Advertentie | |
|
![]() |
||
-> Van hun site:
Citaat:
Jaahaaaa ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
laatst bij uppercut show : huj leuk dat jullie gekomen zijn wij heten "current en ex members of" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ryanne = echt onwijs cool en kan echt onwijs goed gitaar spelen en liedjes schrijven. Kende d'r al uit d'r vorige bandje en dat was echt onwijs sonic youth achtig, wel heel anders dus
![]() Ik hoop voor Ryanne dat Bad Candy echt wat gaat worden, want idd, wat Miss Quasy al zei, zij leeft echt voor de muziek en ze is echt onwijs goed, dus ik gun het er van harte! |
![]() |
|
![]() |
else is da bestahh!!!! ennuh rianne is ook heel cool, maffer dan haar kun je niet zijn....SEINSE!!!!! oowjah, ze krijgen gewoon een kans van barry hay... laat die meiden toch lekker, jij zou toch precies hetzelfde doen???? ELSE IS ECHT SUPER GOED!!! kleine elsie toch
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
eXo: *ruk* *ruk* *ruk* *ruk* *ruk* Barry: "Bel niet ons, wij bellen jou....misschien." God god god, wat is dit een kansloos project. Dat men, à la Spice Girls, een girl band bijeenzoekt, soit. Dat de dames het grootste deel van muziek en tekst niet schrijven, ook nog te vergeven. Maar is het nu te veel gevraagd om een beetje fatsoenlijke nummers, met wat originaliteit, te schrijven? COVERS nog wel. Hoeven platenmaatschappijen tegenwoordig niet eens meer hun best te doen om ons dit soort troep door de keel te stouwen? Bah. En als je ziet wat de bandleden op hun site en in die topic op musician.nl allemaal te zeggen hebben dan laat ik het laatste restje hoop varen dat het een stel meiden zijn die na dit lolletje hun 'echte' muziekantenleven weer oppakken etc. Ze komen bij mij over als een stel omhooggevallen trutjes.
||
Citaat:
Bleh ik walg gewoon van ze echt om de minuut maken ze ruig het rock-teken wow stoer hoor! ![]() En ik vind dat je pas mag zeggen dat je echt rockt als je ook echt rockt nou en Bad Candy rockt toch duidelijk NIET! Daar zij we het mee eens hier of niet?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|