Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ben niet zo goed in bekende mensen
was een tijdje terug bij concert van greli, tijdens het voorprog stond naast mij een kerel te springen en ik dacht 'goh volgens mij ken ik die ergens van'. voorprog afgelopen, loopt hij zo het podium op, pakt zijn gitaar en begint... ![]()
|
Ik kom vooral Ajacieden tegen eigenlijk (en de vrouwen). Ruud Gullit met Estelle een paar keer, Chivu een hele tijd terug ook. En Mido woonde tegenover een goede vriendin van me.
|
Ik kom zeer regelmatig bekende Nederlanders tegen, woon namelijk in 't Gooi..
* Rene Froger * Anita Witzier (?) * Anita Meijer * Jim ![]() * Juan Wells * Felix Meurders (meerdere malen bij Kassa! geweest) * Robert ten Brink (Weekend Miljonars geweest) * Rolf Wouters (2x Rolfs Atwoordapparaat geweest ![]() * M'n vriend, niet te vergeten (moest bij Rolfs Antwoordapparaat een kluis kraken ![]() * Antoinette Hertsenberg (Bij Radar geweest) * Vroeger ooit eens Lina, Roos & Jessica
|
Verwijderd
|
Michiel Huisman op verjaardagen van vrienden.
Hetzelfde met Nicolien Sauerbreij. (de snowboardster) Verder kom ik met uitgaan vaak Vitesse spelers tegen. (Theo Jansen (ex-vitesse), Jhonny van Beukering, Michael Dingsdag, Nicky Hoffs etc.) En Chris van mtv. En Hettie van de Laar bij Albert Heijn. (het zusje van) Princes Marilene woonde vroeger om de hoek en was ook mijn oppas. (ik heb haar gebeten! ![]() Roos en Dian uit gtst ooit in Amsterdam. Dinand van Kane met uitgaan. Madelon van 4 girlz met uitgaan. (net nog) Dennis van gtst in de Escape. Def Rhymes in de stad, die inclusief duikbril riep "Lekkaaaa Lekkaaaa!!!" ![]() Dj madman (hoe kan ik hem vergeten) van de "hit" Meisje je bent zo lelijk als de nacht. (woont in de buurt) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij komt Nicky Hofs weleens tegen? ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Uhm... Chantal Janz ( s??)en in Amsterdam, die liep (ja, het bestaat
![]() Ohja en dit jaar ook nog Victor de Koninck van 2 Vandaag kende hem eigenlijk niet, maar die was bij ons op school om een debat te leiden (School bestond 50-jaar)... dat was t wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm... op Pinkpop stond Bart van K-otic voor ons te dansen met een hele groep vrienden. We wisten eerst niet zeker of ie het was, omdat ie z'n haar zo anders had. Maar het was 'm wel zeker weten, gezien het groepje meisjes dat even later op 'm afkwam om een handtekening te scoren
![]() En op mijn school hebben ook wel een aantal 'beroemdheden' gezeten als Wessel van Diepen en Kees Jansma, en ik heb al gehoord dat die ook altijd trouw de reunie bezoeken. Die ga ik dus nog wel tegenkomen ![]() |
![]() |
|
ik ging van de week met n vriend voetbal schoenen kopen , en toen zag ik een paar hele mooie staan van 200E ,dus ik zeg ,nou die zijn mooi en duur, staat er een mannetje in trainingspak achter me en die zegt ,ja mooi he, maar belachelijk duur, nou blablABla , later zegt die vriend van me dat het Cecilio Lopes was van Excelsior...
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad die vitesse spelers he ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zat bij mij op school. (in de eerste toen ik voor de 2e keer de vierde deed) |
![]() |
|
Tanja Jess toen ik wat ging drinken bij dino's in eindhoven
Def Rhymez toen ik wat ging eten in de mac donalds en al die mac donalds wijven handtekeningen vragen enzo. Johnny Kraaikamp Senior in de auto Gert jan dröge stomme zak liep me bijna overhoop met zijn poedergezicht groepje Soca Boys damn wat boeiend ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ron Brandsteder (die woont bij ons in het dorp)
Laurens van Rooijen (zie boven) Johnny Kraaijkamp sr (woonde hier dus ook) Paul van Vliet (zie boven) Martine Bijl (die liep een keer achter ons toen we uit eten gingen, je hoorde echt zo het halve terras; 'Wooooo ![]() ![]() Bouchra (die ex-K-otic figuur> tijdens uitgaan) Winston Post (woont ook in het dorp) Jos ... (ben ff z'n naam kwijt> van de NCRV altijd) daar botste ik tegenop in Amsterdam En die Robin van Big Brother kwam een keer bij ons eten in het restaurant Barend en van Dorp op de fiets! >dat was wel heel grappig want wij gingen zwemmen en zij haalden ons opeens zo in op de fiets. |
![]() |
|
Willibrord Frequin, Marco & Leontine Borsato, Simone Kleinsma, Rob Verlinden [eigen huis & tuin] kom ik regelmatig tegen, Verlinden eigelijk iedere dag. En het meisje van de Ariel reclame ook, die in die reclame net zulk oranje haar wilt als haar truitje is. Ik kom haar altijd op een bepaald punt tegen, als ik haar eerder tegen kom weet ik dat ik te laat ben
![]() Verder: René Froger, meneer Aart [is ook eens hier geweest, ivm werk van mijn vader ![]()
|
![]() |
ik heb een jaar in H&m gewerkt hartje amsterdam... en daar kwamen regelmatig soapies langs.... anita van gtst die aan je vraagt staat deze broek me ? nog meer soapies!!!! gabbertje je weet wel van...... ttttttttttttttttrrrrrrrr tering het kriebelt tatatatat daar is gabbertjeeeeeeee.......... anna... van k-otic met de rest... leuk anna die stond te zoenen met bart in de paskamer!!!!!! brainpower ( u rule)
montel jordan, brain van westlife, keith sweat ( wat hun daar doen weet ik ook niet) volgend jaar ga ik er weer werken... zal leuk worden!!!!! H&M kalvertoren.... kom langs en zeg hoi... DAVEY is de naam!!
|
Verwijderd
|
4 jaar geleden ofzo.
zat ik een catherina kyle(vast fout gespeld) te kijken en dat ging over partners die dan samen naar van die parenclubs gingen en daar met andere paren lagen te krikken. en daar was dus een paar die alles uitgebreid gingen vertellen ![]() 2 maanden later ga ik met mijn moeder naar een paranormale beurs en zie ik die 2 daar gewoon een beetje handlijntjes lezen enz. echt grappig gewoon |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet dat ik weet... maar ik ben nooit zo snel in herkennen, dus je weet maar nooit
![]() oh, ik weet niet of het echt een bekende Nederlander is, maar in het centrum van Eindhoven staat vaak een man die zegt dat hij de Messias is, en die wordt regelmatig genoemd op tv (bij kopspijkers eens, en door Theo Maassen), en die heeft mij wel eens gezegd dat het geloof mijn redding zou zijn... telt dat ook? Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 09:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Daar lijkt de halve crew van GTST al zijn geweest, want eerder zijn Stefano en Dennis daar gesignaleerd. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Schoolopdracht: interview (8 vragen)! Mitaar | 7 | 26-10-2013 01:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Psychologie |
Waarom zijn negers zo agressief? JantjePietje | 212 | 06-08-2004 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslims opgeroepen A'dam te mijden op Koninginnedag Gatara | 200 | 01-05-2004 02:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |