Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 10:56
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 13-03-2003 @ 20:58:
Ik denk dat de solo gitaarist wel kan spelen. Ze is immers echt heeel lelijk.
Nogal ja.

Ik vind ze eigenlijk nogal stom overkomen.
Advertentie
Oud 14-03-2003, 10:57
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2003 @ 11:45:
Hoe kan dit beter zijn als The Riplets. Die werken er tenminste voor dwaas.

Dit soort shit zou verboden moeten zijn. Sterker nog de doodstraf zou er op moeten staan !! hmm...nah misschien ook niet, maar mensen die dit kopen zijn de grootste fuckin hersenloze zombies die er zijn. En kom maar op met je argumenten: "als mensen t leuk vinden moeten ze t zelf weten blablablabl".....
Mensen kopen toch ook vaak genoeg cd's van hardcore of metal (whatever) bands met zoveel mogelijk 'ex-leden van'. Is dat niet dezelfde marketing strategie die hier achter zit?
Oud 14-03-2003, 11:25
nps
nps is offline
-> Van hun site:

Citaat:
Ene Chantal
Een paar van ons werden grondig gefouilleerd, wat ik zelf meer zag als een halve aanranding maar goed. En nadat onze handbagage ook nog eens extra gecontroleerd was, mochten we dan eindelijk instappen. Schijnbaar zagen we d’r ‘n beetje verdacht uit, vijf van die eigenzinnige chica’s…..

Jaahaaaa Dát zal het zijn!
Oud 14-03-2003, 11:33
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 14-03-2003 @ 12:25:
-> Van hun site:

Jaahaaaa Dát zal het zijn! [/B]
mijn god... laat dat van die kans maar zitten... ik vind ze bij deze stom... ze vinden zichzelf wel heel erg true hè?
Oud 14-03-2003, 11:41
DeadNation
DeadNation is offline
Je vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Sinds wanneer is er grof geld te halen in hardcore??
Oud 14-03-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 13-03-2003 @ 20:58:
Ik denk dat de solo gitaarist wel kan spelen. Ze is immers echt heeel lelijk.
Tis net een man. Wat een lelijk wijf.

Is dat ook de garantie dat ik goed kan spelen trouwens?
Oud 14-03-2003, 11:52
shut*up
shut*up is offline
onder welke nickname zaten dan die mutsen van bad candy bij dat vorige topic over hen? want ik zit het net te lezen ( was even nieuwesgierig ) maar kom er niet uit wie het dan zouden moeten zijn
Oud 14-03-2003, 11:56
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2003 @ 12:41:
Je vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Sinds wanneer is er grof geld te halen in hardcore??
Laten we het Maypole vragen
Oud 14-03-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Rick FSB schreef op 14-03-2003 @ 11:57:
Mensen kopen toch ook vaak genoeg cd's van hardcore of metal (whatever) bands met zoveel mogelijk 'ex-leden van'. Is dat niet dezelfde marketing strategie die hier achter zit?

laatst bij uppercut show : huj leuk dat jullie gekomen zijn wij heten "current en ex members of"

Oud 14-03-2003, 12:08
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
shut*up schreef op 14-03-2003 @ 12:52:
onder welke nickname zaten dan die mutsen van bad candy bij dat vorige topic over hen? want ik zit het net te lezen ( was even nieuwesgierig ) maar kom er niet uit wie het dan zouden moeten zijn
Lijkt mij rain down on me ofzo.
Oud 14-03-2003, 12:38
Verwijderd
beetje jammer
Oud 14-03-2003, 12:45
Hukkie
Hukkie is offline
Een beetje fout eigenlijk, vooral door dat kind dat eruit ziet alsof ze van een of andere BrEeZaH-sletdumphoop is geplukt.
Oud 14-03-2003, 12:51
Verwijderd
Ik knbe de muziek niet,
maar ik vind het er maar een beetje vreemd uit zien..
Het ziet er ontzettend "gemaakt" uit..
Oud 14-03-2003, 12:59
DeadNation
DeadNation is offline
Is een gaaf nummer van Uppercut. Current and exmembers of.
Oud 14-03-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2003 @ 13:59:
Is een gaaf nummer van Uppercut. Current and exmembers of.
joa
Oud 14-03-2003, 13:48
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 13-03-2003 @ 20:49:
zij zijn zooooooooooo nep, ze zijn bijelkaar gezocht, zegt dat al genoeg???di-rect is anders, avril ook. zegmaar de nieuwe Westlife die zelf ook kunnen spelen met een RUIG uiterlijk, en het zijn meisjes. ik ben niet voor.

Oud 14-03-2003, 14:00
Verwijderd
Nougoed, ik zal wel eens eerlijk commentaar geven als ik ze eens gehoord heb..
Oud 14-03-2003, 14:05
misantrophia
misantrophia is offline
Zeker weer een plaatenmaatschappij geweest die een paar mokkels zocht om grof geld mee te verdienen? Slim bedacht, speel gewoon in op wat de massa wil en de platen verkopen meteen goed (of juist niet, de breezer-generatie download meestal, toch?)!
Oud 14-03-2003, 14:12
LangBaard
LangBaard is offline
whahah, die hebben bij ons schoolfeest opgetreden, jezus wat een shit band , werd nog wel glas naar ze toegegooid
Oud 14-03-2003, 14:17
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 14-03-2003 @ 12:41:
Dude, je weet niet half hoeveel geld er in hardcore omgaat als je zoiets beweerd.... OKay het zijn niet d e top-40 bedragen maar neem maar van mij aan dat het leuke bedragen zijn waar jij en ik een hele tijd voor moeten werken!
Oud 14-03-2003, 14:33
Verwijderd
*ziet het allemaal voor het eerst*

DoOpUh SjIt ManH! iK ViNd BeT KenDiE EgT ToPpIe HoR!

Die zangeres ( nah ja die op elk plaatje een microfoon vastheeft) is best wel GEIL
Oud 14-03-2003, 14:47
el manuel
el manuel is offline
Citaat:
LangBaard schreef op 14-03-2003 @ 15:12:
whahah, die hebben bij ons schoolfeest opgetreden, jezus wat een shit band , werd nog wel glas naar ze toegegooid
Jouw school heeft een goede smaak
Oud 14-03-2003, 14:49
DeadNation
DeadNation is offline
Misschien dat je t over Victory Records ofzo hebt, maar echt geld zit er absoluut niet in. Bands als Sick of it All kunnen leven van de band ja, maar daar is alles mee gezegd.
Oud 14-03-2003, 15:33
Rick FSB
Rick FSB is offline
Ik heb het echt niet alleen over Victory Records... maja nodeloze discussie dit!

Hardcore is beter dan Bad Candy daar kunnen we het wel over eens zijn toch?
Oud 14-03-2003, 15:45
DeadNation
DeadNation is offline
Precies!
Oud 14-03-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 13-03-2003 @ 23:02:
Wat is Rianne?
De gitariste? Want ik hoorde dat iemand zei dat die heel lelijk is. Zij kan inderdaad gruwelijk goed spelen, ze is een werkelijk muzikaal wonder en ze kan alles. Ze komt uit het stadje waar ik vandaan kom en was hier de gekke pot, ze heeft denk ik iedereen geprobeerd te versieren en iedereen kende d'r bij naam en iedereen keek gek op toen zij in dat bandje zat met al die andere alternatieve barbiepopjes.
Ja als je Vlaardingen bedoeld dan inderdaad ik keek ook raar op, ze kwam ook altijd in Villa en Harmonie, ik ken der alleen van naam en gezicht, maar ik had haar niet daarin verwacht.
Oud 14-03-2003, 16:33
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 14-03-2003 @ 17:15:
Ja als je Vlaardingen bedoeld dan inderdaad ik keek ook raar op, ze kwam ook altijd in Villa en Harmonie, ik ken der alleen van naam en gezicht, maar ik had haar niet daarin verwacht.
Nee. Nou ja. het is voor haar dé kans. Want muziek is haar passie en nu mag ze dag in dag uit haar passie beoefenen op de duurste en beste apparatuur.
Oud 14-03-2003, 16:41
coecie
coecie is offline
ja, maar wat een hel voor haar zeg, dan ben je lesbisch en zit je in zo'n all girl band met allemaal van die meisjes met korte geile rokjes enzo...

pfft... ik vind dat bad candy maar niks
Oud 14-03-2003, 16:43
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
coecie schreef op 14-03-2003 @ 17:41:
ja, maar wat een hel voor haar zeg, dan ben je lesbisch en zit je in zo'n all girl band met allemaal van die meisjes met korte geile rokjes enzo...

Is het dan ook een hel voor alle hetero zangeressen in een band met allemaal mannen?
Oud 14-03-2003, 16:45
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
coecie schreef op 14-03-2003 @ 17:41:

die pongdingen in jou avatar doen telkens hetzelfde
Oud 14-03-2003, 17:22
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dat liedje is van josie and the pussycats

na-apers
Oud 14-03-2003, 17:46
Rocksaan
Rocksaan is offline
oh haha stonden zij niet in de fancy?
Oud 14-03-2003, 18:14
kleinedraak
Ik heb ze al zien optreden. Toen waren ze nog nie bekend en er stonden maar 5 mensen te springen. Ik en nog vier maffe anderen. De rest was ze uit aant schelden voor vieze altos. Maar ik vind je supe~r cool!!!!!!!!!!!!!
Oud 14-03-2003, 18:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb hun interview gisteren op mtv gezien. Ze zijn door Barry Hay bij elkaar geraapt en ze doen zich punk voor.

ach rot op stelletje....
Oud 14-03-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 14-03-2003 @ 18:22:
dat liedje is van josie and the pussycats

na-apers
ze hebben meerdere liedje van die film gejat. en het zijn ook vreselijk mensen. een vriendin van mij heeft gister een mail gestuurd waarom en ze vroeg waarom ze die liedjes gebruikt hebben. toen waren ze dus wel een beetje uitgeluld, ze stotterden helemaal, echt humor. ik vind trouwens die muziek niet leuk, de josie and the pussycats nummers vond ik nog wel leuk, maar ze verveelden naar een paar keer. hun versie van spin around is ook nog eens slechter dan dat. plus het is gewoon een stel domme meisjes.
Oud 14-03-2003, 21:09
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Ryanne = echt onwijs cool en kan echt onwijs goed gitaar spelen en liedjes schrijven. Kende d'r al uit d'r vorige bandje en dat was echt onwijs sonic youth achtig, wel heel anders dus

Ik hoop voor Ryanne dat Bad Candy echt wat gaat worden, want idd, wat Miss Quasy al zei, zij leeft echt voor de muziek en ze is echt onwijs goed, dus ik gun het er van harte!
Oud 14-03-2003, 22:02
nanz
nanz is offline
else is da bestahh!!!! ennuh rianne is ook heel cool, maffer dan haar kun je niet zijn....SEINSE!!!!! oowjah, ze krijgen gewoon een kans van barry hay... laat die meiden toch lekker, jij zou toch precies hetzelfde doen???? ELSE IS ECHT SUPER GOED!!! kleine elsie toch
Oud 15-03-2003, 13:05
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
nanz schreef op 14-03-2003 @ 23:02:
else is da bestahh!!!! ennuh rianne is ook heel cool, maffer dan haar kun je niet zijn....SEINSE!!!!! oowjah, ze krijgen gewoon een kans van barry hay... laat die meiden toch lekker, jij zou toch precies hetzelfde doen???? ELSE IS ECHT SUPER GOED!!! kleine elsie toch
ja, die elsie is toch het een en ander he
Oud 15-03-2003, 13:15
Type
Type is offline
/me ziet de site, gaat bijna over zijn nek, en zet meteen maar weer zijn Squarepusher aan...
Oud 15-03-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
nanz schreef op 14-03-2003 @ 23:02:
die meiden toch lekker, jij zou toch precies hetzelfde doen????
Urm.. Nee. Ik zou waarschijnlijk gaan masturberen.
Oud 16-03-2003, 02:43
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-03-2003 @ 14:18:
Urm.. Nee. Ik zou waarschijnlijk gaan masturberen.
Barry Hay: "Zeg eXo, zou je misschien in een bandje willen spelen dat ik ga oprichten?"
eXo: *ruk* *ruk* *ruk* *ruk* *ruk*
Barry: "Bel niet ons, wij bellen jou....misschien."

God god god, wat is dit een kansloos project. Dat men, à la Spice Girls, een girl band bijeenzoekt, soit. Dat de dames het grootste deel van muziek en tekst niet schrijven, ook nog te vergeven. Maar is het nu te veel gevraagd om een beetje fatsoenlijke nummers, met wat originaliteit, te schrijven? COVERS nog wel. Hoeven platenmaatschappijen tegenwoordig niet eens meer hun best te doen om ons dit soort troep door de keel te stouwen?

Bah.

En als je ziet wat de bandleden op hun site en in die topic op musician.nl allemaal te zeggen hebben dan laat ik het laatste restje hoop varen dat het een stel meiden zijn die na dit lolletje hun 'echte' muziekantenleven weer oppakken etc. Ze komen bij mij over als een stel omhooggevallen trutjes.
Oud 16-03-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 13-03-2003 @ 21:33:
staat op hun site miep
die site is zo verdomde druk, miep
Oud 16-03-2003, 10:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik had ze op tmf gezien, de muziek is kut en de nummers klinken in mijn oren allemaal het zelfde. en het ergste is nog dat ze op borstrock komen. maarjah, een van die meisjes heeft opgeschoren haar en die is wel geil..
Oud 16-03-2003, 12:39
Verwijderd

Check die op-1-na-rechtse
Oud 16-03-2003, 15:01
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
wouszer schreef op 16-03-2003 @ 13:39:

Check die op-1-na-rechtse
We know! Ze is al uitvoerig behandeld..

Bleh ik walg gewoon van ze echt om de minuut maken ze ruig het rock-teken wow stoer hoor!
En ik vind dat je pas mag zeggen dat je echt rockt als je ook echt rockt nou en Bad Candy rockt toch duidelijk NIET!
Daar zij we het mee eens hier of niet?!
Oud 16-03-2003, 16:39
nanz
nanz is offline
jezus wat is dit toch voor forum........kansloze rakkers hiero!
laat die meiden toch lekker......... ZE ZIJN STEENGOED MAN!!!!

ALS JE ZE NIET KENT DAN KUN JE OOK NIET OORDELEN.
Oud 16-03-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
nanz schreef op 16-03-2003 @ 17:39:

geloof me; ik ken ze en ik oordeel zeker. dat jij een slechte smaak hebt, betekent niet dat de rest van de wereld dat ook heeft, dus stop nu maar met protesteren, het wordt niks.
Oud 17-03-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:

neuken?
Oud 17-03-2003, 09:29
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:

*yackedie schmackedie*
Tiihii mallerd!!
Oud 17-03-2003, 09:34
Verwijderd
Ik heb met rianne (de langste griet) gezoend!!!!!!!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten