![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blind: over John die de hele tijd high is (boehoehoe) Ball tongue: over eikel waarmee ze samengewerkt hebben, hij had een wrat op zen tong (boehoehoe) Clown: over ne skinhead die "fuck you! go back to bakersfield" riep en probeerde te vechten (ween ween) Divine: iemand wilde john zen lief inpikke (traaaaan) Faget: hij werd voortdurend gay, faget, blabla genoemd (poor little guy) Shoots 'n ladders: Johnneke kwam te weten dat er achter veel kinderliekes nogal een duistere betekenis zat, dus deed hij et ook maar Helmet in the bush: ik ben het vergeten, maar ik betwijfel niet dat het weer geweldig dramatisch was. en dan de enige, die me een beetje aangrijpt: Daddy: John werd sexueel misbruikt en zijn ouders geloofden hem niet. Als er dan toch 1 nummer is dat barst van emotie is het Kill you, maar jah, die staat op life is peachy. Tevreden? Als jij dat diepe emoties vind, leuk voor jou, ik vind het zoals ik al zei, een hoop gejank om niets. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed evenals bovenstaand vraag ik u om uw definitie van emoties te omschrijven. KoRn is geen glassJAw dat moge duidelijk zijn maar om te zeggen dat het emotieloos is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Was het niet zijn vader waardoor hij misbruikt werd? @ rollo tomasi: jouw stukje tekst zegt dat soortgelijke bands niet origineel zijn. In dit geval is dit dus compleet misplaatst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is juist het c00lste aan korn?? (imho) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voornamelijk om het werk dat hij naast KoRn geschreven heeft maar ook binnen KoRn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind gezeur over bully's en mensen die je lief willen inpikken nu niet bepaald aangrijpend. is gewoon geen album voor mij denk ik zo... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ze gaan ook te lang door. desondanks zijn korn en life is peachy vette platen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Herwaarderingstopic] Friseau - Neven Houden Stand Verwijderd | 24 | 04-08-2004 01:14 |