Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2004, 12:48
Verwijderd
hoe zit het dan als je gewone bladeren hebt? (en dus geen extract)
Advertentie
Oud 26-02-2004, 13:14
Mir-idiotA
kan je extract maken, of roken --> wordt je stoned
Oud 26-02-2004, 15:54
Verwijderd
bladeren kunnen toch gewoon hetzelfde effect geven, maar minder heftig en langer werkend ?
Oud 23-03-2004, 14:51
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
SuSaNnE schreef op 28-02-2002 @ 19:42:
Ja, ik heb het zo'n 1 1/2 jaar geleden wel eens gehad. Ook ons werd gezegt dat het link spul was en net zoiets als lsd. Maar ik heb er dus echt nauwelijks wat van gemerkt. Ik werd een beetje lichtjes in mijn hoofd, maar dat was het eigenlijk ook. Die 2 vrienden waar ik het mee deed merkten er ook eigenlijk niets van...
Dat is een algemeen bekend verschijnsel bij Salvinorin A. Het is ontzettend moeilijk om een zogenaamde 'breakthrough' te krijgen, zeker in het begin. Als je onder die 'breakthrough' dosis blijft voel je hooguit een licht trippy effect. Als je genoeg neemt echter wordt je direct gelanceerd en staat je de heftigste trip van je leven te wachten. Salvia is absoluut niet te vergelijken met LSD, het is VEEL en VEEL heftiger.

Maar zoals ik al zei, om goed effect te krijgen moet je een beetje verstand van zaken hebben en niet na een paar pogingen opgeven. Wat tips qua rooktechniek: zorg dat je de vlam OP de salvia houdt terwijl je een heis neemt. Dus niet zoals wiet bijv. aansteken en dan heisen, maar goed de vlam erop houden. het kan ook handig zijn om een butaanaansteker te gebruiken omdat salvia pas bij hele hoge temperaturen verdampt. Verder is het belangrijk dat je een heis LANG in je longen houdt. Minimaal 20 seconden, bij voorkeur meer. Daarnaast is het bij salvia zo dat je slechts een paar minuten hebt waarbinnen je de stof kunt nemen door een enorm snelle opbouw van tolerantie. Zorg dus dat je een aantal flinken heisen binnen een paar minuten neemt, daarna heeft het geen zin meer om bij te nemen. Needless to say moet je het5 natuurlijk wel door een pijpje roken, door een joint gaat zowiezo niet werken.

Verder moet je er om denken dat je een standardized extract neemt. dan weet je precies hoeveel werkzame stof er in je salvia extract zit. Ik zou voor 10x extract gaan. Tenbslotte heeft salvia een zgn reverse-tolerance: hoe vaker je het doet, hoe minder je nodig hebt. Als het de eerste paar keer niet lukt gewoon even doorzetten dus.
Oud 23-03-2004, 19:03
Günther
Günther is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 16-02-2004 @ 01:58:
wij hadden 8x ik zou wel meteen 10 doen want bij ons duurde de trip wel heel erg kort.Maar je moet ff onthouden dat je het egt goed moet gebruiken anders werkt het niet.En als je een teug neemt en 10 min later weer 1 heeft dat geen zin.

http://www.salvia.drugsinfo.net/
Daar staat een goede ademtechniek op
Dan weet ik het alsof ik het altijd al geweten heb, ik ben de druppel.
Oud 25-04-2004, 13:46
disposition
disposition is offline
Ik vroeg mij af of er hier misschien iemand is die Salvia heeft gebruikt, maar tegelijkertijd ook medicijnen slikt (en dan wel oxazepam / diazepam (valium)). Kan dit kwaad?
Oud 04-02-2005, 00:16
joopie
joopie is offline
Sorry voor de kick, maar nog een Salvia topic lijkt me wat overdreven. Gisteren 0,5 gram 10x bij de smartshop gehaald, het was eigenlijk voor later, maar ik kon niet laten dus ik ben gisterenavond maar aan het smoken geslagen.

0,5 gram, goed voor vijf keer flink trippen zei de verkoper nog. Dus ik deel het door 4'en en stop het in mijn pijpje. Diep inhaleren, lang binnenhouden en dan zou het moeten werken. Dat inhaleren en binnenhouden ging eigenlijk prima, heb het direct daarna nog eens aangestoken, weer een diepe hijs eruit gehaald en nogmaals binnengehouden. De trip zou meteen moeten beginnen, maar helaas. Ik werd lichtelijk high...dus ik zat daar maar wat op m'n bed, wetend dat dit geen trip was. Oke, nog een keer proberen, nu iets meer erin. Zo gezegd, zo gedaan. Zelfde verhaal, flinke hijs, lang binnenhouden en nog een keer aansteken. Werd nu net wat higher, maar nog geen trip. Zat ik daar weer wat op m'n bed, beetje rond te turen. Kleuren waren net wat feller, niet veel maar toch. Een beetje te vergelijken met wanneer je de eerste verschijnselen van een paddotrip begint te merken.

Na een tijdje begon dit wat af te zwakken (het was echt niets bijzonders hoor) dus ik dacht, verdomme! Nog eens proberen! Hoppa, het laatste deel erin. Deze keer nog net een diepere hijs, en nog net wat langer ingehouden, zo'n 20 a 25 seconde. Dit keer dacht ik al iets meer te merken, maar nee hoor. Het was het zelfde highe gevoel wat ik bij poging 2 ook had. Geen trip voor joopie dus, gisteren avond Heb er een halve gram en €17,50 doorheen geknald. Zonde zeg.

Maar wtf...waarom werkte dit niet? Slechte salvia o.i.d.?
Oud 04-02-2005, 00:40
Chandis
Chandis is offline
Citaat:
joopie schreef op 04-02-2005 @ 01:16 :
Sorry voor de kick, maar nog een Salvia topic lijkt me wat overdreven. Gisteren 0,5 gram 10x bij de smartshop gehaald, het was eigenlijk voor later, maar ik kon niet laten dus ik ben gisterenavond maar aan het smoken geslagen.

0,5 gram, goed voor vijf keer flink trippen zei de verkoper nog. Dus ik deel het door 4'en en stop het in mijn pijpje. Diep inhaleren, lang binnenhouden en dan zou het moeten werken. Dat inhaleren en binnenhouden ging eigenlijk prima, heb het direct daarna nog eens aangestoken, weer een diepe hijs eruit gehaald en nogmaals binnengehouden. De trip zou meteen moeten beginnen, maar helaas. Ik werd lichtelijk high...dus ik zat daar maar wat op m'n bed, wetend dat dit geen trip was. Oke, nog een keer proberen, nu iets meer erin. Zo gezegd, zo gedaan. Zelfde verhaal, flinke hijs, lang binnenhouden en nog een keer aansteken. Werd nu net wat higher, maar nog geen trip. Zat ik daar weer wat op m'n bed, beetje rond te turen. Kleuren waren net wat feller, niet veel maar toch. Een beetje te vergelijken met wanneer je de eerste verschijnselen van een paddotrip begint te merken.

Na een tijdje begon dit wat af te zwakken (het was echt niets bijzonders hoor) dus ik dacht, verdomme! Nog eens proberen! Hoppa, het laatste deel erin. Deze keer nog net een diepere hijs, en nog net wat langer ingehouden, zo'n 20 a 25 seconde. Dit keer dacht ik al iets meer te merken, maar nee hoor. Het was het zelfde highe gevoel wat ik bij poging 2 ook had. Geen trip voor joopie dus, gisteren avond Heb er een halve gram en €17,50 doorheen geknald. Zonde zeg.

Ik heb wel vaker gehoord dat de eerste keer salvia nemen niet werkt bij mensen. Soms komt het doordat ze niet goed inhaleren oid. Salvia wordt ook slecht opgenomen, dus je moet een redelijke dosis binnen 2 minuten oproken. Maar zo te horen heb je het wel goed gedaan. Ik denk dat je of slechte shit had of je bent immuun voor salvia. Misschien spelen er nog andere factoren mee dat het niet werkt, bijvoorbeeld dat je lichaam het niet kent, maar dat weet ik niet. Als ik jou was zou ik terug gaan naar de shop en vragen waarom het niet werkte. Misschien werkt het de tweede keer dat je het neemt wel.

Een vriend van mij merkte ook de eerste paar keren niks. Bij de derde keer vloog hij pas door een andere dimensie.
Oud 04-02-2005, 00:52
joopie
joopie is offline
Hmm...Ik wacht wel op een niet goed geld terug actie.

Nee, nog maar eens proberen dan. Ik ga iderdaad eens even informeren bij de smartshop.
Oud 04-02-2005, 00:55
Mir-idiotA
sorry, kan niet meer lezen wat anderen zeggen Ik ben er van buiten mijn lichaam getreden, ben nu te besopen dus tot morgen
Oud 04-02-2005, 03:01
MacArt
MacArt is offline
bezopen zegje.. wel weinig typo's dan

ik moet ff een quotje doen ^^:

"This is a newsflash folks, we interupt this program to bring you special anouncement . A new psycoactive substance has been discoverd, a very powerfull psycoactive subtsance, the most powerfull since the discovery of LSD..." Gaat nog wel door, maar ik wacht het nummer niet af nu mee typen met lyrics is trouwens wel kut
Oud 04-02-2005, 06:27
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
joopie schreef op 04-02-2005 @ 01:16 :

Als het binnen 2-3 minuten niet werkt heeft het geen zin om nog meer te inhaleren het werkt dan gewoon niet meer...
Verder zou ik zeggen geef het nog een 2e kans want als het lukt is het O zo vet probeer beetje in goede omgeving ervoor te zijn.
Je moet het een beetje leren begrijpen, en tis bij mij altijd zo als ik kijk lijkt alles normaal maar toch weet ik dat er iets niet klopte en dan begint het
Oud 04-02-2005, 14:38
Mir-idiotA
Citaat:
MacArt schreef op 04-02-2005 @ 04:01 :
bezopen zegje.. wel weinig typo's dan

ik moet ff een quotje doen ^^:

"This is a newsflash folks, we interupt this program to bring you special anouncement . A new psycoactive substance has been discoverd, a very powerfull psycoactive subtsance, the most powerfull since the discovery of LSD..." Gaat nog wel door, maar ik wacht het nummer niet af nu mee typen met lyrics is trouwens wel kut
ja damn goed idd...
omg... masar ik ben hels beroerd, en kheb nauwelijks nooit kater dus was idd echt bezopen! en heb zooo iets doms gedaan wat ik anders noooit zou doen
Oud 04-02-2005, 14:41
Mir-idiotA
dat nummer trouwens! op gegeven moment krijg je die vervormde stem, zoo hoor ik dus mijn stem ook vaak dan vlak nadat ik weer beetje back in de wereld kom
Oud 04-02-2005, 15:11
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Chandis schreef op 04-02-2005 @ 01:40 :
Een vriend van mij merkte ook de eerste paar keren niks. Bij de derde keer vloog hij pas door een andere dimensie.
Ik had ook zoiets. Bij mij had Salvia nooit zo'n spectaculair effect, maar toen ik een keer Salvia nam toen ik net neer aan het komen was van de Hawaiiaanse Paddo's toen vloog ik weg. De trip van Salvia duurde bijna een uur, en de paddo trip hield daarna ook nog ruim een half uur aan.

En sindsdien doet Salvia veel meer met me. Magisch spul
Oud 04-02-2005, 21:01
Verwijderd
Gedaan, het is wel flex, behalve als de trip fout aan het gaan is. Als 'ie eenmaal vertiefd is, gaat je wel raggend naar de kloten.
Oud 05-02-2005, 09:51
Verwijderd
Damn it
geweldig spul.
maar geef mij maar shrooms

Laatst 10x extract genomen
had wel es vroeger van vrienden hit van 5x gekregen,
maar had 10x gehaald
1e keer btje weinig, de muziek was leuk
vooral de vrouwelijke stem, ging ik helemaal in op.

2e x onder tong gelegd.. was anders... duurde langer, maar veel minder sterk.

3e keer met bong op bed genomen, flinke hit.
Volgens mij St. Germain op.

Ik wist niet meer of mijn hoofd tegen de muur aan zat of niet,
op de handdoek boven mijn bed staan in felle kleuren teksten.
De teksten werden treintjes
en de muziek, samen met de treintjes en samen met de kerst hartjes verlichting werd 1 geheel, die met mij communiceerde

Ik voelde een hele druk in mijn mond. Alsof iets probeerde mijn kaak verder open te zetten dan kon ofzo.
de muur zat rechts een meter van mij verwijderd maar mijn rechterkant van mijn gezicht zat in de muur voor mijn gevoel
ik was 1 met de muur.
Het communiceren verzachte... Ik vroeg of ze nog zouden bellen..
of op zijn minst een brief sturen
heel bizar
Oud 05-02-2005, 14:20
Mir-idiotA
haha dat viond ik zelf het leukste, dat je 1 wordt met de muur of de bank of het bed waar je op/tegenaanzit

woeesj en je wordt erin gezogen
Oud 07-02-2005, 19:38
joopie
joopie is offline
Thanks voor de tips, ik geef de hoop niet op. Van de week knallen we er gewoon weer 17,50 tegenaan en gaan we weer smoken als een dolle!
Oud 08-02-2005, 09:00
Iveauh
Iveauh is offline
ik had met 2 vrienden een 10x extract gehaald.
de man achter de toonbank zou, als je het doet doe het dan goed (H)

We hebben toen het flesje ( 1 gram volgens mij ) in 3 porties verdeelt en opgerookt in een puurpijpje.
Toen iedereen zijn aandeel had gehad, kwam iedereen in een unmindige lachkick.
was wel jammer, want door het lachen kwamen we niet echt aan het trippen toe
Volgende keer beter!
Oud 08-02-2005, 09:39
Verwijderd
Citaat:
joopie schreef op 07-02-2005 @ 20:38 :
Thanks voor de tips, ik geef de hoop niet op. Van de week knallen we er gewoon weer 17,50 tegenaan en gaan we weer smoken als een dolle!
ik zeg maar 1 ding.

ga niet zomaar roken zonder dat je de methode van http://salvia.drugsinfo.net hebt gelezen. Die werkt gewoon goed
Oud 08-02-2005, 12:18
joopie
joopie is offline
Die pagina was ik al kwijt ja, bedankt.
Oud 08-02-2005, 23:53
Tsasil
Tsasil is offline
Wow, ik ben zonet op mijn vingers getikt door de salvia, voor zover dat mogelijk is.

Ik nam net een flinke, flinke shot x10 omdat ik een uur geleden een klein beetje had genomen. In de verwachting lekker eventjes achterover te zakken, en fractals te bekijken, neem ik dus een hijs en doe het licht uit. Zak ik ineens weg, vergeet dat ik salvia had genomen, waan mezelf ineens in een totaal andere wereld.

De wereld lag zeg maar op zijn kant, en alles stroomde naar rechts toe. Zeg maar de energieën van de verschillende meubels (niet die van mijn kamer, want daar was ik niet) werden naar een verdwijnpunt aan de horizon getrokken. In deze wereld was ik ook een leerling en ik voelde me ook echt alsof ik op de basisschool zat. De lerares hing boven mijn hoofd de hele tijd. Niet fysiek, maar als een gevoel. Ik moest een deur hebben, ik wist niet precies welke, maar ik realiseerde me ergens wel dat ik op mijn zij lag en naar een kastje aan het kijken was, en er dus helemaal geen deur was. Vervolgens sta ik op, half in paniek, want ik mocht niet trippen om een of andere reden (wat mij betreft nu trip ik de hele nacht lang, maargoed). Mijn kamer lijkt op een gigantische hal, en ik moet mijn PC zoeken want ik moet mijn huiswerk maken. Ik doe de monitor aan (mijn PC staat muziek te maken) en kijk wat naar het beeldscherm. Vervolgens besluit ik om even door cyberspace te dwalen, bedenk me dat ik wel honger heb, sta op en kijk de hal door op zoek naar mijn deur en op dat moment is de trip weg.

Toch een stuk heftiger getript dan enige keer hiervoor. Ik waande me in een totaal andere wereld, en was vergeten dat ik salvia had gedaan. Ook raakte een noot van paniek mij, omdat ik me niet had ingesteld op zo'n heftige trip.

Oh, en excuus voor de vaagheid, ik ben nog half onder de invloed.
Oud 09-02-2005, 13:36
Mir-idiotA
Ja kan me voorstellen dat als je het niet verwacht je wat in paniek raakt, vooral omdat je daarvoor niets of nauwelijks wat merkte.

Frapant hoe je leeftijd weer daalt door de salvia hm...
Oud 09-02-2005, 14:34
dutchorion
dutchorion is offline
gefeliciteerd tsasil! klinkt goed, binnekort weer een sessie?
Oud 09-02-2005, 14:52
Verwijderd
mmm salvia
Oud 09-02-2005, 19:24
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
dutchorion schreef op 09-02-2005 @ 15:34 :
gefeliciteerd tsasil! klinkt goed, binnekort weer een sessie?
Mjaaaaaaaaaaaa

En ja, de volgende ochtend kon ik me nauwelijks wat bij die paniek meer voorstellen. Het was ook niet zo ernstig, het einde van de trip was zelfs een soort van berusting, dat de wereld nou eenmaal zo was. Toen ging ik me ook weer zorgen maken over basisbehoeften (eten ) en toen was het over.

Ik heb alleen nog nooit eerder meegemaakt dat ik op Salvia zo sterk met open ogen, al door mijn kamer lopend, aan het trippen was. Dat zorgde voor een beetje paniekerig gevoel, maar ik wist het goed onder controle te houden (die hele 10 minuten lang ).
Oud 09-02-2005, 20:21
Achttien
Achttien is offline
heb je ook dat secondes 10 x zo lang duren tijdens een salvia trip? dus dat je trip eigenlijk heel lang lijkt ?
Oud 09-02-2005, 20:33
Mir-idiotA
jep, lijkt wel langer dan een uur zelfs
Oud 09-02-2005, 20:40
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Achttien schreef op 09-02-2005 @ 21:21 :
heb je ook dat secondes 10 x zo lang duren tijdens een salvia trip? dus dat je trip eigenlijk heel lang lijkt ?
Het eerste stuk van de trip, toen ik nog in de horizontale wereld op zoek was naar een deur, onder de bezielde begeleiding van mijn lerares, leek een dikke uur te duren. Toen heb ik nog eens een flinke tijd door mijn kamer -de balzaal- gelopen.

In 't echie was dit hoogstens 10 minuten bij elkaar.
Oud 09-02-2005, 20:42
Tsasil
Tsasil is offline
Iemand ervaring met DMT trouwens? Ik heb gehoord dat je tijdens het half uur dat je aan het trippen bent verschillende levens kan leiden, van geboorte tot sterven
Oud 10-02-2005, 13:42
Verwijderd
ik heb nog een dmt source liggen, alleen ervaring met kleine hoeveelheden roken. Moet het eigenlijk snuiven, maar ben ik nog niet aan toegekomen
Oud 13-02-2005, 14:24
substantial
substantial is offline
het was heel vaag
we hijste het naar binnen
begonnen een minuut ofso keihard te lachen en vervolgens vroegen we ons af waarom we in godsnaam aan het lachen waren en toen was het over

had er veel meer van verwacht
Oud 13-02-2005, 15:51
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
substantial schreef op 13-02-2005 @ 15:24 :
het was heel vaag
we hijste het naar binnen
begonnen een minuut ofso keihard te lachen en vervolgens vroegen we ons af waarom we in godsnaam aan het lachen waren en toen was het over

had er veel meer van verwacht
Meer nemen.

Je hebt zeg maar een aantal platformen waarop je kunt trippen, van een vage lachbui zoals de jouwe naar het versmelten met meubels tot aan een volkomen goddelijke ervaring. Het bovenste platform is gewoon een black-out van 10 minuten.
Oud 13-02-2005, 17:27
pimio
pimio is offline
ik vond et egt geen fuck aan. Me beste vriendin ging helemaal lijp op die zooi en voelde me net een verzorger in een geestelijk gehandicapte opvang zoals ze door de kamer drentelde maar het enige wat ik er van had was een tintelende huid.

natasja was trouwens respectievelijk een tandje van een ritssluiting, een puzzelstukje en een vliegtuig
Oud 13-02-2005, 19:37
Verwijderd
ja vet man
Oud 06-03-2005, 09:55
Truth
Truth is offline
Gisteren voor de eerste keer Salvia gebruikt. Een paar dagen daarvoor en vlak vantevoren allemaal tripreports gelezen. Omdat er nogal wat verschillen zijn in wat men precies ervaart wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar ik was wel erg benieuwd want de meeste ervaringen waren wel sterk. Deuren op slot gedaan, pc-kamer wat opgeruimt en slaapbank uitgeklapt. Muzieklijst gemaakt met onder andere wat rustige radiohead.

Ik had 0.5 gram X10 extract en de kerel in de smartshop zei dat dat genoeg was voor 4 tot 6x trippen. Ik heb het toen door 4 gedeeld en een vierde weer door twee gedeeld. Ik wilde dus beginnen met 1/8 deel van de salvia. Dat is 1/16e gram, volgens het meeste wat ik gelezen heb een lichte dosis. Zo gezegd zo gedaan, waterpijpje erbij en zuigen kreng. Normaal gesproken neem ik wiet en zorg ervoor dat het niet helemaal verbrand want dat vind ik niet lekker (ik rook ook geen sigaretten/shag) en heb het ook niet nodig om high/stoned te worden, maar ik wist dat dat bij salvia niet werkt dus ik zorgde ervoor dat het as voor de helft grijs was. Niet zo lekker voor mijn keel, maar het ging wel. Aparte smaak. Ik heb geprobeerd zo strict mogelijk deze methode te gebruiken. Na 20 seconden moest ik wel uitademen.

Na 30 seconden voelde ik iets. Zeker een sterk spulletje, maar niet zoals verwacht dus nam ik de tweede hijs van weer 1/16e gram. Ik denk dat nu de eerste hijs goed door begon te werken met de tweede erbij want ik voelde me alsof ik ergens tussen gemiddeld en zwaar stoned zat, met lichte bij-effecten. Ik dacht, dat ken ik al dus nam ik nog een keer ongeveer een zelfde hoeveelheid. Ik werd aangemoedigd, of zo leek het, door een stem in mijn hoofd. En weer een stapje verder. Moelijk te omschrijven maar mijn hand leek wel te golven terwijl ik hem stil hield en het leek alsof mijn hoofd naar links getrokken werd, naar het geluid dat mijn computer maakt. Maar dan meer alsof je uitgerekt wordt, mijn gedachten wilden naar links en rekten zo mijn hoofd uit. Nou ja, vage shit zeg. Ik heb toen de muziek aan gezet en heb zo even voor de pc gezeten. Het waren 3 minuten misschien want hetzelfde liedje was nog bezig maar ik was heel ergens anders waar tijd er niet toe deed. Zeg maar helemaal in gedachten verzonken, ik geloof ook dat ik beelden van vroeger zag. Toen ben ik even op de slaapbank gaan liggen met mijn ogen dicht. Dat was lekker, ik lag af en toe met een dikke grijns. Maar ik heb wel het licht en de muziek uitgezet want dat irriteerde me. Na vijf minuten half dromen ben ik opgestaan en naar de woonkamer gelopen, daar ben ik op de bank gaan liggen, ook in het (niet complete) donker. De twee plaffonieres in de woonkamer en eentje op het balkon (te zien vanaf binnen) waren opeens wel heel interessant. Net alsof ze grote bollen in het heelal waren. Daar heb ik even naar liggen kijken en toen begon de koelkast lawaai te maken. Dat was zwaar irritant. Toen ik weer terugliep om een beetje op te gaan ruimen was er in totaal een half uur voorbij gegaan.

Het klinkt als ik het zo opschrijf eigenlijk alsof het beter werkte dan dat ik gisteren naderhand dacht, want toen ik op de bank lag dacht ik nog "wat een bullshit zeg". Dat komt natuurlijk door al die fantastische tripreports die ik gelezen had (zowel de positieve als de negatieve). Ik had er meer van verwacht, maar als ik erop terugkijk was het allemaal zeer interessant en ik ga het zeker nog een keer doen. Niet zozeer omdat het anders zonde zou zijn van wat er over was, maar meer omdat ik het beter/duidelijker wil meemaken zodat ik voor mezelf op een rijtje kan zetten wat er nou precies gebeurd. Ik zal dan niet vlak vantevoren eten (het was al vrij laat dus ik had een 3 kwartier vantevoren een pizza gemaakt), maar twee van hetzelfde soort hits nemen als ik gisteren gedaan heb, ipv drie en naderhand pas eten.

Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 10:02.
Oud 20-03-2005, 18:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hmm..was gister op een feestje en een paar mensen waren zwaar aan het trippen met dat spul.
toen had iemand het in een jointje gedraait, en heb ik een paar hijzen genomen maar ik voelde echt helemaal niets.
volgende keer maar eens proberen met een pijpje...
Oud 20-03-2005, 19:20
Iveauh
Iveauh is offline
wij hadden gerookt met pijpje
ik kreeg zo'n Immundige lach kick omdat iemand een zak chips over zijn hoofd deed.
m'n lichaam voelde ook beetje raar.
maar niet fucking bijzonder.
Maar wij concentreerden ook niet goed..
Oud 04-05-2005, 11:20
joopie
joopie is offline
Een kickje:

Gisteren Salvia gedaan, en kwam in dat zogenaamde tweede stadium, de A. Het leek alsof ik op de grens zat, maar er nog niet helemaal door mocht. Weinig logica te bekennen in m'n gedachtes, maar het duurde maar heel kort.

Nu heb ik nog een half zakje salvia liggen, en ik vraag me af of het effect geeft als ik dit vandaag oprook. Of heeft zoiets wat meer tijd nodig -zoals bij paddo's- om optimaal te werken?
Oud 04-05-2005, 12:28
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 20-03-2005 @ 19:03 :
hmm..was gister op een feestje en een paar mensen waren zwaar aan het trippen met dat spul.
toen had iemand het in een jointje gedraait, en heb ik een paar hijzen genomen maar ik voelde echt helemaal niets.
volgende keer maar eens proberen met een pijpje...
m'n eerste keer nam ik een flinke hit van een pijpje en ik voelde helemaal niks behalve wat wazigheid. toen waren er 2 vrienden bij. later die dag toen ik weer alleen was heb ik nog eens geprobeerd en toen werkte het duidelijk wel. voelde een onzichtbare kracht die me probeerde om te duwen. er tegen verzetten hielp niet, ik kon niet meer recht lopen
Oud 04-05-2005, 12:29
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
joopie schreef op 04-05-2005 @ 12:20 :
Een kickje:

Gisteren Salvia gedaan, en kwam in dat zogenaamde tweede stadium, de A. Het leek alsof ik op de grens zat, maar er nog niet helemaal door mocht. Weinig logica te bekennen in m'n gedachtes, maar het duurde maar heel kort.

Nu heb ik nog een half zakje salvia liggen, en ik vraag me af of het effect geeft als ik dit vandaag oprook. Of heeft zoiets wat meer tijd nodig -zoals bij paddo's- om optimaal te werken?
het is belangrijk dat je een redelijke hoeveelheid van de werkzame stof in een keer binnenkrijgt. vandaar ook het extract (x5 of x10), zodat je met een relatief kleine hoeveelheid (bijv voor een hit in een pijpje) wel kunt trippen.
volgens mij heeft joints vullen met salvia dan ook weinig zin..
Oud 04-05-2005, 12:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 20-03-2005 @ 20:20 :
wij hadden gerookt met pijpje
ik kreeg zo'n Immundige lach kick omdat iemand een zak chips over zijn hoofd deed.
m'n lichaam voelde ook beetje raar.
maar niet fucking bijzonder.
Maar wij concentreerden ook niet goed..
ongeveer gelijk aan mn eerste keer dus, beetje lachkicks, vaag gevoel, maar niks speciaals..
Oud 04-05-2005, 12:33
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Truth schreef op 06-03-2005 @ 10:55 :
Moelijk te omschrijven maar mijn hand leek wel te golven terwijl ik hem stil hield en het leek alsof mijn hoofd naar links getrokken werd, naar het geluid dat mijn computer maakt. Maar dan meer alsof je uitgerekt wordt, mijn gedachten wilden naar links en rekten zo mijn hoofd uit.
die duwende en trekkende krachten lijken zo'n beetje vanzelfsprekend bij salvia trips, in elke trip report lees ik er wel iets over
Oud 04-05-2005, 12:41
Verwijderd
Heel erg gaaf spul, jammer dat het zo duur is.
Oud 04-05-2005, 14:37
joopie
joopie is offline
Citaat:
]{ing schreef op 04-05-2005 @ 13:29 :
volgens mij heeft joints vullen met salvia dan ook weinig zin.. [/B]
Dat heb ik ook niet gedaan, en dat is mijn vraag niet. Heb een flinke hijs uit een pijpje genomen, en dan zo lang mogelijk binnen gehouden. Het werkte dus wel, maar het kan beter denk ik

Mijn vraag is dus of het nut heeft om het meteen een dag later nog eens te proberen i.v.m. tolorantie.

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 14:42.
Oud 04-05-2005, 15:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
joopie schreef op 04-05-2005 @ 15:37 :
Dat heb ik ook niet gedaan, en dat is mijn vraag niet. Heb een flinke hijs uit een pijpje genomen, en dan zo lang mogelijk binnen gehouden. Het werkte dus wel, maar het kan beter denk ik

Mijn vraag is dus of het nut heeft om het meteen een dag later nog eens te proberen i.v.m. tolorantie.
hoorde eigenlijk nog hierbij ''toen had iemand het in een jointje gedraait, en heb ik een paar hijzen genomen maar ik voelde echt helemaal niets''

volgens mij werkt het juist beter als je het in een korte periode nog eens doet, althans bij mij deed het het wel beter terwijl ik niet een grotere hijs had
Oud 04-05-2005, 15:22
Verwijderd
In alle gevallen van Salvia die ik gehad heb, gebruikte ik het twee keer in een uur waarvan de tweede keer het sterkste viel. Dat komt ook overal als tip langs voor mensen die er niks van voelen.
Oud 04-05-2005, 18:18
Tsasil
Tsasil is offline
Yup, van tolerantie is er voor zover ik weet geen sprake. Misschien dat als je het tig keer in een maand gaat doen dat je steeds meer nodig hebt, maar bij mij persoonlijk en bij al mijn vrienden/kennissen/tripreports is de tweede keer of zelfs de derde keer het sterkst. Ook heb ik wel eens (nadat ik de echte werking van Salvia door had) wel eens 3 dagen achter elkaar getript met elke dag een groter resultaat.

Als je een echte doorbraak hebt zul je dat alleen misschien niet zo snel nog een keer willen doen, bij mij is het in ieder geval vaak daar te indrukwekkend voor.
Oud 04-05-2005, 19:43
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Bestaat er ook nog zoiets als een overdosis bij Salvia. Wat als je nou een halve gram in 1 keer oprookt? Heeft dat nog nadelige gevolgen?

Regels voor berichten