Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen idee, want m'n verhaal klopt wel. Maar ik moet zeggen dat de laatste tijd m'n sprirtuele "vaardigheden" wel wat beter zijn geworden, maar niet zo heel veel, en ik dacht dat paars daarbij hoorde. Ik vraag me dan nog steeds af wat dat witte betekent (ik las wel ergens in een blad dat wit stond voor "het goddelijke" en "het reine" en dat soort dingen, hmmmm....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
He!!! Ik ben SuperSanne, vriendin van vrijheid en gerechtigheid, vijand van leraren en roostermakers!!! ik zou nóóóóóóit iemand afzeiken (nou ja, misschien héél af en toe...). Dit gaat toch niet over dat DragonballZ geintje he? sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor...
![]() P.S. Als ik de grote boze afzeiker ben, en jij de Koning der Wijsheid, dan mag je me het goede voorbeeld geven door me te helpen met m'n probleem....., dan zal ik geen flauwe DBZ geintjes maken (want ja, ik weet dat ki echt bestaat, ik heb het op national geografhik gezien) P.S. P.S. Ik geef je het voordeel van de twijfel (wat ben ik toch aardig ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 20:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
Kan wel kloppen, ik ben bezig met het zoeken naar een vervolgopleiding, en ben vrij gestresst vanwege de proefwerkweek... (maar meestal word m'n aura dan erg donker). Misschien zijn het m'n hormonen, wat het ook is, zolang ik me goed voel,, en er geen extra hoofden bijgroeien ofzo, maak ik me geen zorgen (meer)
||
Citaat:
Ongetwijfeld een Nieuwetijdskind. Saluut!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel haar verhaal ook op mij een beetje raar over komt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |