Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is dit al gevraagd, maar hoe kan je ze er uit krijgen? Moet je ze helemaal afknippen,
![]()
||
Citaat:
en nee je kan ze er niet uithalen... wat je wel kan doen is ze zo ver mogelijk vanaf de aanzet afknippen en de rest proberen uit te kammen (pokkewerk en je hebt niet echt fijn kwaliteit haar over maar toch)
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind ze zelf heel mooi, wil ze alleen niet. Een jongen die ik ken heeft ze en die zijn heel drollerig geworden, dat vind ik jammer. Maar ik zou verder niet weten hoe je ze moet maken of waar. Ja, bij de kinky-kappers zetten ze ze wel. Maar je zou ook gewoon bij een goede erkende kapper kunne vragen hoe duur en óf ze ze zetten.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar, dus, jij hebt t over de uitgroei? Ik nie snap nie.. hoe bedoel je uitgroei? Na een tijdje heb je dreads.. met boven in 'gewoon' je haar.. en dan is het mogelijk het eruit te kammen? En kunnen dreads in elk haartype? Ik heb vrij dik, krullend haar.. Enne.. k mag t dan nooit wasssen? Of een bepaalde tijd niet? En waarom mag het dan de eerste tijd niet? En wat is in hemelsnaam dat vervilten wat k overal zie staan.. kussies een dom leekje dat graag dreads wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Lolz..
ik wil ze echt wel graag, maar ik blijf een schijterd.. 'stel dat het niet staat..' 'mn haar is nu eindelijk weer op lengte, als k ze zat ben is mn haar weer zow kort'(en nee kort krullend haar is NIET leuk, krult ALTIJD de andere kant op dan ik wil) Maar ik wil wel.. WHHEEELPPPPP Dilemma dus ![]() Mja, ik weet nu iig weer wat meer, en ga er nog harder over nadenken.. enne.. jij kan ze dus zetten? Waar wat en hoe dan? Nja, dat hoe weet ik nu wel beetje ![]() |
![]() |
|
explodingboy> Liefje, je MOET je dreads echt waxen in het begin hoor, anders krijg je een pluis-mat (believe me i know..)
Ik had trouwens nooit van vervilten gehoord.... *slaat hoofd tegen bureau SLECHTE kapper!*
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dreads zijn leuk, maar als je er niet goed voor zorgt word het echt superranzig, De eerste paar maanden een keer per week invetten en daarna zeker een a twee keer per maand. Als jij je dreads invet met een hele pot murrays, ja dan word het toch echt wel vies.. je hebt maar een piepkleinbeetje nodig, ter grootte van een suikerklontje ofzo. Je wil geen pudding op je hoofd maar zeker ook geen frizzball *ril*
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vraagje aan dreadexperzzzzzzz,
Ik heb mijn schatjes nu een jaar en ze zijn al flink vervilt. Toch doe ik er nog elastiekjes in omdat ze bij de wortel in elkaar gaan. Met elastiekjes hield ik dat onder controle, terwijl ze bleven vervilten. Maar door die elastiekjes bij mn hoofdhuid, leek het wel of mijn hoofdhuid niet kon ademen en het begon te kriebelen (NIX ENGZ). En het belangrijkste is, heb ik gehoord van een meisje die ze al erg lang heeft, dat je je hoofdhuid erg goed moet verzorgen. Nu is mijn vraagje. Als ik die elastiekjes eruit laat, hoe voorkom ik dan dat ze aan elkaar gaan, want ik moet ze al uitelkaar trekken na 2 nachten slapen. Maar trekken bevalt me eigelijk niet zo, heb het gevoel dat ik ze kapot maak....maarja tell me pleaze Ohhh, en nog ietz, zouden mn dreadz dunner kunnen worden omdat ik bij de hoofdhuid een elastiekje erin doe en dus bij de hoofdhuid mn haar samendoe? Beetje simpele vraag, maar bij sommige dreadz lijkt het zo en andere weer niet..... Trouwens, Exploding Boyy, Ik snap niet hoe jij je dreadz na 2 jaar uit elkaar kan kammen, dat zou bij mij echt NOOIT meer lukken, het is gewoon vilt bij mij, hoe zat dat bij jou dan???? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
Tja wat je kunt doen om je dreads niet aan elkaar te laten komen zeg maar, is gewoon met een ![]() En ik heb ook een tijdje elastiekjes gedaan en bij mij werden de dreads toen idd. dunner. Je kan natuurlijk het elastiekje wat losser doen, maar bij mij vielen ze dan allemaal eruit na een tijdje. Ik heb gewoon van die kraaltjes aan het uiteinde gedaan en die bleven goed zitten en je dread werd niet ingedeukt ofzo. En je hoofdhuid moet je gewoon zo goed mogelijk wassen, dan lukt het denk ik wel ![]() En tja bij mij lukte het na 2 jaar idd om er 15 cm. uit te kammen, maar het had ook wel meer kunnen zijn (alleen daar kwam ik achter toen ik ze al kort had afgeknipt ![]()
|
![]() |
mij wil ook graag dreads.. maar moet haar nog ff laten groeien (voor=+/- 15 cm en achter=+/- 9 cm)
maar is er heel toevallig iemand onder jullie die bij mij dreadjes durft te zetten?? tprobleempje is alleen dat ik in de achterhoek woon en de meesten van jullie volgens mij een beetje veel meer richting het westen ofzo
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik wil ook graag dreads en ik woon bij petra (sanguis) in de buurt. ik weet niet wat petra nu allemaal van plan is, maar misschien kunnen we onze dreads tegelijk door olga laten zetten, als dat beter uitkomt? leek mij ook wel gezellig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kralen synthetische dreads blacklotus | 7 | 20-10-2005 16:36 | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #9 Verwijderd | 494 | 13-07-2004 23:28 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dreads! After4Ever ruled | 4 | 27-03-2002 20:11 |