Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.scenez.nl/recensies/dasexperiment.htm
klinkt leuk misschien ook maar es gaan zien, ze draaien hem in het Filmhuis Den Haag?? |
![]() |
||
Citaat:
Yup. ![]() Mooi dat je er een topic over maakt Simon, wilde ik ook al doen, maar was er even bij ingeschoten. ![]() Maar goed, het is dus zeker een heftige film. Vanaf 16 jaar is zeker niet te streng, lijkt me. Natuurlijk zijn er mensen van 13 die er tegen kunnen, en mensen van 30 die dat niet kunnen, maar er moet nu eenmaal ergens een grens gesteld worden.
|
Oh, op www.prisonexp.org kun je een verslag zien van het experiment waar de film het idee vandaan heeft.
||
Citaat:
![]() www.prisonexp.org
||
Verwijderd
|
Citaat:
Excuseert u nu mij terwijl ik me ga afrukken terwijl ik kijk naar anale fistsex gedownload op het internet..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hij draait nu nog in de bios ja.
|
![]() |
Om daar over te kunnen oordelen moet ik de film eerst zien. Maar over het algemeen denk ik wel dat het nuttig kan zijn, mits die grenzen niet door een paar muffe conservatieven ballen worden bepaald, aangezien sommige leeftijdsgrenzen op dit moment werkelijk nérgens op slaan (IMHO dan hè).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind deze film dus echt niet te vergelijken met Req for a dream.
in das experiment hadden ze veel meer kunnen doen met het psychologische wat er allemaal bij kwam kijken. het was het gewoon net niet. + dat ik duits niet echt super vind. ***** evt spoiler!!!!! ****** maar eh ook dat die gozer dan af en toe van z'n kort daarvoor one night stand vrouw "droomt" vind ik niet echt ergens op slaan. enne het einde was ook gewoon flauw. hopikee bijna allemaal dood, en tsja....... ***** einde evt spoiler!!!!!! ****** nouja kvond het dus niet echt goeie film. en jammer, want het had wel een hele goeie film kunnen worden. als ze dus maar wat dieper op het psychologische in zouden gaan. wie is het met me eens, en wie niet. en waarom? ![]() oh enne wie Requiem For A Dream nog niet heeft gezien................. DOEN! hier een linkje: http://www.geocities.com/TelevisionC...e/4204/req.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar om even bij het secundaire onderwerp te blijven.
Nee ik vind niet dat ze de toegang moeten ontzeggen aan kinderen die jonger dan.. 13/16/18 zijn. Het is de verantwoordelijkheid van de ouders én van het kind zelf. En bovendien, een film kijken is toch redelijk ongevaarlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt achterlijk als mensen denken dat die kijkwijzer voor niets is, tsss, kan ik me écht kwaad om maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ook is het zo dat een kind misschien wel kan weten dat het niet echt is, maar dat het toch onbewust invloed uitoefent op bijv. nachtmerries ofzo. heb jij niet weleens gedacht: iew dat was zo ranzig/schokkend, dat had ik liever niet willen zien. dat heb ik ieder geval wel. dan had ik het liever nooit gezien, maar als, dan liever op oudere leeftijd dan op jongere leeftijd. het heeft gewoon impact. bij het ene kind minder dan bij het andere. maar waarom risico's lopen? ook hoor ik weleens van kinderen (13 bijv.) dat niets ze meer doet schrikken/shockeren. die kinderen hebben dan dus ook weinig meer te schrikken als ze op hun 18e of later bijv. requiem for a dream zien. ik vond het juist wel leuk om het wel als "heftige" film te kunnen zien. met mijn volle verstand, zodat ik het ook nog een beetje kan bevatten. kheb gewoon maar wat van me gedachten opgeschreven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn 2 eurocentjes.. Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 18:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jajaja ik heb de kijk van deze maand weer gelezen, ik wil die film/documentaire trouwens nog wel kijken, weet iemand wanneer die herhaald ofzo wordt??
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|