Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh my god! wat erg voor je! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga er ook heen. Voor de 4 x alweer
![]() ![]() Hoe zit het trouwens met de meeting van dit jaar op lowlands?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
overdag kan echt niej, jij vind et missch nie veels soeps maar voor een ander kan dan de leukste band maybe wel spelen...
dat werkt dus niej, denk k... idd 12uur 's nachts is wel okeej denk ik...maarjah op vrijdag draait tiesto dan weer..daar willen ook weer mensies heen... |
![]() |
|
Lijkt mij in ieder geval het beste idee om het te doen nadat de bands afgelopen zijn (er draaien dan dj's maar we kunnen niet overal rekening mee houden)
Het kan dus: Vrijdag 23 augustus Zaterdag 24 augustus Zondag 25 augustus En dan rond een uur of 12 of 1 uur s'nachts - 12 uur lijkt me beter. En dan gewoon in deze topic stemmen - ff kijken voor welke dag de meeste mensen kiezen en dan gewoon de meeting op die dag houden. Natuurlijk kan iedereen zowat elke dag, maar ik prefereer toch de vrijdag.. Vul lijstje aan mensen: Vrijdag: CreedGirl Zaterdag: Zondag: CreedGirl
|
![]() |
Kom ik erachter dat de bands waar ik voornamelijk voor ga bijna allemaal zowat tegelijk komen.
dimmu borgir valt samen met koRn en ondertussen speelt VNV Nation, en PP onder Incubus... ![]() Wordt rennen ofzo.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
veel vvkpunten printen vlak voordat et uitverkocht raakt nog snel een stuk of 10 kaarten uiit, omdat ze er vrijwel zeker van zijn dat ze die toch wel verkopen dus ik zou de locale vvkpunten toch eens afstruinen en mocht dat geen succes zijn, forums of aanbiedingssites bekijken... |
![]() |
|
![]() |
Ik ga ook! Donderdag's is mijn vriend jarig en we gaan het zo'n beetje daar vieren, dus ja, moet zeer koel worden! Volgens mij gaan we donderdag pas in de namiddag maar nu ik dit topic doorlees wil ik eigenlijk al 's ochtends... Mja.
Hoe zit het met wiet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Er staat trouwens op die site dat er tussen 14 en 16 jaar volwassen begeleiding bij moet zijn ofzo ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |