![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een hyderaterende creme van Garnier gekocht, maar eigenlijk heb ik die niet meer nodig na bijna een maand. Overigens ben ik nu bezig aan mn 6e maand minocycline & diane35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind t ook idioot, ergens wil ik er gewoon mee stoppen, maar dan lees je weer op t doosje 'kuur afmaken'.. dan slik ik toch maar weer. na een weekje of 2 weekjes gaat t echt trekken. Hoeveel % creme heb je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet zien hoeveel %, ehm.. 1mg/g staat 'rop. De dermatoloog zei dat als het te heftig wordt voor m'n huid ik ook 1 avond over mag slaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga duidelijk nog maar eens de huisarts bellen ![]() Oh.. daar heb ik ook een paar keer over gedacht, maar ik was bang dat t dan niet meer goed zou werken. Ik heb ook een paar keer minocycline overgeslagen, de dag erna ontplof mn gezicht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ Tyka: goh, dat hoor je ook niet vaak acnee op een latere leeftijd. Balen zeg. En ik maar denken dat ik het nu toch wel onderhand echt kwijt mag zijn (alhoewel ik heb niet meer te klagen, af en toe een puistje) op mijn 22ste. 4 jaar antibiotica lijkt me ook niet echt lekker nee. Nou ja iig succes met de roacutane ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik ben blij te zien dat andere mensen wél baat hebben bij Roaccutane, ik hou het op Minocycline. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja wat betreft drank dat is gewoon onmogelijk, kan een koud biertje nou eenmaal niet weerstaan in de kroeg; ik merk het vanzelf bij bloedprikken als het uit de hand loopt. Laatst gewijzigd op 16-11-2006 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is natuurlijk je eigen ding, en idd als het uit de bloedtest komt. Ik had aan het eind van mijn kuur een verminderde leverwerking waardoor ik vetarm moest eten en zeker geen alcohol mocht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vanaf eergisteren heb ik last van mijn onderlip (droogte ed.) Dus nu volop met de stick erover. Verder begin ik droge scheenbenen te krijgen; dat leed is nog te overzien, maar niet geheel onbelangrijk mijn gezicht begint nu op de wangen rood te kleuren en er komen lichte verschijnselen van schilfertjes op te staan. Verder raakt mijn huid geirriteerd als ik het insmeer met dagcreme en tsja erg lastig met scheren inderdaad. Het ergste van het geheel is dat ik vanmorgen ineens op stond met enorme hoofdpiijn, zodra ik lig is er niets aan de hand maar goed voetballen en uitgaan gaat vandaag dus niet door! ![]() Meer mensen last van deze bijwerkingen? Zo ja hoe lang duurt die hoofdpijn over het algemeen? Laatst gewijzigd op 18-11-2006 om 21:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het hier volledig mee eens! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb op mn gezicht een paar plekken die eruit zien als schaafplekken waar mn huid gewoon stuk is. Vooral op mn jukbeenderen. Heel belangrijk is, dat je neit meer scrubt. Daardoor wordt je huid echt superdun. Verder zou ik een créme nemen die hyderateert, maar waar geen vet in zit. Ik heb zelf van Garnier een creme die 'Fresh' heet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteindelijk ben ik er, na ongeveer een paar, toen toch meet begonnen; omdat de acnee toch aanweizg bleef en ik er toch wel eens vanaf wilde zijn na een jaar of 9! Daarnaast hoef je niet naast de pil met condoom te vrijen (tenminste naar mijn weten). Het belangrijkste is dat je niet zwanger mag raken tijdens deze periode ivm "foutjes" aan het embryo. Wanneer je de pil goed slikt, is deze kan natuurlijk nihiel. Ook de zon, het klopt dat je er voorzichtig mee moet zijn. Ik ben zelf rond maart begonnen en dus in de zomer ge-eindigd. Moets dat jaar wel factor 30 gebruiken en goed smeren, maar alles is verder prima verlopen. Ik heb ook niet echt last gehad van uitbraken. Wel heb ik redelijk veel last gehad van de bijwerkingen, maar al met al had ik het zo weer een tweede keer gedaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik zeker wél vrijen met condoom. info komt van http://www.huidinfo.nl/acne.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wel vreemd vind is dat er in de bijsluiter niks over de werking van roaccutane op de pil staat (enkel op anti- biotica, en een hiv- medicijn). Wellicht is het dan dat er wordt aangeraden om twee anti-conceptie middelene te gebruiken ivm zekerheid, en om zichzelf in te dekken wanneer het "mis" zou gaan bij alleen het gebruik van de pil. Maar goed ik heb dus al de tijd enkel de pil geslikt... |
![]() |
||
Citaat:
Hmm oke bdeankt voor je reaactie, fijn dat er ook nog goede ervaringen zijn, want al die slechte berichten demotiveren wel! In januari naar derma en dan aan de ROA, kan niet wachten!!! En maar save sexen dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de grapjas. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #3 Lyne | 40 | 03-04-2015 08:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Deel 2] Ervaringen met Roaccutane johnbiezen | 109 | 09-03-2009 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Methuselah | 2 | 19-01-2007 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
ervaring met deze geneesmiddelen? Sorela | 1 | 23-05-2005 01:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puisten komen 1,5 jaar na Roaccutane-kuur terug!!! Verwijderd | 2 | 05-11-2003 19:28 |