|
|
||
|
Citaat:
Zijn het echt losse haren bij je uitgroei of aan je dread? Het helpt ook als je een plukje haar erin haakt om er eerst een geklit balletje van te maken door het tussen je vingers te draaien (weet niet of je dat al doet)
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja jules, ik ben onwijs tevreden, maar zoals mijn lieve zusje zegt: errug kritisch
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik was het na het uitgaan, maar niet om de haverklap want het blijfteigenlijk wel schoon denk omdat ze toch al bijna 3 jaar zijn. komt niet veel vuil meer in, is veel te vervilt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Misschien zou ik het ook niet zovaak meer wassen zodra mijn haar lang genoeg is dat ik eraan kan ruiken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zien er mooi uit iig! Paar fotootjes: ![]() ![]()
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het is eigenlijk best pluizig ![]() Citaat:
![]() Ze groeien op zich ook bets snel zeker als ik ze regelmatig was ![]() Jou haar is minder pluizig dan dat van mij |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar tegenwoordig zien ze mijn dreads niet meer als dreads omdat ik ze al 3 jaar heb nu, dus schijnbaar weten mensen niet meer beter. Doe ik toch iets fout geloof ik . Naja zo mijn hoofd maar eens op de scanner leggen voor een update.... |
||
|
|
||
|
Citaat:
zal er bij mij nooit zo mooi uit gaan zien
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je hebt wel veel haar zeg *jaloers*Eerst een stage, dan kan ik weer met mijn haar aan de kloot gaan (voor het geval dat het oranje uitslaat ) en dan ben ik blond voor de zomer.
|
|
|
|
wowie, lang niet geweest hier
![]() heb even het topic doorbladerd, en vele mooie dreads gezien, super! mijne zijn 1 jaar en 1 maand oud (jong) ![]() ![]() ![]() ![]() weet niet in hoeverre je hier reclame mag maken, maar ik heb nog altijd een nooit-gebruikte pot wax van een jaar geleden staan... pb maar als je geïnteresseerd bent. en voor mensen die een dreadmuts zoeken: www.dreadstuff.be ![]() greetings!
Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 21:18. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (PS: www.dreadspullen.nl staat niet in de eerste post, er is nu ook dreadheadhq stuff te koop. Kan de eerste post niet meer aangepast worden?) Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 02:13. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic - Deel 15 Verwijderd | 500 | 10-06-2005 11:40 | |
| Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 19:35 | |