Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Meeting topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=184767
(als ie open blijft dan) kan je ff stemmen voor vrijdag of zaterdag
||
Citaat:
vrij neem je ![]()
|
Oke mensen
ik zit met een probleem Ik zou met een vriend gaan, maar aangezien die opeens niet meer kon, zit ik zonder slaapplaats ![]() dus vroeg ik me af of iemand nog plek heeft voor deze 17 jarige gast (luister voornamelijk naar punk en ska en nu-metal) uit amstelveen. Je kan me contacten via msn @ kelvinde@hotmail.com of email me @ kelvin.den.engelsman@xs4all.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog een vraagje: issut lang lopen van het Station in Lelystad naar de camping? Want bussen rijden op donderdag pas na 18.00.. ik wil ff weten of ik op die bus moet wachten of dat ik gewoon kan lopen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En een buitje is niet erg, zolang het maar niet de hele tijd stort regent.
||
![]() |
Citaat:
![]() Moet je ff naar de website van sixflags zoeken..daar stond et wel op.. die bus heet de Sixflags Connection. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nee dat is niet te doen ![]() Leukste camping is 3 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er denk ik om 17u zijn ofzo
vorig jaar zaten we op camping 6 en ik geloof dat het een half uur lopen was voor je bij de Alpha tent was.... maar het festivalterrein daar ben je dus al eerder geloof een kwartier ofzo maar als je bij Alpha zit, ga je dus niet 'zomaar' ff naar je tent... ben je zo een anderhalf uur kwijt, om 'ff een broek aan te trekken' ofzo... dus mja het was eigenlijk wel gezellig gewoon beetje lopen over die brug enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anderhalf uur ![]() Misschien ligt het er aan dat ik nie meer helemaal nuchter was,maar ik liep er toch echt geen anderhalf uur over....half uur hoogstens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar..morgen vertrek ik al! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() vorig jaar helemaal super heet weer.... en nu zeker zo´n zeikweer.. .. k zie mijn tentje al drijven.. maar oke.. het weer zou beter worden.. .maar ik betwijfel het.. Ey wij kunnen ook bij zo´n zeikpaal staan.... met een plasbuis ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga Dropkick Murphey's, Incubus iig zien..
![]() ![]() Ennuh mijn beste vriendinnetje heeft kaartjes gewonnen met een prijsvraag, waar Sixflags bij inzit. Zelf zou ik nooit kaartjes met SF toegang kopen, vind het een beetje onnodig. Ik vermaak me alleen op Lowlands ook wel ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zijn vorig jaar al geweest.
||
Citaat:
![]() Komen die ook ineens?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |