Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 15:45
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
gister in de vrankrijk eenmeisje gezien met SUPER DUNNE dreads echt zooooooo dum diameter van 4 mm ofzo!! en ongerveer tot dr middel zooooo mooi maar wat een moeite lijkt me dan damn...
Huh? das toch helemaal niet moeilijk?
Oud 05-05-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
acid-star schreef:

Huh? das toch helemaal niet moeilijk?

explain
Oud 05-05-2002, 20:08
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Misschien is dit al gevraagd, maar hoe kan je ze er uit krijgen? Moet je ze helemaal afknippen, of kan je ze er gewoon uitkammen/wassen? Want ik wil heel graag dreads maar misschien staat het helemaal niet, of vind ik het niet mooi...
Oud 05-05-2002, 20:44
muckymouse
muckymouse is offline
ik krijg ze over een weekje spannennnnd
ik zal me digicam meenemen en dan kunnen jullie allemaal de kunsten van olga zien *reclame*
Oud 05-05-2002, 23:19
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

explain
nou je neemt gewoon een stuk kleinere plukken... simple...

en nee je kan ze er niet uithalen... wat je wel kan doen is ze zo ver mogelijk vanaf de aanzet afknippen en de rest proberen uit te kammen (pokkewerk en je hebt niet echt fijn kwaliteit haar over maar toch)
Oud 05-05-2002, 23:48
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ik krijg ze over een weekje spannennnnd
ik zal me digicam meenemen en dan kunnen jullie allemaal de kunsten van olga zien *reclame*
Mijn haartjes moeten eerst nog groeien Maar dan
Oud 06-05-2002, 13:08
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
acid-star schreef:

nou je neemt gewoon een stuk kleinere plukken... simple...

en nee je kan ze er niet uithalen... wat je wel kan doen is ze zo ver mogelijk vanaf de aanzet afknippen en de rest proberen uit te kammen (pokkewerk en je hebt niet echt fijn kwaliteit haar over maar toch)
'k heb mijne er toch echt uitgekamd na bijna 2 jaar. niet helemaal , maar 15 cm ofzo. wat ook wel meer had kunnen zijn. gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anti klit spul erin enzo en het ging best. maar dat stuk haar wat ik overhield was ook al de uitgroei zeg maar. Niet het stuk waar permanentvleoistof in was gegoten. dus het was ook niet verpest ofzo
Oud 06-05-2002, 17:11
Luca
Luca is offline
Ik vind ze zelf heel mooi, wil ze alleen niet. Een jongen die ik ken heeft ze en die zijn heel drollerig geworden, dat vind ik jammer. Maar ik zou verder niet weten hoe je ze moet maken of waar. Ja, bij de kinky-kappers zetten ze ze wel. Maar je zou ook gewoon bij een goede erkende kapper kunne vragen hoe duur en óf ze ze zetten.
Oud 06-05-2002, 21:53
evilbloodyprincess
evilbloodyprincess is offline
WIE WIL BIJ MIJ DREADSZ ZETTUH voor een paar euro PLEASZEEE

Oud 06-05-2002, 21:56
evilbloodyprincess
evilbloodyprincess is offline
uhmmm iemand die ut kan dan hej!!!

ik kan ook wel dreads maken maar dan uhhhh word ut anders.......*ZWAAI*
Oud 07-05-2002, 09:59
Roxy
Roxy is offline
ik ben eindelijk zeker dat ik ze na de zomervakantie ga laten zetten heb dr wel zin in
Oud 07-05-2002, 17:46
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
evilbloodyprincess schreef:
WIE WIL BIJ MIJ DREADSZ ZETTUH voor een paar euro PLEASZEEE

Lees het topic goed door en laat een vriendin het proberen.
Oud 09-05-2002, 18:26
flamez
flamez is offline

laten zetten, met extensions voor € 50

greetz

Flamez
Oud 09-05-2002, 19:05
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

'k heb mijne er toch echt uitgekamd na bijna 2 jaar. niet helemaal , maar 15 cm ofzo. wat ook wel meer had kunnen zijn. gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anti klit spul erin enzo en het ging best. maar dat stuk haar wat ik overhield was ook al de uitgroei zeg maar. Niet het stuk waar permanentvleoistof in was gegoten. dus het was ook niet verpest ofzo
Ok, mss domme vraag ofzow, mja ik wil het weten en ik wil zowwwwwww graag dreads alleen ben ik owk nog eens een enorme schijterd

Maar, dus, jij hebt t over de uitgroei? Ik nie snap nie.. hoe bedoel je uitgroei? Na een tijdje heb je dreads.. met boven in 'gewoon' je haar..
en dan is het mogelijk het eruit te kammen?

En kunnen dreads in elk haartype?
Ik heb vrij dik, krullend haar..

Enne.. k mag t dan nooit wasssen? Of een bepaalde tijd niet? En waarom mag het dan de eerste tijd niet?

En wat is in hemelsnaam dat vervilten wat k overal zie staan..

kussies een dom leekje dat graag dreads wil
Oud 09-05-2002, 21:28
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Ok, mss domme vraag ofzow, mja ik wil het weten en ik wil zowwwwwww graag dreads alleen ben ik owk nog eens een enorme schijterd

Maar, dus, jij hebt t over de uitgroei? Ik nie snap nie.. hoe bedoel je uitgroei? Na een tijdje heb je dreads.. met boven in 'gewoon' je haar..
en dan is het mogelijk het eruit te kammen?

Je eigen haar groeit gewoon uit, en als je dat laat bijwerken worden dat ook gewoon weer dreads, doe je dat niet, dan word het pluizig en smerig, maar het is wel makkelijker uit te kammen.

En kunnen dreads in elk haartype?
Ik heb vrij dik, krullend haar..
Wat voorn aartype je hebt maakt niet uit, Dik krullend haar is juist fijn voor dreads, want het klit makkelijker en je krijgt er een hoop.

Enne.. k mag t dan nooit wasssen? Of een bepaalde tijd niet? En waarom mag het dan de eerste tijd niet?
Je mag het een maand niet wassen, dat kotm omdat als je je haar wast, het zacht wordt, en dan kunnen de klitten eruit gaan, en dus ook je dread. Vet helpt om het flink plakkerig en klitterig te houden. Wel kan je het wassen met een speciale shampoo die juist voor klitten zorgt (bijv. Vitatress van NeXXus)

En wat is in hemelsnaam dat vervilten wat k overal zie staan..
eehm,, geen idee.

kussies een dom leekje dat graag dreads wil
Oud 10-05-2002, 01:26
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
vervilten is dat je dreads echt gaan dreaden...dat ze helemaal in elkaar gegroeid zijn en dat ze niet meer losgaan zeg maar
Oud 10-05-2002, 02:42
ruby soho
ruby soho is offline
hmmmz ipv mn haar te kortwieken hattik gwoon dreads moeten zetten ofzoow
en neej ik ben niet forumverslaafd gezien t ttijdstip... kom net thuis en comp stond nog aan en kannog niet slapen en en en
Oud 10-05-2002, 03:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

en neej ik ben niet forumverslaafd gezien t ttijdstip... kom net thuis
...je zit al vanaf 11 uur non-stop met roy te chatten...
Oud 10-05-2002, 11:25
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Lolz..
ik wil ze echt wel graag,
maar ik blijf een schijterd..
'stel dat het niet staat..'
'mn haar is nu eindelijk weer op lengte, als k ze zat ben is mn haar weer zow kort'(en nee kort krullend haar is NIET leuk, krult ALTIJD de andere kant op dan ik wil)
Maar ik wil wel..
WHHEEELPPPPP
Dilemma dus
Mja, ik weet nu iig weer wat meer, en ga er nog harder over nadenken..
enne.. jij kan ze dus zetten?
Waar wat en hoe dan?
Nja, dat hoe weet ik nu wel beetje
Oud 10-05-2002, 11:50
acid-star
acid-star is offline
explodingboy> Liefje, je MOET je dreads echt waxen in het begin hoor, anders krijg je een pluis-mat (believe me i know..)

Ik had trouwens nooit van vervilten gehoord.... *slaat hoofd tegen bureau SLECHTE kapper!*
Oud 10-05-2002, 11:58
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

...k heb zoiets als een buurjogje waar k al hele avond zat...
maar wat jij wil... ofzoow
Oud 10-05-2002, 14:34
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
acid-star schreef:
explodingboy> Liefje, je MOET je dreads echt waxen in het begin hoor, anders krijg je een pluis-mat (believe me i know..)

Ik had trouwens nooit van vervilten gehoord.... *slaat hoofd tegen bureau SLECHTE kapper!*
ik heb toch echt zelf dreads gehad hoor en wax is zooooooooo vies, en als je gewoon met een haarnetje slaapt pluit het niet veel. Gewoon alle losse haartjes draaien en in je dread douwen. Bij mij heeft het altijd gewerkt *zal eens foto zoeken van mij met me dreads*
Oud 10-05-2002, 17:13
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

ik heb toch echt zelf dreads gehad hoor en wax is zooooooooo vies, en als je gewoon met een haarnetje slaapt pluit het niet veel. Gewoon alle losse haartjes draaien en in je dread douwen. Bij mij heeft het altijd gewerkt *zal eens foto zoeken van mij met me dreads*
Mja, ik heb een drie daagse cursus bij een dread-school (ja het bestaat) gevolgd, bij ongeveer 70 mensen dreads gezet, en als je geen wax gebruikt (zeker in het begin!) kan je net zo goed geen dreads nemen...

dreads zijn leuk, maar als je er niet goed voor zorgt word het echt superranzig, De eerste paar maanden een keer per week invetten en daarna zeker een a twee keer per maand.

Als jij je dreads invet met een hele pot murrays, ja dan word het toch echt wel vies.. je hebt maar een piepkleinbeetje nodig, ter grootte van een suikerklontje ofzo. Je wil geen pudding op je hoofd maar zeker ook geen frizzball *ril*
Oud 11-05-2002, 09:12
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Mja, ik heb een drie daagse cursus bij een dread-school (ja het bestaat) gevolgd, bij ongeveer 70 mensen dreads gezet, en als je geen wax gebruikt (zeker in het begin!) kan je net zo goed geen dreads nemen...

dreads zijn leuk, maar als je er niet goed voor zorgt word het echt superranzig, De eerste paar maanden een keer per week invetten en daarna zeker een a twee keer per maand.

Als jij je dreads invet met een hele pot murrays, ja dan word het toch echt wel vies.. je hebt maar een piepkleinbeetje nodig, ter grootte van een suikerklontje ofzo. Je wil geen pudding op je hoofd maar zeker ook geen frizzball *ril*
ah zo, ik dacht dat je iedere dag bedoelde, want dat doen veel mensen. neej 1x per week ofzo kan wel ja. En toch was moi geen pluizenbol hoor want zonder wax vervilt het wel een stuk sneller , en pluist het dus niet lang. En vooral als je heeeele dunne dreads hebt, kun je ze er zo weer uit kammen als je wax erin doet, bij dikkere valt het mee. Maar ik heb het niet op wax.
Oud 11-05-2002, 18:46
Winner
Winner is offline
Ik wordt al moedeloos als ik hier lees wat je allemaal moet doen.
Oud 14-05-2002, 12:56
muckymouse
muckymouse is offline
ik heb ze nu ook gisteren bij Olga laten zetten.
Ik zie er nu uit als poofheah, maar dat wordt allemaal beter hihi

foto's komen eraan
Oud 14-05-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:

foto's komen eraan
WHAAAAAAAAAAAAAAAA ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koel!!!!!!
Oud 14-05-2002, 16:39
Stefjuh...
Stefjuh... is offline
waarom mag je dreads eigelijk nie me henna kleure??? kem da nogal es g'oord (ook op een of ander forum ) mor ze wil nie gelove... en jah...

-xxx-
Stefjuh...
Oud 14-05-2002, 17:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Stefjuh... schreef:
waarom mag je dreads eigelijk nie me henna kleure??? kem da nogal es g'oord (ook op een of ander forum ) mor ze wil nie gelove... en jah...

-xxx-
Stefjuh...
In henna zitten vezels en die gaan in je dreads zitten,dat gaat er met het uitspoelen niet meer uit...en dan gaat het schimmelen en stinken.
Oud 14-05-2002, 17:37
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Als ik het niet dacht, die Fred is me er één hoor...
Oud 14-05-2002, 17:41
Qamra
Qamra is offline
Ik heb me (tot nu toe(worden er dus vast wel meer)) 24 nepdreadjes zelf gezet ja.. Maar jij bedoelt natuurlijke dreads denk ik
Oud 14-05-2002, 17:48
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

foto's komen eraan
Olga is echt een schat... voor wie ze allemaal wel geen dreads heeft gezet...
Oud 14-05-2002, 18:06
vals licht
vals licht is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

gadverdamme...
Oud 14-05-2002, 19:13
Schaapie
Schaapie is offline
Vraagje aan dreadexperzzzzzzz,

Ik heb mijn schatjes nu een jaar en ze zijn al flink vervilt. Toch doe ik er nog elastiekjes in omdat ze bij de wortel in elkaar gaan. Met elastiekjes hield ik dat onder controle, terwijl ze bleven vervilten. Maar door die elastiekjes bij mn hoofdhuid, leek het wel of mijn hoofdhuid niet kon ademen en het begon te kriebelen (NIX ENGZ). En het belangrijkste is, heb ik gehoord van een meisje die ze al erg lang heeft, dat je je hoofdhuid erg goed moet verzorgen.
Nu is mijn vraagje. Als ik die elastiekjes eruit laat, hoe voorkom ik dan dat ze aan elkaar gaan, want ik moet ze al uitelkaar trekken na 2 nachten slapen. Maar trekken bevalt me eigelijk niet zo, heb het gevoel dat ik ze kapot maak....maarja tell me pleaze

Ohhh, en nog ietz, zouden mn dreadz dunner kunnen worden omdat ik bij de hoofdhuid een elastiekje erin doe en dus bij de hoofdhuid mn haar samendoe? Beetje simpele vraag, maar bij sommige dreadz lijkt het zo en andere weer niet.....

Trouwens, Exploding Boyy, Ik snap niet hoe jij je dreadz na 2 jaar uit elkaar kan kammen, dat zou bij mij echt NOOIT meer lukken, het is gewoon vilt bij mij, hoe zat dat bij jou dan????

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 19:19.
Oud 14-05-2002, 21:44
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Schaapie schreef:
Vraagje aan dreadexperzzzzzzz,

Ik heb mijn schatjes nu een jaar en ze zijn al flink vervilt. Toch doe ik er nog elastiekjes in omdat ze bij de wortel in elkaar gaan. Met elastiekjes hield ik dat onder controle, terwijl ze bleven vervilten. Maar door die elastiekjes bij mn hoofdhuid, leek het wel of mijn hoofdhuid niet kon ademen en het begon te kriebelen (NIX ENGZ). En het belangrijkste is, heb ik gehoord van een meisje die ze al erg lang heeft, dat je je hoofdhuid erg goed moet verzorgen.
Nu is mijn vraagje. Als ik die elastiekjes eruit laat, hoe voorkom ik dan dat ze aan elkaar gaan, want ik moet ze al uitelkaar trekken na 2 nachten slapen. Maar trekken bevalt me eigelijk niet zo, heb het gevoel dat ik ze kapot maak....maarja tell me pleaze

Ohhh, en nog ietz, zouden mn dreadz dunner kunnen worden omdat ik bij de hoofdhuid een elastiekje erin doe en dus bij de hoofdhuid mn haar samendoe? Beetje simpele vraag, maar bij sommige dreadz lijkt het zo en andere weer niet.....

Trouwens, Exploding Boyy, Ik snap niet hoe jij je dreadz na 2 jaar uit elkaar kan kammen, dat zou bij mij echt NOOIT meer lukken, het is gewoon vilt bij mij, hoe zat dat bij jou dan????
(btw: me= exploding boy)

Tja wat je kunt doen om je dreads niet aan elkaar te laten komen zeg maar, is gewoon met een haarnetje op slapen. Voor je gaat slapen draai je dan al je dreads effe, dat ze bij je hoofdhuid dus strak zitten zeg maar en dan prop je ze in zo'n netje, en dan zitten ze 's ochtends nog helemaal goed. (tenminste, bij mij was dat zo)

En ik heb ook een tijdje elastiekjes gedaan en bij mij werden de dreads toen idd. dunner. Je kan natuurlijk het elastiekje wat losser doen, maar bij mij vielen ze dan allemaal eruit na een tijdje. Ik heb gewoon van die kraaltjes aan het uiteinde gedaan en die bleven goed zitten en je dread werd niet ingedeukt ofzo.

En je hoofdhuid moet je gewoon zo goed mogelijk wassen, dan lukt het denk ik wel

En tja bij mij lukte het na 2 jaar idd om er 15 cm. uit te kammen, maar het had ook wel meer kunnen zijn (alleen daar kwam ik achter toen ik ze al kort had afgeknipt ) Op zich wel logisch want dat deel wat ik uit heb gekamd was uitgroei, dus nog niet zo lang een dread, misschien een maandje of 7. Dus dat ging redelijk. Het onderste deel idd. was gewoon helemaal vervilt, dat heb ik niet eens geprobeerd.
Oud 15-05-2002, 08:29
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

foto's komen eraan
Woh ik ben benieuwd . Fotooooo's
Oud 15-05-2002, 11:55
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

Hoe kan ik dit opvatten???
Oud 15-05-2002, 12:45
sanguis
sanguis is offline
mij wil ook graag dreads.. maar moet haar nog ff laten groeien (voor=+/- 15 cm en achter=+/- 9 cm)

maar is er heel toevallig iemand onder jullie die bij mij dreadjes durft te zetten?? tprobleempje is alleen dat ik in de achterhoek woon en de meesten van jullie volgens mij een beetje veel meer richting het westen ofzo
Oud 15-05-2002, 12:56
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
sanguis schreef:
mij wil ook graag dreads.. maar moet haar nog ff laten groeien (voor=+/- 15 cm en achter=+/- 9 cm)

maar is er heel toevallig iemand onder jullie die bij mij dreadjes durft te zetten?? tprobleempje is alleen dat ik in de achterhoek woon en de meesten van jullie volgens mij een beetje veel meer richting het westen ofzo
mail me maar als je ze wilt.
Oud 15-05-2002, 13:06
sanguis
sanguis is offline
is het verstandiger om te wachten tot zo ongeveer het einde van de zomer, of maakt dat niet uit?
Oud 15-05-2002, 17:41
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
sanguis schreef:
is het verstandiger om te wachten tot zo ongeveer het einde van de zomer, of maakt dat niet uit?
het hoeft niet maar als je graag naar het strand gaat kun je wel beter even wachten i.v.m zand en zon enzo...
Oud 15-05-2002, 22:18
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
acid-star schreef:

het hoeft niet maar als je graag naar het strand gaat kun je wel beter even wachten i.v.m zand en zon enzo...
blegh ja , ik had ze genomen de ochtend voor ik naar lowlands ging...... *hell*
Oud 15-05-2002, 23:31
muckymouse
muckymouse is offline
kmoet zeggen dat ik heel blij ben met me dreadjes...
ze zijn koel, ookal zijn ze nog vet pluizig

kzit nu met een panty op me kop en zie er echt niet uit hihi
Oud 20-05-2002, 18:36
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

Moet je naar die negerwinkel gaan

en ik wil fotoos zien
fotoooootje, dit zijn ze na 1 week

Oud 20-05-2002, 18:52
Gwen.
Gwen. is offline
Ze moeten nog vervilten natuurlijk maar ze zijn echt mooi dun en mooie kleur en mooie puntjes, echt wauw
Oud 20-05-2002, 18:57
Verwijderd
ik wil ook graag dreads en ik woon bij petra (sanguis) in de buurt. ik weet niet wat petra nu allemaal van plan is, maar misschien kunnen we onze dreads tegelijk door olga laten zetten, als dat beter uitkomt? leek mij ook wel gezellig ik vraag het petra wel even en dan mailen we daar nog over...
Oud 20-05-2002, 19:44
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

paar jaar geleden was ik op vakantie en daar was een jongetjesbelg (i love jongetjesbelgen ) die ook dreads wou, maar die mocht ie pas als ie van vakantie terug kwam. dus nou had ie gewoon een half jaar zijn haar niet gekamd. hij had het wel gewoon gewassen, hij had van zichzelf al redelijke krullen dus doordat hij het niet uitkamde ging het heel erg klitten. ik vond het er zo al koel uitzien
ik kam mn haar nooit en ik krijg dat niet....
Oud 21-05-2002, 15:17
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

*knip**knip*
Oud 21-05-2002, 20:24
flamez
flamez is offline
Oud 22-05-2002, 06:35
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

*foto's van mooie dreadjes *
Ze zijn echt súpermooi geworden!!! De dreads zijn mooi en ze staan je ook echt heel goed, ze passen wel bij je
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten