Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2005, 23:44
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 04-05-2005 @ 20:43 :
Bestaat er ook nog zoiets als een overdosis bij Salvia. Wat als je nou een halve gram in 1 keer oprookt? Heeft dat nog nadelige gevolgen?
Ik kan niets vinden op erowid over welke hoeveelheid dodelijk is. Maar ik denk dat een halve gram niet prettig is.
Oud 05-05-2005, 09:47
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 04-05-2005 @ 20:43 :
Bestaat er ook nog zoiets als een overdosis bij Salvia. Wat als je nou een halve gram in 1 keer oprookt? Heeft dat nog nadelige gevolgen?
Je hebt een aantal platforms waarop je kan belanden om op te trippen zeg maar. Van een beetje lacherig en zweverig zijn, naar het versmelten met meubels ed, tot een doorbraak naar een andere wereld. De bovenste trap is dat je gewoon een kleine 10 minuten out gaat en niets meer weet van je hele trip. Lijkt me niet echt een streven ofzo, maar ik geloof niet dat het echt schadelijk is.
Oud 05-05-2005, 14:07
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 05-05-2005 @ 10:47 :
Je hebt een aantal platforms waarop je kan belanden om op te trippen zeg maar. Van een beetje lacherig en zweverig zijn, naar het versmelten met meubels ed, tot een doorbraak naar een andere wereld. De bovenste trap is dat je gewoon een kleine 10 minuten out gaat en niets meer weet van je hele trip. Lijkt me niet echt een streven ofzo, maar ik geloof niet dat het echt schadelijk is.
Waarom zou je dan beginnen met kleine hoeveelheden. Dan kan je beter iets teveel gebruiken dan iets te weinig. Want dan voel je tenmiste nog iets.
Oud 06-05-2005, 09:53
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 05-05-2005 @ 15:07 :
Waarom zou je dan beginnen met kleine hoeveelheden. Dan kan je beter iets teveel gebruiken dan iets te weinig. Want dan voel je tenmiste nog iets.
Nou ja, ik heb het zelf nooit gehad, maar een out van 10 minuten is volgens mij niet echt bepaald prettig ofzo. Bovendien is gelanceerd worden naar een andere wereld waar je vervolgens enkele uren kan ronddwalen ook iets wat je niet 'zomaar' wilt meemaken.

Maar inderdaad, ik ben bij Salvia ook een voorstander van 'beter te veel dan te weinig'. Ik was in het begin nogal teleurgesteld in het vreselijk dure goedje, omdat ik een vrij hoge tolerantie heb en dus nog nooit echt goed had getript. Totdat ik een keer besloot om gewoon maar een flinke dosis in mijn eentje in een donkere kamer te nemen
Oud 06-05-2005, 11:49
wann
wann is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 06-05-2005 @ 10:53 :
Bovendien is gelanceerd worden naar een andere wereld waar je vervolgens enkele uren kan ronddwalen ook iets wat je niet 'zomaar' wilt meemaken.

Kom maar!
Oud 06-05-2005, 11:53
Tsasil
Tsasil is offline
Bij jou is dat volgens mij niet echt 'zomaar' ofzo
Oud 06-05-2005, 19:47
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 06-05-2005 @ 10:53 :
Nou ja, ik heb het zelf nooit gehad, maar een out van 10 minuten is volgens mij niet echt bepaald prettig ofzo. Bovendien is gelanceerd worden naar een andere wereld waar je vervolgens enkele uren kan ronddwalen ook iets wat je niet 'zomaar' wilt meemaken.
Ik heb het ook niet over zomaar. Als je een weloverwogen keuze hebt gemaakt om het te gebruiken, waarom dan niet de 10 keer extract, en een beetje veel in je pijpje stoppen?
Er kan toch weinig mis gaan, en de volgende dag voel je je weer kiplekker.
Oud 06-05-2005, 21:04
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Als je meer dan 4/10 gram ofzo pp nodig hebt doe je het als je het mij vraagt of niet helemaal goed, of je wil echt die total aut of body ervaring.

Btw het schijnt ook zo te zijn dat je hoe vaker je salvia rookt hoe minde rje nodig hebt, omdat je niet tript van de salvia maar van de antistoffen die je lichaam maakt...

Hoe vaker je het doet hoe sneller de stof herkent word en hoe harder je lichaam optreedt.

(of had ik dat al getypted)
Oud 06-05-2005, 21:08
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 06-05-2005 @ 20:47 :
Ik heb het ook niet over zomaar. Als je een weloverwogen keuze hebt gemaakt om het te gebruiken, waarom dan niet de 10 keer extract, en een beetje veel in je pijpje stoppen?
Er kan toch weinig mis gaan, en de volgende dag voel je je weer kiplekker.
Zegt de term 'mindfuck' je niets?
Oud 07-05-2005, 10:33
joopie
joopie is offline
Over mindfuck gesproken....

Wow, wat een totaal geschifte ervaring was dit! Gedachtes gingen hun eigen leven leiden, het werden personen met namen, een liedje in m'n hoofd werd een soort straat en opeens kwam ik op een kleuterschoolplein terrecht (hoe verzin je het.) De logica was héél ver te zoeken. Met mijn 15% bewustzijn die ik nog had kroop ik als een randdebiel naar m'n stereo en zette Sigur Rós op...m'n fantasie sloeg totaal op hol. Zo raar, zo onbeschrijfelijk.

Te gek

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 10:35.
Oud 07-05-2005, 15:46
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 06-05-2005 @ 22:08 :
Zegt de term 'mindfuck' je niets?
Dat is dus het enige? Kans op een "mindfuck"?
Oud 07-05-2005, 15:51
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 07-05-2005 @ 16:46 :
Het enige? Wat wilde je dan nog hebben? Kans op een of andere fysieke aandoening?

Voor zover ik weet is die kans bij geen enkele psychadelica reeel. Waarom zou je dan niet een kilo paddo's opeten, je bent immers na 4 uur toch weer nuchter. Of een paar velletjes LSD. Ach na een week zal het wel weer over zijn, toch?
Oud 07-05-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 07-05-2005 @ 16:46 :
jezus 21 en dan zo dom redeneren
Oud 07-05-2005, 17:37
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 07-05-2005 @ 16:51 :
Het enige? Wat wilde je dan nog hebben? Kans op een of andere fysieke aandoening?

Voor zover ik weet is die kans bij geen enkele psychadelica reeel. Waarom zou je dan niet een kilo paddo's opeten, je bent immers na 4 uur toch weer nuchter. Of een paar velletjes LSD. Ach na een week zal het wel weer over zijn, toch?
Paddo's en LSD kunnen allerlei nare gevolgen hebben, wat ik bij Salvia nog niet gelezen heb. Dat is mijn punt. Dat deze drug zo 'extreem' is zonder schadelijke gevolgen.
Oud 07-05-2005, 17:47
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 07-05-2005 @ 18:37 :
Paddo's en LSD kunnen allerlei nare gevolgen hebben, wat ik bij Salvia nog niet gelezen heb. Dat is mijn punt. Dat deze drug zo 'extreem' is zonder schadelijke gevolgen.
Ik denk dat je dan wat meer of wat beter moet lezen. Salvia wordt niet voor niets een van de sterkste natuurlijke psychadelica genoemd. De nare gevolgen van LSD en paddo's gaan net zo goed op voor Salvia (en eigenlijk elke andere psychadelica). Dacht je dat je gewoon in een andere wereld kon rondwandelen zonder daar verder geestelijke gevolgen van te ondervinden?

Maargoed, an sich heb je wel gelijk. Het is niets meer dan een verandering van je perceptie, en feitelijk kan er weinig gebeuren. Bovendien is een bad-trip een stuk leerzamer dan geen trip in de veronderstelling dat dat het was. Maar reken er niet op dat je bij een goede salviatrip je de volgende dag weer helemaal normaal bent.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 17:49.
Oud 07-05-2005, 17:52
Tsasil
Tsasil is offline
Maarreh, ik lees net in een ander topic dat je nog geen paddo's hebt gedaan. Waar heb je dan bijvoorbeeld wel ervaring mee?

Ik zou salvia namelijk niet aanraden voor een 'first time in the psychadelic realm' en dan zeker niet als in 'prop je pijp maar vol en gaan met die banaan'...
Oud 07-05-2005, 18:53
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 07-05-2005 @ 18:52 :
Maarreh, ik lees net in een ander topic dat je nog geen paddo's hebt gedaan. Waar heb je dan bijvoorbeeld wel ervaring mee?

Ik zou salvia namelijk niet aanraden voor een 'first time in the psychadelic realm' en dan zeker niet als in 'prop je pijp maar vol en gaan met die banaan'...
Klopt, het was ook niet op mij persoonlijk gericht, ik vroeg het me alleen af. Weet niet of ik het ooit zal doen (waarschijnlijk wel) maar ga eerst experimenteren met paddo's. Rustig aan beginnen ja. Als paddo's me niet bevallen ga ik ook niet verder denk, maar eigenlijk kan ik daar nog geen zinnig woord over zeggen. Verder heb ik erg veel ervaring met wiet en hasj.
Oud 10-05-2005, 20:08
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 07-05-2005 @ 19:53 :
Klopt, het was ook niet op mij persoonlijk gericht, ik vroeg het me alleen af. Weet niet of ik het ooit zal doen (waarschijnlijk wel) maar ga eerst experimenteren met paddo's. Rustig aan beginnen ja. Als paddo's me niet bevallen ga ik ook niet verder denk, maar eigenlijk kan ik daar nog geen zinnig woord over zeggen. Verder heb ik erg veel ervaring met wiet en hasj.
ok, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar er is geen enkele reden om te denken dat het hebben van veel ervaring met wiet en hasj op welke manier ook iets te maken kan hebben met hoe jij een trip doorstaat. Persoonlijk vond ik salvia echt rotspul, 3x geprobeerd en 3x stonk het naar poep en ik had echt een ongelooflijk vieze smaak in mn mond, en het enige effect (zelfs bij 2x de normale dosis 10x extract) was dat ik een half uur mn mond met listerine had gespoeld en een piepklein beetje licht in mn hoofd was. Maar misschien werkt het bij jou wel...en dan zou ik toch eerst paddo's doen als ik jou was om dezelfde redenen die Tsasil al gaf.succes
Oud 14-05-2005, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 07-05-2005 @ 18:52 :

Het is wel heel prettig als je je bedenkt dat een trip van een uur of 4 a 8 behoorlijk af kan schrikken.
Oud 14-05-2005, 18:57
butterbee
butterbee is offline
Whahaha, deze plant staat in het groentetuintje van mijn moeder.
Toch interessanter dan ik had ged8.
Misschien moet ik es mee gaan tuinieren
Oud 14-05-2005, 19:01
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 14-05-2005 @ 01:52 :
Het is wel heel prettig als je je bedenkt dat een trip van een uur of 4 a 8 behoorlijk af kan schrikken.
Tijd is in een trip behoorlijk relatief. Als je Salia doet omdat je bang bent om 4 uur te trippen dan kijk je er toch verkeerd naar denk ik.
Oud 14-05-2005, 19:03
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
butterbee schreef op 14-05-2005 @ 19:57 :
Whahaha, deze plant staat in het groentetuintje van mijn moeder.
Toch interessanter dan ik had ged8.
Misschien moet ik es mee gaan tuinieren
Misschien moet je je eens gaan afvragen wat je moeder in haar vrije tijd doet
Oud 14-05-2005, 19:04
butterbee
butterbee is offline
FF een vraagje, wat is een ketamine-achtige ervaring?
Oud 14-05-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 14-05-2005 @ 20:01 :
Tijd is in een trip behoorlijk relatief. Als je Salia doet omdat je bang bent om 4 uur te trippen dan kijk je er toch verkeerd naar denk ik.
Hmm, ik heb een Salvia-trip nooit als bedreigend gezien. Het is inderdaad wel zo dat het kan lijken alsof iets uren kan duren.

Als je een uur of 8 aan het trippen ben, of tenminste; ik. Dan wordt het relativeren steeds en steeds moeilijker.
Oud 14-05-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 14-05-2005 @ 20:03 :
Misschien moet je je eens gaan afvragen wat je moeder in haar vrije tijd doet
Salvia is wel een huis/tuin/keuken-plantje geloof ik, terwijl het de Divinorum variant is die voor je triptamine-tekort kan gebruiken.
Oud 14-05-2005, 20:04
megas
megas is offline
Jo met de banjo, laat ik me er ook even mee bemoeien .

Bij mijn weten zit in een 10x extract 1 gram, en in een 5x extract een halve. Dat maakt dan dus geen fuck uit... Meer of mindere x extracten heb ik niet gezien. Maar goed, het schijnt dat er meerdere soorten en maten zijn

Mijn trip in het kort:
Ik zat met 5 man in een kamer, met 2 ervan rookte ik salvia. Ik ging als laatste, de twee voor mij konden het niet echt hijsen en binnenhouden. Ik bereidde me dus voor op het ergste, maar het viel dik mee. Ik nam een enorme teug, en in no-time was ik zo gek dat ik helemaal verstijfde. Ik kon de pijp niet eens meer wegleggen. Ik ademde ook niet uit, een vriendin van me kwam naar me toe en zei dat ik moest ademen.
Ik ging achterover zitten in de bank, en vanaf dat moment was het allemaal alleen maar knettervaag. Ik kreeg een lachstuip, niet te geloven zo erg, en op een gegeven moment leek het net alsof alles wat ik zag en hoorde telkens wel 10.000 keer herhaald werd. Met 4 nuchtere mensen in de kamer die nog nooit een echte goede trip hadden meegemaakt werd dat natuurlijk een ramp. Ik riep steeds dat ze hun mond moesten houden en dat ik er uit zou stappen, maar zij begrepen er natuurlijk geen zak van. Ik weet het niet precies meer, maar ik heb gehoord dat ik op de grond heb gelegen, telkens een beweging maakte alsof ik door een verticale ring stapte en steeds riep dat ze allemaal asociaal waren en dat ik er uit ging.
Op een gegeven moment ben ik in bed gaan liggen en ben ik gaan wachten tot het voorbij was. telkens als ik dacht dat ik nuchter was, en ik begon te praten, bleek na een paar seconden dat ik bij lange na niet nuchter was.
Na een uur (Echt waar, ik heb t gecheckt en laten checken) was ik pas weer volledig nuchter.

Ik kan er tot op de dag van vandaag geen helderder oordeel aan geven dan 'OPPERVAAG'.

gegroet!
Oud 14-05-2005, 20:04
wann
wann is offline
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Divinorum alleen kan groeien in stromend water en dat je dus of een beekje ofzo in je achtertuin moet hebben, of een vochtregulator om Divinorum te kunnen kweken./
Oud 15-05-2005, 02:14
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 14-05-2005 @ 21:04 :
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Divinorum alleen kan groeien in stromend water en dat je dus of een beekje ofzo in je achtertuin moet hebben, of een vochtregulator om Divinorum te kunnen kweken./
Wat laten jullie je toch veel wijs maken.
Oud 15-05-2005, 08:57
wann
wann is offline
Citaat:
********** schreef op 15-05-2005 @ 03:14 :
Wat laten jullie je toch veel wijs maken.
Achja, arrogantie en onbegrijpend lezen is ook een kunst.
Oud 16-05-2005, 01:00
Warsocket
Warsocket is offline
Ik zit er over te denken om miss ook eens een keer Salvia te gebruiken maar het enigste wat ik tot nu toe heb ebruikt is bier en wiet / hash (en een vette combi) magoed is het dan slim om met ene kleine dosis salvia te beginnen of kan ik beter eerst paddo's gebruiken.

De rede dat ik eigleijk salvia wil is da thet niet zo lang duurt (in echte tijd dus).
Oud 16-05-2005, 22:56
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-05-2005 @ 02:00 :
Ik zit er over te denken om miss ook eens een keer Salvia te gebruiken maar het enigste wat ik tot nu toe heb ebruikt is bier en wiet / hash (en een vette combi) magoed is het dan slim om met ene kleine dosis salvia te beginnen of kan ik beter eerst paddo's gebruiken.

De rede dat ik eigleijk salvia wil is da thet niet zo lang duurt (in echte tijd dus).
het duurt idd niet lang, zijn niet veel badtrips op, maar het is wel heeeeel intens (als je het goed doet).

Paddo's duren langer, kunnen mindfuckerig zijn, maar hoeft lang niet altijd zo heftig te zijn als salvia.

Daarom heb ik wel ervaring met paddo's en niet met salvia
Oud 17-05-2005, 13:03
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Blijf me er over verbazen hoe vet die trip reports altijd zijn om te lezen, kheb ook weer zin om het te doen, heb hier nog een halve gram liggen maar dat ligt er al vet lang dus hoop dat het nog goed is, denk dat ik na de examens maar weer eens een keer de wauze wereld van saliva in stap voor de 4e keer dan
Oud 25-05-2005, 14:59
Verwijderd
http://www.collegehumor.com/?movie_id=133842
Filmpje van een jongen aan de salvia, geeft wel een goed beeld van het effect. Ik heb het zelf nooit gedaan. Durf niet zo.
Oud 25-05-2005, 20:35
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Haha dat filmpje is wel geniaal

Is ook grpapig zit je in de kamer wat lui en eerst wil niemand. En zodra de 1e is geweest wil iedereen als 2e haha
Oud 28-05-2005, 12:14
Verwijderd
So ik was echt wel verder weg van Salvia (maar ik had dan ook 5 keer zoveel als de voorgeschreven dosering)
Oud 28-05-2005, 13:05
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 25-05-2005 @ 15:59 :
http://www.collegehumor.com/?movie_id=133842
Filmpje van een jongen aan de salvia, geeft wel een goed beeld van het effect. Ik heb het zelf nooit gedaan. Durf niet zo.
Rare jongens, die amerikanen
Oud 03-09-2008, 15:22
opzoek-meid:S
opzoek-meid:S is offline
heeeey stoners! ;p
ik had effe n vraagje voor de ervaren mensjes onder ons!
ik had n maandje geleden voor t eerst met een vriendin xtc geslikt, alleen had de vertrouwde dealer ze niet meer dus hebben we van n paar andere dealers wat gekregen.
Alleen ging ik dus ff ZIEKK bad en heb daarna nog 2 dagen klappertandend in bed gelegen ..
maar het probleem is dus dat ik af en toe een depressieve vlaag krijg en dat ik dan denk; waar kan ik me eigelijk nog op verheugen in het leven?
dus dat is bestwel kut enzo...hebben meer mensen dit gehad, en gaat dit ooit nog helemaal over of is het blijvend?
1 ding heb ik wel geleerd en dat is dat k noooooit meer verder dan wiet ga XD naja paddo's waren wel lijp haha

xxxx
Oud 03-09-2008, 17:02
Verwijderd
Citaat:
heeeey stoners! ;p
ik had effe n vraagje voor de ervaren mensjes onder ons!
ik had n maandje geleden voor t eerst met een vriendin xtc geslikt, alleen had de vertrouwde dealer ze niet meer dus hebben we van n paar andere dealers wat gekregen.
Alleen ging ik dus ff ZIEKK bad en heb daarna nog 2 dagen klappertandend in bed gelegen ..
maar het probleem is dus dat ik af en toe een depressieve vlaag krijg en dat ik dan denk; waar kan ik me eigelijk nog op verheugen in het leven?
dus dat is bestwel kut enzo...hebben meer mensen dit gehad, en gaat dit ooit nog helemaal over of is het blijvend?
1 ding heb ik wel geleerd en dat is dat k noooooit meer verder dan wiet ga XD naja paddo's waren wel lijp haha

xxxx
Hoeveel had je op? enig idee wat erin zat? (mdma/mda/speed) en hoeveel?

En haal alleen maar bij betrouwbare mensen. dat depressieve kan een paar dagen aanhouden na xtc maar stopt daarna wel. dus als je daarna nog depressief bent ligt dat waarschijnlijk niet aan de xtc.

ik gok dat je rotzooi hebt gekregen
Oud 03-09-2008, 18:26
Young Predator
Young Predator is offline
Wat is dit een kansloze up...
Oud 03-09-2008, 18:38
Verwijderd
Dude. XTC =/= salvia. Maak dan een eigen topic, als je echt informatie wil. En beter had je gewoon je pillen laten testen.
Oud 04-09-2008, 18:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Wat is dit een kansloze up...
En daarom een slotje.
Topic gesloten

Regels voor berichten