Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien; de manier waarop je zelf reageert, zet ook de toon voor de reactie van een ander.
||
Citaat:
|||
Citaat:
psychologie; psychologie is meer dan alleen problemen enz... ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ik een blanke of een groepje blanke mensen vraag: mag ik er langs dan hoor ik vaak antwoorden als: geen probleem. Ga je gang. Ja hoor. Iets in die trant. Stel je dezelfde vraag aan een neger, dan mag je al blij zijn dat hij of zij niet over je moeder begint. Vaak gesis of zucht, al dan niet opgevolgd met niet al te snuggere opmerkingen zoals: wat moet je? Nee, je mag er niet langs. Wat kom je me vervelen en dat soort ongein.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En wat je kaasvoorbeeld betreft. Dat was een reactie op het getier en gescheld op mijn moeder in het Antilliaans. Dat kan er bij mij niet in.
Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
Een van mijn beste vrienden is een neger. Het is een echte schat. Als ik uit school kom, fiets ik langs een fabriek waar heel veel negers werken, ik ken die mensen niet eens, maar iedere keer als ik langs fiets, is het van; 'Hoi! Alles goed?' gewoon even gezellig kletsen..Ik ervaar ze als een enorm gezellig volk..
||
![]() |
Citaat:
Ik heb die lap tekst gelezen. Ik ben er eerlijk gezegd niet wijzer van geworden. Het is nogal een vaag verhaal en men blijft een beetje steken in vaktechnische termen.
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
3 - What is "TNB"?
"TNB" stands for Typical Nigger Behavior. It includes smoking crack, stealing gasoline by torchlight, robbing, raping, murdering, crotch grabbing, not working, and surfing scat and faggot websites. It also includes nigger bucks leaving their sows as soon as they get them pregnant, and sows getting pregnant fifteen times from fifteen different nigger bucks, to get more welfare. At a minimum, TNB simply demonstrates the stupidity of the nigger race. At its maximum, TNB results in the death of one or more niggers. http://rebbiker.front.ru/ ![]()
||
Citaat:
Ik ken zover ik weet geen negers , dus ik kan niks over dit forum zeggen. Bij ons in deventer zijn wel veel turken. Daar zitten zowel nette mensen tussen als argresieve.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oja het is HET forum , maar dit is een topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
on topic: zit vast in hun genen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja veel negers hebben soort van macho gedrag omdat ze niet anders kennen. Om zich te bewijzen ofzo.In hun land zijn ze 'the man' en niemand die tegen hun in gaat. Dus denk dat dat een beetje zo is overgegaan van vader tot zoon en dus denken dat het heel normaal is. Om met agreessie te laten zien dta ze 'man' zijn. Maar dat ze allemaal zo zijn is ook bullshit. Net zoals ja iedereen die lonsdale draagt is racist. Nee dat is niet zo. Er zijn gewoon redelijk wat mensen die het merk hebben verkloot. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk wel dat veel jonge zwarten zich makkelijk laten beïnvloeden door 'gangsta shit', zoals videoclips, films en muziek waarin het agressieve leven uit de ghetto's in de VS wordt gepromoot en opgehemeld.
In steden als Amsterdam en Rotterdam wonen veel Surinamers en Antillianen in kansarme wijken (denk aan bijv. de Bijlmer). Die jongens komen vaak uit éénoudergezinnen met alleen de moeder. Vaak heeft vader meerdere kinderen bij verschillende vrouwen (komt ook veel meer voor onder Surinamers en Antillianen, zijn heel interessante onderzoeken naar gedaan). Die jongens hebben vaak weinig tot geen perspectief en staan bloot aan invloeden als oudere jongens op straat die in de criminaliteit zitten, videoclips zoals ik al zei met agressief taalgebruik en het verheerlijken van geweld en het straatleven. Het is geen toeval dat zoveel jonge zwarten in achterstandswijken in de Randstad zich proberen te kleden en te gedragen als 50 Cent of Tupac. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Ads door Google |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
!@No Quiero Hoezo hier? Die mensen zijn net zoveel Nederlander als ik en jij. Ik had hun vriendelijk gezegd dat ik er een beetje last van had, en dat ik het op prijs zou stellen als het zou stoppen. Dan zou ik het misschien nog een keer wat duidelijker uitgelegd hebben en daarna zou ik me stil hebben gehouden. ![]() Ze zijn nl'ers idd. Maar het hier geld wel, want in frankrijk en duitsland hebben ze wel weer iets andere normen. Ze houden zich niet aan de algemeen geldende "hier" in nederland. Het vriendelijk vragen hielp niet , de ts. was ook vriendelijk. Maar mischein hebben ze dat van dat snoep idee , beledigend gevonden. Ik zo precies het zelfde als jouw hebben gedaan.
Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 18:05. |
![]() |
|
Combineer het topic met nare man zijn reactie en je hebt je antwoord imo. En dat geldt niet alleen voor bepaalde sloppengedeelte, maar groeperingen kom je overal tegen. Hier bestaan zulke agressievere groepen vooral uit iets meer allochtonen dan autochtonen (of, misschien moet ik zeggen "zwarten" en "blanken") en vaak zijn zij lager opgeleid.
Niks discriminatie, gewoon pure waarnemingen. Imo stokt het in de opvoeding en het groeperingsgedrag buiten op straat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens ook onbeleefd van jouw van dat apen. BEN IK DAN EEN AAP ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
het zijn ook meestal de mensen met vooroordelen over negers die ruzie krijgen met ze
of is dat nou ook weer een vooroordeel ![]() ps wel vervelend idd als mensen je uitschelden voor kaaskop in je eigen wijk, terwijl je die persoon niets hebt misdaan. en als je dan wat terugzegt, dan komen weer de slagzinnen: heb je wat tegen..... zoek je ruzie.... ik moet zeggen, de buitenlanders die ik ken zijn aardig, maar ze zijn wel vrij snel agressief. maarja het zijn er hooguit 10 die ik ken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, dat die vader van dat kereltje overdreven reageert, dat is verkeerd. maar die opmerking van jou was ook verkeerd. en jongetjes van 10 sowieso vervelend. maar een paar van zulke ervaringen.. ik vind dat je daarop gewoon niet kan baseren dat alle negers agressief zijn. ze hebben een feller karakter, maar het is gewoon onzin dat ze altijd aan het schelden enzo zijn. ik merk juist altijd dat negers veel meer rustiger zijn, maar dat komt misschien omdat ik tegenwoordig een beetje gewent raak aan het front skinheads hier..
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Denk je niet dat je een beetje overdrijft, je kan toch ook gewoon vragen of ie wil stoppen? Je discrimineert nu gewoon en ik vind het logisch dat mensen zich er dan mee gaan bemoeien
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is niet een incident op zich zelf. Ik heb zulke negatieve ervaringen met negers wel vaker meegemaakt en vroeg me gewoon af waarom negers zich zo agressief opstellen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |