotezomerstop dus) want ik vind hem echt bleghh *mja dat wisten jullie al *
Oud 28-05-2003, 12:03
Verwijderd
nou weet ik dus ook hoe Cole de bron had kunnen verslaan.. door de leegte...
nahjah deze afleveringen heb ik allemaal al gezien, maar blijf toch kijken... blijft gaaf
Oud 28-05-2003, 12:13
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 28-05-2003 @ 13:03:
nou weet ik dus ook hoe Cole de bron had kunnen verslaan.. door de leegte...
nahjah deze afleveringen heb ik allemaal al gezien, maar blijf toch kijken... blijft gaaf
ja blijft leuk heh? ookal heb je ze al 10x gezien!

wat ik zo raar vind is dat Cole ineens De Bron was...of kwam dat doordat hij toen nog De Leegte in zich had en heeft hij de bron geabsorbeerd?? want ik vond dat zo vreemd
Oud 28-05-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 28-05-2003 @ 13:13:
ja blijft leuk heh? ookal heb je ze al 10x gezien!

wat ik zo raar vind is dat Cole ineens De Bron was...of kwam dat doordat hij toen nog De Leegte in zich had en heeft hij de bron geabsorbeerd?? want ik vond dat zo vreemd
juist, hij had de leegte in zich, en toen gebruikte de bron zijn krachten op Cole, en die absorbeerde de krachten van de bron.
dus daardoor word hij de nieuwe bron
Oud 28-05-2003, 14:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 28-05-2003 @ 13:54:
juist, hij had de leegte in zich, en toen gebruikte de bron zijn krachten op Cole, en die absorbeerde de krachten van de bron.
dus daardoor word hij de nieuwe bron
hm ja dat dacht ik dus al, maar dat hebben ze niet echt duidelijk gedaan vond ik, ze hadden beter de krachten van de bron een beetje in een wolk kunnen laten zweven zegmaar en dat je dan ziet dat Cole/De Leegte die absorbeerd, was wat duidelijker geweest, maar goed, we weten het nu, dus ik moet gewoon niet zeuren
Oud 28-05-2003, 20:46
Verwijderd
haha idd
noujah als je had opgelet, had je gezien dat het ook zo ging bij uhuhm piper en paige, toen zij hun krachten gebruiken tegen die gast, absorbeerde hij ze ook omdat ie de leegte in zicht had

maar dat terzijde

aflevering van vandaag vond ik wel goed, wel relax...
alleen ik hoorde dat t voorlopig de laatste aflevering is???

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten