Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() jammuh anders hadden we nog kunnen mieten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als er een meeting is kom ik ook wel ff, mits het niet tijdens een leuke band is natuurlijk. Maar het beste lijkt me dan om na de laatste bands af te spreken.
|
ik ga wel, waarschijnlijk ook donderdagavond...
en een s.com mieting is wel leuk, misschien kunne we dan muziek en D&A koppelen? (zijn allebei ideejen voor een mieting op ll) en via lifestyle zal er ook vast wel iets gedaan worden... dus als iemand ff de mietingmanager ding aanzet voor op lowlands en een link maakt in iig muziek, lifestyle d&a en evt. andere fora? naja, whatever
|
![]() |
Tussen alle toch wel toffe bands die hier voorbij gekomen zijn mis ik er nog 1...
![]() ![]() ![]() errug toffe mix van metal en reggae [jaja, het ís mogelijk ![]() www.jayathecat.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En of je komt,ik denk dat dat bij iedereen beetje afhangt van de stonedheid of andere zaken ![]() Vrijdagavond laat anders? |
![]() |
||
Citaat:
en de metal hoork er niet egt in nouja, misschien een heel klein btje het oude heavy metal stijltje, zoals ze zelf ook zingen 'i like punkrock... i like reaggae... and if u wanna talk about heavy metal it better be from the 70s andf not the 80s' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wilderness ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vroeg me trouwens af he..
Ik heb geen combiticket gekocht voor six flags maar kan ik nu dan toch net als de jaren hiervoor voor 10 muntjes naar six flags? of moet je gelijk de normale entree betalen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar, mn ouders wilden me zondagNACHT al wel weer ophalen, dan kan ik maandag die introductie nog doen! Dus ik ga hem wel doen denk ik .. maar dan gaan jullie denk ik niet meerijden naar huis .. maar ik bel je dr nog wel over .. *irri over forum te bespreken*
|
Verwijderd
|
*woei* ik ging vandaag ff oorgasm cdtjes luisteren....zaggik ineens This Beautiful Mess erop staan....en ik herinnerde me dat ze op LL komen...
En et is nog een heel moowj liedje ook (clean) ... ![]() ik ga der es meer van downen, weet iemand offet een leuke band is verder? k ga ze denk k wel kieken op lowlands ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm.. is dat minimale voorzieningen ook zonder toiletten ofzo? ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 23:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar weer ontopic, voordat ik gebanned word .. ik heb wel weer meer zin erin .. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |