Oud 10-01-2003, 20:46
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hallo, ik ben sanne, het menselijke stoplicht. aangenaam. Klonk dit stom? nou mijn probleem is ook een beetje vreemd. Ik zie al aura's sinds ik erg klein was. toen dacht ik dat het normaal was en iedereen het zag. Ik wist niet beter. Na verloop van rijd kwam ik erachter dat niet iedereen "die gekke kleurtjes" zag, en wist ik dat het aura's waren. Ik ben het gaan oefenen en kan het op comando. Maar laatst gebeurde er iets vreemds: mijn aura is normaal paars. soms veranderd't ie van kleu als ik ziek ben of me ergens druk om maak, maar dit is belachelijk. Mijn aura blijft veranderen. van blauw naar paars, naar groen, terug naar paars en zo ging dit een tijdje door. Nou is 'ie een tijdje op wit bleven hangen, maar ik weet niet of dit lang zal blijven. de aura's van de mensen om me heen veranderen niet of nauwelijks. heeft er iemand een idee wat er met me aan de hand is???
Advertentie
Oud 11-01-2003, 12:49
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
Vertel nog even wat meer( dus of je verschil merkt in je temeratuur, je lichaamsbewegingen, je denkvermogen en allerlei dingen die je kan bedenken)
Oud 11-01-2003, 14:25
Isa
Isa is offline
dat ie verandert als je ziek bent lijkt me logisch.
maar veranderd er wanneer je aura van kleur verandert ook iets in je gemoedstoestand of je verlangens ofzo?
dan blijft het logisch.
het kan zo zijn dat je op het ene punt ineens veel bezig bent met spiritualiteit (paars/blauw) en dan weer met iets anders wat bij de groene kleur hoort.
Oud 11-01-2003, 15:13
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Hallo, ik ben sanne, het menselijke stoplicht. aangenaam. Klonk dit stom? nou mijn probleem is ook een beetje vreemd. Ik zie al aura's sinds ik erg klein was. toen dacht ik dat het normaal was en iedereen het zag. Ik wist niet beter. Na verloop van rijd kwam ik erachter dat niet iedereen "die gekke kleurtjes" zag, en wist ik dat het aura's waren. Ik ben het gaan oefenen en kan het op comando. Maar laatst gebeurde er iets vreemds: mijn aura is normaal paars. soms veranderd't ie van kleu als ik ziek ben of me ergens druk om maak, maar dit is belachelijk. Mijn aura blijft veranderen. van blauw naar paars, naar groen, terug naar paars en zo ging dit een tijdje door. Nou is 'ie een tijdje op wit bleven hangen, maar ik weet niet of dit lang zal blijven. de aura's van de mensen om me heen veranderen niet of nauwelijks. heeft er iemand een idee wat er met me aan de hand is???
Iets doet mij vermoede dat er iets niet klopt aan dit verhaal..... Maar wat??
Oud 11-01-2003, 18:56
SuperSanne
SuperSanne is offline
Geen idee, want m'n verhaal klopt wel. Maar ik moet zeggen dat de laatste tijd m'n sprirtuele "vaardigheden" wel wat beter zijn geworden, maar niet zo heel veel, en ik dacht dat paars daarbij hoorde. Ik vraag me dan nog steeds af wat dat witte betekent (ik las wel ergens in een blad dat wit stond voor "het goddelijke" en "het reine" en dat soort dingen, hmmmm....
Oud 11-01-2003, 19:23
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Geen idee, want m'n verhaal klopt wel. Maar ik moet zeggen dat de laatste tijd m'n sprirtuele "vaardigheden" wel wat beter zijn geworden, maar niet zo heel veel, en ik dacht dat paars daarbij hoorde. Ik vraag me dan nog steeds af wat dat witte betekent (ik las wel ergens in een blad dat wit stond voor "het goddelijke" en "het reine" en dat soort dingen, hmmmm....
Het is gewoon zo raar, je zeikt wel hier iedereen af op dit forum en zijn of haar ervaringen. Maar die van jou moeten dan maar serieus worden genomen?
Oud 11-01-2003, 19:55
SuperSanne
SuperSanne is offline
He!!! Ik ben SuperSanne, vriendin van vrijheid en gerechtigheid, vijand van leraren en roostermakers!!! ik zou nóóóóóóit iemand afzeiken (nou ja, misschien héél af en toe...). Dit gaat toch niet over dat DragonballZ geintje he? sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor...
P.S. Als ik de grote boze afzeiker ben, en jij de Koning der Wijsheid, dan mag je me het goede voorbeeld geven door me te helpen met m'n probleem....., dan zal ik geen flauwe DBZ geintjes maken (want ja, ik weet dat ki echt bestaat, ik heb het op national geografhik gezien)
P.S. P.S. Ik geef je het voordeel van de twijfel (wat ben ik toch aardig ) en zal aannemen dat dit géén poging is om mensen tegen me op te hitsen (achterdochtig? ik??? welnee.....), want ik zou eerst eens naar m'n eigen forumgedrag kijken, meneer de Ki Fighter

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 20:08.
Oud 12-01-2003, 08:31
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
He!!! Ik ben SuperSanne, vriendin van vrijheid en gerechtigheid, vijand van leraren en roostermakers!!! ik zou nóóóóóóit iemand afzeiken (nou ja, misschien héél af en toe...). Dit gaat toch niet over dat DragonballZ geintje he? sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor...
P.S. Als ik de grote boze afzeiker ben, en jij de Koning der Wijsheid, dan mag je me het goede voorbeeld geven door me te helpen met m'n probleem....., dan zal ik geen flauwe DBZ geintjes maken (want ja, ik weet dat ki echt bestaat, ik heb het op national geografhik gezien)
P.S. P.S. Ik geef je het voordeel van de twijfel (wat ben ik toch aardig ) en zal aannemen dat dit géén poging is om mensen tegen me op te hitsen (achterdochtig? ik??? welnee.....), want ik zou eerst eens naar m'n eigen forumgedrag kijken, meneer de Ki Fighter
Je moet doen wat je niet laten kunt en vooral niet om mij letten.
Oud 12-01-2003, 10:11
lady of the dark
lady of the dark is offline
Misschien ga je door een verwarrende periode? Misschien ben je verliefd of zijn er problemen in je familie, of loop je te piekeren over wat je met je leven wil?
Oud 12-01-2003, 16:30
SuperSanne
SuperSanne is offline
Kan wel kloppen, ik ben bezig met het zoeken naar een vervolgopleiding, en ben vrij gestresst vanwege de proefwerkweek... (maar meestal word m'n aura dan erg donker). Misschien zijn het m'n hormonen, wat het ook is, zolang ik me goed voel,, en er geen extra hoofden bijgroeien ofzo, maak ik me geen zorgen (meer)
Oud 12-01-2003, 18:58
Big Brother
Big Brother is offline
kan heel goed zijn dat je in een hoger niveau bent beland van spiritualiteit en dat je daarom meer kleuren ziet..
vroeger misschien alleen voor als je ziek was of boos, maar nu misschien ook voor opwinding, blijdschap, droevigheid en andere gemoedstoestanden
Oud 13-01-2003, 15:39
legatus
legatus is offline
Citaat:
kan heel goed zijn dat je in een hoger niveau bent beland van spiritualiteit en dat je daarom meer kleuren ziet..
Je krijgt waarschijnlijk nieuwe inzichten in het multiversum. Je bent de zestiende dimensie binnengetreden en op het hoogste astrale vlak beland!

Ongetwijfeld een Nieuwetijdskind. Saluut!
Oud 13-01-2003, 20:27
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
legatus schreef:
Je krijgt waarschijnlijk nieuwe inzichten in het multiversum. Je bent de zestiende dimensie binnengetreden en op het hoogste astrale vlak beland!

Dit klinkt ook niet sarcastisch ofzo...
Oud 22-01-2003, 19:00
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Kan wel kloppen, ik ben bezig met het zoeken naar een vervolgopleiding, en ben vrij gestresst vanwege de proefwerkweek... (maar meestal word m'n aura dan erg donker). Misschien zijn het m'n hormonen, wat het ook is, zolang ik me goed voel,, en er geen extra hoofden bijgroeien ofzo, maak ik me geen zorgen (meer)
Dan denk ik dat het daar aan ligt. Maak je inderdaad maar geen zorgen. "want je zorgen maken heeft net zoveel effect als een algebra som op lossen door bubblegum te kauwen."
Oud 22-01-2003, 21:29
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:

Oud 23-01-2003, 23:12
Duke_Erik
Duke_Erik is offline
Wat er mis is? Hmmm... 16j...? HORMONEN Damn, ik moet echt huisarts worden ofzo!
Oud 24-01-2003, 13:55
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Waarschijnlijk moet je naar de oogarts.
Oud 24-01-2003, 14:27
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Assasin schreef:
Waarschijnlijk moet je naar de oogarts.
als je hier niet in gelooft, blijf dan uit de forumsectie weg
Oud 24-01-2003, 18:36
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
als je hier niet in gelooft, blijf dan uit de forumsectie weg
Why, als ik een mening heb mag ik die verkondigen of jij het nou leuk vind of niet. En ik heb trouwens niet gezegd of ik er in geloof, maar dat verhaal van haar klinkt zo wazig dat ik er niets eens over wil nadenken of het waar is.
Oud 24-01-2003, 18:38
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Assasin schreef:
Why, als ik een mening heb mag ik die verkondigen of jij het nou leuk vind of niet. En ik heb trouwens niet gezegd of ik er in geloof, maar dat verhaal van haar klinkt zo wazig dat ik er niets eens over wil nadenken of het waar is.
als je niet eens PROBEERT haar te begrijpen kun je je ook de moeite besparen van een reply te posten.
Hoewel haar verhaal ook op mij een beetje raar over komt...
Oud 25-01-2003, 17:41
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
als je niet eens PROBEERT haar te begrijpen kun je je ook de moeite besparen van een reply te posten.
Hoewel haar verhaal ook op mij een beetje raar over komt...
Oud 26-01-2003, 01:11
Suqeunse
Suqeunse is offline
Mijn aura staat ook op hol, niemand kan mij meer aanraken.
Ze slaan mij met een stok en ik voel toch nog niets
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten