Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij bedoelen ze dat je steeds meer streepjes in 1 vakje moest douwen, dus het laatste vakje moest veel schuine streepjes bevatten.
Mij leek dit stug omdat het dan niet overzichtelijk was, ik heb ook in elk vakje wat anders gedaan, denkend dat dit een inkoppertje was... MAAR NIET DUS ![]()
|
![]() |
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTZOOOIIIIIII
IK HEB GODVER EEN 5 AHHHHHRRR pls laat me een 5,5 hebben anders ga ik echt dood de mondelingen in straks ![]() ik had godver 52 vragen....je kon 90 punten halen en heb er echt kiele kiele 45 (Havo oude stijl dus) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga mijn leraar vermoorden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik zeg: wij hebben toch aardrijkskunde? Toch geen Nederlands waarbij we moeilijke woordjes moeten leren? |
![]() |
||
Citaat:
Succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
godverdomme als ze in het vervolg al die vragen nou een keer in normaal Nederlands plaatsen (vooral bij aadrijkskunde) i.p.v al die "officiele" crap. ze kunnen de simpelste vraag zoals: "kleur de hokjes in van minder vol naar voller in" omtoveren tot een vraag waarvan je nieteens weet wat er nou eigenlijk gevraagd word
![]() ![]() ![]() heb btw wel een 6.5 minimaal maar dat ff ter zijde. ![]() nu wil ik ff mn aggressie kwijt over geschiedenis: WAT EEN KANKER TOETS ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
owja nog ff een PS over die eilanden theorie:
ze vergelijken natuurgebieden met eilanden; opzich groeit er niet zoveel, maar als er zogenaamde "verbindingsstroken worden aangelegd tussen die natuurgebieden (de eilanden gaan dus 1 geheel vormen) zal de diversiteit toenemen. volgens mij wilden ze daarheen...hoop ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb ik nou echt SERIEUS 6 (!!!) jaar aardrijkskunde gehad om een legenda van rondjes, streepjes en vinkjes te voorzien???? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (ik had het ook fout hoor en met mij nog veel meer denk ik) |
![]() |
|
Die legenda vond ik een beetje erg klote want er stond nergens in de examenkrant of op wat voor site dan ook dat je kleurpotloden of iets dergelijks nodig had. En die had ik dus ook niet mee. Zit je mooi pogingen te doen om met pen op intensiteit in te kleuren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had m wel goed maar andere dingen fout. Tussen de 4.1 en 4.6, moet een 4.9 dus een beetje jammer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had hem goed ![]() maar twijfelde ook tussen stipjes/streepjes, of oplopende kleurintensiteit (vet woord) ![]()
|
|
|