Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 18:18
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 10-03-2012 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:45
Verwijderd
Waarom zou Diane 35 niet helpen...?! 't is in eerste instantie bedoeld als medicijn tegen acné en overbeharing ed, als bijwerking heeft het toevallig dat het ook werkt als ant-conceptiemiddel. 't is iig stukken minder agressief dan dat Roaccutane en 't heeft waarschijnlijk een stuk minder bijwerkingen. Ik zou het iig proberen. De diane pil is btw een vrij lichte pil, valt in dezelfde categorie als Microgynon, maakt wat dat betreft dus weinig uit. Ook hoef je er helemaal niet depri van te worden (en dat risico loop je bij Roaccutane ook, zeg je), 'k zou het gewoon uitproberen, stoppen kan altijd weer.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Misschien 'n idee om deze thread te mergen met 't Ervaringen met Roaccutane-topic?

Ik zou eerst eens die Diane-35 pillen nemen als ik van jou was (ben zelf 'n man dus die wil ik niet ), heb zelf ook Roaccutane genomen en had ook erg veel last van kapotte lippen... Daarom wil ik er ook niet opnieuw mee beginnen als ik er terug last van krijg, dan zoek ik wel 'n ander middeltje...

En dat die pillen over datum zijn: ZO enorm duur zijn ze nou ook weer niet, dus je kan altijd bij je huidarts gaan aankloppen om voorschriftjes te krijgen voor 'n nieuwe lading
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.