![]() |
||
Citaat:
en ik was een week op vakantie met vrienden, ik wilde nou ook weer niet ELKE dag als enige binnen zitten he.
||
Citaat:
![]() Ik heb nog altijd wat last van m'n neus ook, en ik ben al 'n jaartje gestopt ![]() ![]() Wel beter dat je gezicht nog steeds toppie is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hopelijk is mijn neus over een jaar wel over... Pff... nou ja anders wat maakt het ook eigenlijk uit. Wat ik ook weer merk is dat mijn haren weer snel vet worden, en mijn huid ook. Dat vond ik echt een voordeel aan die pillen, je haren niet te hoeven wassen omdat het vet is ![]() Ik ben toch wel bang dat het terugkomt... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() trouwens, het gaat mij niet echt veel aan, maar ben meer nieuwsgierig, ben je nou toch wel of niet aan de pil gegaan?? |
![]() |
||
Citaat:
Hehe, inderdaad, ik ook, iets meer last van vettige huid (haren minder, omdat die kort zijn ![]() ![]() En je moet niet meteen beginnen panikeren bij 'n paar puistjes, die heb ik ook nog gehad (zelfs tegelijkertijd) maar da's maar héél tijdelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst dacht een vriendin dat ik dat spul nog steeds slikte omdat het er nog zo mooi uit zag ![]() Heb jij nu nog wel eens last van puisjes? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op m'n benen wel iets meer, maar da's nooit echt weggeweest, zou eigenlijk niet weten waarom? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het weekend had ik 5 puistjes (!!), pfft nou ja opzich niet erg, maar het is meer van ow nee het komt toch niet terug. Haha natuurlijk stel ik me wel lekker aan. Laatst op school, met een goede vriend en een vriendin. Het ging over puistjes, en ik ja help ik heb er ook 1. Zegt die jongen echt zo van ach Marianne stel je niet zo aan... Wel gek, vroeger boeide die 1000 puisten me nog niet, nu die ene al. Ik heb me eigenlijk nooit echt slapeloos of tam gevoeld toen ik roaccutane slikte. Maar ja het kan natuurlijk goed daardoor komen. Wat is wel had, beetje vaag, maar ik voelde me gewoon echt heel erg ongezond. Hopelijk is je huidje over 2 weken helemaal mooi ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bijwerkingen zijn voor niemand 100% gelijk hoor. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest gaat het met de dag beter, geen puistjes meer gezien, wondjes over mijn gezicht zijn ook aant verdwijnen, misschien gaat mijn kerstwens dan toch uitkomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb je er goed over nagedacht, alle voor en nadelen bekeken? -ik zou er zo weer aan beginnen hoor, maar het is natuurlijk wel heftig- |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk ook dat ik er dan wel af zal zijn, en dat het dan gewoon terugkomt als ik stop.. en ik wil ook echt helemaal niet 3 maanden lang antibiotica slikken, volgens mij werkt het dan nooit meer als ik echt ziek word, maar misschien ben ik ook maar paranoia. Maar dit wilde die dermatoloog proberen en nou ja dan doen we dat maar ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #3 Lyne | 40 | 03-04-2015 08:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Deel 2] Ervaringen met Roaccutane johnbiezen | 109 | 09-03-2009 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Methuselah | 2 | 19-01-2007 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
ervaring met deze geneesmiddelen? Sorela | 1 | 23-05-2005 01:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puisten komen 1,5 jaar na Roaccutane-kuur terug!!! Verwijderd | 2 | 05-11-2003 19:28 |