Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sorry voor de kick, maar nog een Salvia topic lijkt me wat overdreven. Gisteren 0,5 gram 10x bij de smartshop gehaald, het was eigenlijk voor later, maar ik kon niet laten dus ik ben gisterenavond maar aan het smoken geslagen.
0,5 gram, goed voor vijf keer flink trippen zei de verkoper nog. Dus ik deel het door 4'en en stop het in mijn pijpje. Diep inhaleren, lang binnenhouden en dan zou het moeten werken. Dat inhaleren en binnenhouden ging eigenlijk prima, heb het direct daarna nog eens aangestoken, weer een diepe hijs eruit gehaald en nogmaals binnengehouden. De trip zou meteen moeten beginnen, maar helaas. Ik werd lichtelijk high...dus ik zat daar maar wat op m'n bed, wetend dat dit geen trip was. Oke, nog een keer proberen, nu iets meer erin. Zo gezegd, zo gedaan. Zelfde verhaal, flinke hijs, lang binnenhouden en nog een keer aansteken. Werd nu net wat higher, maar nog geen trip. Zat ik daar weer wat op m'n bed, beetje rond te turen. Kleuren waren net wat feller, niet veel maar toch. Een beetje te vergelijken met wanneer je de eerste verschijnselen van een paddotrip begint te merken. Na een tijdje begon dit wat af te zwakken (het was echt niets bijzonders hoor) dus ik dacht, verdomme! Nog eens proberen! Hoppa, het laatste deel erin. Deze keer nog net een diepere hijs, en nog net wat langer ingehouden, zo'n 20 a 25 seconde. Dit keer dacht ik al iets meer te merken, maar nee hoor. Het was het zelfde highe gevoel wat ik bij poging 2 ook had. Geen trip voor joopie dus, gisteren avond ![]() Maar wtf...waarom werkte dit niet? Slechte salvia o.i.d.? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vriend van mij merkte ook de eerste paar keren niks. Bij de derde keer vloog hij pas door een andere dimensie. |
![]() |
|
bezopen zegje.. wel weinig typo's dan
![]() ik moet ff een quotje doen ^^: "This is a newsflash folks, we interupt this program to bring you special anouncement . A new psycoactive substance has been discoverd, a very powerfull psycoactive subtsance, the most powerfull since the discovery of LSD..." Gaat nog wel door, maar ik wacht het nummer niet af nu ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder zou ik zeggen geef het nog een 2e kans want als het lukt is het O zo vet probeer beetje in goede omgeving ervoor te zijn. Je moet het een beetje leren begrijpen, en tis bij mij altijd zo als ik kijk lijkt alles normaal maar toch weet ik dat er iets niet klopte en dan begint het ![]()
||
Citaat:
omg... masar ik ben hels beroerd, en kheb nauwelijks nooit kater dus was idd echt bezopen! en heb zooo iets doms gedaan wat ik anders noooit zou doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sindsdien doet Salvia veel meer met me. Magisch spul ![]()
|
Verwijderd
|
Damn it
geweldig spul. maar geef mij maar shrooms ![]() Laatst 10x extract genomen had wel es vroeger van vrienden hit van 5x gekregen, maar had 10x gehaald 1e keer btje weinig, de muziek was leuk vooral de vrouwelijke stem, ging ik helemaal in op. 2e x onder tong gelegd.. was anders... duurde langer, maar veel minder sterk. 3e keer met bong op bed genomen, flinke hit. Volgens mij St. Germain op. Ik wist niet meer of mijn hoofd tegen de muur aan zat of niet, op de handdoek boven mijn bed staan in felle kleuren teksten. De teksten werden treintjes en de muziek, samen met de treintjes en samen met de kerst hartjes verlichting werd 1 geheel, die met mij communiceerde Ik voelde een hele druk in mijn mond. Alsof iets probeerde mijn kaak verder open te zetten dan kon ofzo. de muur zat rechts een meter van mij verwijderd maar mijn rechterkant van mijn gezicht zat in de muur voor mijn gevoel ik was 1 met de muur. Het communiceren verzachte... Ik vroeg of ze nog zouden bellen.. of op zijn minst een brief sturen heel bizar |
![]() |
|
ik had met 2 vrienden een 10x extract gehaald.
de man achter de toonbank zou, als je het doet doe het dan goed (H) We hebben toen het flesje ( 1 gram volgens mij ) in 3 porties verdeelt en opgerookt in een puurpijpje. Toen iedereen zijn aandeel had gehad, kwam iedereen in een unmindige lachkick. was wel jammer, want door het lachen kwamen we niet echt aan het trippen toe ![]() Volgende keer beter! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga niet zomaar roken zonder dat je de methode van http://salvia.drugsinfo.net hebt gelezen. Die werkt gewoon goed |
![]() |
|
Wow, ik ben zonet op mijn vingers getikt door de salvia, voor zover dat mogelijk is.
Ik nam net een flinke, flinke shot x10 omdat ik een uur geleden een klein beetje had genomen. In de verwachting lekker eventjes achterover te zakken, en fractals te bekijken, neem ik dus een hijs en doe het licht uit. Zak ik ineens weg, vergeet dat ik salvia had genomen, waan mezelf ineens in een totaal andere wereld. De wereld lag zeg maar op zijn kant, en alles stroomde naar rechts toe. Zeg maar de energieën van de verschillende meubels (niet die van mijn kamer, want daar was ik niet) werden naar een verdwijnpunt aan de horizon getrokken. In deze wereld was ik ook een leerling en ik voelde me ook echt alsof ik op de basisschool zat. De lerares hing boven mijn hoofd de hele tijd. Niet fysiek, maar als een gevoel. Ik moest een deur hebben, ik wist niet precies welke, maar ik realiseerde me ergens wel dat ik op mijn zij lag en naar een kastje aan het kijken was, en er dus helemaal geen deur was. Vervolgens sta ik op, half in paniek, want ik mocht niet trippen om een of andere reden (wat mij betreft nu trip ik de hele nacht lang, maargoed). Mijn kamer lijkt op een gigantische hal, en ik moet mijn PC zoeken want ik moet mijn huiswerk maken. Ik doe de monitor aan (mijn PC staat muziek te maken) en kijk wat naar het beeldscherm. Vervolgens besluit ik om even door cyberspace te dwalen, bedenk me dat ik wel honger heb, sta op en kijk de hal door op zoek naar mijn deur en op dat moment is de trip weg. Toch een stuk heftiger getript dan enige keer hiervoor. Ik waande me in een totaal andere wereld, en was vergeten dat ik salvia had gedaan. Ook raakte een noot van paniek mij, omdat ik me niet had ingesteld op zo'n heftige trip. Oh, en excuus voor de vaagheid, ik ben nog half onder de invloed.
||
Citaat:
![]() En ja, de volgende ochtend kon ik me nauwelijks wat bij die paniek meer voorstellen. Het was ook niet zo ernstig, het einde van de trip was zelfs een soort van berusting, dat de wereld nou eenmaal zo was. Toen ging ik me ook weer zorgen maken over basisbehoeften (eten ![]() Ik heb alleen nog nooit eerder meegemaakt dat ik op Salvia zo sterk met open ogen, al door mijn kamer lopend, aan het trippen was. Dat zorgde voor een beetje paniekerig gevoel, maar ik wist het goed onder controle te houden (die hele 10 minuten lang ![]()
||
Citaat:
In 't echie was dit hoogstens 10 minuten bij elkaar.
|
het was heel vaag
we hijste het naar binnen begonnen een minuut ofso keihard te lachen en vervolgens vroegen we ons af waarom we in godsnaam aan het lachen waren en toen was het over had er veel meer van verwacht
||
Citaat:
Je hebt zeg maar een aantal platformen waarop je kunt trippen, van een vage lachbui zoals de jouwe naar het versmelten met meubels tot aan een volkomen goddelijke ervaring. Het bovenste platform is gewoon een black-out van 10 minuten.
|
ik vond et egt geen fuck aan. Me beste vriendin ging helemaal lijp op die zooi en voelde me net een verzorger in een geestelijk gehandicapte opvang zoals ze door de kamer drentelde maar het enige wat ik er van had was een tintelende huid.
natasja was trouwens respectievelijk een tandje van een ritssluiting, een puzzelstukje en een vliegtuig ![]()
|
Gisteren voor de eerste keer Salvia gebruikt. Een paar dagen daarvoor en vlak vantevoren allemaal tripreports gelezen. Omdat er nogal wat verschillen zijn in wat men precies ervaart wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar ik was wel erg benieuwd want de meeste ervaringen waren wel sterk. Deuren op slot gedaan, pc-kamer wat opgeruimt en slaapbank uitgeklapt. Muzieklijst gemaakt met onder andere wat rustige radiohead.
Ik had 0.5 gram X10 extract en de kerel in de smartshop zei dat dat genoeg was voor 4 tot 6x trippen. Ik heb het toen door 4 gedeeld en een vierde weer door twee gedeeld. Ik wilde dus beginnen met 1/8 deel van de salvia. Dat is 1/16e gram, volgens het meeste wat ik gelezen heb een lichte dosis. Zo gezegd zo gedaan, waterpijpje erbij en zuigen kreng. Normaal gesproken neem ik wiet en zorg ervoor dat het niet helemaal verbrand want dat vind ik niet lekker (ik rook ook geen sigaretten/shag) en heb het ook niet nodig om high/stoned te worden, maar ik wist dat dat bij salvia niet werkt dus ik zorgde ervoor dat het as voor de helft grijs was. Niet zo lekker voor mijn keel, maar het ging wel. Aparte smaak. Ik heb geprobeerd zo strict mogelijk deze methode te gebruiken. Na 20 seconden moest ik wel uitademen. Na 30 seconden voelde ik iets. Zeker een sterk spulletje, maar niet zoals verwacht dus nam ik de tweede hijs van weer 1/16e gram. Ik denk dat nu de eerste hijs goed door begon te werken met de tweede erbij want ik voelde me alsof ik ergens tussen gemiddeld en zwaar stoned zat, met lichte bij-effecten. Ik dacht, dat ken ik al dus nam ik nog een keer ongeveer een zelfde hoeveelheid. Ik werd aangemoedigd, of zo leek het, door een stem in mijn hoofd. En weer een stapje verder. Moelijk te omschrijven maar mijn hand leek wel te golven terwijl ik hem stil hield en het leek alsof mijn hoofd naar links getrokken werd, naar het geluid dat mijn computer maakt. Maar dan meer alsof je uitgerekt wordt, mijn gedachten wilden naar links en rekten zo mijn hoofd uit. Nou ja, vage shit zeg. Ik heb toen de muziek aan gezet en heb zo even voor de pc gezeten. Het waren 3 minuten misschien want hetzelfde liedje was nog bezig maar ik was heel ergens anders waar tijd er niet toe deed. Zeg maar helemaal in gedachten verzonken, ik geloof ook dat ik beelden van vroeger zag. Toen ben ik even op de slaapbank gaan liggen met mijn ogen dicht. Dat was lekker, ik lag af en toe met een dikke grijns. Maar ik heb wel het licht en de muziek uitgezet want dat irriteerde me. Na vijf minuten half dromen ben ik opgestaan en naar de woonkamer gelopen, daar ben ik op de bank gaan liggen, ook in het (niet complete) donker. De twee plaffonieres in de woonkamer en eentje op het balkon (te zien vanaf binnen) waren opeens wel heel interessant. Net alsof ze grote bollen in het heelal waren. Daar heb ik even naar liggen kijken en toen begon de koelkast lawaai te maken. Dat was zwaar irritant. Toen ik weer terugliep om een beetje op te gaan ruimen was er in totaal een half uur voorbij gegaan. Het klinkt als ik het zo opschrijf eigenlijk alsof het beter werkte dan dat ik gisteren naderhand dacht, want toen ik op de bank lag dacht ik nog "wat een bullshit zeg". Dat komt natuurlijk door al die fantastische tripreports die ik gelezen had (zowel de positieve als de negatieve). Ik had er meer van verwacht, maar als ik erop terugkijk was het allemaal zeer interessant en ik ga het zeker nog een keer doen. Niet zozeer omdat het anders zonde zou zijn van wat er over was, maar meer omdat ik het beter/duidelijker wil meemaken zodat ik voor mezelf op een rijtje kan zetten wat er nou precies gebeurd. Ik zal dan niet vlak vantevoren eten (het was al vrij laat dus ik had een 3 kwartier vantevoren een pizza gemaakt), maar twee van hetzelfde soort hits nemen als ik gisteren gedaan heb, ipv drie en naderhand pas eten. Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 10:02. |
![]() |
|
hmm..was gister op een feestje en een paar mensen waren zwaar aan het trippen met dat spul.
toen had iemand het in een jointje gedraait, en heb ik een paar hijzen genomen maar ik voelde echt helemaal niets ![]() volgende keer maar eens proberen met een pijpje...
|
Een kickje:
Gisteren Salvia gedaan, en kwam in dat zogenaamde tweede stadium, de A. Het leek alsof ik op de grens zat, maar er nog niet helemaal door mocht. Weinig logica te bekennen in m'n gedachtes, maar het duurde maar heel kort. Nu heb ik nog een half zakje salvia liggen, en ik vraag me af of het effect geeft als ik dit vandaag oprook. Of heeft zoiets wat meer tijd nodig -zoals bij paddo's- om optimaal te werken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij heeft joints vullen met salvia dan ook weinig zin.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vraag is dus of het nut heeft om het meteen een dag later nog eens te proberen i.v.m. tolorantie. Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 14:42. |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij werkt het juist beter als je het in een korte periode nog eens doet, althans bij mij deed het het wel beter terwijl ik niet een grotere hijs had |
![]() |
|
Yup, van tolerantie is er voor zover ik weet geen sprake. Misschien dat als je het tig keer in een maand gaat doen dat je steeds meer nodig hebt, maar bij mij persoonlijk en bij al mijn vrienden/kennissen/tripreports is de tweede keer of zelfs de derde keer het sterkst. Ook heb ik wel eens (nadat ik de echte werking van Salvia door had) wel eens 3 dagen achter elkaar getript met elke dag een groter resultaat.
Als je een echte doorbraak hebt zul je dat alleen misschien niet zo snel nog een keer willen doen, bij mij is het in ieder geval vaak daar te indrukwekkend voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Tripmiddelen-topic Verwijderd | 10 | 23-02-2009 19:13 | |
Drugs & Alcohol |
Salvia Divinorum SyneSiz | 147 | 20-08-2003 18:59 | |
Drugs & Alcohol |