![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Thanks nogmaals.
|
Nog een vraagje over transparency:
Waarom werkt het op http://www.domedia.org/oveklykken/css-transparency.php wel in IE en bij mij niet? Wat heb ik precies anders gedaan? Ik kom er niet echt achter...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Waarom wil je eigenlijk transparency? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom: 1. ik wil het uittesten, zodat ik het vaker kan gebruiken (bijv. voor mijn eigen site en ook voor bijv. tekst over een plaatje heen). 2. ik ben te lui om te photoshoppen (sorry, gimpen) en het er precies hetzelfde uit te laten zien (hoewel dat waarschijnlijk niet eens zo heel moeilijk is).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je wel kan doen is even hier een kijkje nemen (met een echte brower) |
![]() |
||
Citaat:
Doet het idd niet (goed) in IE. Ziet er gaaf uit! Ik ga nog wel rommelen, en anders toch maar even een achtergrond maken (maar ik wil bijv. ook half doorzichtige tekst over een foto heen, volgens mij gaat dat niet werken ![]()
|
Ik ga (na het weekend) nog even http://www.cameraontheroad.com/index.php?p=166 bestuderen. Dat doet het ook in IE en Firefox, volgens mij dezelfde techniek, maar ok.
Nogmaals bedankt voor de hulp!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dus een onderdeel (division) van je website maakt, is het logisch om <div> te gebruiken.
||
Citaat:
Edit: heb net een pagina geprint met flash erop, doet ie wel. Dus het kan wel.
Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 09:44. |
![]() |
||
Citaat:
Code:
<link type="text/css" media="print" rel="stylesheet" href="css/print.css" /> <style type="text/css" media="screen"> css code, dit moet nog in een apart bestandje. </style> ![]() Nog eigenlijk een ander vraagje: is er iets bekend over het gaar printen in Linux, Firefox? Als ik bij de pagina http://www.alistapart.com/articles/goingtoprint/ op 'print preview' klik, dan valt er van alles over elkaar heen. In windows is dit niet (zowel niet in IE als in Firefox). Vroeg me af of er een methode voor is om het wel 'normaal' te laten zien (werkt erg prettig, als je niet weet dat dat dus niet lekker werkt in firefox in linux, kost tiiiijjjjjd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
<style type="text/css" media="print" href="css/print.css" /> Code:
<style type="text/css" media="print"> @import "css/print.css"</style> Code:
<style type="text/css"> @media print{ @import "css/print.css"; } </style> ![]() (verschillende browsers ondersteunen verschillende dingen...) |
![]() |
|
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.w3.org/QA/Tips/use-links
||
Citaat:
Nog even een vraagje (niet specifiek aan jou, hoor): Is het door elke browser ondersteund om twee 'screen' stylesheets aan 1 html-bestand te koppelen? Ik heb nu nl voor verschillende pagina's verschillende stylesheets (ivm de kleuren) en ik moet dus steeds voor 1 verandering alle stylesheets aanpassen. Niet zo slim natuurlijk. Maar kan ik dan onderstaande in m'n html-bestand zetten: Code:
<link type="text/css" media="print" rel="stylesheet" href="css/print.css" /> <link type="text/css" media="print" rel="stylesheet" href="css/print2.css" /> Of gaat dit niet werken? Ik heb er zo snel niets over gevonden op internet (staat vast wel iets over, weet niet goed hoe ik moet zoeken). Twijfelde of het misschien met @import moet, maar ik weet niet of dat wel lekker ondersteund wordt? Kortom: wat is de beste manier om dit te doen, dat door alle browsers wordt ondersteund?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je de 'Complex Spiral Demo' bekijkt/doorleest (misschien ook de source), kun je daar ook al wat vinden over alternative stylesheets. |
![]() |
||
Citaat:
Als je alleen met een link bedoelt: Zet dit onder de title, in de head: Code:
<style type="text/css"> a:link { color: #9900CC; } a:visited { color: #9933FF; } a:active { color: #99FFCC; } a:hover { color: #99FF00; } </style> ![]() Voor meer info over css: http://www.mijnhomepage.nl/csscursus...noverzicht.php (= makkelijk & nederlands).
||
Citaat:
is dat nieuw ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Code:
TD { border-size: 1px; border-style: solid; border-color: #336699; text-align: center; width: 80px; }
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Cellspacing="x"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zoek dus de css vorm van dat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat was ff googlen ![]() [edit] Alleen ondersteund door Open source als Opera/Mozilla/Conquerer Hmmmmz dat gaat hem niet worden ben ik bang [/edit]
Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 13:23. |
![]() |
|
klik dit misschien?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
padding margin table-layout border-collapse border-spacing empty-cells |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 |