Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 17:24
Braakdraak
Braakdraak is offline
Doorzetten jongens! Meer gaan klagen! Voor onze cijfers!
Advertentie
Oud 22-05-2003, 17:27
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Karin18 schreef op 22-05-2003 @ 11:32:
Wat is nou precies het verschil tussen afwenteling in ruimte en afwenteling in tijd?

Bij afwenteling in ruimte, dan wentel je af op andere landen, en bij tijd op een volgende generatie.
Oud 22-05-2003, 17:28
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 22-05-2003 @ 11:36:
Aardrijkskunde was zwaar klote!! Iedereen klagen plz!! De helft van t examen was geen leerstof en ik had geen idee wat sommige vragen betekenden... Zucht. De kans dat ik t ga halen wordt met de dag kleiner
Oud 22-05-2003, 17:37
Montoya
Montoya is offline
Ik von 't eigenlijk wel simpel ik heb ook tussen een 6.5 en 7 maar dr zijn nu al bijna 4500 klachten
Oud 22-05-2003, 17:57
Fietjuh
Fietjuh is offline
ik vind het antwoord op vraag 28 een beetje vaag..over die legenda en dat je moest arceren..weet iemand wat ze bedoelen met oplopende intensiteit ofzo iets
Oud 22-05-2003, 18:02
Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Fietjuh schreef op 22-05-2003 @ 18:57:
ik vind het antwoord op vraag 28 een beetje vaag..over die legenda en dat je moest arceren..weet iemand wat ze bedoelen met oplopende intensiteit ofzo iets
ik dacht gewoon dat je in elk vakje je gewoon iets anders moest zetten maar dat was dus schijnbaar fout maar ik heb geen idee wat er mee bedoeld wordt
Oud 22-05-2003, 18:12
Creep
Creep is offline
Volgens mij bedoelen ze dat je steeds meer streepjes in 1 vakje moest douwen, dus het laatste vakje moest veel schuine streepjes bevatten.

Mij leek dit stug omdat het dan niet overzichtelijk was, ik heb ook in elk vakje wat anders gedaan, denkend dat dit een inkoppertje was... MAAR NIET DUS
Oud 22-05-2003, 18:15
Krantenjongetje
Krantenjongetje is offline
de kleur moet idd gewoon steeds donkerder worden, ik heb trouwens waarschijnlijk 17 - 20 punten, dus een 3,0 ongeveer , toch nog onverwachts als eindcijfer een 5, ik had niet verwacht dat ik zo hoog zou halen!
Oud 22-05-2003, 18:19
Missy_shy
Missy_shy is offline
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTZOOOIIIIIII

IK HEB GODVER EEN 5 AHHHHHRRR

pls laat me een 5,5 hebben anders ga ik echt dood de mondelingen in straks dit voelt echt zo kut ik ben gewoon misselijk agggggggggggggggghhhhhhhhhhhrrrrrrrrr

ik had godver 52 vragen....je kon 90 punten halen en heb er echt kiele kiele 45 (Havo oude stijl dus)

Oud 22-05-2003, 18:21
Ketjing
Ketjing is offline
Ik heb ook gewoon steeds andere soort leintjes getrokken, dat met meer streepjes leek me wel erg onduidelijk
Oud 22-05-2003, 18:27
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
m@rie schreef op 22-05-2003 @ 11:50:
Ik weet niet welke lesmethode jij hebt. Ik heb 'de geo' en bij dat boekje vervallen hoofdstuk 2,3,4 van politiek en ruimte.
zie : www.degeo.nl
Waarom wist ik dat niet
Ik ga mijn leraar vermoorden
Oud 22-05-2003, 18:29
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Creep schreef op 22-05-2003 @ 19:12:
Volgens mij bedoelen ze dat je steeds meer streepjes in 1 vakje moest douwen, dus het laatste vakje moest veel schuine streepjes bevatten.

Mij leek dit stug omdat het dan niet overzichtelijk was, ik heb ook in elk vakje wat anders gedaan, denkend dat dit een inkoppertje was... MAAR NIET DUS
Dacht ik ook, dus vakje rood gekleurd, vakje blauw, vakje grijs en vakje gestipt hahaha, wie gaat er nou bedenken dat dat op moet lopen
Oud 22-05-2003, 18:32
Wilmy
Wilmy is offline
Eh.... ja..... morgen Aardrijkskunde, heb 1 boekje doorgelezen, ehm... moet een 2.7 halen, heeft het nog zin dat ik de rest ook doorlees????
Oud 22-05-2003, 18:34
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 22-05-2003 @ 19:32:
Eh.... ja..... morgen Aardrijkskunde, heb 1 boekje doorgelezen, ehm... moet een 2.7 halen, heeft het nog zin dat ik de rest ook doorlees????
Ik denk dat je met niet leren al hoger kunt halen.
Oud 22-05-2003, 18:38
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Trouwens,.... heeft er iemand IN GODSNAAM VAN EILANDTHEORIE gehoord>?
Oud 22-05-2003, 18:48
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 22-05-2003 @ 19:38:
dat staat in natuur & milieu in 1 van de eerste bronnen
Oud 22-05-2003, 18:53
Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik had een verhaaltje verzonnen: als het water stijgt heeft het meer ruimte nodig. Dan gaat het eiland ten onder. Zo is dat ook met dat natuurgebied. Als de omliggende plaatsen meer ruimte nodig hebben gaat dat ten koste van het natuurgebied.

Prachtig verhaaltje, toch?

Het is fout
Oud 22-05-2003, 19:03
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
ja
Oud 22-05-2003, 19:12
Buffy
Buffy is offline
AK was een regelrechte kuttoets

bijna 0 % theorie

dingen zoals eerdgrond, die legenda die zo simpel leek maar zo kut was, en alles AAAARRRGGGGG
Oud 22-05-2003, 19:29
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
hahahaha gwoon al 5300 klachten...
wat ik al zei was ook waar: alleen met bosatlas, bronnen en inzicht...
kut examen...
goed voor mij is het 80% zkr dat ik ben gezakt...leuk dus maargoed.... maar pliesssss blijf klagen...
Oud 22-05-2003, 19:32
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 21-05-2003 @ 19:51:
Leren is volgens mij nutteloos. Kreeg op alle examens niets over wat ik geleerd heb. Ik geloof dat we bij AK inderdaad veel bosatlas vragen krijgen.
Ik vind je geweldig, Braakdraak. Je hebt altijd Gelijk!
Oud 22-05-2003, 20:29
dewie
dewie is offline
t is dat je het zelf zegt braakdraak !!!
MAAR NOGMAALS AARDRIJKSKUNDE WAS %#^&%&## oftwel HEL.
ben benieuwd wat er morgen over in de krant staat..
Oud 22-05-2003, 20:32
Braakdraak
Braakdraak is offline
Woehoehoe. Het is fijn om gelijk te hebben. Krijg ik nu orale verwenning?
Oud 22-05-2003, 20:35
examenkandidaat
examenkandidaat is offline
en hoe moeilijk ze die vragen soms stellen dan... Welke dimensies. bladiebla...? stond nergens zo in het boek (dimensies), kon van alles wezen
Oud 22-05-2003, 20:37
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
examenkandidaat schreef op 22-05-2003 @ 21:35:
en hoe moeilijk ze die vragen soms stellen dan... Welke dimensies. bladiebla...? stond nergens zo in het boek (dimensies), kon van alles wezen
Ik meende dat ze met dimensie een vorm van overheid bedoelden. Maar het waren gewoon belanggroepen.

Dus ik zeg: wij hebben toch aardrijkskunde? Toch geen Nederlands waarbij we moeilijke woordjes moeten leren?
Oud 22-05-2003, 20:39
examenkandidaat
precies had ik ook!
Oud 22-05-2003, 20:43
examenkandidaat
weten jullie toevallig nog welke vraag dat was en hoe deze werd geformuleerd, dan geef ik deze iig door aan het laks...
Oud 22-05-2003, 20:44
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
examenkandidaat schreef op 22-05-2003 @ 21:43:
weten jullie toevallig nog welke vraag dat was en hoe deze werd geformuleerd, dan geef ik deze iig door aan het laks...
www.havovwo.nl --> havo --> aardrijskunde --> opgaven.

Succes.
Oud 22-05-2003, 20:45
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
dat met die diemensies had ik ook fout...

maar die belangen had ik dan wel weer goed, want ik kon wel opmaken waar ze naartoe wouden...
Oud 22-05-2003, 20:47
examenkandidaat
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 21:44:
www.havovwo.nl --> havo --> aardrijskunde --> opgaven.

Succes.
Oud 22-05-2003, 20:49
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
ben ik blij dat ik geen ak heb
Oud 22-05-2003, 20:57
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Yup. Hoe verder een eiland van het vaste land af ligt, hoe minder diversiteit er in soorten is ofzow...
Oud 22-05-2003, 21:08
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
godverdomme als ze in het vervolg al die vragen nou een keer in normaal Nederlands plaatsen (vooral bij aadrijkskunde) i.p.v al die "officiele" crap. ze kunnen de simpelste vraag zoals: "kleur de hokjes in van minder vol naar voller in" omtoveren tot een vraag waarvan je nieteens weet wat er nou eigenlijk gevraagd word doe tog normaal mensen, waar zijn we tog mee bezig ofdan een antwoord als "het word veroorzaakt de verandering van de stand van de aardas" omfg wie daarop is gekomen, mag zichzelf tot slim bestempelen

heb btw wel een 6.5 minimaal maar dat ff ter zijde.

nu wil ik ff mn aggressie kwijt over geschiedenis: WAT EEN KANKER TOETS ik heb me tog een hoop onzin op geschreven (dit werkt wel zeer bevredegend) aan het einde van die toets dacht ik wat een bull-shit; maar dat laten we maar buiten beschauwing... ik kwam geloof ik, met dat verhaal van het verschil van nozems in '50 en '60, uit met iets van den uiyl what efr iedereen morgen suc6 ikzelf heb wiskunde (HAVO) en met een beetje geluk slaag ik er voor (met een beetje pech niet) en hopen maar dat dit de enige toets word die niet moeilijker uitvalt dat die uber-simpele toetsen van vorige jaren...wat een mazzelaars...
Oud 22-05-2003, 21:13
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
owja nog ff een PS over die eilanden theorie:

ze vergelijken natuurgebieden met eilanden; opzich groeit er niet zoveel, maar als er zogenaamde "verbindingsstroken worden aangelegd tussen die natuurgebieden (de eilanden gaan dus 1 geheel vormen) zal de diversiteit toenemen. volgens mij wilden ze daarheen...hoop ik
Oud 22-05-2003, 22:21
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
zoiets heb ik ook bedacht, dat kon je afleiden uit dat atlas kaartje... alsnog niemand van onze school wist het...
Oud 22-05-2003, 22:50
examenkandidaat
Citaat:
kandidaat '03 schreef op 22-05-2003 @ 22:13:
owja nog ff een PS over die eilanden theorie:

ze vergelijken natuurgebieden met eilanden; opzich groeit er niet zoveel, maar als er zogenaamde "verbindingsstroken worden aangelegd tussen die natuurgebieden (de eilanden gaan dus 1 geheel vormen) zal de diversiteit toenemen. volgens mij wilden ze daarheen...hoop ik
...omdat het dan in verbinding staat met andere gebieden?? had ik ook
Oud 23-05-2003, 00:00
smilodon
smilodon is offline
Ik ben echt niet kinderachtig... Weet wel wanneer een examen wel of niet moeilijk was... En of het aan mijn eigen luiheid ligt of aan wat anders...

Maar dit was NIET te doen!!!!

Oud 23-05-2003, 09:11
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
Citaat:
Ik ben echt niet kinderachtig... Weet wel wanneer een examen wel of niet moeilijk was... En of het aan mijn eigen luiheid ligt of aan wat anders...
nou hij was wel te doen; t was alleen dat niet alle antwoorden voor de hand lagen...wel jammer anders had ik die toets helemaal ge-owned
Oud 23-05-2003, 09:13
waeffa
waeffa is offline
6000 klachten keep it up!
Oud 23-05-2003, 10:07
Smartie
Smartie is offline
{VWO} het was gewoon te makkelijk, ik was op de heft van de tijd al klaar

bij sommige op[gaven had ik zo mijn twijfels, maar verder was het gewoon goed te doen
Oud 23-05-2003, 10:53
misssarcasmm
misssarcasmm is offline

Nóg makkelijker kan niet hoor...

Deden we nou examen voor de kleuterschool of wat...? We moesten gewoon een LEGENDA inkleuren
(niet dat ik klaag trouwens..doe mij maar een 8 )
Oud 23-05-2003, 11:07
pitje
pitje is offline
Citaat:
misssarcasmm schreef op 23-05-2003 @ 11:53:

Nóg makkelijker kan niet hoor...

Deden we nou examen voor de kleuterschool of wat...? We moesten gewoon een LEGENDA inkleuren
(niet dat ik klaag trouwens..doe mij maar een 8 )
idd, het was weer een eitje.

Heb ik nou echt SERIEUS 6 (!!!) jaar aardrijkskunde gehad om een legenda van rondjes, streepjes en vinkjes te voorzien????
Oud 23-05-2003, 11:34
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 23-05-2003 @ 12:07:

Heb ik nou echt SERIEUS 6 (!!!) jaar aardrijkskunde gehad om een legenda van rondjes, streepjes en vinkjes te voorzien????
dan heb je het toch verkeerd gedaan want je moest geen rondjes enzo zetten, maar inkleuren van licht naar donker
(ik had het ook fout hoor en met mij nog veel meer denk ik)
Oud 23-05-2003, 11:46
JJJur
JJJur is offline
jaja... legenda inkleuren blijkt lastig...

Ik heb het overigens een stuk minder gedaan dan ik had gedacht, maarja, ik had dan ook niet zo heel goed geleerd...

Die 3.2 heb ik wel hoor...
Oud 23-05-2003, 11:47
disposition
disposition is offline
In de atlas wordt het toch ook met kleurtjes of figuurtjes aangegeven? + Met een pen kan ik wel 2 of 3 verschillende tinten maken, maar 5?! Achterlijke vraag, klagen maar
Oud 23-05-2003, 15:33
DaRkaNGeLz
DaRkaNGeLz is offline
Ok Aardrijkskunde VMBO TL was vrij kut.. ja zo te lezen zijn die HAVO en VWO's ook kut geweest.. We moeten gewoon een klacht bij LAKS indienen
Oud 23-05-2003, 21:33
Kupu
Kupu is offline
Die legenda vond ik een beetje erg klote want er stond nergens in de examenkrant of op wat voor site dan ook dat je kleurpotloden of iets dergelijks nodig had. En die had ik dus ook niet mee. Zit je mooi pogingen te doen om met pen op intensiteit in te kleuren
Oud 23-05-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 23-05-2003 @ 12:07:

Stoer om te zeggen maar toch echt fout.
Ik had m wel goed maar andere dingen fout. Tussen de 4.1 en 4.6, moet een 4.9 dus een beetje jammer.
Oud 24-05-2003, 20:58
Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
Kupu schreef op 23-05-2003 @ 22:33:
Die legenda vond ik een beetje erg klote want er stond nergens in de examenkrant of op wat voor site dan ook dat je kleurpotloden of iets dergelijks nodig had. En die had ik dus ook niet mee. Zit je mooi pogingen te doen om met pen op intensiteit in te kleuren
Jawel. Je moest een blauwe en rode kleurpotlood meenemen.
Oud 25-05-2003, 19:22
Krez
Krez is offline
Citaat:
disposition schreef op 23-05-2003 @ 12:47:
In de atlas wordt het toch ook met kleurtjes of figuurtjes aangegeven? + Met een pen kan ik wel 2 of 3 verschillende tinten maken, maar 5?! Achterlijke vraag, klagen maar
je moet toch altijd een potlood bij je hebben? toch?
ik had hem goed
maar twijfelde ook tussen stipjes/streepjes,
of oplopende kleurintensiteit (vet woord)

Regels voor berichten